Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

+5
Pien
Tania
RiLiJu
Coco
Mida4you
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Mida4you vr 15 jul 2011 - 7:35

Wij zijn ons druk aan het oriënteren op een gastouder en het liefst zo dicht mogelijk bij huis. Maar goed, je hebt het niet altijd voor het kiezen. Nu vraag ik me af hoever jullie gastouder ongeveer bij jullie vandaan woont. Want ik wil namelijk wel zoveel mogelijk op de fiets gaan doen i.p.v. van de auto pakken
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:39

Onze gastouder woont 2 kilometer bij ons vandaan. Ik had ook de bedoeling om zoveel mogelijk op de fiets te gaan, maar tot op heden is dat nog niet echt geluk laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Mida4you vr 15 jul 2011 - 7:40

2 kilometer lukt niet? :P Je pakt gewoon liever de auto zeker hihi (A) Wij hebben volgende week afspraken met 2 verschillende gastouders alleen die wonen 4,5 km verderop. Dus dat houdt in dat ik bijna 10 km moet fietsen voor brengen en halen en dat wordt mij wel een beetje te ver eigenlijk :P Maar goed soms moet je keuzes maken.

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Coco vr 15 jul 2011 - 7:43

162 km Laughing
Dat wordt dus niet met de fiets afgelegd :P
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  RiLiJu vr 15 jul 2011 - 7:44

Onze gastouder woont 3,5 kilometer verderop.
We moeten er wel even voor om rijden, maar we vinden dat het daar allemaal heel fijn gaat.
En ik doe wel bijna alles met de auto Embarassed dus dan is 3,5 km niet zo ver. Op de fiets lijkt het me niet echt prettig voor en na het werk.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk!
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:44

nouja, in de praktijk blijkt dat het 's ochtends vaak zoveel gehaast is dat ik uiteindelijk geen tijd meer heb om op de fiets te gaan, haha. Ik moet daarna direct door naar het station en dat is een behoorlijk stuk fietsen en dat kost teveel tijd 's ochtends. Als het goed is ga ik vanaf september een aantal dagen met de bus en die halte is wat dichterbij, dus dan ga ik wel vaker op de fiets (zeg ik nu...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Coco vr 15 jul 2011 - 7:45

4,5 km is trouwens toch prima te fietsen als het niet met bakken uit de lucht komt vallen?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Mida4you vr 15 jul 2011 - 7:48

Nois schreef:4,5 km is trouwens toch prima te fietsen als het niet met bakken uit de lucht komt vallen?

4,5 kilometer valt wel mee maar als ik direct door ga fietsen naar mijn werk komt er nog eens 4,5 km overheen namelijk :P Terwijl als ik direct van huis naar mijn werk fiets maar 1,8 km is. Dus ik zit wel vast aan de auto denk ik.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Tania vr 15 jul 2011 - 8:44

Onze gastouder woont zo'n drie kilometer hier vandaan. Mijn man brengt/haalt hem altijd met de auto en ik ga altijd op de fiets.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 8:46

ik denk 500 meter...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Famke vr 15 jul 2011 - 9:25

Ik heb het nooit uitgemeten maar het is 3 minuten lopen...
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:19

500 meter ofzo smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Smaragdje za 16 jul 2011 - 3:30

Nog geen kilometer verderop smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Mikki za 16 jul 2011 - 9:45

Onze gastouder woont zo'n 3 km van ons vandaan. Mijn vriend brengt de kinderen altijd weg met de auto, hij komt er langs als hij naar zijn werk rijdt. Als ik ze een keer wegbreng doe ik dat ook met de auto, omdat ik nu eenmaal altijd met de auto naar mijn werk ga. Als ik eerder thuis ben, ga ik ze weleens op de fiets halen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  SarahKey za 16 jul 2011 - 19:11

Wij willen proberen om een gastouder bij ons in het dorp te vinden wat ongeveer max 10 minuten lopen is van ons huis. Dan kan mijn man ons kind halen als ik nog aan het werk ben en we hebben maar 1 auto die ik mee heb.

De andere dag komt mijn schoonmoeder hier oppassen, dat scheelt weer een ritje Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan? Empty Re: Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum