Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik ben er ook.. Straks cocktailparty!
Ik ga non-alcoholisme cocktails maken, voor de kleine meisjes die ook komen.. Sweet..
Ik ga non-alcoholisme cocktails maken, voor de kleine meisjes die ook komen.. Sweet..
Gast- Gast
Hahaha, dat moest een aanpassing zijn, maar ziet eruit als m`n standaard bericht..
Anyway, non-alcoholische natuurlijk
Anyway, non-alcoholische natuurlijk
Gast- Gast
Jaaa, wij hebben gewone cocktails natuurlijk en alle 'kleintjes' komen ook mee..
Dus mijn nichtje, zusje van een vriendin, zusje van W. (zijn vriendinnetjes allemaal) dus het wordt 1 grote giechelbende hahaha.. En om 10 uur gaan zij naar huis en dan feesten wij nog 2 uurtjes door..
En daarna natuurlijk de kroeg in..
Dus mijn nichtje, zusje van een vriendin, zusje van W. (zijn vriendinnetjes allemaal) dus het wordt 1 grote giechelbende hahaha.. En om 10 uur gaan zij naar huis en dan feesten wij nog 2 uurtjes door..
En daarna natuurlijk de kroeg in..
Gast- Gast
Nee dat denk ik niet.. Ze worden opgehaald door een moeder van 1 van de dames.. En sowieso niet W. z`n moeder, want die is op dit moment niet in Nederland.. Dus dat scheelt weer..
Alhoewel dat ik denk dat ik hem wel in de kroeg ga zien.. Maargoed, dat is niet anders.. Wie weet heeft hij een goed humeur..
Alhoewel dat ik denk dat ik hem wel in de kroeg ga zien.. Maargoed, dat is niet anders.. Wie weet heeft hij een goed humeur..
Gast- Gast
Ik kan trouwens prima met zijn moeder hoor, daar niet van.. Maar ze zou anders wel eens vragen kunnen gaan stellen.. Aangezien hij zich thuis nogal afreageerd, heb ik gehoord van z`n broertje
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben er, dat is toch genoeg gezelschap dacht ik zo?
Whaha, wat een bescheidenheid
Gast- Gast
zolang die er niet in stikt?
Ik ben klaaaar voor het bezoek van mn vriend
jammer dat ik last heb van maandelijkse perikelen
duss ga ik maar eens beginnen met lekker koken..
Ik ben klaaaar voor het bezoek van mn vriend
Gast- Gast
Heb ze door de blender gedaan hoor, ze likt ze nu van de plafoniere!Jade schreef:zolang die er niet in stikt?
Ik ben klaaaar voor het bezoek van mn vriendjammer dat ik last heb van maandelijkse perikelen
Balen is dat he, mis het totááááál niet!!
Gast- Gast
Stttt...Alex schreef:Wacht maar tot je bevallen bent. Dan ben je 6 weken lang de lul.
Gast- Gast
Oeps:
* Noten : walnoten zijn giftig voor honden en moeten vermeden worden.
Die krijgt ze dus niet meer...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb ze door de blender gedaan hoor, ze likt ze nu van de plafoniere!Jade schreef:zolang die er niet in stikt?
Ik ben klaaaar voor het bezoek van mn vriendjammer dat ik last heb van maandelijkse perikelen
whahaha... gevaarlijk ben jij.. rondvliegende walnoten..
enne inderdaad balen! maar toch wordt t vast hartstikke leuk
Morgen ga ik kennis maken met zn familie.. zn opa wordt 80, vuurdoop want ik werd al meteen uitgenodigd
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oeps:
Gast- Gast
Ooohhh... spannend! Wel een goed teken dat je mag komen...Jade schreef:ProudMama schreef:Heb ze door de blender gedaan hoor, ze likt ze nu van de plafoniere!Jade schreef:zolang die er niet in stikt?
whahaha... gevaarlijk ben jij.. rondvliegende walnoten..
enne inderdaad balen! maar toch wordt t vast hartstikke leuk
Morgen ga ik kennis maken met zn familie.. zn opa wordt 80, vuurdoop want ik werd al meteen uitgenodigd
Gast- Gast
Haha, ja ik ben héél bescheidenAlex schreef:Storm schreef:Ik ben er, dat is toch genoeg gezelschap dacht ik zo?
Whaha, wat een bescheidenheid
Gast- Gast
Ik voel me kut omdat ik vanavond weer eens thuis zit terwijl 'iedereen' weg lijkt te gaan..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oeps:
Inderdaad 'oeps'.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: