Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Sweety schreef:Ik denk dat eigenlijk ook wel, maar juist omdat ik er zo zin in heb omdat het huisje op de plattegrond echt klein is maar schattig en de woning aan de buitenkant ook zo schattig is ben ik zo enthousiast erover. Dus dan hoop ik eigenlijk dat binnenkort bij hem korter is als de tijd die we denkenZininzon schreef:@ Sweety, met 'binnenkort' zou ik eerder in een aantal weken / 2 maanden denken. Niet in dagen... Maar goed, dat weet ik niet
@ Isabella : dacht dat ook maar wil dan ook weer niet pusherig (?) of zeikerig overkomen.
Vragen staan vrij en kunnen altijd.
Gast- Gast
Dat valt inderdaad nog wel mee, maar daar blijft het meestal niet bij. Tenminste, ik neem aan dat je nog moet eten en drinken enzo..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Ik zou best wel eens een week willen bakken op Curacao hoor, daar niet van, maar ik vind het allemaal veel te duur.. Vakantie vind ik echt zonde van m`n geld..
Ligt er dus maar net aan waar je heen wil Want wij zijn voor 350 euro samen een week weg, dat is niet zonde van het geld dan toch?
Gast- Gast
Isabella schreef:Loontjes-power, dat klinkt als goed nieuws, gefeliciteerd! Ga je dan ook gelijk meer uren maken?
Nu nog niet maar dat is wel de bedoeling!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Isabella schreef:Lily schreef:waar ga je dan heen isa?
Weekje naar Alanya.
dat is dan geen geld nee, maar dan komt er nog wel eten en activiteiten e.d. bij zeker.
Gast- Gast
Daar heb je ook weer gelijk in.Isabella schreef:
Vragen staan vrij en kunnen altijd.
Lekker dat je een weekje weg gaat!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Isabella schreef:Lily schreef:waar ga je dan heen isa?
Weekje naar Alanya.
Daar ga ik in juli heen maar dan voor 11 dagen..
Moezie- Kletskop
Natuurlijk moet je eten en drinken, maar we zitten in een appartement, en anders hadden we hier thuis ook moeten koken al die dagen, dus zoveel zal dat niet eens schelen. En we zien het echt als vakantie, dus gaan dan verder nergens op letten, maar als het moet kan dat uiteraard ook gewoon budget en kun je voor 500 euro klaar zijn met zijn 2en voor 8 dagen. Dat is leuk er even tussenuit. Ik ga wel in het voorseizoen, in mei.
Gast- Gast
Isabella schreef:Natuurlijk moet je eten en drinken, maar we zitten in een appartement, en anders hadden we hier thuis ook moeten koken al die dagen, dus zoveel zal dat niet eens schelen. En we zien het echt als vakantie, dus gaan dan verder nergens op letten, maar als het moet kan dat uiteraard ook gewoon budget en kun je voor 500 euro klaar zijn met zijn 2en voor 8 dagen. Dat is leuk er even tussenuit. Ik ga wel in het voorseizoen, in mei.
Lekker geniet er maar van.. Ik vind Alanya echt een leuke stad. En je kan er voor weinig geld zo lekker eten
Moezie- Kletskop
m`n zusje gaat met d`r vriendengroep ook elk jaar naar alanya en vorig zaten ze all-inclusive maar dat eten was zo slecht dat ze maar in de buurt elke dag uit eten waren gegaan.
Gast- Gast
Ja, daar verschil ik dan weer in, op vakantie ben ik ook echt op vakantie en ga ik zo weinig mogelijk zelf koken.. Ik wil dan inderdaad nergens op letten en dat vind ik echt zonde van het geld dan.. Dan ga ik liever een week hier in NL op het terras zitten met m`n vriendinnen ..Isabella schreef:Natuurlijk moet je eten en drinken, maar we zitten in een appartement, en anders hadden we hier thuis ook moeten koken al die dagen, dus zoveel zal dat niet eens schelen. En we zien het echt als vakantie, dus gaan dan verder nergens op letten, maar als het moet kan dat uiteraard ook gewoon budget en kun je voor 500 euro klaar zijn met zijn 2en voor 8 dagen. Dat is leuk er even tussenuit. Ik ga wel in het voorseizoen, in mei.
Daarbij kunnen wij alleen maar in het hoogseizoen weg, anders heeft de rest geen vakantie..
Gast- Gast
Als iemand tips heeft over Alanya, dan hoor ik het graag! het wordt voor ons de eerste keer Turkije.
Gast- Gast
Isabella schreef:Als iemand tips heeft over Alanya, dan hoor ik het graag! het wordt voor ons de eerste keer Turkije.
Centrum niet wijzen naar kleren want voor je het weet hebben ze het je al ingepakt.. (opdringerig)
opletten als je een excursie gaat doen waar je die boekt..
Tips excursie:
Boot tocht, jeepsafari, en natuurlijk moet je in Turkije na de Hammam (liefst de 2de dag als je daar bent word je heel snel en mooi bruin)
Moezie- Kletskop
Isabella schreef:Ja Hammam heb ik op 1 staan! Is dat echt fijn ook, ook voor een man?
Dit is echt heerlijk!! ook voor een man.
Wel even opletten dat je naar een gaat die gemengd is.
Anders moet je appart en dat is toch minder gezellig!
Moezie- Kletskop
Trouwens meiden ik ben er vandoor lekker naar huis eten en vanavond weer darten!
Maar kan me wel heerlijk een wijntje drinken te ere van mn contract
fijne avond allemaal!!
Maar kan me wel heerlijk een wijntje drinken te ere van mn contract
fijne avond allemaal!!
Moezie- Kletskop
fijne avond LP
En isa als je naar een Hammam gaat moet je de eerste dag dus wel opletten met de zon want dan kan je erg snel verbranden. Verder heb ik geen tips behalve dat als je iets wil kopen daar qua kleding enzo ook flink moet afdingen.
En isa als je naar een Hammam gaat moet je de eerste dag dus wel opletten met de zon want dan kan je erg snel verbranden. Verder heb ik geen tips behalve dat als je iets wil kopen daar qua kleding enzo ook flink moet afdingen.
Gast- Gast
Hallo ladies! Ik ben lekker klaar met stage voor vandaag :d
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
De zon schijnt hier weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hier komtie ook weer.. Hoop alleen niet dat hij weer een nieuwe bui ophaalt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hier is de zon nu weg, maar had het behoorlijk warm op de fiets! Alleen waait het wel behoorlijk.
Goedemiddag trouwens!
Goedemiddag trouwens!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: