Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertellen.. of niet?

+13
Melis_je
studiebol
Snoes
Lavendel
Miss-Rose
mzcharlotte
BJA
Rovine
Caresses
Sweety
Jeanette
TukTuk
Prosecco
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vertellen.. of niet? - Pagina 2 Empty Re: Vertellen.. of niet?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 6:56

Dat zou ik al helemáál niet doen. Ik zou het gewoon laten rusten. Hij heeft een fout begaan, jij niet. Jij hebt het juist netjes willen doen en ging ervan uit dat hij eerlijk tegen je was. Jou valt dus niets kwalijk te nemen, dus ik zou het ook niet voor je eigen gemoedsrust gaan vertellen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol za 2 apr 2011 - 7:03

Als ze nou een vriendin van je was geweest, had ik het idd wel vertelt! Maar dat is ze niet je kent haar amper! Ik krijg het idee dat je het wilt vertellen om van je schuld gevoel af te komen. Maar ja ik denk dat dat niet gaat werken, straks reageert ze heel boos en zit jij nog al die tijd met haar in een huis lijkt me ook geen pretje.
Je kan hoogstens nog een keer tegen die jongen zeggen als je hem spreekt dat jij vind dat hij eerlijk naar haar moet zijn.. maar verder zou ik niks doen. En ik zou ook die jongen zoveel mogelijk negeren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Melis_je za 2 apr 2011 - 18:51

Maple schreef: maar als er zomaar ineens een meisje op je afkomt die jij verder niet kent en die jou, zomaar out of the blue, vermeld dat jouw vriend is vreemd gegaan met haar, zou je haar dan geloven? Of zou je misschien gewoon denken dat het een jaloers grietje is die achter je vriend aan zit,
Dat zou ik nooit denken, want ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed. Laat staan dat die éne trut zich net tot mijn vriend voelt aangetrokken en hij tot haar. En dat ze ook nog dom is, want waarom zou hij een relatie met haar willen na zoiets? Ik weet wel dat heel veel mensen vreemdgaan, dus dat vind ik een stuk waarschijnlijker.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Caresses za 2 apr 2011 - 19:26

Ik zou het zeker niet via facbook doen, dan zelfs eerder niet vertellen dan via fb.
Maar ik zou het dus 'in het echt' aan haar vertellen. Helemaal als je bewijs hebt (met smsjes zoals je al aangaf). Dan moet ze je wel geloven.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 20:02

Ik zou dat ook niet denken Maple. En als dat meisje het wel denkt , ze zal uiteindelijk toch na gaan denken over wat je gezegd hebt en gaan opletten.

Eerlijk gezegd vind ik dat je voor je veantwoordelijkheden weg loopt als je het niet vertelt, maar ik zal daar wel 1 van de weinigen in zijn. Al doe je het via fb (wat ik trouwens wel een goed idee vind), zeker vertellen. Dan krijgt dat meisje zelf de keuze of ze haar leven wil delen met een klootzak.

Ik ben zelf bedonderd in een relatie dus ik heb er daarom een vrij duidelijke mening over.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 20:13

Ik zou haar denk ik wel eerst vragen stellen waardoor ik te weten kom of ze liegt of niet (of om bewijs vragen), maar ik zou zeker niet meteen denken: oh dat is vast een nutcase die jaloers is. Ik vertrouw mijn vriend, maar hij is niet heilig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 20:14

Ik heb besloten dat ik het voorlopig laat rusten, hij gaat over 2 weken toch een maand weg en dan wordt de situatie hopelijk wat makkelijker, want ik vind het lastig om ze samen te zien. Niet omdat ik hem wil hoor, maar dat ik denk: je zou eens moeten weten wat voor klootzak je vriend is. Ik ben nu net vrienden met iedereen aan het worden, want ik woon hier nog niet zo lang en dit is nou niet echt een goede binnenkomer, hoewel het niet mijn schuld is. Veel zullen dat misschien wel denken(ik weet niet hoe dat dan hier weer zit met de cultuur, of het dan de schuld is van het meisje), en misschien over een tijdje, dat ik het dan vertel, als ik weer terug ga naar NL

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 2 apr 2011 - 21:01

Lastig hoor.. Ik snap dat je het nu even laat rusten, maar als ik die vriendin was, zou ik het toch echt willen weten als mijn vriend vreemd gaat! Ik zou het dus denk ik wel vertellen.. Hoewel dat wel heel lastig is als je er pas net bent en iedereen nog moet leren kennen! Dan ben je wel gelijk de boeman in huis.. :S
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rapunzel za 2 apr 2011 - 21:35

Niks zeggen, vind ik iets tussen hun twee.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Moon zo 3 apr 2011 - 0:22

Giacomo schreef:Ik zou dat ook niet denken Maple. En als dat meisje het wel denkt , ze zal uiteindelijk toch na gaan denken over wat je gezegd hebt en gaan opletten.

Eerlijk gezegd vind ik dat je voor je veantwoordelijkheden weg loopt als je het niet vertelt, maar ik zal daar wel 1 van de weinigen in zijn. Al doe je het via fb (wat ik trouwens wel een goed idee vind), zeker vertellen. Dan krijgt dat meisje zelf de keuze of ze haar leven wil delen met een klootzak.

Ik ben zelf bedonderd in een relatie dus ik heb er daarom een vrij duidelijke mening over.

Ik ben het ook met je eens hoor, ik houd ook helemaal niet van dat hypocriete gedrag. Maak je eigen keuzes, sta er achter, zo niet wees dan ook op dat moment een stoere vent (of meid). Ik heb totaal geen medelijden met dat soort mensen wel met de andere partij. Ik zou het ook willen weten, wat ik er dan mee doe is dan aan mij.
En dat er dan verhalen komen is jammer, maar ik zou dan wel tegen mezelf kunnen zeggen dat ik eerlijk tegen iedereen ben geweest.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445

Bericht  Zwoesj zo 3 apr 2011 - 0:24

Ik deel de mening van ZvB. Ik zou bij hem nog wel wat druk neerleggen, zodat hij er toch niet al te makkelijk vanaf komt. Of hij nou over 2 weken weggaat ja of nee, nu denkt hij misschien ah lekker tussendoortje, gaat makkelijk. Maar als jij hem inderdaad zegt van, wees eerlijk tegen haar, ik kan niet garanderen dat ik mijn mond kan houden (en dan verder ook niets zeggen!) dan maak je hem nerveus, en ik hij misschien wel eerlijk naar haar toe. Bewaar de smsjes en msn gesprekken voor alle zekerheid. Mocht het zover komen dat de schuld naar jou toegedraaid gaat worden (al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel) dan kun jij zeggen van He kijk eens, het is heel anders gegaan!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  BJA zo 3 apr 2011 - 3:26

Sweety schreef:
BJA schreef:
Overigens valt het mij de laatste tijd op dat mannen liegen over hun relatie. Bah!
Waaraan valt dat je op dan?
Dat ze claimen geen relatie te hebben en met je willen daten. Later kom ik er dan achter dat ze al een vriendin hebben. Soms al jaren.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: