Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit vertellen of niet?

+9
Calimero
Susan
Sweety
Parisienne
MissBlunt
Rush
Happy
Pussycat
*Noosa
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit vertellen of niet? Empty Zou jij dit vertellen of niet?

Bericht  *Noosa do 3 nov 2011 - 19:44

Stel je hebt een relatie en je komt ergens een andere jongen tegen die toch wel indruk op je maakt. Deze jongen blijft in je hoofd zitten en heeft toch iets met je gevoel gedaan, het zet je iig over je relatie aan het denken.
Vertel je dit meteen aan je vriend (met die andere jongen is verder niks gebeurd) of zet je eerst zelf je gevoelens op een rijtje en afhankelijk daarvan vertel je het of niet?

Ik zit zelf nu niet in deze situatie hoor. Wel in het verleden andersom mee gemaakt, dat mijn ex iemand tegen was gekomen. Naar aanleiding daarvan dit topic eigenlijk.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit vertellen of niet? Empty Re: Zou jij dit vertellen of niet?

Bericht  Pussycat do 3 nov 2011 - 19:47

Ik denk niet dat ik het direct zou vertellen, maar als ik merk dat ik nergens anders meer aan kan denken en bang ben om verliefd te worden of misschien al wel ben... en daardoor dus mijn relatie in gevaar komt, dan zou ik het wel bespreken ja.
Niet eerder omdat ik het dan niet van belang vind, maar als je nergens anders meer aan kan denken, dan is dat voor je relatie natuurlijk niet bevordelijk. Maar goed ik wil mijn relatie echt niet op het spel zetten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Happy do 3 nov 2011 - 20:26

Nee ik ga niet voor een paar kriebels onrust stoken in mijn relatie.
Als de gevoelens wederzijds zijn en ik zou echt verliefd zijn dat zou ik het aankaarten, maar ik ben van mening als er wederzijdse gevoelens voor iemand zijn dan was ik daar blijkbaar naar opzoek. Gevoelens komen niet alleen als je een foto van iemand ziet ofzo toch?
Ik heb wel eens gehad dat ik onder de indruk van iemand was, en daar dan aan dacht. Maar dat is dan heel snel weer over en ik ben verder gelukkig in mijn relatie dus dat ga ik dan zeker niet vertellen.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Rush do 3 nov 2011 - 20:53

Het gras lijkt altijd groener bij de buren. Ga niet voor een paar kriebels m`n relatie op het spel zetten idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 20:56

nee idd door de redenen wat de anderen ook al zeggen.
Pas als je er wat mee gaat doen denk ik wel dat het tijd wordt. Maar als je er verder niks mee doet zie ik niet in waarom je dit zou zeggen. Wat schiet je vriend er mee op? Hij weet het dan maar ja als je er niks mee doet heeft hij die twijfels ook niet nodig zeg maar. Anders zou hij alleen maar onzeker worden denk ik of ik wat met die ander ga doen of niet.

Gast
Gast

Bericht  MissBlunt do 3 nov 2011 - 21:05

Maar TO vraagt of je het zou vertellen, niet of je er iets mee zou doen. Of zeggen jullie dat het vertellen ook het einde van je relatie zou kunnen betekenen?

Ik zou het vertellen. Wel zo eerlijk en dan kan je er over praten.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 21:10

Ik zou het in ieder geval niet meteen vertellen.
Wanneer ik nagedacht heb over onze relatie en ik kom tot de conclusie dat ik toch 100 % voor mijn vriend ga, dan laat ik het ook ongezegd.
Maar als de uitkomst is dat ik niet volledig voor onze relatie kan gaan, dan zal ik het wel benoemen als voorbeeld waar ik het aan merkte.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 21:11

Ik zei toch ook dat ik het niet zou zeggen? Ik vertel alleen nog meer Wink

Maar nee misschien niet einde relatie, maar voor vriend lijkt mij dit niet leuk om te weten ook al doe je er verder niks mee. Hoe zou jij je voelen als je partner je dat vertelt, maar er dus ook niks mee doet met die gevoelens?

Gast
Gast

Bericht  Rush do 3 nov 2011 - 21:18

MissBlunt schreef:Maar TO vraagt of je het zou vertellen, niet of je er iets mee zou doen. Of zeggen jullie dat het vertellen ook het einde van je relatie zou kunnen betekenen?
Ik zou het echt niet tof vinden om met m`n vriend samen te leven terwijl ik weer dat hij gevoelens heeft voor iemand anders, maar er toch niets mee gaat doen omdat hij van mij houdt. Hou dan gewoon je mond.

Mijn vriend zou dat ook echt niet willen weten, die is al best snel jaloers.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Parisienne do 3 nov 2011 - 21:18

Theedoosje schreef:Ik zei toch ook dat ik het niet zou zeggen? Ik vertel alleen nog meer Wink

Maar nee misschien niet einde relatie, maar voor vriend lijkt mij dit niet leuk om te weten ook al doe je er verder niks mee. Hoe zou jij je voelen als je partner je dat vertelt, maar er dus ook niks mee doet met die gevoelens?
+1. Ik zou het niet snel vertellen, als ik verder niks met deze gevoelens doe zou ik mijn vriend niet onnodig ongerust willen maken of pijn willen doen. Lijkt mij ook niet leuk als hij mij zou vertellen dat hij iemand anders wel heel erg leuk vindt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sweety do 3 nov 2011 - 21:23

Ik zou ook niks vertellen. Waarom iemand anders een rotgevoel geven terwijl je er niks mee gaat doen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan do 3 nov 2011 - 21:23

Nee. Ik zie ook niet in waarom dat niet eerlijk is. Het gaat toch om een jongen die indruk op je heeft gemaakt en waar je af en toe aan denkt, toch niet om iemand op wie je smoorverliefd bent en je hele gevoelsleven overhoop haalt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 21:29

Rush schreef:
MissBlunt schreef:Maar TO vraagt of je het zou vertellen, niet of je er iets mee zou doen. Of zeggen jullie dat het vertellen ook het einde van je relatie zou kunnen betekenen?
Ik zou het echt niet tof vinden om met m`n vriend samen te leven terwijl ik weer dat hij gevoelens heeft voor iemand anders, maar er toch niets mee gaat doen omdat hij van mij houdt. Hou dan gewoon je mond.

Mijn vriend zou dat ook echt niet willen weten, die is al best snel jaloers.

Precies ! Zo kan je toch niet fijn met je vriend zijn als je dat weet. Er zijn dan toch wrs ergens twijfels als hij bv later thuis komt of weet k wat... nee vind het onnodig als je het verder zo laat en je voor je relatie gaat.

Gast
Gast

Bericht  Calimero do 3 nov 2011 - 22:07

Ik heb dit eens mee gemaakt.

IK had een relatie en er kwam een super leuke jongen op de winkel.
Na 4 jaar ben ik bij die winkel weg gegaan en kreeg ik een andere baan.
Haha maar die jongen wat ik leuk vond uit de winkel die was daar de leider zeg maar,
heb het niet lang vol gehouden en ben zelf maar weg gegaan om niet meer vlinders te krijgen voor die jongen zeg maar, en met mijn eigen relatie verder gegaan maar die is nu ook voorbij inmiddels.

Calimero
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 22:18

Ik ben het eens met Happy

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 3 nov 2011 - 22:19

Break Of Day schreef:Ik zou het in ieder geval niet meteen vertellen.
Wanneer ik nagedacht heb over onze relatie en ik kom tot de conclusie dat ik toch 100 % voor mijn vriend ga, dan laat ik het ook ongezegd.
Maar als de uitkomst is dat ik niet volledig voor onze relatie kan gaan, dan zal ik het wel benoemen als voorbeeld waar ik het aan merkte.
+1 zo zou ik het ook doen. Ik zou geen onrust gaan verspreiden voordat ik zelf wat meer weet over m'n gevoel.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  *Noosa do 3 nov 2011 - 22:35

Ik snap jullie punt wat betreft het niet vertellen, die redenen zouden voor mij ook meespelen om het niet te doen. Daarintegen vind ik eerlijkheid heel belangrijk en ik denk zelf dat ik het gevoel zou hebben dat ik iets heb verzwegen voor mijn vriend. Het zijn toch bepaalde gevoelens die je niet uit/vertelt.

Hoe denken jullie daarover of denk ik nu te ver door in de situatie Wink?
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 22:40

Michelle> nee ik vind het niet als iets verzwijgen, niet eerlijk zijn. Je doet tenslotte niks verkeerds. Gevoelens kan je niet uitschakelen die komen gewoon. En als jij er verder niks mee doet, is er niks te verzwijgen denk ik.
Hoe zou jij je voelen als je vriend vertelt gevoelens voor een ander te hebben maar er niks mee doet?

Gast
Gast

Bericht  Curious do 3 nov 2011 - 22:41

ik zou het zelf ook niet vertellen, mijn vriend zou daar helemaal neits mee kunnen en hartstikke onzeker worden.
Tegenovergesteld is het ooit wel gebeurd. Ik merkte het zelf, dat mijn vriend het steeds over iemand had en vroeg er toen na. Hij bleek haar inderdaad meer dan leuk te vinden, maar verzekerde me ook dat hij daar niets mee wilde doen omdat hij veel meer van mij hield.
Uiteindelijk zijn ze elkaar uit het oog verloren (waren collega's). Was wel een moeilijke situatie, omdat die collega mijn vriend ook meer dan leuk vond, en ik haar niet kende en dus ook niet in kon schatten wat zij zo doen.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Le Chat Noir do 3 nov 2011 - 23:02

Nee ik zou niks zeggen..wat heeft hij eraan? Ga ook niet mijn huwelijk direct op t spel zetten voor zoiets
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Sugarfall do 3 nov 2011 - 23:25

Ik zou het niet meteen zeggen, mezelf kennende kan het best eens een bevlieging zijn, en zoiets kan toch al iets kapot maken in je relatie. Ik zou het ook wel een vervelend gevoel vinden tegenover mijn vriend, misschien zelfs niet helemaal eerlijk, maar zou het wel belangrijk vinden om alles eerst voor mezelf duidelijk te hebben. Meteen vertellen, hem verdriet doen en daarna toch besluiten bij elkaar te blijven gaat ook niet werken. Ik zou het ook niet willen weten als mijn vriend onder de indruk is van een ander meisje, dat kan gebeuren, ik wil het pas weten als hij écht gevoelens voor haar krijgt.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Noosa vr 4 nov 2011 - 0:22

Theedoosje schreef:Michelle> nee ik vind het niet als iets verzwijgen, niet eerlijk zijn. Je doet tenslotte niks verkeerds. Gevoelens kan je niet uitschakelen die komen gewoon. En als jij er verder niks mee doet, is er niks te verzwijgen denk ik.
Hoe zou jij je voelen als je vriend vertelt gevoelens voor een ander te hebben maar er niks mee doet?
Zoals ik in de opening schreef is dat gebeurd. Mijn ex vertelde het toen het uit was (ik heb het uit gemaakt om een andere reden), als extra trap na zeg maar. Ik had (heb) er niks aan om het te weten maar dat ik het nu wel weet heb ik nog steeds wel een beetje moeilijk mee. Ik had eerst zoiets van "waarom heb je dat niet meteen eerlijk vertelt toen het nog aan was" maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen. Denk dat dat dat was omdat ie eerst zelf zijn gevoelens op een rijtje wilde zetten, wat ik ergens ook wel weer kan begrijpen.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 0:24

Michelle> wat had je gedaan dan als hij het eerder verteld had?

Gast
Gast

Bericht  *Noosa vr 4 nov 2011 - 0:35

Dan had ik het net zo goed uit gemaakt, op basis van de factoren waardoor het nu ook al uit is gegaan. Als ik het eerder had geweten had het een extra rol gespeeld naast de rest wat niet goed zat.
EDIT:
Hij had haar ongeveer in de laatste 2 weken van onze relatie ontmoet dus wat ik hierboven beschrijf heeft daarmee te maken. Als ik het bijv. in het midden van onze relatie had geweten dan weet ik niet wat ik had gedaan, dan hadden we heel goed moeten praten (want toen speelden die andere factoren niet zo).

Laatst aangepast door *Michelle op vr 4 nov 2011 - 2:42; in totaal 2 keer bewerkt
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 0:37

Maar goed uit was het dan sowieso door nog meerdere factoren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: