Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

+9
Sweety
Oasis
VeryCherry
Mamsie
Koffieleut
Ella
Tullow
Burn
Koeboe82
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) - Pagina 2 Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  mickey vr 8 apr 2011 - 9:12

Ook even een update van mij.
Op de echo van mijn borst was niks te zien. De arts dacht dat het door de veranderde hormoonhuishouding door de zwangerschap komt. Als het groter wordt of als ik het kan vastpakken, moet ik weer terug naar de huisarts voor verder onderzoek. Ben enorm opgelucht! Ook al was het toch wel wat ik dacht, toch vond ik het gister ineens eng. Heb vanochtend zelfs mijn zus gevraagd om mee te gaan. Ik wist dat ze vrij had, en ze kon gelukkig mee, dus dat was ook wel fijn.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) - Pagina 2 Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Koeboe82 vr 8 apr 2011 - 9:53

Jaa ik doe wel zelf onderzoek, helemaal met de borst voeding. masseer en voel ik.zodat er geen kliertjes verstopt raken..

@micky : wat fijn dat er bij jou ook niks was! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap..!!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Koeboe82 vr 8 apr 2011 - 9:55

Curious schreef:Fijn om te horen. Ik hoopte al dat dit het was. heb het zelf ook gehad, Bij mij hebben ze hem toen wel verwijderd (was ook 2cm), dat ging onder narcose maar stelde niets voor. Zoiets noemen ze een fibroadenoom ofzoiets, dat schijnen haast alle vrouwen te hebben, alleen de ene meer/groter als de andere en sommige merken het nooit.
Maarja, toch is het elke keer weer even paniek, wel erg fijn dat je meteen de uitslag hebt!

[b]fibroadenoom ja zo noemde hij het ja!!
en nog andere woorden hadf hij ervoor..
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:08

Koeboe82 schreef:
Curious schreef:Fijn om te horen. Ik hoopte al dat dit het was. heb het zelf ook gehad, Bij mij hebben ze hem toen wel verwijderd (was ook 2cm), dat ging onder narcose maar stelde niets voor. Zoiets noemen ze een fibroadenoom ofzoiets, dat schijnen haast alle vrouwen te hebben, alleen de ene meer/groter als de andere en sommige merken het nooit.
Maarja, toch is het elke keer weer even paniek, wel erg fijn dat je meteen de uitslag hebt!

[b]fibroadenoom ja zo noemde hij het ja!!
en nog andere woorden hadf hij ervoor..

Fijn dat er bij jullie beiden niks gevonden is!
Een fibroadenoom komt heel regelmatig voor bij vrij jonge meiden hoor.
Zelf heb ik er ook 1 gehad en die is ook operatief verwijderd. Dit viel mij trouwens nog wel tegen. Dat ding was bij mij ook 5 centimeter, dus dat was ook niet zo gek. Maar nu zie je haast niks meer van het litteken en hoef ik me ook geen zorgen meer te maken smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: