Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar halen jullie de tijd vandaan?

+16
Rush
rapa nui
Mamsie
Toet
Jeanette
SuperGrover
Parisienne
Zora
Susan
Blond
Antibes
Janelie
Lotus
Marin
MissD
Chelle
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar halen jullie de tijd vandaan? Empty Waar halen jullie de tijd vandaan?

Bericht  Chelle zo 11 dec 2011 - 4:14

Om hier zó vaak te reageren?

Is natuurlijk hartstikke gezellig. En de meiden die hier komen zijn volgens mij allemaal leuk maar ik heb eigenlijk echt niet zoveel tijd om vaak te reageren. Volgens mij ben ik dus ook niet (echt) "bekend" hier. Ik lees veel mee maar reageren (vaak op mijn telefoon) op alles kost dan weer een hoop tijd.

Zoals Proudmama, met een tweeling en volgens mij heeft ze het behoorlijk druk en toch heeft ze al zóveel gepost. En mama van 2, en mamsie.

Dus vertel, hoe doen jullie dat? En wat doen jullie dat dan thuis met huishouden, vrienden, kinderen, sport, werk, man. Of valt het ook wel weer mee hoe vaak jullie hier echt komen?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar halen jullie de tijd vandaan? Empty Re: Waar halen jullie de tijd vandaan?

Bericht  MissD zo 11 dec 2011 - 4:17

Ik reageer ook niet veel... ben voornamelijk een meelezer.
Heb me een paar weken/maanden geleden gevoegd bij het topic van uitgerekend in dec/jan, maar inderdaad ik kan vaak de tijd niet vinden om ook nog op alles te reageren. Buiten dat lees ik ook veel op mijn telefoon en gaat het reageren daar gewoon helemaal niet makkelijk op.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 4:30

Multitasken (zowel tv kijken als forummen)
Veel onderweg zijn (2,5 uur in de trein zitten forummen helpt wel)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lotus zo 11 dec 2011 - 4:32

Ik heb gewoon geen leven. laughcry
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Janelie zo 11 dec 2011 - 4:37

Ik reageer ook nooit zoveel en heb me daar ook weleens over verbaast. Maar zoals je zelf al aangaf, jij leest veel mee, degene die dat doen doen dat ook én posten dan wat. Ik klik heel vaak het schermpje weer weg.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:39

Ik kijk geen tv, verder doe ik gewoon mijn huishouden (af en toe) en spreek ik met vrienden en familie af. Sport doe ik niet aan, in mijn werk krijg ik meer dan genoeg beweging. Man heb ik niet maar degene die ik wil is zelf altijd druk met werk dus dat zal me weinig tijd in laten leveren Wink.

Overigens vind ik via de telefoon reageren ook veel moeite. Verder zit ik vaak aan tafel en daar is ook mijn laptop, typen doe ik heel snel dus das voor mij echt geen moeite.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 11 dec 2011 - 4:45

Ik doe korte reacties (zoals deze) wel vaak van mijn telefoon. Verder studeer ik en maak ik dus geen dagen van 9-17 en breng ik relatief veel tijd achter de laptop door.

Ook in de trein en als ik tv kijk zit ik vaak hier (net als Joy), maar ik denk niet dat dat het verschil maakt. Ik denk dat het meer te maken heeft met hoeveel ander zinnigs je te doen hebt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:50

PM heeft vooral veel gepost omdat ze vanaf 26 weken zwangerschap niets meer kon en mocht, sinds de bevalling komt ze minder vaak.

Ik zelf post nu wat minder vind ik, maar ik vind het nooit zo moeilijk om tijd ervoor te vinden hoor Embarassed Mijn laptop draait de hele dag, doe tussendoor m'n ding in huis enzo en af en toe kijk ik eens hier en plaats ik eventueel een reactie. En de rest van de tijd ben ik aan het werk of niet thuis en zul je mij hier niet zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:58

Als ik werk post ik in principe niks. Deze post is een uitzondering :p heb een saaie stille dienst... Verder staat 't Forum thuis op mn laptop eigenlijk als behang aan, net als de tv. Zit niet als een malle elke 5 min te vernieuwen of zo, maar kijk wel met regelmaat.

En soms gaat 't gewoon snel: een (verhitte) discussie zorgt makkelijk voor hoog aantal posts per dag. Net als een eigen topic updaten etc..

Maar wanneer post je veel dan? Wat is de 'grens'?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:13

Ik ben gewoon forum verslaafd :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:16

Ik vind dit soort topics trouwens altijd een beetje overkomen alsof het zielig is dat we hier tijd doorbrengen, sommigen dan wat meer dan anderen. Ik kan me ook wel een beetje het beeld voorstellen hoor, dat mensen denken dat ik fulltime zit te forummen. Feit is alleen dat ik gewoon een heel sociaal leven heb en dit er nog eens een mooie aanvulling op is Very Happy. Ik krijg alleen altijd een beetje het idee dat ik mezelf dan moet verdedigen haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:17

Dat laatste heb ik ook wel een beetje, eigenlijk. Net of het iets is om je voor te schamen ofzo, dat je hier geregeld zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:19

Geen idee waar ik de tijd vandaan haal, maar ik heb het gewoon over en doe er leuke dingen mee. O.a. forummen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 11 dec 2011 - 5:28

Zusje schreef:Ik vind dit soort topics trouwens altijd een beetje overkomen alsof het zielig is dat we hier tijd doorbrengen, sommigen dan wat meer dan anderen. Ik kan me ook wel een beetje het beeld voorstellen hoor, dat mensen denken dat ik fulltime zit te forummen. Feit is alleen dat ik gewoon een heel sociaal leven heb en dit er nog eens een mooie aanvulling op is Very Happy. Ik krijg alleen altijd een beetje het idee dat ik mezelf dan moet verdedigen haha Very Happy.

Echt? Mij raakt het totaal niet. Ik heb een succesvolle studie, ik heb een sociaal leven, ik zwem regelmatig en doe aantal uur vrijwilligerswerk wekelijks. Ik ben gewoon zo perfect dat ik dat allemaal kan en nog tijd over heb voor het forum.. Cool
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:30

Antibes schreef:Echt? Mij raakt het totaal niet. Ik heb een succesvolle studie, ik heb een sociaal leven, ik zwem regelmatig en doe aantal uur vrijwilligerswerk wekelijks. Ik ben gewoon zo perfect dat ik dat allemaal kan en nog tijd over heb voor het forum.. Cool

Haha, raken is een te groot woord hoor maar dit soort topics/ vragen komen eens in de zo veel tijd voorbij... En volgens mij is er nog nooit iemand geweest die de vraag heeft beantwoord met "Ik laat heel mijn sociale leven vallen, heb nooit meer sex met mijn vriend, meld me halve dagen ziek om hier te kunnen forummen" Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:00

Forummen is voor mij een hobby, en voor hobby´s maak ik tijd.
Ik heb vrij veel posts omdat ik met verlof ben, en momenteel zit ik ook veel thuis omdat de baby is geboren. Ook kijk ik vaak als ik in bad lig via mijn telefoon, maar daar zet ik minder reacties mee neer dan via de laptop.

En het forum is ook wel een deel van mijn sociale leven haha, dat ga ik niet ontkennen, maar kom nog vaak zat de deur uit Wink

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 11 dec 2011 - 6:11

Ik heb gewoon saai werk:p
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:14

Momenten dat ik even relaxed of televisie kijk, combineer ik meestal met even meelezen op het forum. Laatste tijd lijkt me dat minder goed doordat ik druk ben met werken, maar ik vind het een leuk moment van de dag juist, even lezen & kijken hoe het met iedereen is. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 6:18

Zusje schreef:Ik vind dit soort topics trouwens altijd een beetje overkomen alsof het zielig is dat we hier tijd doorbrengen, sommigen dan wat meer dan anderen. Ik kan me ook wel een beetje het beeld voorstellen hoor, dat mensen denken dat ik fulltime zit te forummen. Feit is alleen dat ik gewoon een heel sociaal leven heb en dit er nog eens een mooie aanvulling op is Very Happy. Ik krijg alleen altijd een beetje het idee dat ik mezelf dan moet verdedigen haha Very Happy.

+1

Het antwoord op de vraag is trouwens dat ik gewoon vrij weinig tijd nodig heb om een reactie te typen. Ik kan soms vijf minuten op het forum zitten en op een paar topics reageren. Hoe lang ik erop zit verschilt per keer, soms even vijf of tien minuutjes tussendoor, soms wat langer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Chelle zo 11 dec 2011 - 6:29

Het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen hoor. En jullie hoeven je ook niet te verdedigen. Het was puur nieuwsgierigheid.
Ik zat er gewoon over na te denken en dacht, goh, laat ik het eens vragen.

Ik zou het best leuk vinden om vaker te posten en zo de meiden wat beter te leren kennen maar ik heb er gewoon weinig tijd voor. Ook ik lees vaak op mijn telefoon en dan is posten ook wat onhandiger.

Ik klets zelf wat vaker mee in zwangerschap en mama's maar daar blijft het vaak wel bij. Terwijl de rest ook leuk is maar dat komt er dan niet echt van.

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:30

Chelle het is ook zelf kwestie van tijd verdelen natuurlijk smile

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 6:32

Oh ja, ik kijk vrij weinig televisie, dat scheelt ook. Als mijn moeder er op dinsdagavond is kijken we wel altijd twee afleveringen Gooische Vrouwen op dvd en op zaterdagavond kijken we naar Ik Vertrek, maar verder volg ik niks. In het weekend staat de televisie vaak 's avonds wel aan, maar dan zit ik meestal te forummen omdat ik het programma niet interessant vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Zora zo 11 dec 2011 - 6:38

Ik heb dit idee wel vaker bij vergelijkbare topics gehad, maar bij deze merk ik die insteek juist niet. Volgens mij vraagt Chelle zich het oprecht af.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:41

Zora schreef:

Ik heb dit idee wel vaker bij vergelijkbare topics gehad, maar bij deze merk ik die insteek juist niet. Volgens mij vraagt Chelle zich het oprecht af.

Oh dat geloof ik ook wel hoor maar de reacties zullen toch altijd wat verdedigend zijn zeg maar Very Happy.

Zoals Susan ook al heeft, ik kijk dus zelden tot nooit tv, vind daar weinig aan... Dan hou je al veel tijd over :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:41

Ik kijk bijna geen tv, want dat verveelt me teveel. Weinig interactie. Die interactie vind ik wel op een forum.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: