Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 20 van 37
Pagina 20 van 37 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Nou, het gaat me erom dat je op je 26e nog nauwelijks erg omhoog kunt zitten omdat je nog geen vrouw hebt. Bij Gijsbert is het weer wat anders, die is alweer 35 (al vond ik het ook stom dat hij zei 'ik wil wel kinderen, maar eerst een paar jaar genieten' want als je een vrouw van 35 treft dan zit 'een paar jaar genieten' er niet meer in, als je nog kinderen wilt). Maar 'ze mogen niet meedoen' heb ik nergens gezegd. Van mij mag alles, ik vind het prima om naar te kijken. Maar ik vind het jammer dat alleen de populaire boeren in het programma komen, terwijl het nog weleens leuker kan zijn om te kijken naar een boer van 50 die z'n hele leven alleen is geweest en écht op zoek is naar een vrouw. Bij zo'n jongen als Frank heb ik het idee dat het uit een geintje geboren is, zo van 'haha, ja jij bent toch ook boer, misschien moeten we jou maar eens inschrijven' en dat hij niet per se op een serieuze relatie zit te wachten. Stiekem wil ik gewoon dat al die mensen meteen trouwen en kinderen krijgen naar aanleiding van dat programma, omdat ze zó blij zijn eindelijk iemand te hebben. En dat zie ik bij zo'n Frank niet gebeuren, dat lijkt me meer een kwestie van een paar maanden scharrelen en dan gaat het wel weer uit.Darcy schreef:Hoe weten jullie nou of zo'n man als Frank of Gijsbert zo aan een vrouw komt? Sta je ernaast ofzo? In eerste instantie is het programma opgezet omdat boeren meer moeite hebben met het vinden van een vrouw omdat ze a) op de boerderij moeten zijn meestal en b) niet iedere vrouw staat te springen om een man met een boerderij om reden a) Toevallig zien deze twee mannen er gewoon leuk uit, en ze zullen heus weleens naar de kroeg gaan etc. Maar je kan het ook overdrijven hoor, ze mogen niet meer meedoen want ze zijn te leuk? Dat vind ik een rare redenatie. In de loop der jaren zijn er ontzettende veel verschillende boeren geweest: oud, jong, lelijk, knap, hoog opgeleid, laag opgeleid, kippen/paarden/geiten/schapen/koeien/bloemen boeren etc. Dat er nu toevallig twee inzitten die gewoon leuke jonge kerels zijn, so what?
Gast- Gast
Maar hij zegt toch ook niet dat hij erg omhoog zit? Hij kan het toch ook hebben gedaan omdat hij het gewoon leuk vond? Ik zei net inderdaad zelf dat het programma daar in eerste instantie voor bedoelt is, maar natuurlijk zitten er ook wel mannen bij die het gewoon leuk vinden om te doen. Ik vind het juist leuk dat er zo'n jonge knul in zit, kan me verder niet zoveel schelen of hij normaliter wel vriendinnetjes heeft of niet Ik heb ook geen zin om elk jaar opnieuw naar 5 oude knarren te gaan zitten kijken.
Edit: en wie zegt dat een jongen als Frank niet binnen een jaar getrouwd kan zijn met een baby onderweg?
Edit 2: ik heb trouwens eerder het idee dat sommige vrouwen het doen voor een lolletje
Edit: en wie zegt dat een jongen als Frank niet binnen een jaar getrouwd kan zijn met een baby onderweg?
Edit 2: ik heb trouwens eerder het idee dat sommige vrouwen het doen voor een lolletje
Gast- Gast
Ik verdenk haar ervan dat ze een man zoekt zodat ze wat extra hulp heeft op de boerderij.Lilith schreef:Nee, die Annemarie bijvoorbeeld, die is echt niet op zoek naar een relatie, die is veel te druk met werken en andere dingen. Lijkt het ook niet echt te missen ofzo.
En Frank.Wat een knappe jongen is dat, maar wat een enorme klootzak. Heel kleingeestig ook. En inderdaad, zou zomaar een grapje kunnen zijn dat hij meedoet. Hij staat helemaal niet open voor die meiden.
Met Gijsbert zou ik wel eens een beschuitje willen eten. Jammer dat ik getrouwd ben
Die Ksenia en Marita van Marcel. Die doen niet mee voor de lol denk ik, maar duidelijk ook niet omdat ze nou zo verliefd zijn op Marcel. Volgens mij wil Ksenia vooral graag een man en een vader voor haar kind, en Marita vindt het boerenleven wel interessant. Dat is niet eens een interpretatie, dat hebben ze allebei letterlijk gezegd.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Lilith, wat jij wilt zien is natuurlijk gewoon onmogelijk.. mensen van 50 die snel kinderen krijgen..
Gast- Gast
Dat laatste denk ik ook weleens. Dat er vrouwen zijn die hoe dan ook gaan schrijven naar BZV, en dan maar kijken bij welke boer ze terecht komen. Dus de boer maakt ze niet zoveel uit, maar ze willen gewoon meedoen.
Oh en het boeit ook verder niets, maar ik vind het gewoon leuker als er mensen zijn die het echt wat lastiger hebben om een vrouw te vinden. Een boer van 45 met 2 kinderen heeft het al een stuk lastiger dan een jongen van 26. Of een boer van 50 die nog nooit een relatie gehad heeft, of zoals die drie broers die er helaas niet inzitten dit jaar, of zo'n contactgestoorde boer als Wietse Dat vind ik leuker om naar te kijken, omdat die ook echt graag willen. Maar dat komt ook door Frank zelf hoor, hij wil helemaal niet zo graag lijkt me, dat ligt niet echt aan zijn leeftijd, maar aan zijn houding.
Oh en het boeit ook verder niets, maar ik vind het gewoon leuker als er mensen zijn die het echt wat lastiger hebben om een vrouw te vinden. Een boer van 45 met 2 kinderen heeft het al een stuk lastiger dan een jongen van 26. Of een boer van 50 die nog nooit een relatie gehad heeft, of zoals die drie broers die er helaas niet inzitten dit jaar, of zo'n contactgestoorde boer als Wietse Dat vind ik leuker om naar te kijken, omdat die ook echt graag willen. Maar dat komt ook door Frank zelf hoor, hij wil helemaal niet zo graag lijkt me, dat ligt niet echt aan zijn leeftijd, maar aan zijn houding.
Gast- Gast
Wel als ze zo'n Sonja aan de haak slaan of een ander soort wanhopige baarmoeder op pootjesTwixx schreef:Lilith, wat jij wilt zien is natuurlijk gewoon onmogelijk.. mensen van 50 die snel kinderen krijgen..
Gast- Gast
Maar ja, Marcel wil dan ook geen vrouw, maar een huishoudster en kinderen.Filoria schreef:Ik verdenk haar ervan dat ze een man zoekt zodat ze wat extra hulp heeft op de boerderij.Lilith schreef:Nee, die Annemarie bijvoorbeeld, die is echt niet op zoek naar een relatie, die is veel te druk met werken en andere dingen. Lijkt het ook niet echt te missen ofzo.
En Frank.Wat een knappe jongen is dat, maar wat een enorme klootzak. Heel kleingeestig ook. En inderdaad, zou zomaar een grapje kunnen zijn dat hij meedoet. Hij staat helemaal niet open voor die meiden.
Met Gijsbert zou ik wel eens een beschuitje willen eten. Jammer dat ik getrouwd ben
Die Ksenia en Marita van Marcel. Die doen niet mee voor de lol denk ik, maar duidelijk ook niet omdat ze nou zo verliefd zijn op Marcel. Volgens mij wil Ksenia vooral graag een man en een vader voor haar kind, en Marita vindt het boerenleven wel interessant. Dat is niet eens een interpretatie, dat hebben ze allebei letterlijk gezegd.
Gast- Gast
Ik snap je ook wel hoor, ik vond Wim vorig jaar bijvoorbeeld ontzettend aandoenlijk. Hij was gewoon heel onhandig met vrouwen, er kwam sowieso al niet veel uit hem en dan komt er zo'n kordaat vrouwmens en die zegt gewoon even waar het op staat Pats boem verliefd, geweldig!
Ik vond vorig jaar trouwens sowieso de boeren veel leuker. Deze keer zien we ook nergens de gezinnen of niet? Misschien moeten ze maar weer een zomer boer zoekt vrouw maken, ik vind deze winterversie nogal koeltjes
Ik vond vorig jaar trouwens sowieso de boeren veel leuker. Deze keer zien we ook nergens de gezinnen of niet? Misschien moeten ze maar weer een zomer boer zoekt vrouw maken, ik vind deze winterversie nogal koeltjes
Gast- Gast
hahaha baarmoeder op pootjes
(wel erg charmante vrouwen ook vaak, werd weer bevestigd door Sonja)
Gast- Gast
Ik vind sowieso dat ze dit jaar dus niet zulke spannende boeren hebben. Ja, alleen Marcel en Richard, maar beiden omdat ze erg eng zijn Vorig jaar zat er véél meer in. Dit blijft allemaal zo op de vlakte.Darcy schreef:Ik snap je ook wel hoor, ik vond Wim vorig jaar bijvoorbeeld ontzettend aandoenlijk. Hij was gewoon heel onhandig met vrouwen, er kwam sowieso al niet veel uit hem en dan komt er zo'n kordaat vrouwmens en die zegt gewoon even waar het op staat Pats boem verliefd, geweldig!
Gast- Gast
Echt, als er een foto bij het woord 'bijstandmoeder' zou moeten staan in het woordenboek hadden ze haar daar neer kunnen zetten. Totaal afhankelijk, geen mening, seksloos, geen enkele ambitie en op zoek naar een man zodat ze kan doen wat ze al deed, alleen dan zonder bijstand.Twixx schreef:hahaha baarmoeder op pootjes(wel erg charmante vrouwen ook vaak, werd weer bevestigd door Sonja)
(verdorie, volgens mij is alle nuance die ik had dit weekend opgebruikt )
Gast- Gast
Oooh een vriendin van mij zei net op msn: vorig jaar ging het meer om de liefde. En daar ben ik het mee eens.
Gast- Gast
Jaaa ik vond Wim & Astrid echt té schattig vorig jaar! Hij is echt een soort tuinkabouter met zn rode appelwangetjes En ik vind Frank idd ook wel jong om aan dit programma mee te doen, maar aan de andere kant: ik ben 27 en heb ook wel eens dates via internet gehad, is dat niet net zoiets? Het is allebei een vrij onnatuurlijke manier van in contact komen met mensen. Maar ja, het zal maar net werken!
Frank komt idd wel behoorlijk chagrijnig over, had ik niet verwacht toen ik hem voor t eerst zag... Denk ook niet dat een eventuele relatie lang stand houdt, krijg niet de indruk dat ie op één van deze meiden helemaal hoteldebotel gaat worden...
En Gijsbert: als hij voor José kiest, kan hij makkelijk nog een paar jaar genieten en dan aan kinderen beginnen, zij is nog zó jong! Dus misschien is t dan toch een goede match
Frank komt idd wel behoorlijk chagrijnig over, had ik niet verwacht toen ik hem voor t eerst zag... Denk ook niet dat een eventuele relatie lang stand houdt, krijg niet de indruk dat ie op één van deze meiden helemaal hoteldebotel gaat worden...
En Gijsbert: als hij voor José kiest, kan hij makkelijk nog een paar jaar genieten en dan aan kinderen beginnen, zij is nog zó jong! Dus misschien is t dan toch een goede match
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Ahh okee, en hij is in de dertig toch? Ze lijkt ouder!
Hij is 35, dus toch best een aanzienlijk leeftijdsverschil.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gijsbert is 36 en scheelt 13 jaar met José, dus dan is die 23.
Even oud als ik. Mijn man is 32, dus ik zal er maar niks over zeggen.
edit: ten tijde van de opnames zullen ze dan wel 22 en 35 geweest zijn ja.
@Bliss: ja precies, van Frank had ik ook niet verwacht dat hij zo nors zou zijn.
Even oud als ik. Mijn man is 32, dus ik zal er maar niks over zeggen.
edit: ten tijde van de opnames zullen ze dan wel 22 en 35 geweest zijn ja.
@Bliss: ja precies, van Frank had ik ook niet verwacht dat hij zo nors zou zijn.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Bliss schreef:Darcy schreef:Ahh okee, en hij is in de dertig toch? Ze lijkt ouder!
Hij is 35, dus toch best een aanzienlijk leeftijdsverschil.
True, maar ik dacht zij veel ouder was joh. Ze lijkt helemaal geen 22!
Gast- Gast
Ik vind 13 jaar leeftijdsverschil niet bepaald wereldschokkend. Helemaal omdat ik Gijsbert jonger over vind komen en haar iets ouder.
Had dat andere meisje bij hem niet al een kind? Die blonde?
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik vind 13 jaar leeftijdsverschil niet bepaald wereldschokkend. Helemaal omdat ik Gijsbert jonger over vind komen en haar iets ouder.
Jep die heeft al een kind.
Gast- Gast
Dan gaat hij denk ik voor die José, want hij gaf in het begin al aan dat hij het hebben van een kind wel een groot bezwaar vond. En dat hij dus nog een paar jaar zelf geen kinderen wilde. Dus hij gaat denk ik voor José.Darcy schreef:Lilith schreef:Ik vind 13 jaar leeftijdsverschil niet bepaald wereldschokkend. Helemaal omdat ik Gijsbert jonger over vind komen en haar iets ouder.
Jep die heeft al een kind.
Gast- Gast
Hoe oud is dat meisje met dat kind? Femke heet ze toch? Is ze in de 20?
Gast- Gast
Pagina 20 van 37 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?