Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voel jij je net zo oud als dat je bent?

+30
rapa nui
Angela_1986
Remco
Sylvana
Lotus
Catootje
Flippin' Bitch
Silver
Janelie
Ugly Betty
Tania
Ploen
minoessepoes
Pannetoet
Lizzy
VeryCherry
Flinder
Jeanette
Mamsie
Chocolate Cookie
Caro
marjoleinnn
Bliss
Beachgirl
Sterre
Suus
Phileine
Carra
nina
Roze Roos
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:01

Nou? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:03

Nee ik voel me veel jonger, vandaar dat ik hier nog steeds ben :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Roze Roos zo 5 dec 2010 - 6:04

Nee, meestal voel ik mij ouder! Hoewel ik het kind in mij ook erg waardeer angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:05

Lagom schreef:Nee ik voel me veel jonger, vandaar dat ik hier nog steeds ben :P.

Ik voel me ook veel jonger en word ook negen van de tien keer jonger geschat. Ik word in juni 30, maar zo voelt het totaal niet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:06

Tea-Leaf schreef:
Lagom schreef:Nee ik voel me veel jonger, vandaar dat ik hier nog steeds ben :P.

Ik voel me ook veel jonger en word ook negen van de tien keer jonger geschat. Ik word in juni 30, maar zo voelt het totaal niet Very Happy

Ja ik wordt ook altijd zo'n jaar of 6/7 jonger geschat haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  nina zo 5 dec 2010 - 6:06

Ja hoor, Ik voel me wel 23....

Veel mensen schatten me ouder (rond de 28) dus kom vaak ouder over dan ik ben..

Vind zelf dat ik ook al veel levenservaring heb dus daar zal het doorkomen.....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:13

Lagom schreef:
Tea-Leaf schreef:
Lagom schreef:Nee ik voel me veel jonger, vandaar dat ik hier nog steeds ben :P.

Ik voel me ook veel jonger en word ook negen van de tien keer jonger geschat. Ik word in juni 30, maar zo voelt het totaal niet Very Happy

Ja ik wordt ook altijd zo'n jaar of 6/7 jonger geschat haha!

Een collega dacht laatst dat ik 22 was, das ook 7 jaar jonger haha! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:14

Nee ik voel mij jonger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Carra zo 5 dec 2010 - 6:18

Ik voel me jonger.
Ik ben altijd overal de jongste geweest. En werd ook vaak behandeld als het 'jonkie', dus voelt dat ook al snel zo. In de familie, in de vriendengroep, op school en later bij mijn eerste en ook nog mijn tweede baan.
Maar inmiddels worden er mensen aangenomen die jonger zijn dan ik. Daardoor besef ik dat ik 'al' 26 ben...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:20

Ik voel me zo oud als ik ben en dat is 24!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:20

Ik word over precies een week 26 en ik geloof dat ik me dat ook wel voel. Ik kijk wel uit naar de dertig-jaren, om een gezin te starten en al dat soort dingen (dat is voor mij echt iets wanneer ik rond de 30 ben), en voor de fase waarin ik nu zit, klopt mijn leeftijd aardig naar mijn gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Phileine zo 5 dec 2010 - 6:23

Ik voel mij iets ouder dan dat ik daadwerkelijk ben. Ik ben behoorlijk serieus en ga eigenlijk nooit meer stappen, heb echt een huisje-boompje-beestje leven. Alleen studeer ik nog wel en daar kom ik met jongere mensen in aanraking. Ik ben 25 en qua gevoel, hoe ik in het leven sta ben ik een jaar of 30.

Ik werd trouwens altijd (fors) jonger geschat, maar de laatste tijd word ik steeds vaker met u en mevrouw aangesproken. Zelfs een buurman in de flat sprak mij gisteren met u aan, zo bizar.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:31

Ik heb geen idee hoe een gemiddelde 25-er zich voelt eigenlijk. Als ik naar mijn omgeving kijk, voel ik me met mijn leven wel ouder dan 25.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:34

Ik ben 25, maar op sommige vlakken voel ik me jonger en op andere vlakken ouder. Maar over het algemeen voel ik me 'gewoon' 25.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Suus zo 5 dec 2010 - 6:38

Ik voel me jonger dan ik ben en word ook altijd jonger geschat eigenlijk, minstens 5 jaar. Ik word morgen al weer 30... smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Sterre zo 5 dec 2010 - 7:20

Ik ben 26, en daar schrik ik soms nog van omdat ik 'vergeet' dat ik niet meer begin 20 ben. Vaak schat ik mensen van mijn leeftijd ouder, en mensen van begin 20 ongeveer mijn leeftijd.

Aan de andere kant voel ik me ook wel 26, qua leven wat ik nu leid en verantwoordelijkheden. Mensen schatten me vaak een pietsie jonger, rond de 24.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:30

Liva schreef:Ik heb geen idee hoe een gemiddelde 25-er zich voelt eigenlijk. Als ik naar mijn omgeving kijk, voel ik me met mijn leven wel ouder dan 25.
Ja dat is eigenlijk wel een rare vraag als je 't zo ziet. Wij zijn allebei 25. Jij hebt al een kind. Maar je studeert nog wel. Ik heb zowel m'n bachelor als master afgerond, maar zal voorlopig toch echt niet aan kinderen beginnen.

Daar is ook gewoon geen maatstaf voor.

Af en toe voel ik me qua gezondheid wel een oud wijf overigens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:32

Ik voel me ouder, hoewel ik de laatste tijd steeds vaker jonger dan mijn leeftijd wordt geschat. Qua uiterlijk dan he?! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Beachgirl zo 5 dec 2010 - 7:33

Ja ik voel me wel 23, maar vergeleken met andere mensen van mijn leeftijd voel ik me altijd een jonkie, terwijl ik dan even oud ben. Maar dat heeft misschien meer met mijn onzekerheid te maken. Denk altijd dat mensen op me neer kijken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:37

Ik voel me gewoon 24.
Maar als jongens bij bv de snackbar 'mevrouw' tegen me zeggen, dan merk ik dat ik 'oud' aan het worden ben!
Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:41

Marin schreef:
Liva schreef:Ik heb geen idee hoe een gemiddelde 25-er zich voelt eigenlijk. Als ik naar mijn omgeving kijk, voel ik me met mijn leven wel ouder dan 25.
Ja dat is eigenlijk wel een rare vraag als je 't zo ziet. Wij zijn allebei 25. Jij hebt al een kind. Maar je studeert nog wel. Ik heb zowel m'n bachelor als master afgerond, maar zal voorlopig toch echt niet aan kinderen beginnen.

Daar is ook gewoon geen maatstaf voor.

Af en toe voel ik me qua gezondheid wel een oud wijf overigens.

Ja, dat van mij wordt wel een 10 jaren plan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Bliss zo 5 dec 2010 - 7:59

Ik ben 27 en op zich voel ik me over het algemeen ook wel zo. Soms voel ik me iets jonger, maar ik heb ook klachten zoals chronische vermoeidheid, waardoor ik me soms wel 80 kan voelen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  marjoleinnn zo 5 dec 2010 - 8:43

Ik voel me ook echt een stuk jonger dan dat ik ben..ben 22 maar voel me echt niet zo. Mensen schatten me vaak ook maar 18. angel
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Caro zo 5 dec 2010 - 9:12

Ik vind dat altijd een beetje een vage uitdrukking. Ik voel me zoals ik voel en toevallig ben ik 28. Maar geen idee natuurlijk hoe een andere 28 jarige zich voelt... Of hoe je je hoort te voelen als je 28 bent..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Chocolate Cookie zo 5 dec 2010 - 9:29

Hmm goeie vraag. Ik denk het wel. Maar 13 dec. wordt ik 22. En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nu ook liever niet ouder meer wil worden haha:P Ik heb het gevoel dat ik nog heel wat moet inhalen (komt doordat ik 4 jaar niet echt iets kon door mn gezondheid)

Edit: En wat Bliss zegt dus ook. Soms voel ik me net 80.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel jij je net zo oud als dat je bent? Empty Re: Voel jij je net zo oud als dat je bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum