Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Try schreef:Dit is trouwens mijn slaapkamertje, ik heb ernaast nog een woonkamertje
Ik zie hem niet? Maar als ik quote zie ik wel de link.
Gast- Gast
Je foto doet het niet Try.
Ik koop gerust 2 maten groter als dat mooier staat, en dan zie je het juist niet dat je 'groter' bent.
Ik koop gerust 2 maten groter als dat mooier staat, en dan zie je het juist niet dat je 'groter' bent.
Gast- Gast
mijnalbum.nl + Try = geen goede combi..
TD, als jij 'm wel kan plaatsen mag je dat doen hoor, mij lukt het blijkbaar (weer) niet..
TD, als jij 'm wel kan plaatsen mag je dat doen hoor, mij lukt het blijkbaar (weer) niet..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:mijnalbum.nl + Try = geen goede combi..
Maar bij de link zie ik ook de foto niet, je hebt een andere link nodig.
Gast- Gast
Try schreef:mijnalbum.nl + Try = geen goede combi..
ik weet niet of mij het lukt? Ik zal eens ff kijken.
Gast- Gast
Oh Isabella> jij hebt een deel van de link weg gedaan? Maar goed hij doet het Leuk!
Gast- Gast
Hallo dames, ik meld mij ook weer.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Oh, is dat de truc?Isabella schreef:Ik heb het eerste deel van je link weggehaald, dan doet die het wel!
De foto is slechte kwaliteit maar gaat om 't idee. Er moet nog een nachtkastje in, iets op de wand, een gordijn, etc, etc, maar het begin is er
Try- Kletskop
Leuk Try! En je hebt er dan ook nog een woonkamer bij?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja Maar daar moet ik alles nog inzetten (nouja, in elkaar zetten is een beter woord) dus daar volgt de foto nog vanSuus schreef:Leuk Try! En je hebt er dan ook nog een woonkamer bij?
Try- Kletskop
Ik ben benieuwdTry schreef:Ja Maar daar moet ik alles nog inzetten (nouja, in elkaar zetten is een beter woord) dus daar volgt de foto nog vanSuus schreef:Leuk Try! En je hebt er dan ook nog een woonkamer bij?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zal dan wel weer een fotootje plaatsen, hopelijk eind van deze week (zonder accesoires).
Ik ga tv kijken, fijne avond nog!
Ik ga tv kijken, fijne avond nog!
Try- Kletskop
Hoe was het in de dierentuin Alex?
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Hoe was het in de dierentuin Alex?
Superleuk! Totdat ik mijn camera liet stuiteren
Gast- Gast
Echt, er gebeuren hier echt aparte dingen.. Ik woon in een complex en altijd (ik denk in 70% van de gevallen) gaat dit liedje af bij 1 van mn achterburen:
https://www.youtube.com/watch?v=b2duli2jvGw
Maar dan in het duits :S Vanuit m'n eigen kamer hoor ik het gelukkig niet, want vanaf de badkamer heb je alleen een raampje, dan een tussenstuk en dan dat andere appartement. Heb raam al dichtgedaan maar blijf het horen. Is toch vreemd??? Dan ga ik douchen en na dat nummer is het stil, en als ik dan vervolgens weer later op de dag naar de wc gaat begint het weer :S
https://www.youtube.com/watch?v=b2duli2jvGw
Maar dan in het duits :S Vanuit m'n eigen kamer hoor ik het gelukkig niet, want vanaf de badkamer heb je alleen een raampje, dan een tussenstuk en dan dat andere appartement. Heb raam al dichtgedaan maar blijf het horen. Is toch vreemd??? Dan ga ik douchen en na dat nummer is het stil, en als ik dan vervolgens weer later op de dag naar de wc gaat begint het weer :S
Gast- Gast
Alex schreef:_Leah_ schreef:Hoe was het in de dierentuin Alex?
Superleuk! Totdat ik mijn camera liet stuiteren
Dat is kut zeg. Doet hij het nog wel?
Laquisia- Prater
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: