Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voel jij je net zo oud als dat je bent?

+30
rapa nui
Angela_1986
Remco
Sylvana
Lotus
Catootje
Flippin' Bitch
Silver
Janelie
Ugly Betty
Tania
Ploen
minoessepoes
Pannetoet
Lizzy
VeryCherry
Flinder
Jeanette
Mamsie
Chocolate Cookie
Caro
marjoleinnn
Bliss
Beachgirl
Sterre
Suus
Phileine
Carra
nina
Roze Roos
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Mamsie zo 5 dec 2010 - 9:55

Nee ouder, altijd al zo geweest.

Mensen zeggen wel is tegen mij dat ze het zooo knap vinden dat ik op mijn leeftijd 3 kinderen heb en het toch allemaal maar goed doe etc. Heel lief natuurlijk maar voor mij voelt dat niet zo, omdat mij ik gewoon niet zo jong voel. Snsppen jullie het?
Ik zeg altijd maar dat ik een oude geest heb Wink
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:35

Ik voel me wat ouder dan dat ik ben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 10:40

Caro schreef:Ik vind dat altijd een beetje een vage uitdrukking. Ik voel me zoals ik voel en toevallig ben ik 28. Maar geen idee natuurlijk hoe een andere 28 jarige zich voelt... Of hoe je je hoort te voelen als je 28 bent..

Precies.. Ik ben 22, maar geen idee of ik me zo voel of hoor te voelen..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Flinder zo 5 dec 2010 - 21:04

Het voelt voor mij ook alsof de jaren voorbij vliegen. Ik word alweer bijna 25 en voel me soms nog begin 20. Van de ene kant voel ik me wel rond de 24,25,26 omdat ik wel de verantwoordelijkheden heb (inkomen, huis enz.) maar van de andere kant lijkt het alsof ik een half jaar geleden nog 20 was... De tijd gaat zooo snel!

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  VeryCherry zo 5 dec 2010 - 21:06

Ik voel me af en toe echt hoogbejaard, vooral als ik merk hoe bezorgd ik ben om mijn zoontje en ik mezelf constant hoor zeggen dat hij op moet passen omdat het zo glad is buiten en zo.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Lizzy zo 5 dec 2010 - 21:22

Ik voel me altijd jonger. Best gek eigenlijk, want ik ben volgens mij vreselijk burgelijk! Ben bijna 28, dus eigenlijk ook nog wel erg jong toch?!
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Pannetoet zo 5 dec 2010 - 22:15

Ik ben 23 maar ik voel mij over het algemeen jonger .. op de één of andere manier heb ik het idee dat leeftijdsgenoten veel verder zijn qua volwassenheid, ik voel mij eerder 19/20jaar, toen had ik altijd het gevoel 'alle tijd van de wereld' en dat heb ik nog steeds maar als ik mij dan bedenk dat ik 'al' 23 ben kom ik bijna tijd te kort :P Misschien ook wel omdat heel veel meiden uit mijn omgeving (van mijn leeftijd) al kinderen hebben of eraan beginnen terwijl het bij mij nog 'een ver van mijn bed show' is .. en toch als mensen mijn leeftijd schatten denken ze vaak dat ik 25/26 ben!?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  minoessepoes zo 5 dec 2010 - 22:33

Ik vind het een rare vraag, hoe moet iemand van 25 zich dan voelen.

Ik ben 25, woon samen, heb een bachelor en een master gedaan en volg nu een traineeship, heb nog geen kinderen en ben dat voorlopig ook nog niet van plan, we wonen ook in een appartement waar dat ook absoluut niet kan. We gaan wekelijks stappen of de kroeg in, maar niet meer zoals in mijn studententijd 3 keer in de week, we hebben meestal wel 4 dagen in de week vrienden over de vloer, gaan geregeld uit eten, lekker weekendjes weg enz.

En ik heb oud klasgenoten die al 2 kinderen hebben, getrouwd zijn en huisvrouw (thuisblijfmoeder) zijn en die na hun mavo niet veel opleiding meer gedaan hebben. Maar wel in een heel huis wonen met een tuin en ook hartstikke gelukkig zijn. Maar dus wel in zo'n andere fase zijn in hun leven dan ik.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Ploen zo 5 dec 2010 - 23:34

Ik voel me momenteel meer een bejaarde, omdat ik door pfeiffer niet veel energie heb om dingen te doen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Tania zo 5 dec 2010 - 23:40

Ik denk dat ik me gemiddeld wel 26 voel Very Happy
Maar ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen eigenlijk. Mijn man gaat meestal met wat oudere vrienden om (rond de 40) en als ik daarmee praat voel ik me bijvoorbeel ouder. Maar als ik dan weer op m'n werk met wat jongere meiden aan het werk ben en we hebben om het kwartier half de slappe lach dan voel ik me weer een stuk jonger. Met m'n eigen vriendinnen voel ik me gewoon 26.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:46

Sterre schreef:Ik ben 26, en daar schrik ik soms nog van omdat ik 'vergeet' dat ik niet meer begin 20 ben. Vaak schat ik mensen van mijn leeftijd ouder, en mensen van begin 20 ongeveer mijn leeftijd.


Ja dat heb ik ook!

Verder voel ik me meestal jonger dan dat ik ben (26) behalve vandaag. Ik ben snipverkouden en voel me 80 ofzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Ugly Betty ma 6 dec 2010 - 0:35

Ik voel me lichamelijk ook wel eens 80 (fibromyalgie)
Verder voel ik me altijd al wat ouder dan ik ben. Ik merk dat ik wat "sneller" wil dan vriendinnen, zo ben ik bijvoorbeeld al 2,5 jaar getrouwd en wonen zij nog bij hun ouders e.d. Kinderen zijn voor hun nog lang niet aan de orde, maar bij mij zijn de kriebels al wel aanwezig.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Janelie ma 6 dec 2010 - 0:46

Ik ben 25, maar ik voel me wel iets jonger. Ben nog aan het studeren, ga graag uit, weinig vaste lasten. Weinig verantwoordelijkheden nog dus. Soms mis ik het wel, maar voor nu is dit helemaal prima. Mijn beeld van een 25 jarige is toch wat verantwoordelijker dan ik ben nu.. angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:58

Ik wil me juist jonger voelen dan ik ben maar ik voel me vaak ouder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:14

Ik denk dat ik me wel vaak ouder voel dan ik ben. Dit heeft niet te maken met lichamelijke mankementen, maar ik ben best wel een serieus iemand, soms iets té. Daardoor vind ik dat ik me ouder voel dan ik ben.
Maar het ligt er ook aan met wie ik omga. Bij de één voel ik me jong, bij de ander ouder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:28

Lichamelijk voel ik me ouder dan 26. Ik ben vaak moe en kan op dit moment geen 40 urige werkweek aan (gelukkig dus maar dat ik nog studeer ;-))
Verder voel ik me toch wel jonger, ik studeer nog, woon in een studentenflat, ik heb een aantal jongere vriendinnen, ik ga graag uit.

Ik weet niet of dit maatstafen zijn, maar ik ken ook veel mensen van mijn leeftijd die al een gezin etc. hebben. In dat opzicht voel ik me dus jonger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Silver ma 6 dec 2010 - 1:43

Ik ben 24 jr, maar ik voel me lichamelijk ouder door al die lichamelijke kwalen, werk in de zorg en ik heb meer medicijnen dan menigeen bewoner bij ons. Geestelijk voel ik me jonger doordat ik een leerachterstand heb, zit bij jonge meiden van 17-19 in de klas.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Flippin' Bitch ma 6 dec 2010 - 3:21

Ik voel me wel echt 24 en vind het ook echt super irritant als ik veel te jong word geschat.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Catootje ma 6 dec 2010 - 3:24

Ik voel me vaak ouder. Maar dat komt vooral door dingen die ik heb meegemaakt.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Lotus ma 6 dec 2010 - 3:37

Op sommige gebieden voel ik me veel ouder dan ik ben en op andere gebieden juist jonger. Dat is voor mij vaak erg lastig.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Sylvana ma 6 dec 2010 - 5:51

Ik voel mij meestal jonger dan ik ben.

Door anderen word ik vaak ook jonger geschat, of ze raden mijn leeftijd, maar ik wordt nooit ouder geschat dan ik ben.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Remco ma 6 dec 2010 - 6:27

ik voel me veel jonger...maar da's normaal voor mannen toch ? smile
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Angela_1986 ma 6 dec 2010 - 6:44

Ik heb geen idee hoe iemand anders van 24 zich voelt of hoe ik me zou moeten voelen haha! Maar ik wordt vaak ouder geschat en voelde me op school altijd wel 'ouder' dan mijn klasgenoten.

@Remco; mannen gedragen zich meestal in ieder geval wel jonger dan dat ze zijn... Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Remco ma 6 dec 2010 - 6:49

Angela_1986 schreef:

@Remco; mannen gedragen zich meestal in ieder geval wel jonger dan dat ze zijn... Wink

Wat een zelfkennis heb ik toch hè Wink :P
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Angela_1986 ma 6 dec 2010 - 6:53

Remco schreef:
Angela_1986 schreef:

@Remco; mannen gedragen zich meestal in ieder geval wel jonger dan dat ze zijn... Wink

Wat een zelfkennis heb ik toch hè Wink :P

Ontzettend! En dat voor 'n man...


Laatst aangepast door Angela_1986 op ma 6 dec 2010 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? - Pagina 2 Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum