Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

+48
Bosjesvrouw
Flinder
SparklingEyes
leeuw
ladycat
Lejow
Susan
Flippin' Bitch
loesje
RYW
Winegum
Roze Roos
Cheesegirl
Verona
Rouxxxe
Beachgirl
Caramba
Dennenappel
Bruintje Beer
*Rainbow
SnowWhite
Kabouter
Arwyn
Atelier Madame
Caro
Oasis
Zwerver
Polly
Carra
smooch
_DoI
Lynn_
Try
Kamperseboekenwurm
Zonnetje
Le Chat Noir
juf_1984
Flip Fluitketel
PrimaBella
_Femme
RioolSpook
Carmen
Snoes
Minx
Jente10
me1987
Prosecco
Lotus_
52 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? Empty Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:23

Voor de niet samenwoners dan. Hoe ver woon jij bij je vriend vandaan (of hoe ver woonden jullie bij elkaar vandaan toen jullie nog niet samenwoonden)? Ik had altijd vriendjes uit hetzelfde dorp, maar heb nu iemand leren kennen die 40 km verderop woont. Ook niet heel ver, maar wel een half uur rijden elke keer. Dus het is een beetje passen en meten en elkaar in de weekenden zien. Het is overigens ook nog niet op relatie-niveau, maar ik hoop stiekem wel dat dat er binnenkort van komt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:25

Ik woon sinds 5 maanden samen. Daarvoor woonde we 9 kilometer bij elkaar vandaan. Dat was goed te doen.

Gast
Gast

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Lotus_ ma 4 apr 2011 - 4:28

Wij wonen nu samen, maar voor we samen gingen wonen woonden we op een paar honderd meter van elkaar.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Prosecco ma 4 apr 2011 - 4:33

Wij wonen ongeveer 20 km bij elkaar vandaan. Prima te doen vind ik, 20 minuten met de auto of een kwartiertje met de trein. We gaan ook wel eens gewoon alleen 's avonds even naar elkaar toe ofzo, dus niet alleen maar in de weekenden gelukkig.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  me1987 ma 4 apr 2011 - 4:35

Voor dat ik ging samenwonen met mijn vriend woonden wij +/- 45 km van elkaar vandaan...
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Jente10 ma 4 apr 2011 - 4:39

helaas 1400km.. Ben nu net klaar met mijn studie en wel bezig om werk te zoeken daar smile
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Minx ma 4 apr 2011 - 4:42

3 km ongeveer dus ben er met een minuut of 10 fietsen, is lekker. Op zaterdag ga ik er vaak heen en dan op woensdagavond ben ik weer thuis.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Snoes ma 4 apr 2011 - 4:43

Voordat we samenwoonden, woonden we 20 km bij elkaar vandaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:50

Mijn vriend en ik woonden 5 km uit elkaar maar mijn ex en ik bijna 100 km.

Laatst aangepast door Purple op ma 4 apr 2011 - 5:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:55

30 km

Gast
Gast

Bericht  Carmen ma 4 apr 2011 - 4:58

Voordat wij samenwoonden, woonden we 100 km uit elkaar. Het scheelde dat ik nog studeerde, met mijn scriptie bezig was, en dus geen colleges meer had, waardoor ik ook gewoon door de week naar hem toe kon, en vanuit daar naar mijn studentenkamer kon reizen.
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  RioolSpook ma 4 apr 2011 - 4:59

Mijn vriend en ik woonden ook 40 kilometer van elkaar af en dat was best te doen. Maar hij werkte ook in de plaats waar ik woonde dus hij was sowieso al veel hier.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:18

Voor wij gingen samenwonen woonden we 60km uit elkaar. We zagen elkaar op woensdag- of donderdagavond en dan van zaterdagavond tot maandagochtend.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:26

Volgens afstandmeten.nl 317.69 meter Wink

Wij zien elkaar 2-3x per week

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:30

Wij woonden 912 kilometer bij elkaar vandaan, per vliegtuig dan. Met de auto was dat nog verder geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:31

Wij wonen nu samen, maar daarvoor woonden we ruim 100 km uit elkaar. Mijn vriend had (heeft) een auto maar ik moest met drie treinen als ik naar hem toe wilde :S

Laatst aangepast door Fauve op ma 4 apr 2011 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Femme ma 4 apr 2011 - 5:41

Wij wonen 9 km uit elkaar. In de zomer is het wel te doen op de fiets maar vaak neem ik toch de auto Wink

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 6:10

40 kilometer.

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella ma 4 apr 2011 - 6:24

Wij wonen 70 km van elkaar vandaan. Omdat we allebei nog studenten-OV hebben, reizen we meestal daarmee. Dan is het iets meer dan 1,5 uur reizen. Dus wij zien elkaar alleen in weekenden en op woensdag komt mijn vriend altijd naar mij (omdat hij op donderdag toch vrij heeft)
Met de auto is het trouwens ongeveer 50 minuten.. Maarja, het openbaar vervoer is voor ons stukken goedkoper en ik heb nog niet eens een rijbewijs! Hahah :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Flip Fluitketel ma 4 apr 2011 - 6:48

Wij zijn nu getrouwd, maar wij woonden z'on 60km bij elkaar vandaan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  juf_1984 ma 4 apr 2011 - 6:53

Hoi allemaal,

Toen we nog niet samen woonden, woonden we 285 kilometer van elkaar vandaan..Ik reisde met de trein. Ik had toendertijd nog een OV en mijn vriend kwam met de auto.

Liefs,

Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 4 apr 2011 - 6:56

Wij woonden maar een km of 3 bijelkaar vandaan; ideaal!
Hiervoor een relatie gehad op 150 km afstand. Toen had ik ook nog geen auto, met OV was het 2,5 uur. Dat was echt niet handig, maar toch 2 jaar volgehouden.
40 km afstand lijkt mij heel prima te doen als je een auto hebt, in principe ook met OV als de verbinding goed is.
Ik werk op dezelfde afstand dus rijd dat ook een aantal keren per week, vind het niet heel ver (moet ook nog over 80 km weg).
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zonnetje ma 4 apr 2011 - 8:22

Mijn vriend en ik woonden ook 40 kilometer uit elkaar. 30 minuten met de auto, 1 uur en een kwartier met het OV. Wij zagen elkaar niet alleen in het weekend, maar ook op doordeweekse avonden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 4 apr 2011 - 8:38

Inmiddels wonen wij 1,5 jaar samen, maar hiervoor hebben wij 2 jaar 51 km van elkaar vandaan gewoond. Dat was 3 kwartier met de auto of 3 kwartier met de trein.
Wij zagen elkaar op woensdagavond en van vrijdagavond tot maandagochtend

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Try ma 4 apr 2011 - 8:46

Ik heb het net even opgezocht en 't is zo'n kilometertje of 485. Mijn vriend woont in Londen smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: