Ik moet mijn verhaal even kwijt
+31
bo
Vogeltje
kippiee
Jeanette
Snoes
Alex
Lejow
Japie
Suus
Appeltje
Fayebella
Chocoholic
Oasis
_Lacey_
Annemoontje
girli
Raindrop
Minx
Katjing
Mermaid
Anousch91
Sterre
Atelier Madame
Blond
Rush
Laced
Clapperdie
Monte
Paper Crown
Bliss
Bisq
35 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik moet mijn verhaal even kwijt
Weg
Laatst aangepast door Bisq op zo 23 sep 2012 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Ik moet mijn verhaal even kwijt
Jemig zeg
Wat een ontzettend lading verdriet krijg jij over je heen. Ik weet ook niet wat ik erover moet zeggen maar wil je wel heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven
Ik hoop dat je in de toekomst het geluk jouw kant op komt
Wat een ontzettend lading verdriet krijg jij over je heen. Ik weet ook niet wat ik erover moet zeggen maar wil je wel heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven
Ik hoop dat je in de toekomst het geluk jouw kant op komt
Gast- Gast
Jezus, wat afschuwelijk allemaal! Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen, dit is idd wel heel veel tegelijk wat je overkomt. Allereerst hoop ik dat je er zelf weer helemaal bovenop komt, met of zonder borstamputatie. Wat een moeilijke beslissing is dat ook zeg! Het verhaal van je oom en broertje is ook ontzettend triest, zoiets wens je niemand toe, wat moet je broertje zich vreselijk voelen
Heel veel sterkte en je kunt hier altijd je verhaal kwijt!
Heel veel sterkte en je kunt hier altijd je verhaal kwijt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jezus meisje.. wat een verhaal! Wat een onzettend nare tijd voor jou. Wat zeg ik, het is echt een zwarte tijd. Heb je hulp van mensen die je op een professionele manier helpen?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje, ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je wel een dikke knuffel geven.
Ik hoop dat je lieve vrienden om je heem hebt die je de rust en steun kunnen geven die je nodig hebt.
Ik hoop dat je lieve vrienden om je heem hebt die je de rust en steun kunnen geven die je nodig hebt.
Gast- Gast
Jeetje wat heftig zeg... Heb er gewoon geen woorden voor.
Ik wil je een hele dikke knuffel geven!!
Ik wil je een hele dikke knuffel geven!!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Heel erg heftig! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wilde je wel een geven!
Gast- Gast
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik ben nu onder behandeling bij een psycholoog in het ziekenhuis. Maar daar heb ik niet echt een klik mee. Ik heb het idee dat de psycholoog het een zeer heftig verhaal vindt en tijdens het eerste gesprek had ze de tranen in haar ogen staan en begon ze uiteindelijk zelfs even te huilen.
Nu ben ik opzoek naar een andere vorm van professionele hulp. Waar ik bij de psycholoog ook tegenaan loop is dat ik de dingen die zij zegt wel weet en ook al toepas (door mijn werk ervaring mee). Dus als iemand een tip heeft voor een andere soort hulp dan sta ik daar voor open.
Voor mijn broertje is het inderdaad afschuwelijk! Gelukkig kon hij er niets aan doen en was het de 'schuld' van mijn oom. Maar goed ik maak me wel heel veel zorgen over hem. Hij ziet gelukkig wel in dat hij professionele hulp nodig heeft. Hij is nu begonnen met het volgen van EMDR.
Ik ben nu onder behandeling bij een psycholoog in het ziekenhuis. Maar daar heb ik niet echt een klik mee. Ik heb het idee dat de psycholoog het een zeer heftig verhaal vindt en tijdens het eerste gesprek had ze de tranen in haar ogen staan en begon ze uiteindelijk zelfs even te huilen.
Nu ben ik opzoek naar een andere vorm van professionele hulp. Waar ik bij de psycholoog ook tegenaan loop is dat ik de dingen die zij zegt wel weet en ook al toepas (door mijn werk ervaring mee). Dus als iemand een tip heeft voor een andere soort hulp dan sta ik daar voor open.
Voor mijn broertje is het inderdaad afschuwelijk! Gelukkig kon hij er niets aan doen en was het de 'schuld' van mijn oom. Maar goed ik maak me wel heel veel zorgen over hem. Hij ziet gelukkig wel in dat hij professionele hulp nodig heeft. Hij is nu begonnen met het volgen van EMDR.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Wat ontzettend heftig. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Veel sterkte toegewenst. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jeetje Bisq, wat verdrietig allemaal. Ik wil jou, en je familie veel sterkte wensen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wat een verhaal zeg! Super heftig dat je dit allemaal moet doormaken.
Rotziekte is het toch ook en dan ook je oom nog Pfff. Super veel sterkte de komende tijd!
Rotziekte is het toch ook en dan ook je oom nog Pfff. Super veel sterkte de komende tijd!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Bisq, ik las net je verhaal in het topic over die stupide facebook updates een beetje tussen de regels door, maar het is nog een stukje heftiger dus. Jeetje dame, ik heb er niet echt woorden voor.
Fijn dat je ook psychische hulp hebt, al heb je er natuurlijk niks aan wanneer je hulpverlener er zelf ook verdrietig van wordt. Ik hoop dat je iemand vindt waar je wat meer aan hebt en op kunt bouwen.
Veel sterkte
Fijn dat je ook psychische hulp hebt, al heb je er natuurlijk niks aan wanneer je hulpverlener er zelf ook verdrietig van wordt. Ik hoop dat je iemand vindt waar je wat meer aan hebt en op kunt bouwen.
Veel sterkte
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wat een verhaal zeg... Ik kan met niet voorstellen wat dit met een mens doet. Als ik erover nadenk, word ik er naar van. Heel veel sterkte voor jou, je vriend en je familie!
Gast- Gast
Sprakeloos, heeel veel sterkte!
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Wat heftig en k*t allemaal zeg.. verder weet ik ook even niks te zeggen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Jeetje meid, wat een heftig verhaal! Ik moest echt even een traantje wegpinken, omdat het naast de last van de kanker ook zo'n enorm zware last van de hele familie is geworden die jij er eigenlijk bovenop op je bordje krijgt. Als is het misschien wel aan jou te danken dat ze er nu wellicht op tijd bij zijn!
Qua hulpverlening is het ook vaak zo dat het per persoon verschilt wat klikt. Soms moet je best lang zoeken tot je de juiste hebt gevonden. Ik trof ooit een maatschappelijk werkster die het zo erg vond allemaal wat ze van me hoorde dat ik er zelf onpasselijk van word. Niet echt de benadering die ik zocht. Je zou kunnen vragen om iemand anders in het ziekenhuis, gewoon aangeven dat je het gevoel hebt dat het met je psycholoog niet helemaal loopt zoals jij zou willen. Als je durft zou ik dat aan de psycholoog in kwestie aangeven, dat jij je er niet helemaal prettig bij voelt en dat je liever een ander zou willen. Anders zou je ook eens via je huisarts kunnen proberen, maar dan zou ik niet ondertussen weg gaan bij de psycholoog in het ziekenhuis.
Sterkte en succes met het vinden van de juiste hulp!
Qua hulpverlening is het ook vaak zo dat het per persoon verschilt wat klikt. Soms moet je best lang zoeken tot je de juiste hebt gevonden. Ik trof ooit een maatschappelijk werkster die het zo erg vond allemaal wat ze van me hoorde dat ik er zelf onpasselijk van word. Niet echt de benadering die ik zocht. Je zou kunnen vragen om iemand anders in het ziekenhuis, gewoon aangeven dat je het gevoel hebt dat het met je psycholoog niet helemaal loopt zoals jij zou willen. Als je durft zou ik dat aan de psycholoog in kwestie aangeven, dat jij je er niet helemaal prettig bij voelt en dat je liever een ander zou willen. Anders zou je ook eens via je huisarts kunnen proberen, maar dan zou ik niet ondertussen weg gaan bij de psycholoog in het ziekenhuis.
Sterkte en succes met het vinden van de juiste hulp!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Ik had het kippevel op mijn armen staan tijdens het lezen. Wat een onwijs heftig jaar heb jij achter de rug. Ik wil je ook een compliment geven over hoe helder je alles opgeschreven hebt. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jeetje. Jij treft alle ellende die je maar kunt krijgen. Wat zwaar.. Heel veel sterkte en een ontzettend dikke knuffel
Gast- Gast
Wat heftig zeg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb toen een andere psych gevraagd nadat ik had gezegd waarom ik me bij haar niet geholpen voelde. Zij kende haar collegas en heeft een andere voor mij gezocht.
Sterkte in deze moeilijke tijd. Ik ken die tijd. Kuttijd.
Sterkte in deze moeilijke tijd. Ik ken die tijd. Kuttijd.
Gast- Gast
Jemig Bisq. Wat vreselijk voor je. Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd!
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven.
Gast- Gast
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn verhaal
» Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Even verhaal kwijt
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Even verhaal kwijt
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: