Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 7 van 37
Pagina 7 van 37 • 1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Wij vinden hier thuis Richard ook niets, wat een gluiperd engerd kwal bleh!
Mijn voorspelling:
Annemarie: Johannes (zonder blauwe trui)
Frank: Carola
Gijsbert: Yvonne
Marcel: Sonja
Richard: Diana
Mijn voorspelling:
Annemarie: Johannes (zonder blauwe trui)
Frank: Carola
Gijsbert: Yvonne
Marcel: Sonja
Richard: Diana
Gast- Gast
Jaja, ook op 2e kerstdag draven de boeren op!
Om 20.15 op Nederland 1
Ik zit dan weer voor de buis! Wie nog meer?
Om 20.15 op Nederland 1
Ik zit dan weer voor de buis! Wie nog meer?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik ga zeker even koekeloeren!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik ga ook kijken! Maar eerlijk gezegd vind ik het pas ECHT leuk worden als ze bij de boeren gaan logeren!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Jaaa ik ga ook weer kijken!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
zat zij nou moeilijk te doen omdat hij een telefoontje moest aannemen? De man heeft een eigen zaak, wat verwacht ze dan? Boeren werken sowieso toch 7 dagen in de week.
Gast- Gast
Vera schreef:zat zij nou moeilijk te doen omdat hij een telefoontje moest aannemen? De man heeft een eigen zaak, wat verwacht ze dan? Boeren werken sowieso toch 7 dagen in de week.
Ja, ze had zelf tegen haar netwerk gezegd dat ze die dag niet bereikbaar was. Tsja, ik vind het nogal een verschil of de buurvrouw ff bij wil kletsen of dat er een beest ziek is of dat de melkboer een probleem heeft...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Mijn voorspelling (even de site erbij pakken voor de namen)
Annemarie -> Harrie
Gijsbert -> Femke
Frank -> Berber
Richard -> Heidy
Marcel -> Sonja
Annemarie -> Harrie
Gijsbert -> Femke
Frank -> Berber
Richard -> Heidy
Marcel -> Sonja
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb niet gekeken, ga mooi van de week ff de herhaling kijken! Vind de logeerpartijen ook het leukst!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vond het bijzonder irritant dat Marcel zijn telefoon op nam.
een keer een telefoontje is prima, maar als je eerst al moet vragen wie er eigenlijk aan de lijn hangt kan het nooit zo dringend zijn dat je het midden in de opnamens van bzv op moet nemen.
En ja, boeren zijn 7 dagen in de week aan het werk. Mijn vader is ook boer maar hij kan prima zijn prioriteiten stellen. Daaronder valt ook het soms niet opnemen van je telefoon...
Ik denk trouwens dat Frank voor Anita gaat kiezen, maar ik hoop op Judith, leuke meid is dat!
een keer een telefoontje is prima, maar als je eerst al moet vragen wie er eigenlijk aan de lijn hangt kan het nooit zo dringend zijn dat je het midden in de opnamens van bzv op moet nemen.
En ja, boeren zijn 7 dagen in de week aan het werk. Mijn vader is ook boer maar hij kan prima zijn prioriteiten stellen. Daaronder valt ook het soms niet opnemen van je telefoon...
Ik denk trouwens dat Frank voor Anita gaat kiezen, maar ik hoop op Judith, leuke meid is dat!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Brr die Richard blijf ik 'n engerd vinden... En ik vond die vrouw die zoiets als 'Ik krijg helemaal geen aandacht' zei, érg verwend over komen. Maar ondanks dat was ze toch teleurgesteld dat ze niet mag komen logeren...
Wij vonden het zo leuk dat Frank vertelde dat hij 't warm kreeg toen hij dat meisje, Anita?, aan 't masseren was...
Ook ik vond het storend dat Marcel z'n tel steeds op nam. Ja, als boer werk je 24/7 maar je moet idd wel prioriteiten kunnen stellen. En het léék in ieder geval niet alsof 't spoed was maar goed, misschien was 't dat wel... Wij kregen alleen 'n beetje de indruk dat hij op die manier 't idee heeft dat hij belangrijk is en dat wel fijn vindt...
Ben benieuwd naar volgende week!
Wij vonden het zo leuk dat Frank vertelde dat hij 't warm kreeg toen hij dat meisje, Anita?, aan 't masseren was...
Ook ik vond het storend dat Marcel z'n tel steeds op nam. Ja, als boer werk je 24/7 maar je moet idd wel prioriteiten kunnen stellen. En het léék in ieder geval niet alsof 't spoed was maar goed, misschien was 't dat wel... Wij kregen alleen 'n beetje de indruk dat hij op die manier 't idee heeft dat hij belangrijk is en dat wel fijn vindt...
Ben benieuwd naar volgende week!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
We weten idd gewoon niet wat er aan de hand was bij Marcel. Ik kan me voorstellen dat hij gewoon bereikbaar was voor noodgevallen, en ik kan me ook voorstellen dat die vrouwen zich daaraan stoorden (ook al wéét je wel dat je het misschien nodig was, dan nog kan je je er wel nog aan storen).
Maar goed, ik heb het niet helemaal gezien maar ik ben het eens met Inge:
Annemarie -> Harrie
Gijsbert -> Femke
Frank -> Berber (al vind ik die eigenlijk allemaal niet leuk)
Richard -> Heidy
Marcel -> Sonja
Maar goed, ik heb het niet helemaal gezien maar ik ben het eens met Inge:
Annemarie -> Harrie
Gijsbert -> Femke
Frank -> Berber (al vind ik die eigenlijk allemaal niet leuk)
Richard -> Heidy
Marcel -> Sonja
Laatst aangepast door Darcy op zo 26 dec 2010 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik krijg echt de rillingen van die Richard. Die manier van praten, ieuw!
En die Marcel die heeft enkel afhankelijke en wanhopige bijstandmoedertjes uitgekozen geloof ik. Heel eng ook.
En die Marcel die heeft enkel afhankelijke en wanhopige bijstandmoedertjes uitgekozen geloof ik. Heel eng ook.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Brr die Richard blijf ik 'n engerd vinden... En ik vond die vrouw die zoiets als 'Ik krijg helemaal geen aandacht' zei, érg verwend over komen. Maar ondanks dat was ze toch teleurgesteld dat ze niet mag komen logeren...
Ja wat een doos is dat zeg! Tijdens de activiteiten stond ze telkens met een gezicht op onweer en nam totaal geen initiatief. En dan komt ze met zo'n opmerking op de proppen..
En die Marcel vond ik bloed irritant dat hij zijn mobiel telkens opnam. En wat Lilith al zegt, dat hij enkel bijstandsmoedertjes wilt, verschrikkelijk!! Hij begon er ook over dat hij zijn bedrijf nooit wilde verkopen, maar door wilde geven aan zijn kinderen. Oftewel, daar is ie dus op uit..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hij had op zn minst kunnen uitleggen waarom hij zijn telefoon 'moest' opnemen...Jeanette schreef:Angela_1986 schreef:Brr die Richard blijf ik 'n engerd vinden... En ik vond die vrouw die zoiets als 'Ik krijg helemaal geen aandacht' zei, érg verwend over komen. Maar ondanks dat was ze toch teleurgesteld dat ze niet mag komen logeren...
Ja wat een doos is dat zeg! Tijdens de activiteiten stond ze telkens met een gezicht op onweer en nam totaal geen initiatief. En dan komt ze met zo'n opmerking op de proppen..
En die Marcel vond ik bloed irritant dat hij zijn mobiel telkens opnam. En wat Lilith al zegt, dat hij enkel bijstandsmoedertjes wilt, verschrikkelijk!! Hij begon er ook over dat hij zijn bedrijf nooit wilde verkopen, maar door wilde geven aan zijn kinderen. Oftewel, daar is ie dus op uit..
(misschien deed ie dat ook wel maar zagen wij dat niet!)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind de boeren (op Gijsbert na dan) dit jaar eigenlijk helemaal niet leuk. Ik vond ze vorig jaar veel leuker. Zelfs Frank, die ik wel een leuke jongen vond, vind ik tegenvallen.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb het nog nooit gezien, ik ben nu via uitzending gemist aan het terugkijken Ik ben nu bij de aflevering dat ze alle boeren gaan voorstellen. Die Maurits is gay (?) en die Richard is idd maar een engerd! haha hoe hij praat, iew
Gast- Gast
Net BZV van gister terug zitten kijken, gemist gister natuurlijk.
Ik vond vandaag die richard (ondanks zn uitstraling en praten) nog wel meevallen vergeleken met die marcel.. van hem gaan mn nekharen stijf overeind staan.. bah wat een rare kerel!!!
En die vrouw ook bij richard, ik krijg nul komma nul aandacht... ik vond haar zo arrogant!
Veel irritaties dus...
Maar gijsber en frank vind ik dan wel weer leuk!
En die annemarie is ook wel grappig, zo nuchter! ik denk dat ze voor harrie gaat...
Ik vond vandaag die richard (ondanks zn uitstraling en praten) nog wel meevallen vergeleken met die marcel.. van hem gaan mn nekharen stijf overeind staan.. bah wat een rare kerel!!!
En die vrouw ook bij richard, ik krijg nul komma nul aandacht... ik vond haar zo arrogant!
Veel irritaties dus...
Maar gijsber en frank vind ik dan wel weer leuk!
En die annemarie is ook wel grappig, zo nuchter! ik denk dat ze voor harrie gaat...
Gast- Gast
Hahahahaha ja Herman is idd knapper Ik had zoveel lol he, ik was die aflevering aan het kijken met die speeddates, de 1e vraag van Marcel was standaard of ze kinderen had of wilde. Die opmerking van Richard was wel heel erg fout trouwens: ik zie ik zie wat jij niet ziet. En die vrouw zie je echt zo denken van: wat kan dat nou zijn... Een lekkerding! Ik krijg echt de kriebels van die gast, snap niet dat hij bij de laatste 5 zit eerlijk gezegd :S
Op het vivaforum wordt Marcel nu SperMarcel genoemd
Op het vivaforum wordt Marcel nu SperMarcel genoemd
Gast- Gast
wie gaat er vanavond weer kijken?
ik ben benieuwd hoe de vrouwen het ervaren om op de boerderij van de mannen te zijn.
ik ben benieuwd hoe de vrouwen het ervaren om op de boerderij van de mannen te zijn.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, ik ga wel weer kijken.
Ben ook benieuwd. Vanavond gaat er niemand uit toch?
Ik vind Marcel trouwens ook vervelender dan Richard. Die is echt alleen op zoek naar een legkip.
Ben ook benieuwd. Vanavond gaat er niemand uit toch?
Ik vind Marcel trouwens ook vervelender dan Richard. Die is echt alleen op zoek naar een legkip.
Blond- Lady Post-a-lot
Ja ik ga zeker weer kijken! Leuke afsluiting van mijn kerstvakantie Ben weer benieuwd hoe Gijsbert het er vanaf brengt, vind hem nog steeds leuk
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 7 van 37 • 1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012