Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Aaaaaaaaaaallli B!!!
Woehoe
Ik zit te genieten hier, en mee te zingen
Woehoe
Ik zit te genieten hier, en mee te zingen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zit die lekker? ik heb hem in kleine streepjes zwart/wit al lang, dus wilde deze ook perse
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:Heej ABE Hoe is het?
Goed! En met jou?
Ja ook goed, op het hoesten na
Gast- Gast
T is idd rustig, sowieso de laatste tijd..
Ik ben vandaag verhuisd, nouja, mijn spullen. Bijna alles staat nu in mijn nieuwe kamer, ik ga morgen een bank, kastje en bureau in elkaar zetten en dan kan ik van de week beginnen met kasten inruimen Het was wel fijn dat een paar teamgenootjes konden/wilden helpen, het was zo gebeurd
Ik ben vandaag verhuisd, nouja, mijn spullen. Bijna alles staat nu in mijn nieuwe kamer, ik ga morgen een bank, kastje en bureau in elkaar zetten en dan kan ik van de week beginnen met kasten inruimen Het was wel fijn dat een paar teamgenootjes konden/wilden helpen, het was zo gebeurd
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Wat lief Try, sorry dat ik niet kon helpen. Wanneer ga je echt over en daar slapen?
Gast- Gast
Oja, en nog even iets leuks voor op de zonagavond
Ik heb gisteravond een lapdance gekregen van een knappe jongen die zich stripte tot een ontbloot bovenlichaam. Hij was ong 20 en het was een dolletje van een soort bonte avond met het team, het hetero-percentage in ons team gaat hard naar beneden dus ze hadden 'lekkere mannen' geregeld om mensen te bekeren, en ik werd uit het publiek getrokken samen met nog een meisje (beiden hetero overigens)
Ik heb gisteravond een lapdance gekregen van een knappe jongen die zich stripte tot een ontbloot bovenlichaam. Hij was ong 20 en het was een dolletje van een soort bonte avond met het team, het hetero-percentage in ons team gaat hard naar beneden dus ze hadden 'lekkere mannen' geregeld om mensen te bekeren, en ik werd uit het publiek getrokken samen met nog een meisje (beiden hetero overigens)
Try- Kletskop
Volgens mij heb jij Maarco aanstaan Lejow?
Zit nu the ultimate dance battle te kijken
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Volgens mij heb jij Maarco aanstaan Lejow?
Uhuhuhuhuh
Ik Marckeauw
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bedankt beiden.
Isabella; no problemo Kom binnenkort maar een keer een kopje thee drinken. Ik weet nog niet wanneer ik over ga omdat ik nog niet met eten/drinken de trap op kan lopen dus dat maakt het allemaal wat lastiger..
Isabella; no problemo Kom binnenkort maar een keer een kopje thee drinken. Ik weet nog niet wanneer ik over ga omdat ik nog niet met eten/drinken de trap op kan lopen dus dat maakt het allemaal wat lastiger..
Try- Kletskop
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:Heej ABE Hoe is het?
Goed! En met jou?
Ja ook goed, op het hoesten na
Hoesten is inderdaad vervelend. Beterschap iig!
Mijn rugpijn heeft plaatsgemaakt voor keelpijn, dus er zit schot in. Nu nog even een goede hoest voor een week en ik denk dat ik het virusje weer te boven ben.
Gast- Gast
Haha, ik heb ff moeten puzzelen op die eerste post met deze naam haha!!Lejow schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij heb jij Maarco aanstaan Lejow?
Uhuhuhuhuh
Ik Marckeauw
Gast- Gast
Dank je ABE Maar bij jou blijft het ook doorgaan met van alles of niet? Laten we hopen dat dit het laatste is en het er dan uit is, dat virus
Try> wat leuk hahaha
Try> wat leuk hahaha
Gast- Gast
Ben niet meer verkleed gegaan, zal even een paar foto's van gisteravond opzoeken. Ik moest als 2e een act doen (als je je niet had opgegeven dan verzonnen zij wat voor je), dus ik moest een 'breek'dans doenIsabella schreef:Hahaha try, wat een grap! Hoe was je uiteindelijk 'verkleed'?
Try- Kletskop
PS: Mocht iemand zin hebben in online shoppen: Bij de WE hebben ze nu met de code SALE50 50% korting op alle sale!!
Gast- Gast
Goeieavond meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Die van mij ook niet...Theedoosje schreef:Zin wel PM maar wrs mijn maat niet bij die winkel Maar dank je!
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Die van mij ook niet...Theedoosje schreef:Zin wel PM maar wrs mijn maat niet bij die winkel Maar dank je!
Nooit niet of momenteel niet?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: