Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 13 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Sneeuwvlok zo 9 jan 2011 - 23:20

Net zoals iedereen hier vond ik het echt hilarisch dat marcel in z'n boxer de dames een nachtzoen ging geven, haha, verschrikkelijk!
Zou het trouwens niet zo raar vinden als berber uit zichzelf weg gaat. Frank gedroeg zich echt lullig. De discussie aangaan vind ik nog ok, maar je moet ook ophouden op gegeven moment en niet nog eens verder zagen over antibiotica bij de consument want "berber is de consument dus zij moet dat weten"
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 23:21

Break Of Day schreef:Ik heb gisteren ook besloten Richard een 2e kans te geven :P . Ik heb ook enorm gelachen om Annemarie en haar mannen. Bij Frank en de meiden kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel.. Het enige dat Berber zei was dat ze vegetarisch was en wat Frank daarna deed vond ik niet zo chique van hem. Wat een chagrijn kan dat zijn zeg.. En tja, bij Marcel ging het natuurlijk alleen om kinderen. En toen hij in zijn boxershortje met 1 arm omhoog zo in de deuropening stond dacht ik wel van nou nou, moet dat nou.. Gelukkig vinden de dames die bij hem logeren hem wel erg leuk, dus dat scheelt.

Ik vond dat serieus zo gay. Ik zou gillend het huis uit gerend zijn. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jerry zo 9 jan 2011 - 23:38

Lizardje schreef:Ik vind richard nu trouwens best leuk. Kan best om hem lachen.
Die anita van Frank vind ik echt niet leuk.
en heerlijk die mannen van annemarie over de tiramisu.

"ja, ik ben wel wat verschillende dingen gewend, maar dit vond ik toch wel heel apart" (over de tiramisu)... Euh, heb jij nog nooit in een pizzeria gegeten? Neutral :P

Ik denk dat die discussie met Frank en Berber niet zo groot was zoals het gister op tv te zien was... Ik weet niet hoor, maar ik kan met m'n vriend ook best 'verhitte' discussies hebben, daar was dit nog niks bij...
Maar kan me voorstellen dat zij het wat raar/als een aanval zou voelen, want ze kennen elkaar nog niet heel lang en dan reageert hij zo op haar.
Vond ik trouwens heel raar dat ie zij 'nou wat vind jij van antibiotica in vlees, want de consument heeft daar een mening over en jij bent consument'. Alsof ie een tweedeling maken tussen 'wij van de boerderij' en 'jij als consument'. Later zij hij wel dat ie blij was dat er niet alleen boerderij-meiden bijzaten... Ik vind Frank toch niet zo heel leuk overkomen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Catwoman79 ma 10 jan 2011 - 0:05

Zininzon schreef:

- Gijsbert die volgens mij gewoon andijvie uit de tuin haalde (hoezo mysterieuze groente?)

Volgens mij was het paksoi.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 0:07

Catwoman79 schreef:
Zininzon schreef:

- Gijsbert die volgens mij gewoon andijvie uit de tuin haalde (hoezo mysterieuze groente?)

naar mijn idee was t romeinse sla
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 0:18

aniet schreef:
Catwoman79 schreef:
Zininzon schreef:

naar mijn idee was t romeinse sla

Zou toch raar zijn als dat grietje eerst zegt 'ik lust geen andijvie' en dan dit vervolgens eet en zegt 'heel lekker' Neutral
Als ik google op romeinse sla en pak soi, stem ik voor romeinse sla...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  minoessepoes ma 10 jan 2011 - 0:19

Als ik Berber was dan was ik gewoon de discussie aangegaan met Frank. Hij veroordeelde haar vegetariër zijn helemaal niet maar hij wilde graag weten waarom. En hij probeerde haar gewoon uit de tent te lokken tot een goede discussie, wat ik ergens ook wel begrijp, zeker vanuit zijn standpunt als boer. Jammer dat Berber die discussie ook niet gewoon met hem aanging. Ik kan me voorstellen dat dit echt iets is waar ook Frank op afknapt bij haar.

De boxershort was inderdaad echt niet nodig, maar ik vond het dan wel weer lief dat hij ze een nachtzoen ging geven, maar waarom die hand erbij? Dat begreep ik totaal niet, verder zo ik als vrouw echt compleet de kriebels van die man krijgen want ik blijf het gevoel houden dat zijn doel in het leven is om kinderen te hebben en dat de vrouw maar bijzaak is!

Gijs vond ik ook echt grappig, wat zei hij nou toen de dames tussen de koeien moesten schoonmaken, leef eens wild/doe eens gek?Of iets dergelijk?

Richard vind ik nog steeds niks en hoewel ik in mijn vorige post ook al schreef dat het lijkt dat het geen pruik is die Heidy opheeft, toch vind ik haar haar vreemd. Die Susan vind ik veel te Amerikaans en dat past gewoon niet op de boerderij en niet bij deze mensen, wel sneu want ze heeft het zelf helemaal niet door heb ik het idee!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 0:23

durf te leven en klim over t hek!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mizz_S ma 10 jan 2011 - 0:24

Het is al vaker gezegd, maar die boxershort, ieeeeeeeeeeeeeeee! En hoe die dan ook tegen die deurpost geleund stond, jak! Ik kon er bijna niet naar kijken... :shock:

Richard (zo heet die in Duitsland heet toch? ik ben niet zo goed in namen...) vond ik eerst ook verschrikkelijk, maar nu vond ik m gisteren wel wat leuker. Ze lijken in ieder geval wel lol te hebben daar.

De reactie van Frank op Berber dat ze vegetarisch was vond ik echt niet kunnen. Aan de ene kant snap ik best dat hij er zo over denkt etc, maar hij had t best wat normaler kunnen brengen. Zo fel reageren was helemaal niet nodig want Berber legde gewoon rustig uit hoe het voor haar was. Als je elkaar nog niet zo goed kent vind ik dat gewoon een beetje ongepast. Ook vond ik het raar dat ie toch gewoon dat vlees door het eten ging bakken, hij had dat best ff apart kunnen houden. Als ik haar was dan hoefde het van mij niet meer. Ik vind hem echt een vervelend mannetje eigenlijk.

Annemarie vind ik erg grappig, lekker nuchter haha! En die reacties op de tiramisu waren erg leuk.

Gijsbert vind ik het leukste, en het is daar ook wel gezeelig volgens mij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  minoessepoes ma 10 jan 2011 - 0:36

aniet schreef:durf te leven en klim over t hek!

Ja dat was het! Moest ik ook echt om lachen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 0:41

"ja, ik kan ook gewoon een pak yoghurt op tafel zetten" wordt mijn lijfspreuk voor 2011!!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 0:44

Jerry schreef:"ja, ik kan ook gewoon een pak yoghurt op tafel zetten" wordt mijn lijfspreuk voor 2011!!

deze vond ik ook leuk ja, ik moest er wel om lachen!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 0:45

minoessepoes schreef:
aniet schreef:durf te leven en klim over t hek!

Ja dat was het! Moest ik ook echt om lachen!

ik had speciaal ff uitzendinggemist gekeken om deze geweldige zin te herhalen op dit forum.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ ma 10 jan 2011 - 0:49

Volgens mij wist Marcel zich gewoon geen houding te geven, dus het kwam er allemaal een beetje ongelukkig uit! Ik had als ik hem was, iedereen één zoen op de wang gegeven ofzo, dat komt veel liever over.
En waarom in godsnaam een boxer met een dikke trui erop??!

Gijsbert is echt mijn favoriet, zo´n leuke jongen en toch heerlijk nuchter.
Op Frank ben ik een beetje afgeknapt, ik vond hem gisteren niet echt heel leuk overkomen ( en niet alleen door die discussie trouwens ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:57

minoessepoes schreef:Als ik Berber was dan was ik gewoon de discussie aangegaan met Frank. Hij veroordeelde haar vegetariër zijn helemaal niet maar hij wilde graag weten waarom. En hij probeerde haar gewoon uit de tent te lokken tot een goede discussie, wat ik ergens ook wel begrijp, zeker vanuit zijn standpunt als boer. Jammer dat Berber die discussie ook niet gewoon met hem aanging. Ik kan me voorstellen dat dit echt iets is waar ook Frank op afknapt bij haar.

Maar het was welg ewoon een raar moment. Ze voelde zich in een hoek gedreven, er waren twee andere mensen bij en ze kende ze alledrie niet goed. Als een jongen die ik daarvoor twee keer kort had gezien, mij op een bepaalde (in mijn ogen felle) manier aansprak op een principe dat ik heb, dan zou ik me ook aangevallen voelen. Niks tegen een goede discussie, maar pick your battles en vooral dan het moment, zou ik zeggen.

Gast
Gast

Bericht  aniet ma 10 jan 2011 - 1:07

http://giel.vara.nl/Overige-audio.808.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=16529&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=aa739147db666ab36f83257cc44d60a4
boer zoekt vrouw in 60 sec. hylarisch!! Very Happy
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 1:11

mijn vriend luistert dit altijd. Soms kijkt ie met me mee en vindt 't dan wel leuk om dingen te herkennen in het stukje van Giel Very Happy

Over dat lammetje... Was dat beest niet dood?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:17

Jerry schreef:mijn vriend luistert dit altijd. Soms kijkt ie met me mee en vindt 't dan wel leuk om dingen te herkennen in het stukje van Giel Very Happy

Over dat lammetje... Was dat beest niet dood?

Hij ademde moeilijk, maar ik denk dat het wel een afgelopen zaak was ja. Tenminste, zo klonk het wel wat Frank erover zei.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 10 jan 2011 - 1:19

Darcy schreef:
minoessepoes schreef:Als ik Berber was dan was ik gewoon de discussie aangegaan met Frank. Hij veroordeelde haar vegetariër zijn helemaal niet maar hij wilde graag weten waarom. En hij probeerde haar gewoon uit de tent te lokken tot een goede discussie, wat ik ergens ook wel begrijp, zeker vanuit zijn standpunt als boer. Jammer dat Berber die discussie ook niet gewoon met hem aanging. Ik kan me voorstellen dat dit echt iets is waar ook Frank op afknapt bij haar.

Maar het was welg ewoon een raar moment. Ze voelde zich in een hoek gedreven, er waren twee andere mensen bij en ze kende ze alledrie niet goed. Als een jongen die ik daarvoor twee keer kort had gezien, mij op een bepaalde (in mijn ogen felle) manier aansprak op een principe dat ik heb, dan zou ik me ook aangevallen voelen. Niks tegen een goede discussie, maar pick your battles en vooral dan het moment, zou ik zeggen.

Ik had helemaal niet het gevoel dat hij haar aanviel, hij benadrukte meerdere keren dat het verder prima was dat ze vegetariër is, hij wilde een discussie voeren over een onderwerp wat hem bezig houd en haar blijkbaar ook want anders zou je geen vegetariër zijn. Ik had het gevoel dat de situatie ongemakkelijk werd omdat zij zich zo in een hoekje gedrukt voelde terwijl dat niet eens zijn bedoeling was. Het was ook jammer dat de andere meiden zich er niet mee bemoeide, anders had het een leuk gesprek kunnen worden met de standpunten vanuit de boer besproken, vanuit de vegetariër en vanuit de consument die er verder niet zo bewust mee bezig is. Nu werd heel beladen terwijl dat niet nodig was geweest!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:21

Ik vond zijn toon, zeker toen hij begon over antibiotica, anders best wel aanvallend (hij zei zelf naderhand nog dat het ook iets waar hij zich erg aan ergert). Maar goed, verschil van mening dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:21

Ik vind Berber helemaal niks..

En idd.. die Marcel... zo niet sexy! Mwahahaha!
Moet zeggen dat ik Richard wel wat leuker begin te vinden..

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 10 jan 2011 - 1:24

In dat stukje uitte hij misschien wel wat meer zijn frustratie maar toen reageerde Berber wel weer scherp door te zeggen dat dat niet op haar van toepassing was omdat zij helemaal geen vlees eet. En dat beaamde hij ook. Het is denk ik ook een beetje hoe je gewend bent om discussies te voeren.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:27

minoessepoes schreef:In dat stukje uitte hij misschien wel wat meer zijn frustratie maar toen reageerde Berber wel weer scherp door te zeggen dat dat niet op haar van toepassing was omdat zij helemaal geen vlees eet. En dat beaamde hij ook. Het is denk ik ook een beetje hoe je gewend bent om discussies te voeren.

Dat laatste begrijp ik niet helemaal. Zoals ik al eerder zei, een discussie op zijn tijd is helemaal niet erg, ik discussieer vaak genoeg met mijn vriend en aangezien wij doorgaans heel anders over dingen denken gaan die discussies er nogal fel aan toe haha :P Maar, zoals ik ook al eerder zei, ik vind het moment gewoon nogal apart. Ik ga niet felle, principiele discussies voeren als ik iemand amper ken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:34

Ik vond de aflevering van gisteren niet echt saai, had alleen verwacht dat er al iemand uit zou gaan.

Het is al een paar keer genoemd, maar Marcel in z'n boxershort. Nadat ik van de schrik bekomen was durfde ik bijna niet meer te kijken. en dat hij ze allemaal 3 zoenen ging geven. Verder vind ik het daar een beetje saai. Het gaat alleen maar over kinderen en ik vind Marcel niet echt oprecht over komen, maar dat kan ook zijn manier van praten zijn.

Bij Gijsbert vind ik het wel leuk. Gewoon gezellig. Spelletjes spelen beetje grapjes maken, geen verstand van wijn hebben haha. Ik had het idee dat hij gewoon andijvie eruit haalde en net deed of hij niet wist wat het was. Lijkt me wel iets voor hem.

Vond ik Richard eerst verschrikkelijk, ik vond het er gisteren wel leuk uit zien. Volgens mij wel gezellig. Wel sneu voor Suzan want ze valt er een beetje buiten, wat ook wel logisch is. En het engels van Richard is echt verschrikkelijk.

Frank is me eigenlijk een beetje tegengevallen. Dat hij Berber een beetje uit de tent probeerde te lokken, kan ik me nog wel voorstellen, maar met die antibiotica vond ik hem echt te ver gaan. En toen was het weer niet leuk dat ze niet genoeg aandacht aan hem schonken. Zoals het op mij overkwam, hadden ze ook wel wat meer bij dat beestje kunnen kijken, maar je weet natuurlijk ook niet wat er uitgezonden wordt op tv en wat niet. Ze drukken het vaak wel een bepaalde hoek in.
En tijdens het eten. Ik vond het heel grappig dat (ik ben haar naam kwijt) de slappe lach kreeg. Beetje jammer dat er verder zo chagarijnig over gedaan werd. Je had er juist leuke grapjes over dat taaie vlees kunnen maken en op die manier een beter sfeer creeeren. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.......

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 2:04

was ik trouwens de enige die zich ergerde aan dat prutteltje mayo in Frank z'n mondhoek? Eén van de dames had daar toch even wat van kunnen zeggen? :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: