Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?
+48
Bosjesvrouw
Flinder
SparklingEyes
leeuw
ladycat
Lejow
Susan
Flippin' Bitch
loesje
RYW
Winegum
Roze Roos
Cheesegirl
Verona
Rouxxxe
Beachgirl
Caramba
Dennenappel
Bruintje Beer
*Rainbow
SnowWhite
Kabouter
Arwyn
Atelier Madame
Caro
Oasis
Zwerver
Polly
Carra
smooch
_DoI
Lynn_
Try
Kamperseboekenwurm
Zonnetje
Le Chat Noir
juf_1984
Flip Fluitketel
PrimaBella
_Femme
RioolSpook
Carmen
Snoes
Minx
Jente10
me1987
Prosecco
Lotus_
52 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?
Wij wonen 15 min. fietsen van elkaar vandaan.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Nee helemaal niet! Hij woont een flatgebouw verderop
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wij woonden ruim 100 km van elkaar vandaan. Ik kan Fauve overtreffen denk ik, met mijn OV verbinding.Hij woonde echt in een gat, wat een hel was dat. Ik had 3 bussen en 2 treinen nodig om van deur tot deur te komen. Daarom heb ik na een tijd ook een auto genomen, eigenlijk voornamelijk voor die reis. Nu wonen we gelukkig weer een tijdje samenwonen. Ik vond de afstand niet altijd fijn.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Er zit 138 km tussen ons op het moment. Meestal komt hij naar mij met de auto of de motor omdat ik niet makkelijk daarheen kan i.v.m. mijn kinderen.
Over een tijdje gaan we samenwonen en dan gaan we in mijn huis wonen, ik heb namelijk een koophuis met 4 slaapkamers en hij een heel klein huurhuisje met 2 slaapkamers bovendien pakt hij zijn meeste klussen hier in de buurt aan, ik werk hier in de regio en mijn zoons zitten hier op school en hebben hier hun vriendjes, mijn familie woont hier in de buurt en hij vindt mijn dorp heel erg leuk en heeft hier inmiddels ook al wat vrienden opgeduikeld het enige nadeel is dat zijn zoontje helemaal in het noorden van het land woont en wij dan in het zuiden.
Over een tijdje gaan we samenwonen en dan gaan we in mijn huis wonen, ik heb namelijk een koophuis met 4 slaapkamers en hij een heel klein huurhuisje met 2 slaapkamers bovendien pakt hij zijn meeste klussen hier in de buurt aan, ik werk hier in de regio en mijn zoons zitten hier op school en hebben hier hun vriendjes, mijn familie woont hier in de buurt en hij vindt mijn dorp heel erg leuk en heeft hier inmiddels ook al wat vrienden opgeduikeld het enige nadeel is dat zijn zoontje helemaal in het noorden van het land woont en wij dan in het zuiden.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
wij woonden voor we gingen samenwonen 80 km van elkaar vandaan
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
60 kilometer.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Eerst in dezelfde stad, toen ging hij naar München dus 7u rijden. Toen 1u rijden hiervandaan. Toen in hetzelfde appartement, nu in hetzelfde huis,
Gast- Gast
Wij wonen vanaf het begin al op hetzelfde adres, we hebben elkaar ontmoet als huisgenoten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat grappig:) wonen jullie daar nu nog?Susan schreef:Wij wonen vanaf het begin al op hetzelfde adres, we hebben elkaar ontmoet als huisgenoten.
Gast- Gast
Wij woonden ongeveer 30 km van elkaar vandaan en nu samen in 1 huis
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo uit de losse pols meer dan 100 kilometer geloof ik.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Wij wonen iets van 180 km uit elkaar.
Maar zijn mensen die verder van elkaar wonen lees ik
leeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10
Wij woonden zo´n 3 km van elkaar vandaan.
We zagen elkaar eigenlijks iedere dag.
Nu wonen we lekker samen en word het zo langzamerhand echt ons huisje (ook al is het huur)
We zagen elkaar eigenlijks iedere dag.
Nu wonen we lekker samen en word het zo langzamerhand echt ons huisje (ook al is het huur)
Gast- Gast
Met één ex was 't 102,3 km .. met mijn man voor we gingen samenwonen 103 km.. Met de auto iets meer dan een uurtje, met OV destijds 1.5 uur (tegenwoordig minimaal twee uur,...)
