Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 28 van 37
Pagina 28 van 37 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Bliss schreef:Marcels hoofd lijkt eigenlijk verdacht veel op een aardappel
Jaa dat vond ik ook al, dit lijkt toch sprekend:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vond Frank echt zó schattig met die geit! Arme jongen! Weet iemand waarom Anita nou zo aan het huilen was? Was dat puur omdat ze hem en dinges daar zag bij de geiten? Want ze zei iets van jaa dat moet ik hem ook nog vertellen... Wat dan?
Ik denk trouwens ook niet dat Annemieke nu helemaal verliefd is op Richard, ze leek nogal koeltjes (ook buiten het hele gedoe om).
Ik denk trouwens ook niet dat Annemieke nu helemaal verliefd is op Richard, ze leek nogal koeltjes (ook buiten het hele gedoe om).
Gast- Gast
Ik vond het ook een beetje een saaie aflevering.
Ik hoop echt dat Gijs voor Femke gaat, ik vind haar veel leuker dan José. José maakt het zichzelf nu ook wel erg lastig.
Frank wordt weer leuker nu Berber weg is. Judith is veel leuker dan Anita, en ik vind ze ook beter bij elkaar passen.
Richard vond ik eerlijk gezegd wel aandoenlijk. Hoop voor hem dat het toch wat wordt met Annemieke. Vond de reactie van Susan ook mooi. (En wat praat zij mooi Engels zeg!).
Ksenia is een muts en past daarom perfect bij Marcel. En Annemarie is gewoon een beetje onhandig met mannen.
Ik hoop echt dat Gijs voor Femke gaat, ik vind haar veel leuker dan José. José maakt het zichzelf nu ook wel erg lastig.
Frank wordt weer leuker nu Berber weg is. Judith is veel leuker dan Anita, en ik vind ze ook beter bij elkaar passen.
Richard vond ik eerlijk gezegd wel aandoenlijk. Hoop voor hem dat het toch wat wordt met Annemieke. Vond de reactie van Susan ook mooi. (En wat praat zij mooi Engels zeg!).
Ksenia is een muts en past daarom perfect bij Marcel. En Annemarie is gewoon een beetje onhandig met mannen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind juist dat Femke het José lastig maakt, al is dat waarschijnlijk niet bewust. Femke is gewoon overheersend en als je dan zoals José iets meer timide bent, dan ga je jezelf snel naar de achtergrond bewegen denk ik. Jammer. Ik zou echt de kriebesl krijgen als iemand zo op de voorgrond zou treden haha, maar ja ik ben natuurlijk Gijsbert niet.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Bliss schreef:Marcels hoofd lijkt eigenlijk verdacht veel op een aardappel
Jaa dat vond ik ook al, dit lijkt toch sprekend:
Hahaha, dat is ook wat gisteren tegen mijn vriend zei!
Gast- Gast
Bij Marcel zie ik tussen Ksenia en die andere dame (ben haar naam even kwijt) wel een concurrentiestrijd, vooral bij Ksenia.
Gast- Gast
Ik heb gisteren gehoord dat er echt een wurgcontract getekend moet worden door de deelnemers van BZV! Dat de uiteindelijke stelletjes elkaar eigenlijk ook niet mogen zien tussen de laatste uitzending en het keuze moment (wat al in november oid is opgenomen). Iemand die daar iets van weet?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ze mogen elkaar wel zien, maar volgens mij mogen ze niet in het openbaar afspreken. Dus alleen bij hen thuis.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Atelier Madame schreef:Ik heb gisteren gehoord dat er echt een wurgcontract getekend moet worden door de deelnemers van BZV! Dat de uiteindelijke stelletjes elkaar eigenlijk ook niet mogen zien tussen de laatste uitzending en het keuze moment (wat al in november oid is opgenomen). Iemand die daar iets van weet?
Ik weet er niets van maar lijkt me wel erg logisch. Als alles al sinds november bekend zou zijn en de stelletjes verschijnen overal in het openbaar dan zou je ook niet meer hoeven te kijken. Vorig jaar was er in mijn omgeving ook een boer die meedeed en daarvan hoorde ik wel dat ze inderdaad maanden moesten proberen om de relatie geheim te houden, dus ze verbleef wel op de boerderij maar ze moest wat uit beeld blijven bij het boodschappen doen, etc.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
kan iemand mij de hyve van frank sturen in een privebericht? ik ben nu ook wel benieuwd!
en er is toch allang uitgekomen met wie marcel gaat?
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
ik ben eigenlijk ook wel benieuw naar de hyves van frank......klavertje schreef:kan iemand mij de hyve van frank sturen in een privebericht? ik ben nu ook wel benieuwd!
Ik vond dat stukje waar anita moest huilen echt zo raar. Ik begreep ook helemaal niet waar het nou over ging. Misschien dat ze gewoon baalde dat Frank en Judith het gezellig leken te hebben bij de geiten, maarja dan had ze maar niet langer in bed moeten blijven liggen.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
lieke89 schreef:Ik vond dat stukje waar anita moest huilen echt zo raar. Ik begreep ook helemaal niet waar het nou over ging. Misschien dat ze gewoon baalde dat Frank en Judith het gezellig leken te hebben bij de geiten, maarja dan had ze maar niet langer in bed moeten blijven liggen.
Ja dat dacht ik ook. Ze had zich zelf nog eens omgedraaid zei ze.
Gast- Gast
ik denk dat ze smoorverliefd op em is en nog niet zo vaak een momentje alleen met frank heeft gehad.lieke89 schreef:Ik vond dat stukje waar anita moest huilen echt zo raar. Ik begreep ook helemaal niet waar het nou over ging. Misschien dat ze gewoon baalde dat Frank en Judith het gezellig leken te hebben bij de geiten, maarja dan had ze maar niet langer in bed moeten blijven liggen.
trouwens,ik vond het erg leuk om te zien hoe gijsbert die koe hielp met bevallen,vond zelfs leuker dan leuk!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:ik denk dat ze smoorverliefd op em is en nog niet zo vaak een momentje alleen met frank heeft gehad.lieke89 schreef:Ik vond dat stukje waar anita moest huilen echt zo raar. Ik begreep ook helemaal niet waar het nou over ging. Misschien dat ze gewoon baalde dat Frank en Judith het gezellig leken te hebben bij de geiten, maarja dan had ze maar niet langer in bed moeten blijven liggen.
trouwens,ik vond het erg leuk om te zien hoe gijsbert die koe hielp met bevallen,vond zelfs leuker dan leuk!
Dat is best goed mogelijk. Alleen vind ik het dan wel raar dat je in bed blijft liggen, terwijl een andere vrouw wel bij hem is Waarschijnlijk komt het de volgende aflevering nog wel aan bod.
O, ik vind Gijsbert nog steeds zo leuk!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Ik vind Gijsbert steeds leuker worden! In het begin vond ik alle boeren maar niks, twijfelde dus ook of ik deze serie wel leuk zou gaan vinden, maar nu is Gijsbert toch veruit mijn favoriet
Gast- Gast
Van Marita krijg ik net zoals bij Marcel de kriebels. Die hele bewuste houding en de vragen die ze stelt. ''Hoe voelt dat nou dat het eten klaar staat en er staan 2 vrouwen op je te wachten'' brrr.. Annemarie is het andere uiterste maar daar moet ik zo om lachen. Lekker onhandig met de mannen en niet zo nadenken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Annemieke en Richard nou gedaan hebben toen ze elkaar hebben gezien. Richard vertelde eerder dat ze in het bos hadden gewandeld. En Annemieke zei tijdens het gesprek met Susan en Heidy dat ze alleen een uurtje koffie hadden gedronken. Ben benieuwd hoe het afloopt tussen hun. Heb het idee dat de klik er van Annemieke haar kant niet voldoende is om een relatie op te bouwen. Maar we gaan het zien.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Annemieke en Richard nou gedaan hebben toen ze elkaar hebben gezien. Richard vertelde eerder dat ze in het bos hadden gewandeld. En Annemieke zei tijdens het gesprek met Susan en Heidy dat ze alleen een uurtje koffie hadden gedronken. Ben benieuwd hoe het afloopt tussen hun. Heb het idee dat de klik er van Annemieke haar kant niet voldoende is om een relatie op te bouwen. Maar we gaan het zien.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eigenlijk vind ik deze serie een stuk minder leuk dan de vorige series. Komt ook doordat er minder leuke boeren in zitten en er eigenlijk op liefdesgebied nog niet zoveel aan de gang is. Het kabbelt allemaal maar voort...Alleen Gijsbert vind ik wel een leuke boer. Van Marcel krijg ik de kriebels, Richard weet niet aan welk programma hij mee doet, Annemarie heeft nog geen fatsoenlijk gesprek gehad met één van haar mannen en Frank heeft na dat 'vegetarische gedoe' een beetje afgedaan bij mij. Ik hoop dat Gijsbert een leuke vrouw vind..
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Eigenlijk vind ik deze serie een stuk minder leuk dan de vorige series. Komt ook doordat er minder leuke boeren in zitten en er eigenlijk op liefdesgebied nog niet zoveel aan de gang is. Het kabbelt allemaal maar voort...Alleen Gijsbert vind ik wel een leuke boer. Van Marcel krijg ik de kriebels, Richard weet niet aan welk programma hij mee doet, Annemarie heeft nog geen fatsoenlijk gesprek gehad met één van haar mannen en Frank heeft na dat 'vegetarische gedoe' een beetje afgedaan bij mij. Ik hoop dat Gijsbert een leuke vrouw vind..
+1
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
frank moet zichzelf een schop voor zijn kont geven en voor zijn gevoel gaan. hij denkt te veel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Vind dit seizoen ook wel iets minder leuk dan eerder.
Denk dat het ook komt doordat al die zomerbeelden veel leuker
zijn om te kijken, maakt het miss ook romantischer ofzo.
En lijkt alsof er dit jaar minder liefde in de lucht hangt, minder echte gesrekken.
Maarja zoiets kan je ook niet plannen he!
leeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10
Ik mis ook een beetje het romantische gevoel. Maar misschien gaat dan nog komen als er eenmaal gekozen is. Ik kon eerder altijd lekker wegzwijmelen als ik die stelletjes samen zag. Maar ik zou ook niet weten bij welk stel ik zou moeten wegzwijmelen. Ik moet er niet aan denken om Marcel te zien zoenen of knuffelen met één van die vrouwen..brrr!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
vorig jaar en de andere seizoenen kwamen de famillieleden van de boeren ook meer in beeld.
en zag je sneller liefde opbloeien,kijk maar naar hans en audrey dat zag je gewoon gebeuren.
nu is t wat saaiig!
en zag je sneller liefde opbloeien,kijk maar naar hans en audrey dat zag je gewoon gebeuren.
nu is t wat saaiig!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Wat heeft iedereen toch tegen Annemarie?
kijk ze is wat onhandig en verlegen daarin, maar dat is toch juist de reden dat ze met dit programma meedoet lijkt me? Juist zij heeft 'hulp' nodig met het vinden van een partner iets wat ik van Frank en Richard een stuk minder vind...
Ik vind haar niet ongeïnteresseerd, eerder onbeholpen haha moet om dr lachen en hoop dat zij en Harrie erg gelukkig worden samen
kijk ze is wat onhandig en verlegen daarin, maar dat is toch juist de reden dat ze met dit programma meedoet lijkt me? Juist zij heeft 'hulp' nodig met het vinden van een partner iets wat ik van Frank en Richard een stuk minder vind...
Ik vind haar niet ongeïnteresseerd, eerder onbeholpen haha moet om dr lachen en hoop dat zij en Harrie erg gelukkig worden samen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
boer marcel kiest voor ......, ze woont zo goed als.. al bij hem op de boerderij
Laatst aangepast door ExpressoB op do 3 feb 2011 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : forummers vonden het leuk dat ik dit verraden heb)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 28 van 37 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012