Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

+48
Bosjesvrouw
Flinder
SparklingEyes
leeuw
ladycat
Lejow
Susan
Flippin' Bitch
loesje
RYW
Winegum
Roze Roos
Cheesegirl
Verona
Rouxxxe
Beachgirl
Caramba
Dennenappel
Bruintje Beer
*Rainbow
SnowWhite
Kabouter
Arwyn
Atelier Madame
Caro
Oasis
Zwerver
Polly
Carra
smooch
_DoI
Lynn_
Try
Kamperseboekenwurm
Zonnetje
Le Chat Noir
juf_1984
Flip Fluitketel
PrimaBella
_Femme
RioolSpook
Carmen
Snoes
Minx
Jente10
me1987
Prosecco
Lotus_
52 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Cheesegirl wo 6 apr 2011 - 0:04

Wij wonen 15 min. fietsen van elkaar vandaan.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Bericht  Roze Roos wo 6 apr 2011 - 10:02

Nee helemaal niet! Hij woont een flatgebouw verderop Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Winegum wo 6 apr 2011 - 22:07

Wij woonden ruim 100 km van elkaar vandaan. Ik kan Fauve overtreffen denk ik, met mijn OV verbinding.Hij woonde echt in een gat, wat een hel was dat. Ik had 3 bussen en 2 treinen nodig om van deur tot deur te komen. Daarom heb ik na een tijd ook een auto genomen, eigenlijk voornamelijk voor die reis. Nu wonen we gelukkig weer een tijdje samenwonen. Ik vond de afstand niet altijd fijn.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  RYW vr 8 apr 2011 - 3:50

Er zit 138 km tussen ons op het moment. Meestal komt hij naar mij met de auto of de motor omdat ik niet makkelijk daarheen kan i.v.m. mijn kinderen.

Over een tijdje gaan we samenwonen en dan gaan we in mijn huis wonen, ik heb namelijk een koophuis met 4 slaapkamers en hij een heel klein huurhuisje met 2 slaapkamers smile bovendien pakt hij zijn meeste klussen hier in de buurt aan, ik werk hier in de regio en mijn zoons zitten hier op school en hebben hier hun vriendjes, mijn familie woont hier in de buurt en hij vindt mijn dorp heel erg leuk en heeft hier inmiddels ook al wat vrienden opgeduikeld smile het enige nadeel is dat zijn zoontje helemaal in het noorden van het land woont en wij dan in het zuiden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loesje vr 8 apr 2011 - 22:26

wij woonden voor we gingen samenwonen 80 km van elkaar vandaan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Flippin' Bitch vr 8 apr 2011 - 22:30

60 kilometer.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:32

Eerst in dezelfde stad, toen ging hij naar München dus 7u rijden. Toen 1u rijden hiervandaan. Toen in hetzelfde appartement, nu in hetzelfde huis,

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 8 apr 2011 - 22:38

Wij wonen vanaf het begin al op hetzelfde adres, we hebben elkaar ontmoet als huisgenoten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:53

Susan schreef:Wij wonen vanaf het begin al op hetzelfde adres, we hebben elkaar ontmoet als huisgenoten.
Wat grappig:) wonen jullie daar nu nog?

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 8 apr 2011 - 23:42

Wij woonden ongeveer 30 km van elkaar vandaan en nu samen in 1 huis Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  ladycat zo 10 apr 2011 - 5:32

Zo uit de losse pols meer dan 100 kilometer geloof ik. Laughing
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  leeuw zo 10 apr 2011 - 21:05

Wij wonen iets van 180 km uit elkaar.
Maar zijn mensen die verder van elkaar wonen lees ik
leeuw
leeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:38

Wij woonden zo´n 3 km van elkaar vandaan.
We zagen elkaar eigenlijks iedere dag.
Nu wonen we lekker samen en word het zo langzamerhand echt ons huisje (ook al is het huur)

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 11 apr 2011 - 1:32

Met één ex was 't 102,3 km .. met mijn man voor we gingen samenwonen 103 km.. Met de auto iets meer dan een uurtje, met OV destijds 1.5 uur (tegenwoordig minimaal twee uur,...)

Met mijn ex 4,5 jaar volgehouden, maar we hadden op een gegeven moment ook een auto tot onze beschikking... met mijn man woonde ik binnen een half jaar samen Wink

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flinder ma 11 apr 2011 - 5:51

We hebben elkaar leren kennen in onze studentenstad en woonde toen ongeveer een kwartiertje fietsen bij elkaar vandaan. Nu wonen we al weer ruim vier jaar samen.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 5:19

Voordat mijn vriend in de stad ging wonen 15minuten fietsen van mij vandaan. Nu woont hij in de stad en dat is zo'n 20 á 30 minuten met de auto. Nu komt het met mijn stage vaak zo uit dat ik eindig of begin in de stad, dus dan ben ik zo weer bij hem. We wonen deels samen ..

Gast
Gast

Bericht  Susan di 12 apr 2011 - 5:36

Elodie schreef:
Wat grappig:) wonen jullie daar nu nog?

Nee, allang niet meer, toen we een paar maanden samen waren hebben we een appartementje gehuurd, daar waren we evenveel aan kwijt als aan onze kamers bij elkaar. Daarna hebben we nog een appartement gekocht en daarna een eengezinswoning, daar wonen we nu. We wonen nu wel weer in de stad waar we elkaar hebben ontmoet, daar zijn we een paar jaar weggeweest.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bosjesvrouw di 12 apr 2011 - 7:44

We wonen 7 km uitelkaar. In het begin ging met de fiets of bus heb nu een auto.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  InweCulnamo di 12 apr 2011 - 22:03

wij wonen 180 km bij elkaar vandaan. zijn nu bijna 6 jaar samen
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315

Bericht  Jente10 di 12 apr 2011 - 22:09

Vind je dat niet moeilijk om na 6 jaar nog steeds zover van elkaar vandaan te wonen? smile Niet negatief bedoeld verder, weet ook niet wat de omstandigheden verder zijn, maar ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Mijn vriend (we hebben nu 9 maand een relatie) woont ook ver weg en ik mis het nu al dat ik niet gewoon spontaan kan besluiten om even langs te gaan.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  InweCulnamo di 12 apr 2011 - 22:18

agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe smile.
En voor de rest bellen we ook gewoon wel veel. En je kijkt des te meer uit naar wanneer je elkaar wel weer ziet.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:20

Wij woonde 10 km bij elkaar vandaan (huidige vriend)

En mijn ex en ik woonde 230 km bij elkaar vandaan. We zagen elkaar dan alleen maar in het weekend

Gast
Gast

Bericht  Jente10 di 12 apr 2011 - 22:26

InweCulnamo schreef:agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe smile.
En voor de rest bellen we ook gewoon wel veel. En je kijkt des te meer uit naar wanneer je elkaar wel weer ziet.

180km is in een weekend ook nog wel te doen ja of als je een paar dagen vrij bent smile Als ik mijn vriend wil zien moet ik nog meer plannen (vliegticket nodig). Maar als je dan weer samen bent is het echt heerlijk ja! Maar hoop toch wel dat ik binnen een jaar in zelfde stad woon.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  InweCulnamo di 12 apr 2011 - 22:38

Jente10 schreef:
InweCulnamo schreef:agh.. soms is het wel moeilijk ja. Maar ben het nu eiglijk wel zo gewend. We zien elkaar als ik het weekend vrij ben (om het weekend), en als ik tussendoor een paar dagen vrij ben kan ik ook gewoon naar hem toe smile.

180km is in een weekend ook nog wel te doen ja of als je een paar dagen vrij bent smile Als ik mijn vriend wil zien moet ik nog meer plannen (vliegticket nodig). Maar als je dan weer samen bent is het echt heerlijk ja! Maar hoop toch wel dat ik binnen een jaar in zelfde stad woon.

Precies. Heb net even alles teruggelezen en zag dat jullie 1400 km bij elkaar vandaan wonen.. pff dat is idd nog wel een heel stuk lastiger. Ik denk dat ik daar veeeel meer moeite mee zou hebben. Hoop dat je daar snel iets leuks kan vinden
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pien di 12 apr 2011 - 23:24

wij woonde 5 minuutjes met de auto bij elkaar vandaan.. hij op de rand van Ermelo, ik aan de rand van Harderwijk.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: