Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel minimaal op spaarrekening?

+37
Caramba
Aagje!
sonly
Zonnetje
patjuhhh
BJA
RYW
Parisienne
xxjojootjexx
Lejow
_Lacey_
rapa nui
Inge
Winegum
M@niek
Zininzon
Lynn_
Dennenappel
Pannetoet
bo
Travelgurly
Suus
Sarah1985
Arwyn
Atelier Madame
Pien
Ugly Betty
Snoes
Pussycat
Verona
Jeanette
VeryCherry
remover27
blondje1313
Caroow
Monte
Lies
41 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  bo wo 6 apr 2011 - 2:38

wij willen niet onder de 1500 euro komen

als er wat is met de auto of de wasmachine moeten we dit kunnen betalen.

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 2:42

Het is geen verschrikkelijk harde lijn, maar minstens 2000 euro vind ik toch wel een prettig bedrag om op de spaarrekening te hebben staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Pannetoet wo 6 apr 2011 - 3:11

Op dit moment heb ik er niet zoveel op staan maar dat is niet erg want ik woon weer thuis..
Mocht ik ooit op mijzelf gaan óf samenwonen dan wil ik ongeveer €2000,- erop hebben staan smile Dat is voor mij genoeg om een wasmachine te vervangen of andere dingen.. en een nieuwe auto hoef ik niet, tweedehands is voor mij ook prima.. smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:20

minimaal 2000 op mijn eigen spaarrekening. Zodra ik daar onder zit voel ik mij niet prettig. Op die van mijn vriend staat gelukkig ook genoeg. Maar ik wil zelf ook wat achter de hand hebben. Maar gelukkig zit ik hier nu ruim boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:36

We hadden/hebben genoeg, maar steken het momenteel in spullen. Het huis, wat kleding, de auto. Maar als het nodig is hebben we gewoon een buffer en zouden we bv. een wasmachine nieuw kunnen kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:37

Pien schreef:
Giacomo schreef:Ja 600 euro voor een auto is ook wel veel, maar ik bedoel: 600 euro op zich. Dat moet toch wel binnen een paar maand te betalen zijn als je allebei werkt. Zo bedoelde ik het. Ik betaal garagerekeningen vaak ook gewoon in termijnen.
ik hou niet van in termijnen betalen, dit jaar moesten wij ineens 1400 euro terug betalen aan de belastingdienst, ben blij dat we dat op de spaarrekening hebben staan en gewoon in 1 keer konden betalen.
overigens ligt het bij ons wat lastiger qua garage, omdat mijn man werkt bij het bedrijf waar we onze auto lieten maken, hij voelde zich voor lul staan als hij ging zeggen dat hij het in termijnen wilde betalen!

Tja, sinds kan het niet anders hè? Wink Ik heb nog nooit gevraagd of het in termijnen kon, ik zet het er altijd gewoon bij: deel
2 komt volgende maand. Nog nooit iets over gehoord. Ik denk dat heel veel mensen het zo doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Pien wo 6 apr 2011 - 4:40

Giacomo schreef:
Tja, sinds kan het niet anders hè? Wink Ik heb nog nooit gevraagd of het in termijnen kon, ik zet het er altijd gewoon bij: deel 2 komt volgende maand. Nog nooit iets over gehoord. Ik denk dat heel veel mensen het zo doen.

ik weet heel zeker dat als we het gevraagd hadden het geen probleem was hoor, maar hij vond het beschamend! hij ging liever bij mijn ouders het geld lenen, geluk is dat mijn ouders gewoon genoeg geld hebben en het voor hun geen probleem is... Daarom hebben wij nu gewoon genoeg geld op de spaarrekening, wij voelen ons daar goed bij en weten gewoon dat als er iets stuk gaat, we het kunnen bekostigen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Dennenappel wo 6 apr 2011 - 5:31

Ik ben nu wat minder streng hierin, wil denk ik toch het liefst wel 4000-5000 euro op mijn spaarrekening hebben. Nadat ik net wat heb uitgegeven mag het 4000 zijn, maar daarna graag weer door sparen naar de 5000,-.

Het geeft mij rust en een veilig gevoel om zo een bedrag te hebben staan.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Lynn_ wo 6 apr 2011 - 5:32

Wij willen er zeker €5000,- op hebben staan. Dat hebben we gelukkig ook.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 5:37

€5000, maar er staat nu bijna het 3 dubbele op Very Happy

Wil trouwens niet zeggen dat we er nooit onder zitten hoor, nadat we onze auto kochten hadden we een stuk minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 5:39

Wij willen er minimaal een paar duizend euro op hebben staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Snoes wo 6 apr 2011 - 7:15

Wat wij sparen per maand? Eigenlijk best wel veel, en dat is wel een heerlijk gevoel. Op dit moment sparen we samen zo'n 1500 euro per maand. Als we straks onze hypotheek gaan betalen, zal dat een paar honderd euro minder zijn, maar 1000 euro zullen we zeker nog kunnen sparen per maand.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Zininzon wo 6 apr 2011 - 7:28

Ik wil niet onder de 10000 komen en voorlopig lukt dat ook niet
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  M@niek wo 6 apr 2011 - 7:56

Wat hebben sommige veel op hun spaarrekening staan :shock:

Anyway, wij hebben wel een spaarrekning maar staat bijna nooit wat op. Wij houden elke maand genoeg over om eventueel iets te kopen als er iets kapot gaat. Het blijft eigenlijk altijd gewoon op de lopende rekening staan. Er heeft ooit wel iets van 5000 euro op de spaarrekening gestaan maar met het inrichten van het huis en de komst van een baby is dat opgegaan!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:12

Mij valt juist op dat de meesten zo weinig spaargeld hebben, maar dat zijn voornamelijk de single meiden.

Met een gezin vind ik 5k toch wel prettig (liever meer natuurlijk)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:17

Marin schreef:
Mag ik vragen hoeveel jullie per maand sparen?

Ongeveer € 800-1000

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:36

Moniek, er zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen met kinderen en mensen zonder. Als je nog geen kinderen hebt, kan je beide fulltime werken en dan kan je natuurlijk ook veel sparen. Plus dat je de kosten van kinderen niet hebt. Ik heb het idee dat dat heel veel scheelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Zininzon wo 6 apr 2011 - 8:40

ivax schreef:Mij valt juist op dat de meesten zo weinig spaargeld hebben, maar dat zijn voornamelijk de single meiden.

Met een gezin vind ik 5k toch wel prettig (liever meer natuurlijk)

+1, maar ik ben wel single...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:46

Hier minimaal 5000 euro anders gaat het kriebelen.. we hebben een eigen huis,2 kids,2 auto's,motor ect. Voor mijn gevoel moeten we genoeg achter de hand hebben mocht er wat kapot gaan en we grote uitgaves moeten doen! Dit bedrag staat op een aparte rekening.

Verder hebben we nu op de interbonussparen ruim 10.000 euro staan (partner is net terug van uitzending dus dan kan je leuk sparen) en daar gaan we lekker van op vakantie en de zolder verbouwen. En dat is tevens ons potje voor eventuele andere verbouwing,meubels waar nodig ect.

En hebben we ook nog een spaarpot voor de kids, sparen voor beide 20 euro per maand op hun eigen rek. en op onze rekening 50 euro per maand en alle kinderbijslag zodat er wanneer ze bijvoorbeeld willen studeren er een potje beschikbaar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 9:41

.


Laatst aangepast door Coco op di 21 jun 2011 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Winegum wo 6 apr 2011 - 22:18

Gezamenlijk wil ik toch wel minstens 5000 euro op de spaarrekening hebben staan. We hebben een koopwoning, een auto, allemaal dure posten. Voor mezelf heb ik niet echt een grens, ik wil zoveel mogelijk hebben omdat ik het straks voor een deel nodig heb om van te leven.

Ik spaar op dit moment ongeveer 150 euro per maand. Dat ligt er ook een beetje aan hoeveel ik die maand heb kunnen werken en of ik grote kostenposten heb. Mijn vriend spaart een euro of 600 per maand denk ik.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Dennenappel do 7 apr 2011 - 0:05

Snoes schreef:Wat wij sparen per maand? Eigenlijk best wel veel, en dat is wel een heerlijk gevoel. Op dit moment sparen we samen zo'n 1500 euro per maand. Als we straks onze hypotheek gaan betalen, zal dat een paar honderd euro minder zijn, maar 1000 euro zullen we zeker nog kunnen sparen per maand.

Dat krijg ik ongeveer netto per maand, nu net iets meer Neutral
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Atelier Madame do 7 apr 2011 - 1:50

tsja verschil moet er zijn maar ik krijg echt de kriebels als ik geen geld op mn spaarrekening hebt staan :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:16

Ik zou willen dat ik wat op de spaarrekening had staan. Maar helaas is dat nu nog niet zo.
Ik doe wel mijn best dat het er weer van gaat komen. Normaal had ik altijd minimaal 500 euro erop staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Atelier Madame do 7 apr 2011 - 2:34

Nonnevot schreef:Ik zou willen dat ik wat op de spaarrekening had staan. Maar helaas is dat nu nog niet zo.
Ik doe wel mijn best dat het er weer van gaat komen. Normaal had ik altijd minimaal 500 euro erop staan.

Maar hoe komt het dan dat je helemaal niets erop hebt staan? Bedoel zit je dan zo hoog in hypotheek/huur en is de komst van je kindje zo duur dat je gewoon niets overhoud?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel minimaal op spaarrekening? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel minimaal op spaarrekening?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum