Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 12 van 37
Pagina 12 van 37 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Leuke reactie's hier... Ook ik volg het...
Ik gok dat Frank voor Anita kiest (Berber valt denk ik sowieso af en die Anita liep als enige nog een beetje bij hem met ongelukkige lammetje)
Marcel vind ik van dag 1 al bij José (of is het Sonja) passen.
Bij de andere weet ik het nog niet.
Ik gok dat Frank voor Anita kiest (Berber valt denk ik sowieso af en die Anita liep als enige nog een beetje bij hem met ongelukkige lammetje)
Marcel vind ik van dag 1 al bij José (of is het Sonja) passen.
Bij de andere weet ik het nog niet.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Zoals ik elke week al zeg: Gijsbert is leeeeeeuk Moest echt lachen om zijn opmerking toen die meiden tussen de koeien moesten lopen: "het is net als bij paarden, alleen zeggen ze 'boe' in plaats van 'hinnik'" Ik hou van die man!
En iehh die boxershort van Marcel was echt eng
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
plus 1Darcy schreef:Johannes was de enige die zei dat die vragen niet zo geschikt waren (oid) om iemand beter te leren kennen. NOU inderdaad!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Ik moest trouwens enorm lachen om Frank toen hij zei: weet je wel, als je in de winter van die droge handen hebt? En dat op je uiers!!!
Gast- Gast
Janelie schreef:Sterre schreef:En WAAROM ging Marcel in zijn boxer met zijn sokken hoog opgetrokken zijn vrouwen 3 zoenen geven voor het slapen gaan? Brrrr!
Verder eens met jullie. Gijs is de enige die wel leuk is vind ik, Frank vond ik ook nogal lullig over dat Berber geen vlees eet. Hij dook er echt zo op, terwijl zij het alleen maar zei omdat ze aan het koken waren.Hij wilde even laten zien wat hij 'in huis' heeft.. iehl zei ik dat echt hardop? Nee..? Gelukkig!
Ik kan ook niet begrijpen waarom hij die vrouwen 'n hand en 3 kussen gaat geven en dan al hélemaal niet in 'n trui, boxershort en sokken... Als je dit dan al wilt doen dan óf gewoon aangekleed óf alleen in je boxer maar goed, ik zou 't gewoon helemaal niet hebben gedaan haha!
Oh en de reactie van Frank op Berber was idd niet tactvol en hij had 't beter anders kunnen doen maar ik was er niet echt van onder de indruk, herken het wel. Bij ons thuis reageren ze hetzelfde op dit onderwerp dus voor mij was 't niet zoiets van :affraid: 'Wat doet ie nou?!'
Laatst aangepast door Angela_1986 op zo 9 jan 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Darcy schreef:Dat kan natuurlijk wel, maar het is niet zo tactisch om meteen zo fel te zijn als je iemand nog niet zo goed kent. Vind ik
Hij zei: jaa, als zij haar standpunt geeft over waarom ze vegetarisch is mag ik haar wel de andere kant laten zien. Het probleem was alleen dat Berber helemaal niet vrijwillig de discussie aan ging. Hij vroeg of iemand iets niet lust of mag, ze zegt dat ze vegetarisch is (lijkt me relevant) en hij lokt haar vervolgens uit de tent.
Daarom vond ik het nogal ongepast .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:Darcy schreef:Dat kan natuurlijk wel, maar het is niet zo tactisch om meteen zo fel te zijn als je iemand nog niet zo goed kent. Vind ik
Hij zei: jaa, als zij haar standpunt geeft over waarom ze vegetarisch is mag ik haar wel de andere kant laten zien. Het probleem was alleen dat Berber helemaal niet vrijwillig de discussie aan ging. Hij vroeg of iemand iets niet lust of mag, ze zegt dat ze vegetarisch is (lijkt me relevant) en hij lokt haar vervolgens uit de tent.
Ja precies En zij wilde ook duidelijk er niet verder over in discussie.
Gast- Gast
eensSterre schreef:Darcy schreef:Dat kan natuurlijk wel, maar het is niet zo tactisch om meteen zo fel te zijn als je iemand nog niet zo goed kent. Vind ik
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind die Marcel echt een freak! Ik krijg er gewoon de kriebels van
En dan inderdaad alleen zijn broer uit en de trui en sokken nog aanhouden
Ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte
En dan inderdaad alleen zijn broer uit en de trui en sokken nog aanhouden
Ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Marcel met zijn boxer en opgetrokken sokken was echt te erg ja, wat een afknapper!
Is jullie ook opgevallen hoe Annemarie haar bestek vasthoud?
En ik heb via via gehoord dat Frank Anita het huis uitzet. Nu heb ik het van een sensatie zoeker gehoord, dus het kan ook gewoon bij een eliminatie ronde geweest zijn.. Ben benieuwd!
En ik heb via via gehoord dat Frank Anita het huis uitzet. Nu heb ik het van een sensatie zoeker gehoord, dus het kan ook gewoon bij een eliminatie ronde geweest zijn.. Ben benieuwd!
Wondergirl2- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10
Bliss schreef:Zoals ik elke week al zeg: Gijsbert is leeeeeeuk Moest echt lachen om zijn opmerking toen die meiden tussen de koeien moesten lopen: "het is net als bij paarden, alleen zeggen ze 'boe' in plaats van 'hinnik'" Ik hou van die man!
Inderdaad!!!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bliss schreef:Zoals ik elke week al zeg: Gijsbert is leeeeeeuk Moest echt lachen om zijn opmerking toen die meiden tussen de koeien moesten lopen: "het is net als bij paarden, alleen zeggen ze 'boe' in plaats van 'hinnik'" Ik hou van die man!
Die opmerking was geweldig! Ik hou daar wel van haha!
Tja en die boxershort; daar zijn gewoon geen worden voor :affraid:
Zora schreef:Darcy schreef:Sterre schreef:En WAAROM ging Marcel in zijn boxer met zijn sokken hoog opgetrokken zijn vrouwen 3 zoenen geven voor het slapen gaan? Brrrr!
Verder eens met jullie. Gijs is de enige die wel leuk is vind ik, Frank vond ik ook nogal lullig over dat Berber geen vlees eet. Hij dook er echt zo op, terwijl zij het alleen maar zei omdat ze aan het koken waren.
Ieuw inderdaad, dat dacht ik ook En ik vond Frank ook een beetje lullig t.o. Berber. Mijn vriend, die normaal best fel is kan zijn haha, zei zelfs: oei, dat moet je niet doen als je een meisje net kent
Jaaa brr!! Ik heb serieus met mijn handen voor mn ogen tussen mijn vingers door gekeken. Brrr. En dan niet alleen 3 zoenen, maar ook nog een hand! Richard is de engste meneer alive.
Ik ben zoooo voor Johannes! Hij is echt zooo schattig wereldvreemd. Cute!!!
Ik geef mijn vriend ook altijd een hand voor 't slapen gaan, jullie niet?
Die vrouw van Richard van wie gesproken werd dat haar haar zo 'vreemd perfect' zat van wie werd gedacht dat ze 'n pruik ofzo droeg. Ik heb er eens op gelet en ze heeft geen pruik
Volgens mij is ze van zichzelf zo grijs als een duif, maar verft ze 't blond bij 'n hele goede kapper, waardoor dr haar ook zo mooi glanst.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Geweldige opmerking van Gijs ja! Hij is echt leuk!
Hmm, geen pruik voor Maxima dus.. Ik denk dat Susan naar huis gaat volgende week. Beter ook, want ik vind haar heel leuk, maar niet bij Richard passen.
Hmm, geen pruik voor Maxima dus.. Ik denk dat Susan naar huis gaat volgende week. Beter ook, want ik vind haar heel leuk, maar niet bij Richard passen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Wondergirl2 schreef: Marcel met zijn boxer en opgetrokken sokken was echt te erg ja, wat een afknapper!
Nou ja, echt vriendelijk is ze niet tegen de andere dames dus ik zou me best voor kunnen stellen dat je dat een keer zat raakt
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bij Frank wordt het alleen maar ongezelliger. Ik heb zo het idee dat het met geen een wat wordt. Daarnaast vond ik het wat raar dat niemand interesse toonde in het zieke geitje?!
Gijs is leuk! Echt een gezellige vent volgens mij!
Bij Richard valt denk ik ook Susan af. Het is een hele leuke vrouw, maar door gebrek aan communicatie zal het denk ik wel mis lopen.
Gijs is leuk! Echt een gezellige vent volgens mij!
Bij Richard valt denk ik ook Susan af. Het is een hele leuke vrouw, maar door gebrek aan communicatie zal het denk ik wel mis lopen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Heb net de aflevering via internet gekeken.
Mijn hoogte- en dieptepunten:
- De discussie over/met vegetariër Berber (ik denk toch een afknapper voor Frank)
- De sfeer aan tafel bij Frank (denk dat de andere meiden Berber niet meer zo leuk vinden)
- Marcel die een avondvullend programma over kinderen had
- Marcel in boxershort in de slaapkamer van de dames (jeetje, die wil ik echt niet zo over me heen gebogen hebben om me zoenen te geven)
- Richard die geen woord Engels lijkt te spreken
- Annemarie lijkt me meer een losbol dan ze doet vermoeden
- Harrie van Annemarie vind ik op een of andere manier net een clown
- Gijsbert die volgens mij gewoon andijvie uit de tuin haalde (hoezo mysterieuze groente?)
Ik heb trouwens een overeenkomst gevonden tussen Richard en Annemarie!! Ze schudden allebei een beetje met hun hoofd als ze aan het praten zijn (vooral in close up goed te zien). Verder kijkt Annemarie vaak met haar ogen weg, ze komt een beetje schichtig over daardoor.
- De discussie over/met vegetariër Berber (ik denk toch een afknapper voor Frank)
- De sfeer aan tafel bij Frank (denk dat de andere meiden Berber niet meer zo leuk vinden)
- Marcel in boxershort in de slaapkamer van de dames (jeetje, die wil ik echt niet zo over me heen gebogen hebben om me zoenen te geven)
- Gijsbert die volgens mij gewoon andijvie uit de tuin haalde (hoezo mysterieuze groente?)
Ik heb trouwens een overeenkomst gevonden tussen Richard en Annemarie!! Ze schudden allebei een beetje met hun hoofd als ze aan het praten zijn (vooral in close up goed te zien). Verder kijkt Annemarie vaak met haar ogen weg, ze komt een beetje schichtig over daardoor.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Heb net de aflevering via internet gekeken.
Haha dat heb ik ook gedacht!
De overeenkomst tussen Richard en Annemarie heb ik niet gezien, wél dat Richard met z'n hoofd schud. Ik moest aan zo'n knikkebol-hondje op de hoedenplak van de auto denken haha!
Ik heb er ook op gelet en haar haaraanzet lijkt wel echt. Ik vind niet zozeer de kleur vreemd, maar dat de plukken soms zo raar naar beneden vallen!Jerry schreef:
Die vrouw van Richard van wie gesproken werd dat haar haar zo 'vreemd perfect' zat van wie werd gedacht dat ze 'n pruik ofzo droeg. Ik heb er eens op gelet en ze heeft geen pruik
Mijn voorspelling:
Richard stuurt Susan weg omdat hij niet (voldoende) met haar kan praten.
Marcel stuurt Marita weg (toch te oud, ik geloof niet dat hij zich er in wil berusten dat ze evt geen kinderen meer kan krijgen).
Annemarie stuurt Adriaan weg (als zijn serieuze/christelijke kant naar voren komt).
Frank stuurt Berber weg
Gijsbert stuurt José weg.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Annemarie zo: ja ik weet niet hoe het verder moet hoor, ik wil ze toch wel eens beter leren kennen (oid). Als ze nu eens wat andere vragen had bedacht met dat spel, want dat was echt heel dodelijk saai. Frikandel of kroket, koe of varken, pffff
Gast- Gast
Jeetje zeg wat is die Marcel een softie! Ik zei ook al tegen mijn vriend: wil hij even laten vriend wat ie in huis heeft of zo? Laat maar zitten dan
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Yasmin schreef:Annemarie zo: ja ik weet niet hoe het verder moet hoor, ik wil ze toch wel eens beter leren kennen (oid). Als ze nu eens wat andere vragen had bedacht met dat spel, want dat was echt heel dodelijk saai. Frikandel of kroket, koe of varken, pffff
Geit of schaap
Harrie: ggggg schaap
Gast- Gast
hahahahaha ja.. dat vond ik echt grappigDarcy schreef:Yasmin schreef:Annemarie zo: ja ik weet niet hoe het verder moet hoor, ik wil ze toch wel eens beter leren kennen (oid). Als ze nu eens wat andere vragen had bedacht met dat spel, want dat was echt heel dodelijk saai. Frikandel of kroket, koe of varken, pffff
Geit of schaap
Harrie: ggggg schaap
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind richard nu trouwens best leuk. Kan best om hem lachen.
Die anita van Frank vind ik echt niet leuk.
en heerlijk die mannen van annemarie over de tiramisu.
Die anita van Frank vind ik echt niet leuk.
en heerlijk die mannen van annemarie over de tiramisu.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb gisteren ook besloten Richard een 2e kans te geven . Ik heb ook enorm gelachen om Annemarie en haar mannen. Bij Frank en de meiden kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel.. Het enige dat Berber zei was dat ze vegetarisch was en wat Frank daarna deed vond ik niet zo chique van hem. Wat een chagrijn kan dat zijn zeg.. En tja, bij Marcel ging het natuurlijk alleen om kinderen. En toen hij in zijn boxershortje met 1 arm omhoog zo in de deuropening stond dacht ik wel van nou nou, moet dat nou.. Gelukkig vinden de dames die bij hem logeren hem wel erg leuk, dus dat scheelt.
Gast- Gast
Pagina 12 van 37 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?