Met mijn ex 4,5 jaar volgehouden, maar we hadden op een gegeven moment ook een auto tot onze beschikking... met mijn man woonde ik binnen een half jaar samen
Met mijn ex 4,5 jaar volgehouden, maar we hadden op een gegeven moment ook een auto tot onze beschikking... met mijn man woonde ik binnen een half jaar samen
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
We hebben elkaar leren kennen in onze studentenstad en woonde toen ongeveer een kwartiertje fietsen bij elkaar vandaan. Nu wonen we al weer ruim vier jaar samen.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Voordat mijn vriend in de stad ging wonen 15minuten fietsen van mij vandaan. Nu woont hij in de stad en dat is zo'n 20 á 30 minuten met de auto. Nu komt het met mijn stage vaak zo uit dat ik eindig of begin in de stad, dus dan ben ik zo weer bij hem. We wonen deels samen ..
Gast- Gast
Elodie schreef:
Wat grappig:) wonen jullie daar nu nog?
Nee, allang niet meer, toen we een paar maanden samen waren hebben we een appartementje gehuurd, daar waren we evenveel aan kwijt als aan onze kamers bij elkaar. Daarna hebben we nog een appartement gekocht en daarna een eengezinswoning, daar wonen we nu. We wonen nu wel weer in de stad waar we elkaar hebben ontmoet, daar zijn we een paar jaar weggeweest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
We wonen 7 km uitelkaar. In het begin ging met de fiets of bus heb nu een auto.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
wij wonen 180 km bij elkaar vandaan. zijn nu bijna 6 jaar samen
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Vind je dat niet moeilijk om na 6 jaar nog steeds zover van elkaar vandaan te wonen? Niet negatief bedoeld verder, weet ook niet wat de omstandigheden verder zijn, maar ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Mijn vriend (we hebben nu 9 maand een relatie) woont ook ver weg en ik mis het nu al dat ik niet gewoon spontaan kan besluiten om even langs te gaan.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe .
En voor de rest bellen we ook gewoon wel veel. En je kijkt des te meer uit naar wanneer je elkaar wel weer ziet.
En voor de rest bellen we ook gewoon wel veel. En je kijkt des te meer uit naar wanneer je elkaar wel weer ziet.
InweCulnamo- Fluisteraar
Wij woonde 10 km bij elkaar vandaan (huidige vriend)
En mijn ex en ik woonde 230 km bij elkaar vandaan. We zagen elkaar dan alleen maar in het weekend
En mijn ex en ik woonde 230 km bij elkaar vandaan. We zagen elkaar dan alleen maar in het weekend
Gast- Gast
InweCulnamo schreef:agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe .
180km is in een weekend ook nog wel te doen ja of als je een paar dagen vrij bent Als ik mijn vriend wil zien moet ik nog meer plannen (vliegticket nodig). Maar als je dan weer samen bent is het echt heerlijk ja! Maar hoop toch wel dat ik binnen een jaar in zelfde stad woon.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Jente10 schreef:InweCulnamo schreef:agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe .
180km is in een weekend ook nog wel te doen ja of als je een paar dagen vrij bent Als ik mijn vriend wil zien moet ik nog meer plannen (vliegticket nodig). Maar als je dan weer samen bent is het echt heerlijk ja! Maar hoop toch wel dat ik binnen een jaar in zelfde stad woon.
Precies. Heb net even alles teruggelezen en zag dat jullie 1400 km bij elkaar vandaan wonen.. pff dat is idd nog wel een heel stuk lastiger. Ik denk dat ik daar veeeel meer moeite mee zou hebben. Hoop dat je daar snel iets leuks kan vinden
InweCulnamo- Fluisteraar
wij woonde 5 minuutjes met de auto bij elkaar vandaan.. hij op de rand van Ermelo, ik aan de rand van Harderwijk.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel km woont jullie gastouder bij jullie vandaan?
» Waar hebben jullie de box vandaan?
» Waar halen jullie je tas vandaan?
» Waar halen jullie de tijd vandaan?
» Voor samenwonen eerst op jezelf wonen, wat vinden jullie?
» Waar hebben jullie de box vandaan?
» Waar halen jullie je tas vandaan?
» Waar halen jullie de tijd vandaan?
» Voor samenwonen eerst op jezelf wonen, wat vinden jullie?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: