Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 19 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 19 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Eliesje zo 16 jan 2011 - 11:02

Heb het vanavond ook weer gezien smile

- Marcel is inderdaad een naar mannetje (vind ik) ik had ook niet verwacht dat hij Sonja weg zou sturen, had die 2
wel bij elkaar gezien..
- Frank had ik ook verwacht dat hij Berber eruit zou sturen, vind het niet zo'n gezellige boerderij daar, eerder saai!
- Annemarie vind ik niet geïnteresseerd in de jongens, jammer.
- Gijsbert, leuke boer, maar niet mijn type :P Ik had Yvonne ook verwacht na die discussie vanavond.
- Richard, ben benieuwd naar volgende week!!! Als ik het voorstukje zo zag smile

Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx zo 16 jan 2011 - 12:03

Ik denk dat annemarie en frank beiden voor de persoon kiezen die ze al kennen anita en harry dus.
ik denk dat richard voor heidy?? (die maxima iig) gaat
marcel voor ksenia
en gijsbert voor die blonde (ja ook ik let meer op gijsbert dan op zijn vrouwen)

haha en er loopt nog een vrijgezelle donker harige kopie van gijsbert in nederland rond hoor. Qua uiterlijk niet helemaal hetzelfde maar doen en laten lijkt wel heel erg op elkaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette zo 16 jan 2011 - 12:05

Fairytale schreef:Ik denk dat annemarie en frank beiden voor de persoon kiezen die ze al kennen anita en harry dus.
ik denk dat richard voor heidy?? (die maxima iig) gaat
marcel voor ksenia
en gijsbert voor die blonde (ja ook ik let meer op gijsbert dan op zijn vrouwen)

haha en er loopt nog een vrijgezelle donker harige kopie van gijsbert in nederland rond hoor. Qua uiterlijk niet helemaal hetzelfde maar doen en laten lijkt wel heel erg op elkaar.

Waar, waar!?!? :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette zo 16 jan 2011 - 12:14

Ik vind Anita iets weg hebben van een Ork. Neutral

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 19 _38196948_ork_150

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 19 Anita_tcm84-268961
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  SleepingBeauty zo 16 jan 2011 - 12:37

Ik heb ook gekeken!!

Ik vind Annemarie zoo ongeinteresseerd, ze kijkt de jongensvolgens mij niet eens aan als ze tegen hen praat. Zo op haar werk gefocust. Vind Johannes wel een schatje van Annemarie...

sneu voor Sonja, maar vind Marcel ook een aparte kerel...had het ook niet echt verwacht dat hij haar zou wegstemmen.

Berber en Yvonne had ik ook wel verwacht...

Ben benieuwd naar volgende week.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flinder zo 16 jan 2011 - 20:14

Ik had Sonja niet verwacht! Hoewel ik haar ook maar raar vind en een beetje twijfel aan haar motivatie om verliefd te worden vond ik het toch wel sneu. Zeker na zo'n uitleg... Nou ja, hopelijk is er weer overheen ;-)

Ik ben heel benieuwd wat er volgende week bij Richard gaat gebeuren! Geen idee nog wat ik daar nu allemaal precies van vind.

Ik heb nog nergens het gevoel dat het echt, echt gezellig is. Dat er veel wordt gelachen, ook tussen de meiden onderling.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 20:38

Jeetje ik had Sonja ook niet verwacht!! Vooral omdat hij na haar bekentenis, de andere dames ook ging ondervragen en zo. Ik dacht misschien is ie geinspireerd? :P Berber had ik wel verwacht en ik vind Judith nu ineens echt de sympathiekste! Yvonne vond ik echt echt heel jammer! Ik had gehoopt dat ze nog wel een beetje uit haar schulp zou kruipen na dat gesprekje. Jammer, ik vond haar zo'n leuke meid. Dat andere meisje van Gijsbert, hoe heet ze, met het lange blonde haar, vind ik nu echt irritant worden. Ze is echt overheersend, tegen Yvonne: zal ik een kopje thee voor je zetten? Ze heeft volgens mij het hele huishouden al overgenomen. Annemarie vond ik nu eigenlijk wel leuk, ze moet volgens mij ook wel gewoon hard aan het werk. Dat met die kaas luistert volgens mij erg nauw. Ze moet alleen wat meer vragen stellen, want nu weet ze nog niks over die mannen :P En Richard, okeeeee wat was dat voor voorstukje? Heel apart, ben echt benieuwd naar volgende week.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 20:40

Twixx schreef:
Mila schreef:
Twixx schreef:Vonden jullie de manier waarop Marcel zei dat hij graag een weduwe heeft, niet ook heel vreemd?

Ja zie hier boven, vond het echt een hele rare opmerking!
We waren tegelijk smile

Sonja komt idd wanhopig over, maar Marcel eerlijk gezegd ook.

Oh dat vond ik ook een HELE rare opmerking. Ik denk dat ik wel begrijp wat hij bedoelt, dat het soms makkelijker is omdat er geen ex-man in het spel is. Dat is denk ik op een bepaalde manier ook wel zo, maar de dood van een partner lijkt me zo ontzettend heftig en gewoon hoe hij het zei kon echt niet. Halloooo waar is je tact? (volgens mij zei hij trouwens: ik heb altijd gewenst...)

Gast
Gast

Bericht  Flinder zo 16 jan 2011 - 21:26

Darcy schreef:
Twixx schreef:
Mila schreef:
Twixx schreef:Vonden jullie de manier waarop Marcel zei dat hij graag een weduwe heeft, niet ook heel vreemd?

Ja zie hier boven, vond het echt een hele rare opmerking!
We waren tegelijk smile

Sonja komt idd wanhopig over, maar Marcel eerlijk gezegd ook.

Oh dat vond ik ook een HELE rare opmerking. Ik denk dat ik wel begrijp wat hij bedoelt, dat het soms makkelijker is omdat er geen ex-man in het spel is. Dat is denk ik op een bepaalde manier ook wel zo, maar de dood van een partner lijkt me zo ontzettend heftig en gewoon hoe hij het zei kon echt niet. Halloooo waar is je tact? (volgens mij zei hij trouwens: ik heb altijd gewenst...)

Ik vond dat ook echt een hele rare opmerking. Alsof een relatie met een weduwe zo makkelijk is? Ik denk dat daar nog veel meer verdriet enz. bij komt kijken en dat je het (waarschijnlijk) nooit kunt winnen van de overleden partner. Als die niet was overleden was jij er nooit geweest. Maar goed ik denk dat Marcel heel simpel heeft nagedacht: mooi, dan zijn er geen lastige exen. Ik denk dat ik als ik Ksenia was geweest wel boos was geworden om die opmerking trouwens.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 21:58

Ik vond het geen verrassing dat Berber er uit gestemd is gisteren. Volgens mij vond ze het zelf ook wel goed zo.
Ik vond het wel jammer dat Yvonne er uit gestemd is. Iedereen heeft het er over dat ze zo verlegen is. Oké, ze treedt misschien niet zo op de voorgrond, maar als je nou eenmaal niet zo bent? Als Gijsbert wel een vlotte vrouw wil die haar babbel klaar heeft, heeft hij een goede keuze gemaakt door Yvonne naar huis te sturen.
Dat Marcel Sonja naar huis stuurde, vond ik wel de verrassing van de dag. Sonja was al helemaal hotel de botel. Ik vond het wel sneu voor haar, maar na de uitleg die Marcel nadien nog gaf (waar Sonja helaas niet meer bij was) kon ik het wel beter snappen.
Ik ben benieuwd wie er volgende week bij Annemarie en Richard uit gaan. Bij Annemarie verwacht ik dat Adriaan naar huis wordt gestuurd. Ik vind Harrie eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Hij komt een beetje onnozel over, zo van lang leve de lol... Ik denk dat bij Annemarie meer een wat serieuzere jongen past maar of dat nou Johannes is? Volgens mij is die veel te soft voor Annemarie..
En ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig wat er bij Richard gaat gebeuren, kan bijna niet wachten haha.

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 16 jan 2011 - 22:00

Whaaa ja, die opmerking van Marcel. Mijn vriend dacht dat zijn vrouw/eerdere vriendin ook was overleden en dat hij het daarom zei, maar ik heb nog even gezocht op internet maar kon daar niks over vinden. Wat een creep!

Verder ben ik het eens met veel van bovenstaande reacties. Bij Gijsbert denk ik dat hij voor Femke gaat, al vind ik die andere (euh, naam kwijt, ik kijk ook vooral naar Gijsbert Very Happy ) veeeeel beter bij hem passen. Femke is mooi, maar inderdaad meer een sexy moeke die hem langzaam maar zeker in een keurslijf gaat dwingen. En alles thuis voor hem gaat regelen ;-). Die andere lijkt me een veel vrijer persoon, en daarom leuker en beter bij hem passen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Arwyn zo 16 jan 2011 - 22:03

Mwah, ik vond die reden van Marcel niet eens zo.. Hij wil een vrouw die meer haar eigen ideeën heeft en zo, die dus eventueel ook eens tegen hem in zal gaan.. Wil ik niet flauw zijn, maar als hij een vrouw als ik zou hebben, zou ik volgens mij totaal over hem heen lopen, lijkt me geen goede combi! Ik vond Sonja juist wel goed bij hem passen. Allebei vrij rustig. Ik heb toch het idee dat Marcel stiekem gewoon een beetje wil showen, net als met zijn badkamer. Tsja, als je een show vrouwtje wil, kun je toch beter naast Ksenia lopen dan naast Sonja! Maar ach, tegelijk was het volgens mij vanaf het begin al bekend dat hij toch voor Ksenia kiest, een weduwe is immers wel zo handig Rolling Eyes Wink

Ben ook wel benieuwd naar Richard volgende week! Het klonk weer lekker dramatisch, dus zal allemaal wel meevallen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:15

Darcy, zo zal hij het idd bedoeld hebben maar het kwam zó stom over, niet tactisch nee. Ook zei hij nog iets dat hij het dan fijn vond dat de vrouw in dat geval niet bewust verlaten is, en daardoor denkt hij misschien dat zo'n vrouw leuker is dan een Sonja.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:40

Ik zat ook bij die opmerking van Marcel met mijn oren te klapperen 'ik heb altijd gewenst dat ik een meisje kreeg waarvan de man was overleden'. Rolling Eyes Dat zég je toch niet?

Die Sonja vind ik echt een rare muts 'ik ga mijn kinderen wel halen en dan kom ik hier wonen'. Ik ging gister even nadenken hoelang ze elkaar kenden. Ze hebben 5 minuten speeddate gehad, daarna 1 dag een uitje en daarna 24 uur logeren voordat er iemand uit moest. Dus in totaal nog geen 3 dagen. En zij zou zomaar haar kinderen ophalen en daar gaan wonen? Zij wil niet per se Marcel, ze wil gewoon EEN man, maakt niet uit welke ,als zij maar gewoon lekker lui en afhankelijk kan blijven.

Gast
Gast

Bericht  Japie zo 16 jan 2011 - 22:42

Richard zal volgende week vast even een dipje hebben en dat uitspreken en alleen dat moment laten ze zien in het voorstukje. Zal vast allemaal wel weer mee vallen Very Happy
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:44

Lilith schreef:Ik zat ook bij die opmerking van Marcel met mijn oren te klapperen 'ik heb altijd gewenst dat ik een meisje kreeg waarvan de man was overleden'. Rolling Eyes Dat zég je toch niet?

Die Sonja vind ik echt een rare muts 'ik ga mijn kinderen wel halen en dan kom ik hier wonen'. Ik ging gister even nadenken hoelang ze elkaar kenden. Ze hebben 5 minuten speeddate gehad, daarna 1 dag een uitje en daarna 24 uur logeren voordat er iemand uit moest. Dus in totaal nog geen 3 dagen. En zij zou zomaar haar kinderen ophalen en daar gaan wonen? Zij wil niet per se Marcel, ze wil gewoon EEN man, maakt niet uit welke ,als zij maar gewoon lekker lui en afhankelijk kan blijven.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:16

Lilith, ja dat is ook niet normaal. Gewoon best dom dat je zo snel iets overhoop wilt gooien en kinderen daar in zou willen betrekken.

Gast
Gast

Bericht  Serena ma 17 jan 2011 - 0:19

Lilith schreef:Ik zat ook bij die opmerking van Marcel met mijn oren te klapperen 'ik heb altijd gewenst dat ik een meisje kreeg waarvan de man was overleden'. Rolling Eyes Dat zég je toch niet?

+1
Ze was gewoon een beetje wanhopig, teniminste zo kwam ze op mij over.. Maar vind het eigenlijk niet erg dat ze eruit is, vond haar toch niet leuk om naar te kijken..
Wel vind ik het jammer dat Yvonne zichzelf niet meer heft kunnen laten zien, en nu dus naar huis is.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Luthien ma 17 jan 2011 - 0:27

Break Of Day schreef:

+1

Dat idee had ik ook een beetje, ik vind dat ze wel heel makkelijk er voor wil gaan. Vond d'r zoals Serena ook zegt een beetje wanhopig overkomen. Er zitten daar nog 2 andere vrouwen, dan hou je je toch een beetje in lijkt mij, de kans dat je neit wordt gekozen is groter dan wel.

Ik blijf Frank een leuke vent vinden (kan ook door de geiten komen, I I love you goats). Ik had al wel verwacht dat Berber bij hem af zou vallen. Wie hij nu gaat kiezen weet ik niet, maar ik vind Judith leuker dan Anita.

Ben heel benieuwd naar Richard en Annemarie. Ik vind alle drie de mannen bij Annemarie een beetje suf. Ze komen allemaal een beetje dommig over op mij.
En wat richard betreft ik vind het een rare man. geen idee voor wie hij zou kiezen. over heidy is ie soms een beetje negatief, voor Susan lijkt hij geen moeite te willen doen en van die andere zie je eigenlijk niks.

Iemand zei dat sommige niet op zoek leken te zijn en dat idee heb ik ook wel een beetje.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 0:49

Nee, die Annemarie bijvoorbeeld, die is echt niet op zoek naar een relatie, die is veel te druk met werken en andere dingen. Lijkt het ook niet echt te missen ofzo. En zo'n Frank, ja, joh, dan ben je 26... en dan doe je mee aan zo'n programma? Als hij een keer de kroeg zou induiken heeft hij zo een vriendin, als hij dat zou willen. En daarbij: er zijn hórdes mannen van 26 die vrijgezel zijn, dus het is niet dat hij bijna overblijft en geen vrouw kan vinden (waar het programma toch een beetje voor bedoeld is toch? Mannen die het zelf niet afkunnen?).

Gast
Gast

Bericht  nina ma 17 jan 2011 - 0:58

Lilith schreef:Nee, die Annemarie bijvoorbeeld, die is echt niet op zoek naar een relatie, die is veel te druk met werken en andere dingen. Lijkt het ook niet echt te missen ofzo. En zo'n Frank, ja, joh, dan ben je 26... en dan doe je mee aan zo'n programma? Als hij een keer de kroeg zou induiken heeft hij zo een vriendin, als hij dat zou willen. En daarbij: er zijn hórdes mannen van 26 die vrijgezel zijn, dus het is niet dat hij bijna overblijft en geen vrouw kan vinden (waar het programma toch een beetje voor bedoeld is toch? Mannen die het zelf niet afkunnen?).

Daarom vind ik dat ze juist de mannen met de minste brieven moeten helpen. Ik denk dat dat juist de mannen zijn die hulp nodig hebben.
Als je 1000 brieven krijgt (of ietsjes minder:P) dan ben je dus populair genoeg om het zelf te kunnen (vaak dan hè, niet altijd)
Ik vind dat de mannen die nu meedoen allemaal wel sociaal vaardig genoeg zijn om zelf een vrouw te zoeken
En juist degenen die afvielen meer hulp nodig hebben
(maar dat is misschien niet leuk om te kijken.... ik weet 't niet)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:11

Nou ja, die mannen met minder brieven mogen toch gewoon contact zoeken met die vrouwen die wel geschreven hebben? Alleen doen ze niet mee aan t programma. Ik vind t ook beetje onlogisch dat de populaire mannen mee doen, denk dat zo'n onzekere, onhandige man er meer aan heeft. Maar goed dat is niet de opzet van t programma.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:23

Arwyn schreef:
Ben ook wel benieuwd naar Richard volgende week! Het klonk weer lekker dramatisch, dus zal allemaal wel meevallen, haha.
Ik dacht precies het zelfde. Tot nu toe komen die voorstukjes heel dramatisch over en valt het allemaal reuze mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:41

Hoe weten jullie nou of zo'n man als Frank of Gijsbert zo aan een vrouw komt? Sta je ernaast ofzo? In eerste instantie is het programma opgezet omdat boeren meer moeite hebben met het vinden van een vrouw omdat ze a) op de boerderij moeten zijn meestal en b) niet iedere vrouw staat te springen om een man met een boerderij om reden a) :P Toevallig zien deze twee mannen er gewoon leuk uit, en ze zullen heus weleens naar de kroeg gaan etc. Maar je kan het ook overdrijven hoor, ze mogen niet meer meedoen want ze zijn te leuk? Dat vind ik een rare redenatie. In de loop der jaren zijn er ontzettende veel verschillende boeren geweest: oud, jong, lelijk, knap, hoog opgeleid, laag opgeleid, kippen/paarden/geiten/schapen/koeien/bloemen boeren etc. Dat er nu toevallig twee inzitten die gewoon leuke jonge kerels zijn, so what?

Laatst aangepast door Darcy op ma 17 jan 2011 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 17 jan 2011 - 1:50

maakt het kijken wel een stuk leuker Laughing
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: