Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

+9
Sweety
Oasis
VeryCherry
Mamsie
Koffieleut
Ella
Tullow
Burn
Koeboe82
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Koeboe82 wo 6 apr 2011 - 23:25

Hoi,

weet niet goed hoe te beginnen, wil even mijn verhaal kwijt, Kan niet echt met iemand praten omdat we nog niemand ingelicht hebben,

Heb sinds paar dagen knobbeltje in mijn borst, hier kwam in achter omdat ik tijdens borstvoeding mijn borst voel en masser om verstopte mel kliertjes weg te maseren..

Dit plekje krijg ik maar niet weg gemassererd, Vanochtend naar de huisarts geweest, ze zei dat het niet voelde als een melk klier, moet een echo laten maken vanmiddag al!

Ben wel een beetje ongerust, al uit ik het niet, Mijn man is heel erg bezorgd dus probeer ik de relaxte factor te zijn..

Mijn vriendin en tante weten het wel die zeiden , och is verstopt melk kliertje, met die gedachte ging ik naar binnen bij de huisarts, Dan kom je er wel even down uit,

Ben benieuwd.. en knijp hem best wel..

Wou even mijn verhaal kwijt.

I love you Koeboe
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Burn wo 6 apr 2011 - 23:27

Pfoe! Sterkte! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:27

Poeh, ik snap dat je geschrokken bent! Wel heel fijn dat je vandaag al voor een echo terecht kunt, sterkte met het afwachten van de uitslag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:30

heeel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal mee valt! Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Tullow wo 6 apr 2011 - 23:32

Kan me voorstellen dat je dan even schrikt! Hoop dat alles goed komt en dat er niets aan de hand is!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Ella wo 6 apr 2011 - 23:35

Oh das schrikken. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en heb je je voor niks zorgen gemaakt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:36

freakielief schreef:Poeh, ik snap dat je geschrokken bent! Wel heel fijn dat je vandaag al voor een echo terecht kunt, sterkte met het afwachten van de uitslag!

+1 hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Koffieleut wo 6 apr 2011 - 23:41

Wat naar, kan me goed voorstellen dat je erg ongerust bent. Fijn dat er vanmiddag al een echo gemaakt kan worden. Hopelijk valt het allemaal mee, sterkte.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:53

Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Mamsie wo 6 apr 2011 - 23:58

Heel veel sterkte en ik duim voor een goede uitslag.
Nog gefeliciteerd met je dochter.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  VeryCherry do 7 apr 2011 - 0:00

Heel heel veel sterkte, ik duim voor je.
Hoe laat moet je die echo laten maken?
Trouwens, wat leuk dat je dochter op mijn verjaardag geboren is smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Oasis do 7 apr 2011 - 0:06

Jeetje, dan schrik je ook! Wel fijn dat je zo snel een echo kan laten maken.
Heel veel sterkte hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Sweety do 7 apr 2011 - 0:26

Sterkte vanmiddag! Hoop dat er niks ernstig is.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:33

Dat zijn altijd even schrikmomenten! Vooral het wachten op een uitslag is rottig. Hopelijk valt het allemaal mee en is het een quiste (hoe schrijf je dat eigenlijk?!) of toch gewoon een melkklier.

Liefs Youandi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  VeryCherry do 7 apr 2011 - 0:35

Cyste smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Koeboe82 do 7 apr 2011 - 3:22

Hoi,

Bedankt voor jullie medeleven..
Kreeg meteen al uitslag!

Er was wel iets te zien, 5mm Hij dacht aan een stukje weefsel(goedaardig)
Maar niks schrikbarends..Als ik gestopt ben met de borstvoeding en het is na 3 maanden nog niet weg moet ik even terug komen.

Edit: bedankt voor de felicitatie voor mijn dochter.. Had geen bericht op de site geplaatst ik ben de week voor en 2 weken na de bevalling goed ziek geweest.. Onze zoon ook en dochtertje afgelopen weekend met RS in het ziekenhuis gelegen.. Heftige tijd dus!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  VeryCherry do 7 apr 2011 - 3:30

Oh dat is fijn nieuws zeg!
Gaat het wel weer goed met je kindjes? En ben je zelf ook weer opgeknapt?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Koffieleut do 7 apr 2011 - 3:33

Wat fijn dat je gelijk de uitslag hebt gekregen, en dat het allemaal meevalt!
Jullie hebben een heftige tijd achter de rug zeg, hopelijk wordt het allemaal een beetje rustiger nu, zodat je lekker van je gezin kunt genieten. Misschien is het toeval, maar ik hoor zoveel over kindjes met rs de laatste tijd, bah.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 3:37

Oh gelukkig meid!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Koeboe82 do 7 apr 2011 - 3:39

VeryCherry schreef:Oh dat is fijn nieuws zeg!
Gaat het wel weer goed met je kindjes? En ben je zelf ook weer opgeknapt?

Met de kindjes gaat het goed. meiske slaapt grotendeels al door!
Met mij gaat.. Herstel gaat erg traag na mijn idee, ben erg moe, en de wond van de keizersnede trekt heel erg als ik een eindje gelopen heb,
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  VeryCherry do 7 apr 2011 - 3:42

Wow goed zeg, na 3,5 week al ^^
En je knapt nu vast snel op, nu er niks aan de hand is en je kinderen het zo goed doen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Monte do 7 apr 2011 - 4:03

Wat fijn dat het niets ergs is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Curious do 7 apr 2011 - 9:07

Fijn om te horen. Ik hoopte al dat dit het was. heb het zelf ook gehad, Bij mij hebben ze hem toen wel verwijderd (was ook 2cm), dat ging onder narcose maar stelde niets voor. Zoiets noemen ze een fibroadenoom ofzoiets, dat schijnen haast alle vrouwen te hebben, alleen de ene meer/groter als de andere en sommige merken het nooit.
Maarja, toch is het elke keer weer even paniek, wel erg fijn dat je meteen de uitslag hebt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  mickey do 7 apr 2011 - 9:34

Ik moet morgenvroeg voor een echo van mijn borst, i.v.m. een knobbeltje. Deze had ik 3 weken geleden ontdekt. Toen kon ik vrijdags bij de huisarts terecht en omdat we bezig waren met zwanger worden dacht ik die ochtend: doe maar even een testje. Had in het weekend van 5 maart positieve ovulatietesten, dus het zou kunnen. Tot mijn grote verbazing kwam er toen een heel licht streepje en was ik dus zwanger! De huisarts dacht dan ook dat het daar van kwam. Ze voelde het zelf ook, maar dacht niet dat het iets ergs zou zijn. Afgelopen maandag moest ik terug om te kijken of het weg was, maar de dokter voelde het toch nog, dus wilde ze dat ik toch voor een echo zou gaan. En dat is dus morgen. En nu ben ik een beetje zenuwachtig. Maar nu ik jouw topic heb gelezen, ben ik iets rustiger. Ik heb zelf niet het idee dat het iets ergs is, denk dat het gewoon door de zwangerschap komt, maar toch is het eng. Er zit iets in mijn borst, wat er in de andere niet zit.

In ieder geval heel erg fijn dat het bij jou goed zit! Hopelijk kom je nu een beetje tot rust en kun je gaan genieten van je gezinnetje!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Ploen do 7 apr 2011 - 23:38

Gelukkig dat het niks ergs is!
Doen jullie eigenlijk zelfonderzoek en hoe vaak?
Ik was dinsdag in het ziekenhuis en toen wilde de arts ook even mijn borsten onderzoeken op knobbeltjes, hij vroeg ook of ik dit zelf ook deed, maar moest eigenlijk toegeven dat ik dit nooit doe. Ik weet niet zo goed hoe en ben altijd bang dat ik dan iets vind (al weet ik dat je er maar beter op tijd bij kunt zijn).
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts) Empty Re: Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum