Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, ik voel me lullig.

+6
SoGood
Catootje
Dolphinne
Roze Roos
Zwerver
Zora
10 plaatsers

Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:15

Terwijl ik weet dat dat onzin is.

Een oude kennis/vriendin van mijn ouders heeft mij enkele weken geleden toegevoegd op Facebook. Eerst zag ik haar naam staan en het zei mij niks. Daarna kreeg ik ook een privébericht op Facebook waarin ze meldde mijn ouders te kennen.
Ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest en heb haar net maar een berichtje teruggestuurd dat haar naam me inderdaad niet zoveel zegt, maar dat ik haar naam wel eens bij de beste vriend van mijn moeder op zijn Facebook voorbij heb zien komen.
Daarna heb getypt dat ik haar liever niet toevoeg als vriend omdat ik haar verder helemaal niet ken en niet weet wie ze is.

Ik voel me nou zo lullig, ookal weet ik dat dat waarschijnlijk onzin is. Ik bepaal uiteindelijk zelf wie ik in mijn vriendenlijst heb natuurlijk...

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je lullig voelt terwijl het nergens voor nodig is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:16

Haha ja dat heb ik vaak genoeg. In dit geval zou ik diegene gewoon toevoegen/accepteren, omdat ik persoonlijk zou denken dat ik die persoon dan kwets, terwijl ze duidelijk moeite heeft gedaan... Maar je hebt gewoon gelijk hoor, je bent nergens toe verplicht.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 9:18

Ik heb dat ook wel eens op hyves. Vaak accepteer ik dan diegene om te kijken of ik dan meer foto's kan zien. Als diegenemij nog niet bekend voor komt verwijder ik diegene gewoon weer
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:20

Haha ja Zora, ik dacht eerst ook: "Zal ik haar maar accepteren, anders is 't zo lullig..."
Maar toen dacht ik: "Nee, dat doe ik niet!"
Maar goed, ik heb het misschien zelfs nog wel enigszins netjes opgelost omdat ik haar nog een verklaring heb gestuurd in een privéberichtje?
Ik vind het soms al ongemakkelijk hoor dat ik de beste vriend van mijn moeder op Facebook heb (mijn moeder heeft zelf geen FB) omdat ik soms ook dronken foto's upload op FB en hij dat dan ziet... Wink Maar ach, hij is wel wat gewend geloof ik haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:23

Ik vind dat je het zeker heel netjes hebt opgelost!! Ik zou dan juist niet gereageerd hebben, zodat ik altijd nog kan 'zeggen' dat ik niks heb gekregen angel
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:24

Zora schreef:Ik vind dat je het zeker heel netjes hebt opgelost!! Ik zou dan juist niet gereageerd hebben, zodat ik altijd nog kan 'zeggen' dat ik niks heb gekregen angel
Oh ja! *slaat zichzelf voor 't hoofd* Dat had ik ook nog kunnen doen haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:27

Sushi schreef:
Zora schreef:Ik vind dat je het zeker heel netjes hebt opgelost!! Ik zou dan juist niet gereageerd hebben, zodat ik altijd nog kan 'zeggen' dat ik niks heb gekregen angel
Oh ja! *slaat zichzelf voor 't hoofd* Dat had ik ook nog kunnen doen haha!
Haha je bent gewoon te goed voor deze wereld Laughing
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:28

Zora schreef:
Sushi schreef:
Zora schreef:Ik vind dat je het zeker heel netjes hebt opgelost!! Ik zou dan juist niet gereageerd hebben, zodat ik altijd nog kan 'zeggen' dat ik niks heb gekregen angel
Oh ja! *slaat zichzelf voor 't hoofd* Dat had ik ook nog kunnen doen haha!
Haha je bent gewoon te goed voor deze wereld Laughing
Nou, niet altijd hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:29

Hé Zora, ik lees net je onderschrift en weet nu dus wie je hiervoor was! Very Happy Leuk dat je ook bent meegekomen naar 't nieuwe forum!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:42

Haha muts, lekker oplettend ben je Very Happy Tja, het werd echt te saai daar!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 9:45

wc-eend schreef:Ik heb dat ook wel eens op hyves. Vaak accepteer ik dan diegene om te kijken of ik dan meer foto's kan zien. Als diegenemij nog niet bekend voor komt verwijder ik diegene gewoon weer

Ik ook! Ik ben wel voorzichtiger geworden met mensen verwijderen van Hyves, is soms wel ongemakkelijk als je die mensen dan weer tegen komt enzo..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:45

Zora schreef:Haha muts, lekker oplettend ben je Very Happy Tja, het werd echt te saai daar!
Very Happy
Haha, ja 't is daar boring he. Heb er nog een aantal keer gekeken, maar er valt daar nog maar weinig te beleven...
Hier is 't veel gezelliger, ik vind de site zelf er ook veel gezelliger uitzien hier Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:46

Roze Roos schreef:
wc-eend schreef:Ik heb dat ook wel eens op hyves. Vaak accepteer ik dan diegene om te kijken of ik dan meer foto's kan zien. Als diegenemij nog niet bekend voor komt verwijder ik diegene gewoon weer

Ik ook! Ik ben wel voorzichtiger geworden met mensen verwijderen van Hyves, is soms wel ongemakkelijk als je die mensen dan weer tegen komt enzo..
Ik zit daar nu ook een beetje mee. Ik heb een collega op Facebook die ik liever niet op Facebook wil hebben. Maar ik vind het ook lullig om haar er zomaar af te gooien en dan zal ze natuurlijk aan me gaan vragen waarom ik haar verwijderd heb. En dan, wat zeg ik dan? Probleem!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 9:52

Ja dat is lastig he, dat had ik dus met mijn oud-klasgenoot waar ik eigenlijk al weinig mee had.. Toen las ik dus op de Hyves van een bekende van ons beiden dat ze het maar vreemd vond dat ik haar verwijderd had, vervolgens voegde ze mij weer toe, nou prima, ik haar geaccepteerd en daarna hoorde ik er niks meer van!
Dat is bijzonder dacht ik zo.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:04

Roze Roos schreef:Ja dat is lastig he, dat had ik dus met mijn oud-klasgenoot waar ik eigenlijk al weinig mee had.. Toen las ik dus op de Hyves van een bekende van ons beiden dat ze het maar vreemd vond dat ik haar verwijderd had, vervolgens voegde ze mij weer toe, nou prima, ik haar geaccepteerd en daarna hoorde ik er niks meer van!
Dat is bijzonder dacht ik zo.

Waarom accepteer je haar weer?

Ik heb 2 mensen, een jongen welke een oud collega is, en een ex-goede vriendin. Beiden nodigen ze me eens in de zoveel tijd uit op hyves/facebook. Nu al zo'n 6 keer. Elke keer weiger ik, maar ze blijven het doen! Zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 10:13

Uit pure nieuwsgierigheid eigenlijk, ik vraag mij dan af waarom je mij toe wilt voegen dus ach ik heb haar daarna weer verwijderd, maar uit nieuwsgierigheid kan ik het dna niet laten.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Dolphinne zo 19 dec 2010 - 22:31

Zo heb ik iemand die mij om de haverklap weer uitnodigt op hyves. Ik blijf steeds weigeren. (laatst kreeg ik 2 of 3 keer in 1 week een uitnodiging van hem :shock: )
Ik mag hem niet en wil dus ook niet dat hij al mijn foto's etc kan zien.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Catootje zo 19 dec 2010 - 22:34

Zora schreef:Ik vind dat je het zeker heel netjes hebt opgelost!! Ik zou dan juist niet gereageerd hebben, zodat ik altijd nog kan 'zeggen' dat ik niks heb gekregen Bah, ik voel me lullig. 166342
Dat is ook mijn tactiek haha Very Happy Er is een meisje dat me echt al 20x heeft toegevoegd, of nouja, een uitnodiging heeft verstuurd, maar ik blijf het stug negeren Embarassed Bah, ik voel me lullig. 166342
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  SoGood zo 19 dec 2010 - 22:34

Ik heb iets van 15 uitnodigingen openstaan op mijn Hyves. Allemaal van vieze mannen/jongetjes die ik stuk voor stuk niet ken. Kan me er niet druk om maken dat ik ze niet accepteer. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:35

Ach, het is maar Facebook hoor. Pff..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  TGR ma 20 dec 2010 - 0:51

Als ik iemand niet ken, niet mag of niet zo goed weet waarom die persoon in mijn Facebook zou moeten belanden voeg ik diegene niet toe. Zo wilde de neef van mijn moeder pas "vriendjes" worden. Nouja ik ken die man amper, dus dat gaat niet gebeuren.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Blond ma 20 dec 2010 - 3:07

Sogood schreef:Ik heb iets van 15 uitnodigingen openstaan op mijn Hyves. Allemaal van vieze mannen/jongetjes die ik stuk voor stuk niet ken. Kan me er niet druk om maken dat ik ze niet accepteer. Very Happy

Ja, dat heb ik ook. Of ze sturen vreemde prive-berichtjes.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Joli86 di 21 dec 2010 - 8:37

Dat heb ik ook met de kids van mijn werk. (werk op een school) wil werk/prive wel een beetje gescheiden houden en inderdaad, foto's van een té gezellig feestje hoeven de kinderen niet te zien.. Dus ik accepteer hun ook nooit. En als ze erom vragen waarom niet, dan leg ik dat gewoon uit.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:29

Zora schreef:Ik vind dat je het zeker heel netjes hebt opgelost!! Ik zou dan juist niet gereageerd hebben, zodat ik altijd nog kan 'zeggen' dat ik niks heb gekregen angel

Inderdaad, ik reageer daar gewoon niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  ButterflyEffect wo 22 dec 2010 - 6:34

x-justme-x schreef:Dat heb ik ook met de kids van mijn werk. (werk op een school) wil werk/prive wel een beetje gescheiden houden en inderdaad, foto's van een té gezellig feestje hoeven de kinderen niet te zien.. Dus ik accepteer hun ook nooit. En als ze erom vragen waarom niet, dan leg ik dat gewoon uit.
Ja dat vind ik ook, er zijn een paar leraren van mijn oude middelbare school die dat dus wel doen (die ik onnadenkend heb geaccepteerd) en dan zie ik vet maffe dingen op mn prikbord van jeetje mensen dat hoef ik echt niet over jullie te weten
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, ik voel me lullig. Empty Re: Bah, ik voel me lullig.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum