Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dat bedoel ik inderdaad ja!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heb je informatie ervan gekregen? Staan daar nog dingen in die je mee moet nemen? Anders gewoon de dingen meenemen die je op een weekendje weg ook mee zou nemen? Plus pen en papier, zodat je eventueel dingen op kan schrijven. Verder kun je even googelen op meeneemlijsten.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, alleen dit stond er maar in:
- Indien mogelijk zien wij graag stage opdrachten/contracten tegemoet, zodat we het theoretische gedeelte vast kunnen inzien. (in kopieën die wij kunnen houden)
- Neem in ieder geval kleding mee voor beide dagen, rekening houdend met sport en een overnachting (beddengoed, ontbijt, lunch e.d. wordt geregeld). En natuurlijk veel energie en een goed humeur.
En het is ook maar tot morgen, dus zo heel veel hoef ik niet mee..
- Indien mogelijk zien wij graag stage opdrachten/contracten tegemoet, zodat we het theoretische gedeelte vast kunnen inzien. (in kopieën die wij kunnen houden)
- Neem in ieder geval kleding mee voor beide dagen, rekening houdend met sport en een overnachting (beddengoed, ontbijt, lunch e.d. wordt geregeld). En natuurlijk veel energie en een goed humeur.
Burn- Lady Post-a-lot
Ik sluit me aan bij Qiara! Denk dat je daarmee wel alles bij je hebt wat nodig is. Wens je veel plezier alvast!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Ja, alleen dit stond er maar in:
Duidelijk: copieen maken van je stageopdrachten / contracten en meenemen, sportkleding en gewone kleding mee en toiletartikelen. Dan ben je denk ik wel zo ongeveer klaar.
Veel plezier!
Qiara- Ratel
Ik ga volgende week op studiereis en nu kregen we net een memo met daarin dat we tijdens de hotelbezoeken geen shorts/korte broeken aan mogen. Vinden jullie dat dit wel kan?
Deze zit tot halverwege mijn kuit..
Deze zit tot halverwege mijn kuit..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
nee ik vind dat die broek dan ook nog niet kan. Maar ik weet niet precies wat voor bezoek je af gaat leggen.
Gast- Gast
Hotelbezoek houdt in; de kamers en faciliteiten van het hotel bekijken.
Tullow- Kletskop
zoo gestofzuigt.. keuken gedweilt.. bed verschoont.. was opgehangen.. zometeen nog even toilet + badkamer schoonmaken.. en dan vind ik het goed..
Gast- Gast
Dankjewel ladies!
Ik ga nu even super snel eten koken, en tas inpakken..
Ik ga nu even super snel eten koken, en tas inpakken..
Burn- Lady Post-a-lot
Tullow, het lijkt me dat je er dan netjes uit moet zien en dat je toch beter een échte lange broek aan kunt doen. Of is het minder 'sjiek' dan ik nu in gedachten heb?
Qiara schreef:Burn schreef:Ja, alleen dit stond er maar in:
Duidelijk: copieen maken van je stageopdrachten / contracten en meenemen, sportkleding en gewone kleding mee en toiletartikelen. Dan ben je denk ik wel zo ongeveer klaar.
Veel plezier!
Dankjewel, de stage contracten heb ik al van school gekopieerd gekregen.. Dan ga ik nu de rest maar even pakken!
Burn- Lady Post-a-lot
Als we gaan lunchen of dineren in het hotel doe ik zoiets ook niet aan, maar gewoon voor het bekijken van het hotel..
Anders maar een net rokje ofzo. Als het echt warm is, ga ik niet in een lange spijkerbroek oid lopen.
Anders maar een net rokje ofzo. Als het echt warm is, ga ik niet in een lange spijkerbroek oid lopen.
Tullow- Kletskop
Goed bezig Jade!
Ik heb vandaag uitgeslapen, naar tandarts geweest, boodschappen gedaan en ik wilde eigenlijk nog mijn auto schoonspuiten maar het was druk bij de carwash. Dus in plaats daarvan ben ik maar met mijn peethondje (jack russell) in het park gaan wandelen, geprobeerd of hij zich als husky wilde gedragen door mijn rolstoel voort te trekken. Maar dat viel nog zwaar tegen haha... Paar keer goed moeten remmen voordat ik in de vijver zou belanden
Tullow, rok is dan inderdaad ook nog een goede, nette optie!
Ik heb vandaag uitgeslapen, naar tandarts geweest, boodschappen gedaan en ik wilde eigenlijk nog mijn auto schoonspuiten maar het was druk bij de carwash. Dus in plaats daarvan ben ik maar met mijn peethondje (jack russell) in het park gaan wandelen, geprobeerd of hij zich als husky wilde gedragen door mijn rolstoel voort te trekken. Maar dat viel nog zwaar tegen haha... Paar keer goed moeten remmen voordat ik in de vijver zou belanden
Tullow, rok is dan inderdaad ook nog een goede, nette optie!
Dan doe ik die broek wel aan, bij het berg beklimmen. Zie ik er ook nog enigzins sportief uit
Tullow- Kletskop
Het veerkamp-printje heb ik weten weg te scrubben. Ik heb nu wel twee hele rode voeten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was jaren terug op vakantie op Kreta en ging met zo'n excursie mee waarbij we ook een klooster gingen bezoeken waar je dus ook niet met korte broek en t-shirt mocht komen. Bij de ingang werden wel doeken/kleden/sjaals ter beschikking gesteld om je te bedekken maar ik had die dag expres een witte linnen broek aangedaan die ook opgerold en vastgezet kon worden. Of nee, met zo'n touwtje door een tunnelkoordje aan de onderkant. Dus in het klooster had ik hem lang hangen en de rest van de dag lekker hoog opgeknoopt. En doordat het wit linnen was, heb ik het geen moment heet gehad (aan mijn benen dan )
Caroow, fijn dat het is gelukt! En ach, dat rode trekt wel weer weg
Caroow, fijn dat het is gelukt! En ach, dat rode trekt wel weer weg
Oh ja, das ook nog een idee Sjaantje!
Haha, ik stuurde mijn vriend net een berichtje dat ik na het werk nog even langs de Hema ga, krijg ik dit terug; Ja mofo met de gefokte cashflow!
Haha, ik stuurde mijn vriend net een berichtje dat ik na het werk nog even langs de Hema ga, krijg ik dit terug; Ja mofo met de gefokte cashflow!
Tullow- Kletskop
Burn schreef:
Dankjewel, de stage contracten heb ik al van school gekopieerd gekregen.. Dan ga ik nu de rest maar even pakken!
Hmmm, ging iets fout...
Graag gedaan en vergeet pen en papier niet .
Fijn dat het is gelukt, Caroow!
Hij denkt dat je veel geld uit gaat geven :-)
Qiara- Ratel
Haha, nou het blijft (als het goed is) bij €10; heb een shirtje besteld!
Tullow- Kletskop
Oh nee, snel nog een post, anders ben ik vervloekt!
Tullow- Kletskop
ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Dan kan je er lekkere smoothie's van maken!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Tullow schreef:Oh nee, snel nog een post, anders ben ik vervloekt!
Dan moet je wel een dop voor je blender hebben, anders zit alles tegen het plavond...Caroow schreef:ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Dan kan je er lekkere smoothie's van maken!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: