Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?

+10
Bruintje Beer
Dolphinne
Darius
Fiwen
Filoria
Liadan
Susan
_Jet
Lejow
PapillonRose
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs? - Pagina 3 Empty Re: nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?

Bericht  Jelin ma 4 apr 2011 - 2:40

Wij hebben gekozen voor een Katholieke School. In onze buurt zitten eigenlijk weinig scholen, dus onze keuze was beperkt. Ik heb haar vroeg moeten inschrijven omdat er voor deze school een wachtlijst is. We zullen zien of het voor ons gaat werken. Mijn man en ik hebben beiden niets het geloof, maar vinden het wel belangrijk dat ze er iets over mee gaat krijgen. Deze school zal er wel aandacht aan besteden, maar meer in de trant van wat betekent kerstmis en dergelijke.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs? - Pagina 3 Empty Re: nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 2:47

IK heb dan wel geen kinderen,maar zou ze graag op een christelijke(protestantse) basisschool willen hebben. Ik heb hier zelf ook op gezeten en daarbij ben ik protestants. Toch zijn veel protestantse scholen niet zo extreem en dat vind ik het beste, niet zo stoffig, maar toch christelijk (als ik zelf terug denk hadden we aandacht met pasen, kerstmis e.d. en hadden we kinderbijbels waar we uit lazen. Maar echt niet een ochtend en middaggebed o.i.d, dat vind ik een beetje te extreem).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: