Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even verhaal kwijt

+7
Niekske
Bay
SoGood
L!ND@
Mermaid
Reva
iloverocknroll1984
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 zo 19 mei 2013 - 0:14

Hi dames, dit wordt een lang verhaal maar wil het even van me afschrijven en ik begrijp het als jullie geen zin hebben het te lezen.

Ben sinds een maandje of 2 aan het daten met een collega (van een andere afdeling, werken niet samen). Kende hem al langer, maar de vonk sloeg pas later over. Alles was superleuk, hebben hele leuke dates gehad, hij is ook 2x blijven slapen (niets meer gebeurd dan zoenen en knuffelen) en hij zou meegaan naar een bruiloft van een vriendin eind juni en we hadden het over een weekendje buitenland in augustus / september.
We waren vorige twee weekenden allebei druk, maar zouden dit Pinksterweekend samen doorbrengen bij hem. Ik had me er heel erg op verheugd, want heb even een kuttijd op werk (elke dag overwerken, stress, werk zelf niet meer leuk vinden maar baan niet durven op te zeggen gezien de huidige tijden) dus had er erg naar uitgekeken. Nou kreeg ik dus donderdagavond via whatsapp te horen dat hij de laatste weken beetje in de knoop zat met zichzelf en wat hij wilde en wat hij met 'ons' wilde en dat hij niet wist of hij nog wel wilde afspreken dit weekend omdat hij eerst zelf wilde nadenken. Dit kwam even heel rauw op m'n dak. Had wel gemerkt dat hij wat afstandelijker was, maar dacht heel naïef dat dat kwam doordat hij druk was met allerlei dingen.

Dus ik heb gezegd dat ik er altijd voor hem zou zijn als hij erover wilde praten en dat hij gewoon eerlijk moest zijn als hij niet wilde afspreken. Hij zei dat praten sowieso een goed idee is, maar dat hij eerst even het voor zichzelf op een rijtje wilde hebben, maar dat we misschien toch maar wel moesten afspreken dit weekend en dat hij daar nog op terug zou komen. Hadden afgesproken dat we gisteren daar even contact over zouden hebben. Nadat ik de hele dag niets gehoord had, heb ik in een zwak moment gisteravond gevraagd hoe het was. Kreeg terug wat hij die dag gedaan had en dat hij songfestival aan het kijken was, verder niets. Dus ik neutraal geantwoord wat ik gedaan had en dat ik ook songfestival aan het kijken was.

Sindsdien heb ik niets meer gehoord, ook vandaag niet. Ik denk dat ik inmiddels wel de conclusie kan trekken dat we dit weekend kennelijk niet gaan afspreken en misschien wel helemaal niet meer. Alleen ik vind het zo moeilijk te vatten zo wat er nu opeens veranderd is / aan de hand is. En ik vind het ook eigenlijk heel laf dat hij niet wil (durft te?) zeggen dat hij niet wil afspreken dit weekend dat ik daar weer kwaad om ben en hem het liefst zou vertellen dat hij me zo aan het lijntje houdt en ik het belachelijk vind hoe hij me nu behandelt door me maar gewoon te negeren. Wees dan eerlijk en zeg dat je het niet meer ziet zitten, in ieder geval niet dit weekend. Word gek van die onzekerheid nu, hoewel ik natuurlijk eigenlijk het antwoord wel weet.

En nu zit ik dus jankend op de bank ipv gezellig bij hem het weekend door te brengen. En mezelf aan het kwellen door toch af en toe te kijken of ik niet toch een whatsapp berichtje van hem heb. M'n vriendinnen zeggen dat ik hem moet laten gaan en dat ik iemand verdien die wel 100% voor mij en een eventuele relatie ga. En ik weet ook wel dat ze gelijk hebben, maar het is wel lastig. Had voor het eerst sinds lange tijd weer vlindertjes en dit was iemand waarbij ik eens niet oppervlakkig op z'n uiterlijk viel, maar gewoon om z'n humor en hoe goed we het konden vinden. En het lastige is dus dat ik hem nog wel op werk zie zeker een paar keer met de lunch enzo.

Wat moet ik hiermee aan? De eer inderdaad aan mezelf houden en niets meer sturen en op werk doen alsof er niets aan de hand is? Even afwachten of hij niet alsnog voorstelt dat ik morgen kom? (Later) Vragen wat er is zodat ik weet wat er speelt (en er misschien van leren bij een volgende man)? Bijvoorbeeld morgen of later laten weten dat ik het laf vind zoals hij nu niets meer van zich laat horen en dat hij gewoon had moeten zeggen dat hij het niet wil maar me niet zo moet laten hangen, maar dat ik de boodschap inmiddels begrepen heb?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Reva zo 19 mei 2013 - 0:20

Hij heeft toch netjes aangegeven hoe en wat? Ik vind dit niet aan het lijntje houden en zou het even afwachten als je hem echt leuk vindt.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 zo 19 mei 2013 - 0:25

Ja aan de ene kant heb je daar wel gelijk. Alleen zit het me dwars dat ik gisteren contact moest opnemen en dat ik anders niks van hem gehoord zou hebben. En als hij kennelijk zo twijfelt, waarom kan hij dan niet meteen zeggen dat hij in ieder geval dit weekend niet wil afspreken want nu laat hij helemaal niks horen. Dat bedoel ik met aan het lijntje houden, al zijn dat misschien niet de juiste bewoordingen.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 0:26

Reva schreef:Hij heeft toch netjes aangegeven hoe en wat? Ik vind dit niet aan het lijntje houden en zou het even afwachten als je hem echt leuk vindt.

Ik ben het eens met Reva inderdaad. Het enige wat hem misschien te verwijten valt is dat hij niet op dit weekend is terug gekomen, toen jullie gisteren whatsappten. Maargoed, in plaats van een luchtig appje terug te sturen had je daar ook naar kunnen vragen, misschien had hij dat juist gewaardeerd.

Maar naar is het wel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Mermaid zo 19 mei 2013 - 0:27

Even verhaal kwijt 699888 Wat een rotsituatie.

Ik zou er nog niet teveel conclusies uit trekken, hij heeft aangegeven dat hij na wil denken, geef hem die tijd.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 0:29

iloverocknroll1984 schreef:Ja aan de ene kant heb je daar wel gelijk. Alleen zit het me dwars dat ik gisteren contact moest opnemen en dat ik anders niks van hem gehoord zou hebben. En als hij kennelijk zo twijfelt, waarom kan hij dan niet meteen zeggen dat hij in ieder geval dit weekend niet wil afspreken want nu laat hij helemaal niks horen. Dat bedoel ik met aan het lijntje houden, al zijn dat misschien niet de juiste bewoordingen.
Hij houdt je pas aan het lijntje als jij het gevraagd zou hebben of jullie nog afspraken en daar ontwijkend op reageerde. Nu vroeg je niets, je reageerde luchtig terug, misschien is hij er daarom wel vanuit gegaan dat jij dacht dat het toch al niet door zou gaan en heeft hij er niet teveel woorden aan vuil gemaakt omdat hij het misschien ook al moeilijk zat ergens mee heeft. Ik vind het raar hem nalatigheid in dingen te verwijten die je hem evengoed zelf had kunnen vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  L!ND@ zo 19 mei 2013 - 0:29

Reva schreef:Hij heeft toch netjes aangegeven hoe en wat? Ik vind dit niet aan het lijntje houden en zou het even afwachten als je hem echt leuk vindt.
Hier ben ik het mee eens. Daarbij denk ik, dat als je nu gaat lopen "trekken", de situatie er niet beter op wordt en het juist irritaties op kan wekken. Wel ben ik het ermee eens dat het niet netjes is dat hij niks van zich laat horen. Lastig! Sterkte hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 0:44

Geef hem even de ruimte. Pfff, het voelt alsof je hem nu al enorm aan het claimen bent...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 0:57

KimRosenberg85 schreef:Geef hem even de ruimte. Pfff, het voelt alsof je hem nu al enorm aan het claimen bent...

Nou, dat valt nou ook wel weer mee. Misschien moet je trouwens eens een kijkje op het Viva forum nemen, ik vind jou daar meer een type voor!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 zo 19 mei 2013 - 1:58

Ik denk dat jullie gelijk hebben meiden, ook op het punt van dat ik het zelf had kunnen vragen. Heb dat niet gedaan omdat ik dat niet durfde en tegelijkertijd ook bang was dat ik juist pushering zou overkomen. Ik laat het maar even rusten zo en ga er vanuit dat hij zelf wel weer contact opneemt als hij daar aan toe is. Gaat alleen wel lastig worden dinsdag als ik hem weer zie. Gelukkig weet niemand op werk het nog van ons, dat scheelt dan weer.

@SoGood: bedoel je dat ik op het Viva forum zou moeten kijken of Kim?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 2:48

Kim. Maargoed, ondanks dat ik het zelden met d'r eens ben, heb ik wel het idee dat er dankzij Kim wel weer leven in het forum zit, het is hier tegenwoordig een minder ingekakt zooitje.

Maar ontopic, fijn dat je iets 'gerustgesteld' bent door de reacties hier. Hopelijk heb je na dinsdag wat meer duidelijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Bay di 21 mei 2013 - 6:44

Ik ben benieuwd of je heb nog gezien of gesproken hebt.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 di 21 mei 2013 - 8:21

Nee, helemaal niks. En dat begrijp ik dan weer niet helemaal, dat je uiteindelijk niet wil afspreken dit weekend begrijp ik nog, maar waarom ik nu helemaal niets van hem hoor? Heb hem ook niet gezien op werk vandaag, maar dat is ook niet elke dag. Ben er nu alleen meer verdrietig om dan boos, denk dat ik nu toch wel echt mijn conclusies kan/moet trekken helaas Even verhaal kwijt 1270000679

Edit: lief dat je het vraagt trouwens Even verhaal kwijt 561177

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Niekske di 21 mei 2013 - 20:07

Wat ik uit je verhaal opmaak, is dat hij het niet meer ziet zitten tussen jullie en dat niet duidelijk durft te zeggen en daarom maar een beetje de boot afhoudt in de hoop dat jij zelf je conclusies trekt. Of dat jij hen zegt dat je er klaar mee bent. Hij begon netjes, door aan te geven dat hij twijfelde, maar hij had daarna ook gewoon moeten zeggen dat hij niet wilde afspreken en dat het voor hem over was.

Lullige actie van hem, ik vind het zo sneu als iemand daar niet gewoon duidelijk in is, dan weet jij ook waar je aan toe bent. Ik kan me je gevoel ook helemaal voorstellen! Hopelijk neemt hij nog de moeite om het netjes af te sluiten... sterkte ermee!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 di 21 mei 2013 - 20:42

Dankjewel. Ik denk dat ik beter niet kan vragen of het nu echt over is he? Gewoon ook maar niks van mijn kant laten horen?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Sugarfall di 21 mei 2013 - 20:56

Ik zou tegen hem zeggen dat je zelf je conclusies hebt getrokken, maar het wel erg kinderachtig/lullig vind dat hij het niet gewoon eerlijk uit zichzelf gezegd heeft. Dat is het ook, vind het zo lomp als mannen dat niet gewoon durven uit te spreken, en dan maar gaan negeren.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Luce di 21 mei 2013 - 21:20

Inderdaad, eens.

Wat is dat toch met dat vage gedoe. Als hij er geen trek meer in heeft, moet hij dat gewoon zeggen. Net zals jij dat gewoon kunt vragen. Dat genegeer en het moeten oppikken van hints..

Ik zou hem gewoon vragen wat hij nu wil, dat hij dat even duidelijk aangeeft. Dan kan jij het afsluiten. Daar heb je alle recht toe hoor!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 di 21 mei 2013 - 21:38

Ga er vanavond dan toch maar een appje aan wagen. Bedoel ik weet nu ook toch wel dat het kennelijk klaar is, misschien dan beter dat ik het echt te horen krijg zodat ik het ook kan afsluiten. En ervoor zorgen dat die lafaard het in de toekomst niet bij andere dames ook zo doet.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  L!ND@ di 21 mei 2013 - 22:37

Maar waarom niet gewoon recht op de man af? Waar via WA of zie je hem vandaag niet meer? Geen geouwehoer en je kunt hem zo vertellen wat je van zijn gedrag vindt. Ik vind WA dan zo onpersoonlijk, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 22:43

Ja, ik zou het ook gewoon vragen. Je hoeft je gedrag niet te laten beinvloeden door hem, en dus ineens onderdanig en bang te gaan doen. Kom op voor jezelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  iloverocknroll1984 di 21 mei 2013 - 22:55

Ik vind het niet zo professioneel om het op werk te doen, ook omdat we allebei niet een kamer voor onszelf hebben en de muren heeeeeel dun zijn. En weet niet of ik er deze week wel de kans toe krijg om het hem persoonlijk te zeggen. Dus vandaar WA, maar als ik de kans krijg dan doe ik het in persoon.
Thanks voor jullie ondersteunende woorden, ik herken mezelf inderdaad niet terug zo, lijk net een bang vogeltje en dat is niet de bedoeling.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Bay wo 22 mei 2013 - 7:21

Wat een eikel zeg. Waarom zo? Wees gewoon een echte vent en zeg dat je niet meer wil afspreken om welke reden dan ook.

Sterkte!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Niekske wo 22 mei 2013 - 18:47

iloverocknroll1984 schreef:Dankjewel. Ik denk dat ik beter niet kan vragen of het nu echt over is he? Gewoon ook maar niks van mijn kant laten horen?

Ik sluit me hierover aan bij de vorige reacties, wel vragen dus smile liever persoonlijk dan via WA, maar je moet inderdaad maar even kijken wat er handig is. Maar dan heb je duidelijkheid. En dan kun je hem ook zeggen dat je het sneu vind hoe hij ermee om gegaan is en dat je meer van hem had verwacht. Kleine steek onder de gordel misschien, maar ik vind dat hij dat verdiend heeft Twisted Evil
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Tabbert wo 22 mei 2013 - 19:39

Helemaal eens met Niekske!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Joli86 za 25 mei 2013 - 9:37

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen.. Heb je hem nog gesproken?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Even verhaal kwijt Empty Re: Even verhaal kwijt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum