Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wilde heel graag m'n nieuwe schoentjes aan, en van de chirurg mag ik op hakken lopen
Laatst aangepast door Try op zo 3 apr 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
@TD - Tja, dat krijg je als je al bijna bejaard bent. Dan komen de kwalen, die je nooit hebt gehad, opeens allemaal tegelijk. Eén geluk heb ik, het zal vast over zijn voor ik echt hoogbejaard ben.
@Try - Leuke foto's!
@Try - Leuke foto's!
Laatst aangepast door ABE op zo 3 apr 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Momenteel niet, ze hebben geen positiekledingTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Die van mij ook niet...Theedoosje schreef:Zin wel PM maar wrs mijn maat niet bij die winkel Maar dank je!
Nooit niet of momenteel niet?
Gast- Gast
Haha wat leuk Try!
Laatst aangepast door Anousch op zo 3 apr 2011 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha; leuke foto's! Ziet er uit als een gezellige avond Lukt dat met die hakken lopen joh? Geen pijn?
Gast- Gast
Waar koop je je kleding, PM? Ik had mijn positiekleding van H&M, maar vond het echt ouwemutsenmoederskleding. Volgende keer (als dat ooit nog komt) ga ik bij de V&D en Prénatal kleding kopen. Veel leuker spul!
Gast- Gast
PM> balen zeg anders had je nu ook misschien wat leuks kunnen vinden.
ABE> nou nou je bent jonger dan dat ik ben volgens mij? (ik ben 28)
Try> niet verkeerd Ziet er heel gezellig uit
ABE> nou nou je bent jonger dan dat ik ben volgens mij? (ik ben 28)
Try> niet verkeerd Ziet er heel gezellig uit
Gast- Gast
Mamaliciuous is wel leuk, maar toch voel ik me niet helemaal happy in positiekleding... Maar gewone kleding gaat gewoon niet meer.Alex schreef:Waar koop je je kleding, PM? Ik had mijn positiekleding van H&M, maar vond het echt ouwemutsenmoederskleding. Volgende keer (als dat ooit nog komt) ga ik bij de V&D en Prénatal kleding kopen. Veel leuker spul!
Gast- Gast
Hebben ze bij V&D positie dan?!?!ProudMama schreef:Mamaliciuous is wel leuk, maar toch voel ik me niet helemaal happy in positiekleding... Maar gewone kleding gaat gewoon niet meer.Alex schreef:Waar koop je je kleding, PM? Ik had mijn positiekleding van H&M, maar vond het echt ouwemutsenmoederskleding. Volgende keer (als dat ooit nog komt) ga ik bij de V&D en Prénatal kleding kopen. Veel leuker spul!
Gast- Gast
't Was ook echt een hele leuke avond, heel veel leuke acts
Ik was alleen heel erg ziek toen ik thuiskwam, heb meer dan 10x overgegeven vannacht Ik had maar 4-6 wijntjes op, dus niet bijzonder veel, maar ik denk dat de combinatie met iets dat ik heb gegeten, de drukte en mijn medicatie. Ik heb om 6 uur vannacht uiteindelijk anti-misselijkheidspillen genomen en toen ging het wel weer, maar oh my, ik voelde me beroerd!
Ik was alleen heel erg ziek toen ik thuiskwam, heb meer dan 10x overgegeven vannacht Ik had maar 4-6 wijntjes op, dus niet bijzonder veel, maar ik denk dat de combinatie met iets dat ik heb gegeten, de drukte en mijn medicatie. Ik heb om 6 uur vannacht uiteindelijk anti-misselijkheidspillen genomen en toen ging het wel weer, maar oh my, ik voelde me beroerd!
Try- Kletskop
Theedoosje schreef:ABE> nou nou je bent jonger dan dat ik ben volgens mij? (ik ben 28)
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
In augustus ga ik alweer meer naar de 30.
Gast- Gast
ProudMama schreef: Maar gewone kleding gaat gewoon niet meer.
Ik zag weer een nieuwe foto van je buik in het buikjestopic; je hebt echt een mooie buik PM, ben benieuwd hoe je er over 16 weken uitziet
*edit: dit kan je verkeerd lezen, haha, ik bedoelde het natuurlijk goed
Laatst aangepast door Try op zo 3 apr 2011 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> nou nou je bent jonger dan dat ik ben volgens mij? (ik ben 28)
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Oow echt joh?? Ik dacht altijd dat je jonger was Maarre heb nu dat gevoel nog niet naar de 30
Gast- Gast
Ik vrees blauw, vol striae en tonnetje rond... O, en het is dan zomer, dus zal ook wel dikke handen, enkels, voeten en gezicht hebbenTry schreef:ProudMama schreef: Maar gewone kleding gaat gewoon niet meer.
Ik zag weer een nieuwe foto van je buik in het buikjestopic; je hebt echt een mooie buik PM, ben benieuwd hoe je er over 16 weken uitziet
Op de laatste echo zaten de voetjes nu al niet meer ver bij mijn ribben vandaan, dus dat zal ik binnenkort wel gaan voelen tegen mijn ribben...
Gast- Gast
Op t eiland? Welke etage/ afdeling dan?Alex schreef:Reken maar dat ze bij V&D positiekleding hebben! Ik voel een date aankomen
Helaas heb ik een gruwelijk drukke week, er is een landelijk onderzoek in de zorg deze week, en ik ga dat 2 dagen doen deze week, en de rest van de dagen moet ik gewoon werken. En morgenmiddag na werk ook nog vergadering... pffft... Verlang naar vrijdagmiddag...
Gast- Gast
Ojeej Dan maar hopen dat het geen voetballertjes wordenProudMama schreef:Ik vrees blauw, vol striae en tonnetje rond... O, en het is dan zomer, dus zal ook wel dikke handen, enkels, voeten en gezicht hebbenTry schreef:ProudMama schreef: Maar gewone kleding gaat gewoon niet meer.
Op de laatste echo zaten de voetjes nu al niet meer ver bij mijn ribben vandaan, dus dat zal ik binnenkort wel gaan voelen tegen mijn ribben...
Try- Kletskop
En nou heb ik dus een bh, maar nou moet ik ook nog nieuwe kleding dus we gaan zaterdag naar rotterdam... maar ben ik nou de enige die een hekel heeft aan kleding passen?
Vind t echt niet leuk om dan te zien dat ik dikker geworden ben en mn oude maat niet meer aan kan
Vind t echt niet leuk om dan te zien dat ik dikker geworden ben en mn oude maat niet meer aan kan
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> nou nou je bent jonger dan dat ik ben volgens mij? (ik ben 28)
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Oow echt joh?? Ik dacht altijd dat je jonger was Maarre heb nu dat gevoel nog niet naar de 30
Echt waar!
Ik word nog steeds 24/25 jaar geschat en eigenlijk voel ik me ook nog steeds 24/25 jaar. Ik vind het zo vreemd dat ik over 2 jaar bij de dertigers hoor, terwijl ik me nog helemaal niet zo heel erg volwassen voel.
Gast- Gast
Ik haat het op het moment Anousch! Ik loop thuis ook alleen maar in oude shirts en joggingbroeken, vind het een ramp om me aan te kleden en de deur uit te moeten. Ben zo gelukkig dat ik in uniform werk...Anousch schreef:En nou heb ik dus een bh, maar nou moet ik ook nog nieuwe kleding dus we gaan zaterdag naar rotterdam... maar ben ik nou de enige die een hekel heeft aan kleding passen?
Gast- Gast
haha ik heb het ook zo ABE. Ik voel mij ook nog geen 28 of zo whaha. Ik zie mij als jonger maar ja helaas is het getal echt anders
Gast- Gast
Ik herken het Anousch, ik voel me ook niet prettig met passen, maar gewoon dingen kopen die bij je passen en waar jij je prettig in voelt, dan straal je dat ook uit & dan maakt het niet uit welke maat het is, toch?
Try; rot dat je je zo slecht voelde. Denk inderdaad dat dat wel mee zal spelen met je gezondheid aan het einde Maar gelukkig was het leuk!
Try; rot dat je je zo slecht voelde. Denk inderdaad dat dat wel mee zal spelen met je gezondheid aan het einde Maar gelukkig was het leuk!
Gast- Gast
Dit is trouwens mijn slaapkamertje, ik heb ernaast nog een woonkamertje
Try- Kletskop
Idd. De enige die het maatlabeltje ziet dat ben jij (en misschien je moeder) dus who cares Je kan beter iets kopen in een grotere maat dat mooier zit, dan per se in een kleinere maat te willen passen.Isabella schreef:Ik herken het Anousch, ik voel me ook niet prettig met passen, maar gewoon dingen kopen die bij je passen en waar jij je prettig in voelt, dan straal je dat ook uit & dan maakt het niet uit welke maat het is, toch?
Try- Kletskop
Helemaal mee eens!Try schreef:Idd. De enige die het maatlabeltje ziet dat ben jij (en misschien je moeder) dus who cares Je kan beter iets kopen in een grotere maat dat mooier zit, dan per se in een kleinere maat te willen passen.Isabella schreef:Ik herken het Anousch, ik voel me ook niet prettig met passen, maar gewoon dingen kopen die bij je passen en waar jij je prettig in voelt, dan straal je dat ook uit & dan maakt het niet uit welke maat het is, toch?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: