Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pff ik voel me zoooo rot

+3
Blond
Lady1984
limbogirl82
7 plaatsers

Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty pff ik voel me zoooo rot

Bericht  limbogirl82 zo 22 mei 2011 - 19:49


Hallo,

Eens kijken of het helpt om van me af te schrijven...
Ik zit al een tijdje niet heel lekker in mijn vel: werk wat me niet meer bevalt en ik met tegenzin heenga en ik wil graag verhuizen maar dit is best lastig.
Een tijdje terug een leuke jongen leren kennen, beetje scharrelen (hij gaat in augustus emigreren..) hierdoor voelde ik me wel weer beter. Hij is altijd erg druk en ik zag hem niet vaak. Hij is ook een echte wereldreiziger. Een week of 6 geleden had ie een weekend weg voor ons geboekt, waarheen dat zou ik op het vliegveld wel zien... Ok leuk.
2 weken eerder ging ie een week met een familie weg. Toen ie daarvan terug kwam heb ik hem alleen 's nachts na zijn werk even gezien, is ie komen slapen maar helaas moesten we ook weer op tijd op en werken.
Vervolgens ging zijn werk de volgende zaterdagavond niet door, ik had gehoopt dat wij dan iets konden doen dat weekend maar hij ging naar een vriend hier 2u vandaan. Ik vond dit niet zo leuk omdat wij al een tijdje niets meer gedaan hadden.
Het benauwd hem soms een beetje, het is een lastige situatie omdat ie voor een jaar weg gaat en als ie dan terug komt zal ie waarschijnlijk ook niet lang hier in NL blijven.
Hij zei soms dat het wel als scharrelen was maar hij wilde nooit echt erover praten. Voelde altijd zoooo goed. als ik hem niet zag sprak ik hem wel geregeld via msn.
Nu hebben we ruzie gekregen vorige week en is ook ons weekend niet doorgegaan !! Ik vind dat echt vreselijk.
De ruzie is ook nog niet uitgesproken, ik heb hem niet meer gezien... Het hield gewoon heel plotseling op. Ik begrijp niet dat ie zooooo hard kan zijn. Hij beweerd nu zelfs dat we niet eens vrienden zijn.
Ik baal echt zo erg hiervan, als ie wil stoppen met scharrelen, ok maar hij is als gewoon een vriend ook iets voor me gaan betekenen en ik wil die vriendschap niet kwijt.
Als het goed is, als het doorgaat heeft ie woensdag tijd en spreek ik hem dan... Ik hoop het zo want er moeten echt een paar dingen van me af.
We zouden vandaag terug komen van onze reis... Het hele weekend en nu nog was ik erg gefrustreerd. Vroeg me constant af wat zouden we nu gedaan hebben, hoe zou het geweest zijn, nu zouden we in vliegtuig terug zitten enz enz. Gek word ik ervan.
Hij heeft me zelfs uit msn gegooid en ik hoor gewoon niets, ik heb nu sinds 2 dagen ofzo ook helemaal niets meer laten horen wat me wel heel veel moeite kost.
Ik heb hem altijd eerlijk gezegd dat ik wel Iets voel maar niet hopeloos verliefd ben en ik weethoe het zit (ivm zijn weggaan). Ik denk dat we ons beide daar ook beetje voor afsluiten want het was echt altijd onwijs leuk als we samen waren.
Ik eet al de hele week super slecht, ben zelfs afgevallen (echt niet de bedoeling). Ik heb bijna nergens zijn en voel me gewoon ontzettend down. Ik vraag me ook steeds dingen af.
Gisteren ben ik naar een weiland gegaan waar ik vaker met hem gewandeld heb, we genoten zo van de rust , het uitzicht en alles. Dit was erg emotioneel voor me.
Dat ik me nu zo gigantisch rot voel zegt misschien toch wel dat ik idd wel meer voel maar ik wil het uitgesproken hebben en de vriendschap niet kwijt. Ik kan daar echt heel slecht tegen.
Ik weet ook niet wat ik moet doen, ik wil hem dolgraag bellen, smsen maar waarschijnlijk reageert ie toch niet.
Ik moet maar wachten tot woensdag...... pfff.
Ik heb vandaag nog vrij omdat we vandaag terug zouden komen, nu heb ik wel een avonddienst aangenomen van mijn andere werk dus om 16u ga ik toch nog paar uur werken.
Ik hoop maar dat het snel woensdag is en dat ie dan daadwerkelijk komt, ik kan niet geloven hoe hard ie is en vraag me af of ie dat ook recht in mijn gezicht zal zijn....

Wat kan een mens zich slecht voelen, lang geleden dat ik dit gehad heb. Vreselijk gewoon.














limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Lady1984 zo 22 mei 2011 - 20:39

Wat een sukkel. Denk niet dat ie een weekend weg geboekt heeft maar dat dat mooie praatjes waren. Vergeet hem en ga verder met je leven. Hoop dat je snel inziet dat het een waardeloze zak is die je alleen voor de sex wilde. Fijne bijkomstigheid dat ie gaat emigreren dat wens ik ook voor al m'n exen.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  limbogirl82 zo 22 mei 2011 - 20:54


Hoe kom je daar nou bij?
Dat weekend was echt geboekt !!
Hij heeft het me nog doorgestuurd zodat ik eventueel zelf kon gaan.
En het was ook echt niet puur sex, ik heb hem heel vaak gezien of dat ie bleef slapen en het niet eens tot sex kwam.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Blond zo 22 mei 2011 - 21:17

Eerlijk gezegd denk ik dat jij andere verwachtingen had van hem dan hij van jou. Jij was (denk ik) voor hem leuk for the time being, en jij was echt stapelgek op hem. Heb je daarom ook genoegen genomen met de "scharrelstatus"?
Nu jij hem probeert te 'claimen' (in zijn ogen), wordt hij benauwd en dan is het gemakkelijker om jou helemaal aan de kant te schuiven.

Heel rot voor je, maar ik denk niet dat dit nog toekomst heeft.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  limbogirl82 zo 22 mei 2011 - 21:23

I don't know...
Het was idd erg leuk, we zeiden beide dat er meer was als alleen een 'scharrel'
Ik was idd misschien wel iets erger als hij maar ik denk toch dat dat ook vanwege de vriendschap was.
Ik heb hem vrij goed leren kennen, dingen in vertrouwen verteld en had het gevoel er ook echt een goede vriend bij te hebben.
Ik kan sowieso slecht tegen ruzie en al helemaal alshet iemand is waar ik om geef.

Als 'relatie' zou het idd geen toekomst hebben; hij heeft me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt met zijn reizen en ik zou daar best voor open staan. Maar goed feit blijft dat ie dalijk sowieso al een jaar weg is en je weet ook nooit hoe dat loopt. We hadden het er al eens over gehad dat ik hem kon komen opzoeken.

Ik voel me gewoon zo klote en ik denk dat het al een stuk beter zou zijn als ik hem gesproken heb en we in ieder geval een beetje contact kunnen houden, vriendschappelijk.


limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Blond zo 22 mei 2011 - 21:34

Ik hoop voor je dat je woensdag inderdaad met hem kunt praten.
Sterkte, het is altijd kut als iets over is waar je gek op was.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  limbogirl82 zo 22 mei 2011 - 23:00

Dank je, ja dat hoop ik ook.

Ik voel me op dit moment gewoon zo ontzettend rot pfff.
Ook door dingen op mijn werk, heb totaal geen zin meer nog te gaan, voel me gewoon zwak nu, ook door het slecht eten natuurlijk, het is allemaal wat veel aan het worden.
En eigenlijk heb ik geen idee tegen wie ik nu es echt alles kan vertellen.
Hoe ik me nu voel is wel heel extreem en zo ken ik mezelf ook helemaal niet daar schrik ik wel van.
Het wordt echt tijd dat ik dit los laat. Maar ik ken mezelf, en om dat te kunnen moet de ruzie bijgelegd worden. Nu maar hopen dat hij dat ook wil en doet.

Ik ga maar eens opruimen want ik heb niks meer gedaan laatste dagen. Verschrikkelijk.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Janelie ma 23 mei 2011 - 1:06

_Chance schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat jij andere verwachtingen had van hem dan hij van jou. Jij was (denk ik) voor hem leuk for the time being, en jij was echt stapelgek op hem. Heb je daarom ook genoegen genomen met de "scharrelstatus"?
Nu jij hem probeert te 'claimen' (in zijn ogen), wordt hij benauwd en dan is het gemakkelijker om jou helemaal aan de kant te schuiven.

Heel rot voor je, maar ik denk niet dat dit nog toekomst heeft.

Hier sluit ik me bij aan. Ik hoop dat hij woensdag echt tijd heeft, als hij dat niet heeft zou ik het helemaal laten zitten. Als iemand je nog geen afsluitend gesprek gunt en je zo bruut aan de kant zet is hij eigenlijk geen traan waard. Ik snap heel goed dat je dat nu niet zo voelt, maar ik denk dat als je hem nu gaat bellen en sms'en hij nog harder wegrent en je hier alleen maar meer verdriet van krijgt. Dat je je nu zo voelt geeft wel aan dat het bij jou in ieder geval heel diep zit. Ik zou hem tot woensdag met rust laten, anders ga je jezelf alleen maar lopen opvreten omdat hij je niet terugbelt/sms't of ook als hij het wel doet je wel gaat zitten wachten en hopen.

Gun jezelf ook even de tijd om verdrietig te zijn, ondanks dat het geen echte relatie is geweest mag je best verdrietig zijn om hetgeen nooit gebeurd is, maar wat je wel graag wilde. Soms moet je even stilstaan en achterom kijken, voordat je weer verder kan lopen. Ik zou de plekjes waar je mooie herinneringen met hem hebt even laten rusten. Ik denk dat het daar nog te vers voor is.

Sterkte!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Moezie ma 23 mei 2011 - 1:50

Janelie schreef:
_Chance schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat jij andere verwachtingen had van hem dan hij van jou. Jij was (denk ik) voor hem leuk for the time being, en jij was echt stapelgek op hem. Heb je daarom ook genoegen genomen met de "scharrelstatus"?
Nu jij hem probeert te 'claimen' (in zijn ogen), wordt hij benauwd en dan is het gemakkelijker om jou helemaal aan de kant te schuiven.

Heel rot voor je, maar ik denk niet dat dit nog toekomst heeft.

Hier sluit ik me bij aan. Ik hoop dat hij woensdag echt tijd heeft, als hij dat niet heeft zou ik het helemaal laten zitten. Als iemand je nog geen afsluitend gesprek gunt en je zo bruut aan de kant zet is hij eigenlijk geen traan waard. Ik snap heel goed dat je dat nu niet zo voelt, maar ik denk dat als je hem nu gaat bellen en sms'en hij nog harder wegrent en je hier alleen maar meer verdriet van krijgt. Dat je je nu zo voelt geeft wel aan dat het bij jou in ieder geval heel diep zit. Ik zou hem tot woensdag met rust laten, anders ga je jezelf alleen maar lopen opvreten omdat hij je niet terugbelt/sms't of ook als hij het wel doet je wel gaat zitten wachten en hopen.

Gun jezelf ook even de tijd om verdrietig te zijn, ondanks dat het geen echte relatie is geweest mag je best verdrietig zijn om hetgeen nooit gebeurd is, maar wat je wel graag wilde. Soms moet je even stilstaan en achterom kijken, voordat je weer verder kan lopen. Ik zou de plekjes waar je mooie herinneringen met hem hebt even laten rusten. Ik denk dat het daar nog te vers voor is.

Sterkte!

+1
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Rapunzel ma 23 mei 2011 - 5:25

Belachelijk hoe hij met je is omgegaan. Zo respectloos, dit verdien je niet meid! Ik begrijp dat het moeilijk is voor je omdat je toch veel gevoelens voor hem hebt opgebouwd, maar misschien kan je hem maar beter proberen te vergeten. Stel dat het goed komt, dan gaat hij nog emigreren en zit je weer met een rotgevoel.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Polly ma 23 mei 2011 - 6:08

Ik snap helemaal hoe je je voelt en het is gewoon klote dat hij je zo aan de kant zet, maar ik denk niet dat je moet verwachten dat jullie vrienden zijn. Jullie waren namelijk meer dan vrienden, 'scharrels'. Vrienden kun je altijd nog eens worden, mocht je daar nog behoefte aan hebben, als je over het verdriet heen bent.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  limbogirl82 vr 3 jun 2011 - 3:22

Ja dat is allemaal waar,
het gesprek is overigens niet door gegaan, door omstandigheden (goede reden) hij heeft wel al aangegeven dat het hem te benauwd werd en er kwam dus idd teveel gevoel bij....
Ik hoor verder niets meer van hem maar spreek hem maandag...
Zo gaat het wel een beetje en een ander moment (zoals nu) voel ik me weer zwaar klote...
Ik ga vnv op stap en er is een kans dat hij daar aan het werk is... dus heb daar ook een dubbel gevoel over.

Aan 1 kant vind ik het 'fijn' dat hij zo doet omdat ie het te benauwd krijgt (dat het niet is omdat ie iets tegen me heeft ofzo) maar het maakt het ook juist moeilijk. We hadden het onwijs leuk samen en hij voelde dat ook zo, waarom dan niet gewoon nog genieten en kijken hoe het gaat...
waarschijnlijk door zooo hard te doen kan hij het loslaten maar ik juist niet.... hij doet nu of we ruzie hebben eigenlijk. Ik haat ruzie sowieso.... En was het liefste gewoon normaal met hem blijven omgaan.
Je kan beter gewoon met iemand omgaan, vrienden zijn en dan het 'scharrelen' laten dan scharrelen en erna dit krijgen.... Sad

Sommige denken idd misschien pff opzouten met die gast maar ik kan het niet loslaten als ik hem niet gesproken heb....

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pff ik voel me zoooo rot Empty Re: pff ik voel me zoooo rot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum