Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 11 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 11 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Zininzon za 8 jan 2011 - 8:50

aniet schreef:ja morgen gaat er alweer een dame naar huis.
ben erg benieuwd wie er weg moet en naar de uitspraak van berber bij boer frans,dus ga morgenavond zeker weer kijken!

Die zit er dit seizoen niet bij :P
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie za 8 jan 2011 - 10:52

Ik zit morgen ook weer klaar om te kijken!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  aniet zo 9 jan 2011 - 4:41

Zininzon schreef:
aniet schreef:ja morgen gaat er alweer een dame naar huis.
ben erg benieuwd wie er weg moet en naar de uitspraak van berber bij boer frans,dus ga morgenavond zeker weer kijken!

Die zit er dit seizoen niet bij :P
ik bedoel natuurlijk boer franK
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Arwyn zo 9 jan 2011 - 5:40

Woei, ik heb er zin in!
De hele dag aan de studie geweest, dus heb wel zin in een uurtje helemaal niks, hihi.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Janelie zo 9 jan 2011 - 6:11

Jaaa vanavond weer boer zoekt vrouw! Ik ben ook echt super benieuwd, dus het kan alleen maar tegenvallen he Wink Nou eerst nog maar even studeren en dan bzv here I come! cheers
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189

Bericht  Zonnebloem zo 9 jan 2011 - 6:14

Janelie schreef:Jaaa vanavond weer boer zoekt vrouw! Ik ben ook echt super benieuwd, dus het kan alleen maar tegenvallen he Wink Nou eerst nog maar even studeren en dan bzv here I come! cheers

Precies, hier hetzelfde! Succes nog even!
Zonnebloem
Zonnebloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  applestar zo 9 jan 2011 - 6:31

Ik zit er vanavond weer helemaal klaar voor cheers
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 7:18

Jeeeej ik kijk het ook!

Op aanraden van Bliss heb ik gisteren alle afleveringen van dit seizoen tot nu toe gekeken. Ik heb het nog nooit eerder gekeken, dus ik was erg benieuwd. En ik vind het erg leuk!

Eigenlijk ben ik 't wel zo'n beetje eens met alles wat iedereen hier tot nu toe geschreven heeft.

Gijsbert vind ik het leukst. Wat een schatje. Zijn leukste meisje vind ik Femke.
Frank
vind ik een beetje een softie. Ik vind Berber wel leuk, maar ik denk niet dat dat echt stand houdt.
Annemarie denk ik inderdaad dat ze misschien niet echt op zoek was, maar beetje op aandringen van haar omgeving zich toch heeft opgegeven. Maar ik zie inderdaad iets opbloeien tussen haar en Harry, dus dat is wel heel leuk.
Marcel vind ik eigenlijk wel een schatje. Niet mijn type hoor, maar wel een lieve man. Die wel erg graag kinderen wil, maar ach.. dat snap ik wel. Ik denk dat hij uiteindelijk voor Ksenia gaat, maar ik denk dat hij een leukere match is met Sonja. Volgens mij vindt zij hem ook heel leuk.
Richard vind ik net als de meesten van jullie echt een ontzettende creep. Op zich nog een redelijk leuke kop, maar wat er uit z'n mond komt vind ik vreselijk. Ook zo oppervlakkig. Hij valt wel heel duidelijk op 1 type vrouw, tenminste, de meeste vrouwen zijn wel van 'tzelfde typ vond ik. Ik vind Susan wel leuk, maar denk niet dat zij het wordt (en lijkt me ook niet verstandig..ik zie haar totaal niet op een boerderij). Ik denk dat hij uiteindelijk voor Heidy gaat. Ik vond het zwaar irritant dat hij alleen maar naar haar refereerde als Maxima in het begin. Ik denk dat Yvon het ook niet echt leuk vond bij hem Wink

Nou en dan ga ik vanavond dus ook kijken en meeschrijven, jeej, zin in!

OH ja bij de eerdere afleveringen vond ik die oudere man Adriaan ook echt een schat. Echt een lieverd met z'n puzzeltjes. Jammer dat hij niet genoeg brieven had gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 9 jan 2011 - 7:38

Leuk Marin dat je hebt gekeken! Die Adriaan vond ik ook zo schattig ja, hoopte toen echt dat hij erbij zou zitten smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Puk zo 9 jan 2011 - 7:41

Ik vind het een heerlijk programma!

Mijn vriend kent boer Richard wel, hij heeft hem vorige week nog gesproken.Die boerderij is helemaal niet van hem, hij is wel de bedrijfsleider, maar het is niet zijn boerderij. Vond ik wel grappig om te horen, had dat niet verwacht!

Wat ik ook echt TE mooi vond, is de quiz die Annemarie met haar mannen gaat doen. Een van die mannen heel dreug: Tja, ik had wel een paar andere vragen verwacht! Whaha;)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:05

Ik vind het eigenlijk een beetje saai worden :S

Edit: okee deze aflevering is echt het toppunt van truttigheid :P Ik vind het trouwns zielig dat niemand meer Engels praat tegen de vrouw van Richard (die hem trouwens soooo handsome vind??) en zielig dat niemand Frank troost als daar een lammetje ligt te creperen :S

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 9:16

Darcy schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje saai worden :S

Edit: okee deze aflevering is echt het toppunt van truttigheid :P Ik vind het trouwns zielig dat niemand meer Engels praat tegen de vrouw van Richard (die hem trouwens soooo handsome vind??) en zielig dat niemand Frank troost als daar een lammetje ligt te creperen :S

Ik vind het ook heel raar. Die meiden gingen daar echt een beetje rondlopen terwijl hij super verdrietig was. Persoonlijk heb ik ook niet zo veel met dieren, maar dan zou ik toch wel zeggen dat ik het zielig vind voor zo'n lammetje (dat vind ik ook echt) en of je dan zo'n lammetje niet kan helpen op de een of andere manier. En vervolgens was het tijdens het eten ook doodstil terwijl ze daar bijvoorbeeld over hadden kunnen praten.

Frank lijkt mij juist iemand die goed over zijn gevoelens kan praten en nu gaan die meiden zo met hem om.

Ik vind Judith nog wel de leukste van de drie voor hem, maar of dat het nou echt is?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Janelie zo 9 jan 2011 - 9:17

Eens met Darcy.

Ook jammer dat er nog niemand naar huis ging! Weer een week wachten.. Vond het niet zo'n boeiende aflevering verder. Ook die opmerking bij Frank viel wel mee..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:20

Ik vond het ook een beetje saai deze aflevering.

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 9 jan 2011 - 9:20

En WAAROM ging Marcel in zijn boxer met zijn sokken hoog opgetrokken zijn vrouwen 3 zoenen geven voor het slapen gaan? Brrrr!

Verder eens met jullie. Gijs is de enige die wel leuk is vind ik, Frank vond ik ook nogal lullig over dat Berber geen vlees eet. Hij dook er echt zo op, terwijl zij het alleen maar zei omdat ze aan het koken waren.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Angela_1986 zo 9 jan 2011 - 9:21

Ik vind 't absoluut niet saai worden, heerlijk om naar te kijken! Al had ik tijdens deze aflevering wel op 'n paar momenten last van plaatsvervangend schaamtegevoel/ongemakkelijkheid haha! Dat Marcel 'zijn' vrouwen ook ging kussen toen ze in bed lagen... Rolling Eyes

Ik heb echt 't gevoel dat Annemarie niet zo goed weet wat ze met de situatie aan moet... Nu zou ik dat zelf geloof ik ook niet weten met al die camera's er omheen maar het lijkt me dat je daar vooraf toch wel heel goed over nadenkt. Vind 't eigenlijk een beetje zielig voor d'r, heb 't idee dat ze 't helemaal niet zo leuk vindt. Ik vond het idee van d'r spel wel een hele leuke manier om elkaar beter te leren kennen! Al zou ik dan wel wat andere vragen hebben gesteld.

Die situatie bij Frank aan tafel was wel echt ongemakkelijk, pff!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Japie zo 9 jan 2011 - 9:22

Zoals ik al dacht was er niet veel aan de hand bij Frank aan tafel. Doordat ze vorige week alleen die opmerking van Berber lieten horen, leek het alsof er heel wat aan de hand was.
Ik vond het ook erg vreemd dat die meiden maar een beetje rond liepen. Ze konden zich op zijn minst een beetje inleven in Frank.

Ik heb trouwens de veel besproken Jahh van Johannes niet gehoord vandaag, of heb ik die gemist?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  nina zo 9 jan 2011 - 9:25

Maris84 schreef:
Ik heb trouwens de veel besproken Jahh van Johannes niet gehoord vandaag, of heb ik die gemist?
nee hij kwam er dit keer niet in voor... jammer.. vond die echt hilarisch!
En die Marcel.. en die nachtzoenen in zn boxer... brr.. vind dat echt helemaal niets!
(mja hij bedoelt t natuurlijk goed)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:27

Sterre schreef:En WAAROM ging Marcel in zijn boxer met zijn sokken hoog opgetrokken zijn vrouwen 3 zoenen geven voor het slapen gaan? Brrrr!

Verder eens met jullie. Gijs is de enige die wel leuk is vind ik, Frank vond ik ook nogal lullig over dat Berber geen vlees eet. Hij dook er echt zo op, terwijl zij het alleen maar zei omdat ze aan het koken waren.

Ieuw inderdaad, dat dacht ik ook Very Happy En ik vond Frank ook een beetje lullig t.o. Berber. Mijn vriend, die normaal best fel is kan zijn haha, zei zelfs: oei, dat moet je niet doen als je een meisje net kent :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:27

Ik smste al naar Darcy: Beter een boxer dan een ballenknijper met schaamhaar er onderuit, maar dit was ook al behoorlijk intiem idd. Overkill.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 9 jan 2011 - 9:34

Darcy schreef:
Sterre schreef:En WAAROM ging Marcel in zijn boxer met zijn sokken hoog opgetrokken zijn vrouwen 3 zoenen geven voor het slapen gaan? Brrrr!

Ieuw inderdaad, dat dacht ik ook Very Happy En ik vond Frank ook een beetje lullig t.o. Berber. Mijn vriend, die normaal best fel is kan zijn haha, zei zelfs: oei, dat moet je niet doen als je een meisje net kent :P

Jaaa brr!! Ik heb serieus met mijn handen voor mn ogen tussen mijn vingers door gekeken. Brrr. En dan niet alleen 3 zoenen, maar ook nog een hand! :shock: Richard is de engste meneer alive.

Ik ben zoooo voor Johannes! Hij is echt zooo schattig wereldvreemd. Cute!!! angel

Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:37

Johannes was de enige die zei dat die vragen niet zo geschikt waren (oid) om iemand beter te leren kennen. NOU inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Janelie zo 9 jan 2011 - 9:38

Hij wilde even laten zien wat hij 'in huis' heeft.. iehl zei ik dat echt hardop? Nee..? Gelukkig!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 9:39

Darcy schreef:

Ik vond hem niet perse lullig maar hij kijkt natuurlijk op een hele andere manier naar die situatie dan dat zij doet. En hij wilde haar van die andere kijk op de hoogte brengen.

Okee, of het op dit moment verstandig was is nogal discutabel maar goed dat is zijn keuze en hij was er al achter dat dat misschien niet heel handig was :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:41

Dat kan natuurlijk wel, maar het is niet zo tactisch om meteen zo fel te zijn als je iemand nog niet zo goed kent. Vind ik smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: