Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 18 van 37
Pagina 18 van 37 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Ik vind Frank echt een lompe knul! Hij leek zo leuk toen je kon schrijven maar nu ik em bezig zie met die meiden... bah! Wat een zak zeg.
Yvon Jaspers liep met Berber mee naar de deur toen ze wegging, en hij zakte gewoon weer op zijn reet in die stoel!
Yvon Jaspers liep met Berber mee naar de deur toen ze wegging, en hij zakte gewoon weer op zijn reet in die stoel!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind 't echt zielig voor Sonja. Marcel lijkt echt rare voorkeuren te hebben..
Gast- Gast
Mimpie schreef:Ik vind Frank echt een lompe knul! Hij leek zo leuk toen je kon schrijven maar nu ik em bezig zie met die meiden... bah! Wat een zak zeg.
Vind ik ook, het leek leuk, zo'n leuke jonge boer, maar de persoon achter de mooie krullenkop valt mij vies tegen. Hij kijkt ook vaak zo grimmig.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
ik begreep dat ie dat es had gedroomd:ik heb altijd al gedroomd..Vilein schreef:Bliss schreef:Mila schreef:Nee volgende week gaat er bij de andere boeren pas iemand uit.
Ik vond de opmerking van Marcel wel heel raar naar Ksenia: Ik heb altijd al iemand gewild die haar man is verloren?
Ik had trouwens niet verwacht dat Marcel Sonja weg zou laten gaan. En vind het jammer dat Yvonne weg is, maar vind daar de andere meiden ook leuk.
Ja dat vond ik ook zo'n achterlijke uitspraak!! Die vent spoort niet
Ah, ik kon het niet helemaal goed verstaan (heb ik wel vaker bij hem), maar dat is inderdaad een achterlijke uitspraak. Ik vind het écht een hele vreemde man.
maar t blijft bizar!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb trouwens het gevoel dat Richard, Annemarie en Frank alledrie niet echt op zoek zijn naar een relatie maar dat het meer er bij hoort.
Gast- Gast
Mizz_S schreef:Ik vond het ook wel sneu voor Sonja, maar ja, moet hij dan maar iemand laten blijven omdat het anders zielig is?
Nee, maar hij had op zijn minst een gesprek met haar aan kunnen gaan toen ze haar verliefdheid bekende aan hem. Dat zou ik in ieder geval wel gedaan hebben. Bovendien kwam hij met een argument dat als een tang op varken sloeg en daar had hij ook wel wat eerlijker in mogen zijn.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik had ook een brief geschreven naar Frank, maar als ik het zo zie ben ik blij dat ik het niet geworden ben. Ik vind Frank echt niet leuk overkomen naar die dames.
Ik had ook echt niet verwacht dat marcel Sonja weg zou sturen. Ik dacht dat hij Marita weg zou sturen.
Ik had ook echt niet verwacht dat marcel Sonja weg zou sturen. Ik dacht dat hij Marita weg zou sturen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
LoveMusic schreef:Ik heb het goede woord gevonden, ik vind Marcel wel iets weghebben van een kwal.
Zijn kin bedoel je?
Ik had niet verwacht dat hij Sonja zou wegsturen. Ik vond ze wel bij elkaar passen.
Naderhand legde hij op een andere manier uit wat hij bedoelde met gebrek aan initiatief en dat kan ik me wel bij haar voorstellen, dat ze erg meegaand is. Jammer dat hij dat later niet tegen haar zelf vertelde, toen bleef het een beetje in het vage.
Ik denk dat hij de opmerking van 'weduwe' een beetje zo bedoelde dat diegene dan geen lastige exen heeft, want daar is hij volgens mij niet tegen opgewassen
Ik had wel verwacht dat Frank Berber zou wegsturen, volgens mij was ze er zelf ook wel klaar mee.
Ik dacht eerst dat Gijsbert Jose zou wegsturen, maar na vanavond snap ik wel dat hij Yvonne wegstuurt.
Ben benieuwd wat er bij Richard gebeurt, bijzonder voorstukje!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Mila schreef:Twixx schreef:Vonden jullie de manier waarop Marcel zei dat hij graag een weduwe heeft, niet ook heel vreemd?
Ja zie hier boven, vond het echt een hele rare opmerking!
Héél vreemd inderdaad!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Jammer dat Yvonne bij Gijsbert weg is. Vond het wel een leuk stelletje bij elkaar.
Marcel is idd een kwal, goed getypeerd haha.
Marcel is idd een kwal, goed getypeerd haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
LoveMusic schreef:Ik heb het goede woord gevonden, ik vind Marcel wel iets weghebben van een kwal.
Zijn kin bedoel je?
Ik had niet verwacht dat hij Sonja zou wegsturen. Ik vond ze wel bij elkaar passen.
Naderhand legde hij op een andere manier uit wat hij bedoelde met gebrek aan initiatief en dat kan ik me wel bij haar voorstellen, dat ze erg meegaand is. Jammer dat hij dat later niet tegen haar zelf vertelde, toen bleef het een beetje in het vage.
Ik denk dat hij de opmerking van 'weduwe' een beetje zo bedoelde dat diegene dan geen lastige exen heeft, want daar is hij volgens mij niet tegen opgewassen
Ik had wel verwacht dat Frank Berber zou wegsturen, volgens mij was ze er zelf ook wel klaar mee.
Ik dacht eerst dat Gijsbert Jose zou wegsturen, maar na vanavond snap ik wel dat hij Yvonne wegstuurt.
Ben benieuwd wat er bij Richard gebeurt, bijzonder voorstukje!!
Zininzon- Ratel
Marin schreef:Ik heb trouwens het gevoel dat Richard, Annemarie en Frank alledrie niet echt op zoek zijn naar een relatie maar dat het meer er bij hoort.
Dat zou me inderdaad niets verbazen.
Ik vind ze alle drie niet echt overkomen alsof het ze allemaal echt veel doet, het is wel gezellig, maar meer ook niet echt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Zininzon schreef:LoveMusic schreef:Ik heb het goede woord gevonden, ik vind Marcel wel iets weghebben van een kwal.
Zijn kin bedoel je?
Haha nee. Door zijn gedrag, zo glad. Het komt op mij over alsof hij te geinteresseerd/aardig/gevoelig over wil komen. Ik vind hem niet oprecht overkomen, te geforceerd op zoek en gewoon een beetje vreemd.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
LoveMusic schreef:Zininzon schreef:LoveMusic schreef:Ik heb het goede woord gevonden, ik vind Marcel wel iets weghebben van een kwal.
Zijn kin bedoel je?
Haha nee. Door zijn gedrag, zo glad. Het komt op mij over alsof hij te geinteresseerd/aardig/gevoelig over wil komen. Ik vind hem niet oprecht overkomen, te geforceerd op zoek en gewoon een beetje vreemd.
Snap ik, daarom ook een ''
Ik vind hem er raar uit zien door gebrek aan kin
Zininzon- Ratel
Twixx schreef:Gijsbert is trouwens wel lekker he! Ook komt ie best leuk over
Jaaaaa Maar dat zeg ik al vanaf t begin
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Zininzon schreef:LoveMusic schreef:Zininzon schreef:LoveMusic schreef:Ik heb het goede woord gevonden, ik vind Marcel wel iets weghebben van een kwal.
Zijn kin bedoel je?
Snap ik, daarom ook een ''
Ik vind hem er raar uit zien door gebrek aan kin
Nu je het zegt, dat is inderdaad ook nog zo.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ik vind dat de boeren weinig een op een contacten hebben. (kan aan mij liggen)
Moet ook wel lachen om die Annemarie. Ze komt de slaapkamer binnen doet meteen het licht aan..en zegt tegen de mannen ik zie jullie straks wel verschijnen. Op een of andere manier vind ik haar geen relatietype.
Ik vond het op een of andere manier ook wel sneu voor Sonja. Ik had het haar wel gegund.
Bij boer Frank vind ik Anita hoe ze overkomt op tv niet zo'n leuke meid.
Kent niemand toevallige boer Frank of Anita??? Ik wil weleens weten hoe het afloopt hihi
Moet ook wel lachen om die Annemarie. Ze komt de slaapkamer binnen doet meteen het licht aan..en zegt tegen de mannen ik zie jullie straks wel verschijnen. Op een of andere manier vind ik haar geen relatietype.
Ik vond het op een of andere manier ook wel sneu voor Sonja. Ik had het haar wel gegund.
Bij boer Frank vind ik Anita hoe ze overkomt op tv niet zo'n leuke meid.
Kent niemand toevallige boer Frank of Anita??? Ik wil weleens weten hoe het afloopt hihi
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Had dat even hier gemeld, dan had ik geschrevenBliss schreef:Twixx schreef:Gijsbert is trouwens wel lekker he! Ook komt ie best leuk over
Gast- Gast
Twixx schreef:Had dat even hier gemeld, dan had ik geschrevenBliss schreef:Twixx schreef:Gijsbert is trouwens wel lekker he! Ook komt ie best leuk over
Heb ik gedaan hoor, toen ze zich een paar maanden geleden voorstelden was er al een topic over en daarin heb ik mijn liefde voor Gijsbert al kenbaar gemaakt (zie het boerenbestaan alleen niet zitten)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik moet echt beter op gaan letten.
Haha nee, dat bestaan lijkt mij ook niks.
Haha nee, dat bestaan lijkt mij ook niks.
Gast- Gast
Vilein schreef:Mizz_S schreef:Ik vond het ook wel sneu voor Sonja, maar ja, moet hij dan maar iemand laten blijven omdat het anders zielig is?
Nee, maar hij had op zijn minst een gesprek met haar aan kunnen gaan toen ze haar verliefdheid bekende aan hem. Dat zou ik in ieder geval wel gedaan hebben. Bovendien kwam hij met een argument dat als een tang op varken sloeg en daar had hij ook wel wat eerlijker in mogen zijn.
Heb je op zich wel gelijk in, want ik vond ook wel dat hij de reden dat zij weg moest wat beter kon uitleggen. Maar toen zij aan hem vertelde dat ze verliefd op hem was had hij misschien zijn keuze nog niet gemaakt. Maar toen hij haar wegstuurde kon hij best wat duidelijker zijn. Want zijn argument zoals hij het daarna aan die andere meiden uitleggen kon ik best begrijpen, al had ik het niet echt verwacht dat hij dat zo vond.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Twixx schreef:Gijsbert is trouwens wel lekker he! Ook komt ie best leuk over
Dat is zeker een leuke boer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
heb het maar half half gekeken want ben aan het werk.
Maar vond het wel sneu voor Sonja, had het ook niet verwacht.
Vind die Marcel ook 10x niks...
Dat Frank Berber weg zou sturen had ik wel verwacht, zeker na die vega discussie. Vind hem ook helemaal niet leuk over komen meer.
Maar vond het wel sneu voor Sonja, had het ook niet verwacht.
Vind die Marcel ook 10x niks...
Dat Frank Berber weg zou sturen had ik wel verwacht, zeker na die vega discussie. Vind hem ook helemaal niet leuk over komen meer.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ijsjemeisje schreef:
Ik ken boer Frank, maar ik hoor alleen de roddels. Dus of hij echt voor haar kiest, weet ik niet.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Pagina 18 van 37 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012