Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

+48
Bosjesvrouw
Flinder
SparklingEyes
leeuw
ladycat
Lejow
Susan
Flippin' Bitch
loesje
RYW
Winegum
Roze Roos
Cheesegirl
Verona
Rouxxxe
Beachgirl
Caramba
Dennenappel
Bruintje Beer
*Rainbow
SnowWhite
Kabouter
Arwyn
Atelier Madame
Caro
Oasis
Zwerver
Polly
Carra
smooch
_DoI
Lynn_
Try
Kamperseboekenwurm
Zonnetje
Le Chat Noir
juf_1984
Flip Fluitketel
PrimaBella
_Femme
RioolSpook
Carmen
Snoes
Minx
Jente10
me1987
Prosecco
Lotus_
52 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  _*Blondgirl*_ di 12 apr 2011 - 23:28

Voordat hij z'n eigen huisje kreeg zo'n 7 km, toen we een half jaar samen waren ging hij het huis uit en woont nu 13 km van mij vandaan. De bus hier om de hoek stopt toevallig bij hem in de straat dus dat is goed te doen. Vaak heb ik ook mams auto, of hij haalt me op vanuit zijn werk. Nu spaar ik voor een auto en willen we ergens dit jaar gaan samenwonen in zijn huisje.
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Serena wo 13 apr 2011 - 0:21

Voordat we samenwoonde, hemelsbreed zon 60 km. Maar het was 1,5 uur met de trein en 2 uur van deur tot deur ong.. wij zagen elkaar meestal op woe-do en dan in het weekend (vrijdag-maandag of iets korter)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jente10 wo 13 apr 2011 - 4:43

InweCulnamo schreef:
Jente10 schreef:
InweCulnamo schreef:agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe smile.
En voor de rest bellen we ook gewoon wel veel. En je kijkt des te meer uit naar wanneer je elkaar wel weer ziet.

180km is in een weekend ook nog wel te doen ja of als je een paar dagen vrij bent smile Als ik mijn vriend wil zien moet ik nog meer plannen (vliegticket nodig). Maar als je dan weer samen bent is het echt heerlijk ja! Maar hoop toch wel dat ik binnen een jaar in zelfde stad woon.

Precies. Heb net even alles teruggelezen en zag dat jullie 1400 km bij elkaar vandaan wonen.. pff dat is idd nog wel een heel stuk lastiger. Ik denk dat ik daar veeeel meer moeite mee zou hebben. Hoop dat je daar snel iets leuks kan vinden

Dankje! smile Het is lastig ja.. maar ik weet gelukkig dat het tijdelijk is en ben blij dat hij in land woont waar ik sowieso al graag naar wilde emigreren. Spreek de taal ook al dus dat maakt het allemaal wel wat makkelijker. En hij is gewoon echt te leuk om het om deze reden uit te maken o.i.d.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: