Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

+48
Bosjesvrouw
Flinder
SparklingEyes
leeuw
ladycat
Lejow
Susan
Flippin' Bitch
loesje
RYW
Winegum
Roze Roos
Cheesegirl
Verona
Rouxxxe
Beachgirl
Caramba
Dennenappel
Bruintje Beer
*Rainbow
SnowWhite
Kabouter
Arwyn
Atelier Madame
Caro
Oasis
Zwerver
Polly
Carra
smooch
_DoI
Lynn_
Try
Kamperseboekenwurm
Zonnetje
Le Chat Noir
juf_1984
Flip Fluitketel
PrimaBella
_Femme
RioolSpook
Carmen
Snoes
Minx
Jente10
me1987
Prosecco
Lotus_
52 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Lynn_ ma 4 apr 2011 - 8:47

Try schreef:Ik heb het net even opgezocht en 't is zo'n kilometertje of 485. Mijn vriend woont in Londen smile
Hebben jullie al een idee over hoe jullie dit in de toekomst doen? Zou hij naar Nederland willen komen denk je?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  _DoI ma 4 apr 2011 - 8:56

Wij wonen nu samen, maar woonden zo'n 1500km bij elkaar vandaan.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  smooch ma 4 apr 2011 - 8:59

Wij wonen nu samen, maar daarvoor woonden we 10 km van elkaar vandaan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Carra ma 4 apr 2011 - 9:06

Try schreef:Ik heb het net even opgezocht en 't is zo'n kilometertje of 485. Mijn vriend woont in Londen smile
+1 Het kan een paar kilometer schelen omdat ik niet weet waar Try woont, maar ook zoiets dus. smile
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Polly ma 4 apr 2011 - 10:27

Onze oorspronkelijke woonplaatsen liggen 2000km uit elkaar, maar op het moment is de afstand 7500km.
Ik hoop dat die afstand niet meer al te lang zo hoeft te blijven. No
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 12:04

Zo'n 3 km, dus dat is heel goed te doen.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 4 apr 2011 - 12:34

Wij wonen samen, maar voordat 15 minuten.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis ma 4 apr 2011 - 19:03

Voordat we samenwoonde, woonde wij een kleine 35 km van elkaar vandaan. Valt wel mee dus, ongeveer half uurtje met de bus/20 minuten met de auto.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Caro ma 4 apr 2011 - 21:22

Wij hebben verschillende afstanden gehad. Toen we elkaar net leerde kennen, studeerde ik in Groningen, hij in Eindhoven. Daarna woonden we samen in Den Bosch, maar is hij voor drie jaar naar Duitsland vertrokken om daar te gaan werken, toen zagen we elkaar sowieso alleen maar van vrijdagavond tot zondagmiddag/ avond..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Atelier Madame ma 4 apr 2011 - 21:23

wij wonen nu samen, maar woonden 100 meter van elkaar vandaan..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Arwyn ma 4 apr 2011 - 21:26

We wonen samen. Toen ik hem leerde kennen woonde hij in een dorpje ruim een half uur fietsen van hier en hij heeft ruim anderhalf jaar aan de andere kant van het land gezeten doordeweeks, dan zag ik hem dus alleen in het weekend.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kabouter ma 4 apr 2011 - 21:40

smooch schreef:Wij wonen nu samen, maar daarvoor woonden we 10 km van elkaar vandaan.

+1
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 21:54

Wij wonen ongeveer 15 km bij elkaar vandaan, maar ben er ongeveer in 20-25 minuten bij elkaar vandaan met de auto (we hebben allebei een auto).

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite ma 4 apr 2011 - 22:45

Voordat we gingen samenwonen woonden we 445 km van elkaar vandaan. Hij woonde in het zuiden van Engeland.
Maar dat was maar voor een aantal maanden, daarna ben ik daar ook gaan wonen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  *Rainbow ma 4 apr 2011 - 23:30

Wij wonen 50 km van elkaar.

Wat ik mij dan weer af vraag, voor de mensen die wat verder uit elkaar woonden, hoe hebben jullie besloten in welke plaats julie samen gingen wonen? Heeft de een daarvoor veel op moeten geven en een nieuw leven op moeten bouwen in de andere plaats?
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Bericht  Try di 5 apr 2011 - 0:55

Carra schreef:
+1 Het kan een paar kilometer schelen omdat ik niet weet waar Try woont, maar ook zoiets dus. smile
Wat grappig, waar ken je 'm van? smile

@ Lynn: daar is sowieso geen sprake van, het is de bedoeling dat ik naar hem verhuis. Hij spreekt (nog) geen Nederlands en ik spreek wel Engels, dus dat is veel makkelijker
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:59

*Rainbow schreef:Wat ik mij dan weer af vraag, voor de mensen die wat verder uit elkaar woonden, hoe hebben jullie besloten in welke plaats julie samen gingen wonen? Heeft de een daarvoor veel op moeten geven en een nieuw leven op moeten bouwen in de andere plaats?

Wij woonden 100 km van elkaar vandaan, maar mijn vriend had hier al een koophuis & de stad sprak me erg aan, dus ik heb er voor gekozen om een heel nieuw leven op te bouwen hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 1:02

Wij wonen ruim 60 kilometer bij elkaar vandaan.

Gast
Gast

Bericht  Jente10 di 5 apr 2011 - 1:04

*Rainbow schreef:
Wat ik mij dan weer af vraag, voor de mensen die wat verder uit elkaar woonden, hoe hebben jullie besloten in welke plaats julie samen gingen wonen? Heeft de een daarvoor veel op moeten geven en een nieuw leven op moeten bouwen in de andere plaats?

Mijn vriend woont in het buitenland en 1 van ons zal dus moeten verhuizen als we gaan samenwonen. Maar voordat ik hem leerde kennen had ik ook al plannen om naar dat land te verhuizen dus gelukkig maakt dat het wel makkelijk!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Bruintje Beer di 5 apr 2011 - 1:18

Wij woonden toen we nog niet getrouwd waren 130km van ekaar vandaan.

Hij had al een huisje, net een nieuwe baan(had net zijn diploma)
Ik had al genoeg ervaring in mijn werk dus besloten om daar te gaan wonen en een nieuw leven op te bouwen. Had gelukkig zo weer werk.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Dennenappel di 5 apr 2011 - 5:38

Wij wonen samen, hiervoor was het 32km. Helaas ging er geen bus naar het gat, dus moest ik altijd ergens worden opgehaald (had geen auto).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 5:44

Voordat wij samenwoonden, woonden we 1 km van elkaar vandaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Beachgirl di 5 apr 2011 - 5:58

5 minuten fietsen!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Rouxxxe di 5 apr 2011 - 6:21

Wij wonen 27 km bij elkaar vandaan, half uurtje rijden. Nu werk ik in zijn woonplaats dus dat maakt het een stuk makkelijker.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Verona di 5 apr 2011 - 21:30

Voordat wij samenwoonde, woonde wij 3 minuten fietsen van elkaar vandaan.
Nu wonen wij 2 min fietsen van zijn ouders huis en 8 min fietsen van mijn ouders huis.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: