Dagcafé
+24
Chocolate Cookie
Lynn_
Snoes
Sweety
Kqip
Zininzon
Elin
Minx
sterremaan
Serena
klavertje
Zwerver
Atelier Madame
Lotus
Moezie
VeryCherry
Burn
silly-one
Laquisia
Suus
Sjaantje
Lejow
Zwoesj
Try
28 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
vanaf juli niet wow, merk/voel je dan niet dat je enorm toe bent aan vakantie ofzo?
Gast- Gast
Spannend Anoush! Waar?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Ik heb woensdag sollicitatiegesprek!
Waar je die open sollicitatie naartoe had gestuurd?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ow ik ben er ook weer.. vanmiddag te horen gekregen dat mijn taken pakket uitgebreid ging worden en tadaa ik ga nu de boekhouding doen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben nog steeds aan het wachten tot de woningbouw belt met dat ik naar een woning kan komen kijken. Hij zei woensdag dan wel dat hij binnenkort vrij zou komen maar ja wat is binnenkort? Ik twijfel of ik eind deze week zal bellen met de vraag of hij al wat meer weet. Heb hem vorige week woensdag voor het laatst gehoord.
Sweety- Ratel
Nee dit was echt gericht op een vacature, dus dat is moooi haha.
Het is voor op een BSO
Het is voor op een BSO
Gast- Gast
Oh goed Anousch, veel succes alvast!!!
Ik werk 'maar' 32 uur per week en mijn laatste vakantie was in oktober. Merk al aan mezelf dat ik toe ben aan vakantie. Maar heb dan ook een erg roerige periode gehad. Huis gekocht, bijna 4 maanden verbouwd, na veel onzekerheid bezuinigingen overleefd op het werk, teamleider burn out waardoor hele team aan het zwemmen was etc..
Ik werk 'maar' 32 uur per week en mijn laatste vakantie was in oktober. Merk al aan mezelf dat ik toe ben aan vakantie. Maar heb dan ook een erg roerige periode gehad. Huis gekocht, bijna 4 maanden verbouwd, na veel onzekerheid bezuinigingen overleefd op het werk, teamleider burn out waardoor hele team aan het zwemmen was etc..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk! Op welke groep?Anousch schreef:Nee dit was echt gericht op een vacature, dus dat is moooi haha.
Het is voor op een BSO
Sweety- Ratel
Loontjes-power, dat klinkt als goed nieuws, gefeliciteerd! Ga je dan ook gelijk meer uren maken?
Anousch, spannend. Heb je dan wel genoeg qua uren, met BSO?
Anousch, spannend. Heb je dan wel genoeg qua uren, met BSO?
Gast- Gast
@ Sweety, met 'binnenkort' zou ik eerder in een aantal weken / 2 maanden denken. Niet in dagen... Maar goed, dat weet ik niet
Zininzon- Ratel
Sweety, ik zou het nog even afwachten tot het einde van deze week, en anders vrijdag even bellen om te vragen hoe het ervoor staat.
Gast- Gast
Nee.. Ik ga dit jaar ook niet op vakantie.. Maar ik ging ook al nooit op vakantie, vroeger ook niet, was nooit geld voor..Lily schreef:vanaf juli niet wow, merk/voel je dan niet dat je enorm toe bent aan vakantie ofzo?
Ik heb zeg maar geen vakantiedrang, haha.. 2 dagen vrij en ik verveel me al
Gast- Gast
Geen vakantiedrang? Ik kijk enorm uit naar mijn vakantie, over een dag of 40 ga ik
Gast- Gast
Nee maar vakantiedrang is wat anders dan bijkomen en goed voor jezelf zorgen
Maar blijkbaar trek jij het zo!
Zininzon- Ratel
Ik wilde met de fiets naar de supermarkt, maar het regent weer
Zininzon- Ratel
Ik zou best wel eens een week willen bakken op Curacao hoor, daar niet van, maar ik vind het allemaal veel te duur.. Vakantie vind ik echt zonde van m`n geld..
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch, spannend. Heb je dan wel genoeg qua uren, met BSO?
Nou ja genoeg, ik ben nu allang blij met alles wat ik kan doen.
het is 3 dagen geloof ik, vacature staat niet meer op de site maar dat kan uitbreiden naar 5.
Gast- Gast
nja ik kijk ook altijd enorm uit naar vakantie gewoon ff lekker relaxen.
En anousch, wat goed nieuws, voor hoeveel uren is het? Alvast veel succes morgen.
En Sweety ik zou toch nog wat langer wachten voordat ik zou bellen.
En anousch, wat goed nieuws, voor hoeveel uren is het? Alvast veel succes morgen.
En Sweety ik zou toch nog wat langer wachten voordat ik zou bellen.
Gast- Gast
Ja, ik ken ook wel mensen die een dag vrij nemen om bij te komen of lekker een boek te lezen ofzo.. Ik neem alleen vrij als ik echt iets ga doen.. Ik heb dat niet, dat ik bij moet komen ofzo..Zininzon schreef:Nee maar vakantiedrang is wat anders dan bijkomen en goed voor jezelf zorgen
Gast- Gast
Ik denk dat eigenlijk ook wel, maar juist omdat ik er zo zin in heb omdat het huisje op de plattegrond echt klein is maar schattig en de woning aan de buitenkant ook zo schattig is ben ik zo enthousiast erover. Dus dan hoop ik eigenlijk dat binnenkort bij hem korter is als de tijd die we denkenZininzon schreef:@ Sweety, met 'binnenkort' zou ik eerder in een aantal weken / 2 maanden denken. Niet in dagen... Maar goed, dat weet ik niet
@ Isabella : dacht dat ook maar wil dan ook weer niet pusherig (?) of zeikerig overkomen.
Sweety- Ratel
_Donnaa schreef:Ik zou best wel eens een week willen bakken op Curacao hoor, daar niet van, maar ik vind het allemaal veel te duur.. Vakantie vind ik echt zonde van m`n geld..
Ligt er dus maar net aan waar je heen wil Want wij zijn voor 350 euro samen een week weg, dat is niet zonde van het geld dan toch?
Gast- Gast
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch, spannend. Heb je dan wel genoeg qua uren, met BSO?
Nou ja genoeg, ik ben nu allang blij met alles wat ik kan doen.
het is 3 dagen geloof ik, vacature staat niet meer op de site maar dat kan uitbreiden naar 5.
Dat begrijp ik, hopelijk heb je genoeg uren dan!
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: