Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Succes met werken Jordana.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Zo mn lunch is ook weer achter de rug.
Nu nog maar 4 uurtjes (hoop dat ik het volhou)
Nu nog maar 4 uurtjes (hoop dat ik het volhou)
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Werkse, Jordana.
Laatst aangepast door Alex op di 5 apr 2011 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Loontjes Power, ik las gisteren op het forum dat jij vlak naast het Sint Maartens College werkt. Ben wel benieuwd waar je precies werkt dan. Ik werk ook vlak bij het station, maar dan aan de centrumkant
Gast- Gast
Kan allemaal gebeuren lieverd. Als jij hem niet had laten vallen, had je man het misschien wel gedaan. Een ongeluk zit in een klein hoekje en dat heeft natuurlijk helemaal niks met jou te maken. En je krijgt nog een nieuwe ook, hoe lief is dat! En je krijgt die AD niet zonder reden he? Het is alleen maar goed dat je daarmee hulp gaat krijgen en dat je stoer genoeg bent om het toe te geven en er wat aan te willen doen. En het is wel fijn dat je daarmee gewoon zwanger kan/mag worden, dus probeer er het positieve van in te zien. Je bent aan het werken aan jezelf, en dat is heel goed!!
Gast- Gast
Isabella schreef:Kan allemaal gebeuren lieverd. Als jij hem niet had laten vallen, had je man het misschien wel gedaan. Een ongeluk zit in een klein hoekje en dat heeft natuurlijk helemaal niks met jou te maken. En je krijgt nog een nieuwe ook, hoe lief is dat! En je krijgt die AD niet zonder reden he? Het is alleen maar goed dat je daarmee hulp gaat krijgen en dat je stoer genoeg bent om het toe te geven en er wat aan te willen doen. En het is wel fijn dat je daarmee gewoon zwanger kan/mag worden, dus probeer er het positieve van in te zien. Je bent aan het werken aan jezelf, en dat is heel goed!!
heel mooi verwoord isabella en sluit me hier volledig bij aan
Gast- Gast
en dat is dus wel een beetje wat ik bedoelde, Lexie.....
Dat jij jezelf zo behandeld als jij helemaal niet behandeld wilt worden (en zou moeten worden....)
Als jij vandaag met Isabella had afgesproken en zij had haar camera meegepakt en had die vervolgens uit haar handen laten vallen, had jij Isabella dan uitgescholden voor 'dom rund' en wat je dit weekend nog meer zei?
Ik wéét dat je zulke gedachten niet per nu kunt omzetten, maar je kunt wel proberen om jezelf in ieder geval niet met elke scheet nog meer omlaag te halen....
Je hebt een ernstige stoornis, je hebt het hartstikke moeilijk en je bent daarnaast een ontzettend lief en leuk iemand...
En jij zet jezelf neer (en dat doe je zelf, helemaal alleen) als een soort wanstaltig gedrocht wat niks kan en nergens geschikt voor is...
Dat jij jezelf zo behandeld als jij helemaal niet behandeld wilt worden (en zou moeten worden....)
Als jij vandaag met Isabella had afgesproken en zij had haar camera meegepakt en had die vervolgens uit haar handen laten vallen, had jij Isabella dan uitgescholden voor 'dom rund' en wat je dit weekend nog meer zei?
Ik wéét dat je zulke gedachten niet per nu kunt omzetten, maar je kunt wel proberen om jezelf in ieder geval niet met elke scheet nog meer omlaag te halen....
Je hebt een ernstige stoornis, je hebt het hartstikke moeilijk en je bent daarnaast een ontzettend lief en leuk iemand...
En jij zet jezelf neer (en dat doe je zelf, helemaal alleen) als een soort wanstaltig gedrocht wat niks kan en nergens geschikt voor is...
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Loontjes Power, ik las gisteren op het forum dat jij vlak naast het Sint Maartens College werkt. Ben wel benieuwd waar je precies werkt dan. Ik werk ook vlak bij het station, maar dan aan de centrumkant
Ik werk bij *** bedrijf..
Laatst aangepast door loontjes-power op di 5 apr 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt
Moezie- Kletskop
En dat ben je niet, dat ben je echt niet. En ik hoop oprecht dat je dat zelf in ziet of gaat zien. Wat je bent een kanjer, hebt een super leuke man, een schat van een kind en bent zelf ook heel leuk om te zien & zover ik je ken ben je echt een schat van de wereld. Jouw baas verdiende jou niet, en daar kon jij helemaal NIKS aan doen.
Gast- Gast
Ik ben het helemaal eens met Dolores en Isabella
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex ik ben het ook helemaal eens met Issabela en DO
Jij bent zo een lieve meid!!
Jij bent zo een lieve meid!!
Moezie- Kletskop
Laat ook maar.
Laatst aangepast door Alex op di 5 apr 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hmm dat ken ik niet, maar de website ziet er leuk uit! Mag ook wel als webdesign bedrijf natuurlijk, haha.loontjes-power schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Loontjes Power, ik las gisteren op het forum dat jij vlak naast het Sint Maartens College werkt. Ben wel benieuwd waar je precies werkt dan. Ik werk ook vlak bij het station, maar dan aan de centrumkant
Ik werk bij *..
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op di 5 apr 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Hmm dat ken ik niet, maar de website ziet er leuk uit! Mag ook wel als * bedrijf natuurlijk, haha.loontjes-power schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Loontjes Power, ik las gisteren op het forum dat jij vlak naast het Sint Maartens College werkt. Ben wel benieuwd waar je precies werkt dan. Ik werk ook vlak bij het station, maar dan aan de centrumkant
Ik werk bij * bedrijf..
Haha dat dacht ik toch ook
Waar werk jij dan ?
Laatst aangepast door loontjes-power op di 5 apr 2011 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt
Moezie- Kletskop
Alex, volgens mij bedoelt Do het juist alleen maar goed en probeert ze je verder te helpen en je te steunen waar ze kan. Uiteraard kun je aangeven dat je dit liever niet wil lezen en dat kan ik me ook best voorstellen, maar realiseer je wel dat het echt niet bedoeld zal zijn als eventjes lekker Alex afzeiken.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6428
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6428
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: