Knobbeltje op mijn hoofd?
+2
Parisienne
JD
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knobbeltje op mijn hoofd?
Ik heb nu al een maand of 4 een knobbeltje op mijn hoofd. Het is ongeveer zo groot als een m&m/borrelnootje wordt niet groter of kleiner.
Nu lees je vaak over knobbeltjes op je borst, maar kan een knobbeltje op je hoofd ook iets engs zijn?
Ik loop nooit zo snel naar de huisarts, dus heb geen idee of ik ernaar moet laten kijken of niet?
Nu lees je vaak over knobbeltjes op je borst, maar kan een knobbeltje op je hoofd ook iets engs zijn?
Ik loop nooit zo snel naar de huisarts, dus heb geen idee of ik ernaar moet laten kijken of niet?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Knobbeltje op mijn hoofd?
Mijn ex had dat ook, precies op z'n haargrens. Bij hem was het een cyste.
Ik zou het nu wel even na laten kijken, het zit er al een poos.
Ik zou het nu wel even na laten kijken, het zit er al een poos.
Gast- Gast
Ik zou het ook na laten kijken. Een kennis van mij heeft dit gehad en het waren 'gewoon' vetbultjes. Deze heeft hij na een tijd weg laten halen, een hele simpele ingreep.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een vriend van mij had dit ook. Dat was een ontstoken talgklier, maar uiteindelijk ook zo groot als een m&m (zo'n pindaM&M dan). Het moest even weggesneden worden, wat blijkbaar heel erg stinkt, omdat er pus in zat, maar daarna nooit meer last van gehad.
Gewoon even afspraak maken bij de huisarts
Gewoon even afspraak maken bij de huisarts
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook 2 of 3 op mijn hoofd, ze voelen beetje als wratjes, heb er eigenlijk nooit aan gedacht om ze weg te laten halen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er twee op mijn hoofd. Mijn moeder en zusje hebben ze ook. Ben er een tijdje terug mee naar de huisarts geweest, maar zij zei dat het talgbultjes zijn, en dat die niet gevaarlijk zijn. Pas als ze boven je haar uit groeien, of ineens groter worden, worden ze verwijderd. Verder vanaf blijven.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
nah wratjes zijn het in mijn gevoel sowieso niet, zo voelt het niet aan.
had wel iets gelezen over vet/talgbultjes, maar had geen idee dat die zo groot konden worden, vandaar ik al aan enge dingen begon te denken....
maar denk dat ik het er dan even bij laat, en in ieder geval niet hals over kop naar de huisarts hoef...
had wel iets gelezen over vet/talgbultjes, maar had geen idee dat die zo groot konden worden, vandaar ik al aan enge dingen begon te denken....
maar denk dat ik het er dan even bij laat, en in ieder geval niet hals over kop naar de huisarts hoef...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik dacht dat ik de enige was met van die rare bultjes Ben er wel eens mee bij de huisarts geweest, maar heb ze niet weg laten halen. Eentje wil ik binnenkort wel weg laten halen, die zit me altijd in de weg, hij zit namelijk vlakbij mijn scheiding.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)
» Een liedje in mijn hoofd!
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Knobbeltje?
» Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)
» Een liedje in mijn hoofd!
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Knobbeltje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: