Vertellen?
+14
ellibre
Pandora
Caro
slaatje
Rush
myloon
Shisha
Kerel
Niekske
sanne-84
Siem
Twellie
Fayebella
Toet
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vertellen?
Stel.. Twee kennissen van je hebben een relatie, je bent er per toeval achtergekomen dat de man vreemdgaat. Wat doe je er mee? Vertellen of niet?
(Het gaat dus niet om (goede) vrienden, gewoon kennissen waar je verder niet veel mee hebt, waar je een praatje mee maakt als je ze toevallig tegenkomt maar verder niets)
(Het gaat dus niet om (goede) vrienden, gewoon kennissen waar je verder niet veel mee hebt, waar je een praatje mee maakt als je ze toevallig tegenkomt maar verder niets)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Vertellen?
Tja lastig. Ik zou het denk niet doen, omdat het een kennis is. Grote kans dat de man het ontkent en dan heb jij het gedaan.
Aan de andere kant, als ik een relatie had en hij ging vreemd, dan zou ik toch wel graag willen weten.
Aan de andere kant, als ik een relatie had en hij ging vreemd, dan zou ik toch wel graag willen weten.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, zou niets zeggen.
Laatst aangepast door Maura op ma 26 maa 2012 - 11:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als ik er niet omheen kan, verzoek ik de vreemdganger het op te biechten, omdat ik niet zit te wachten op die last op mijn schouders en niet wil liegen daarover.
Gast- Gast
Oei lastig. Ik zou ook melden bij de vreemdganger dat ik er van weet en dat het aan hem is om te vertellen, zo niet dan neem ik die taak misschien wel op mij.
Gast- Gast
Dat zou ik niet doen als het om kennissen ging.
Laatst aangepast door Tuinstoel op ma 26 maa 2012 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Dat zou ik niet doen als om kennissen ging.
Ik ook niet
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
ik ook niet. mocht ik ze een keer spreken dan zou ik er via een omweg laten weten dat ik ervan weet (een of andere slinkse opmerking) maar ik zou ze er niet apart voor opzoeken
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Megara schreef:Oei lastig. Ik zou ook melden bij de vreemdganger dat ik er van weet en dat het aan hem is om te vertellen, zo niet dan neem ik die taak misschien wel op mij.
Dit zou ik ook doen, maar ik ga ze er niet voor opzoeken. Het is lastig, maar ik zou het zelf ook willen weten als mijn vriend vreemd zou gaan, dus daarom zou ik het op deze manier doen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
nu is de aardigheid dat jullie er gelijk van uitgaan dat die man vreemd gaat. Misschien zij wel?
*komt op voor de bevolkingsgroep man*
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:nu is de aardigheid dat jullie er gelijk van uitgaan dat die man vreemd gaat. Misschien zij wel?
Het geslacht stond al in de openingspost
Gast- Gast
Kerel ze zegt in de openingspost dat de man vreemd gaat.
Maar ik zou het niet zeggen denk ik. Ligt eraan hoe goed ik ze ken.
Maar ik zou het niet zeggen denk ik. Ligt eraan hoe goed ik ze ken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Moeilijk moeilijk, Ik denk toch dat ik er niets van zal zeggen.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
je hebt gelijk te snel gelezen. Sorry
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou het voor me houden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kerel schreef:je hebt gelijk te snel gelezen. Sorry
Jammerrrrrrrrrrrrr
Ik zou het ook niet vertellen, wel idd bij de vreemdganger door laten schemeren dat jij er vanaf weet.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou het niet vertellen en ook niet laten doorschemeren. Het zijn immers mijn zaken niet, wat heeft een vage bekende te maken met de zaken die tussen twee andere mensen spelen? Helemaal niks. Je weet niet wat er aan de hand is, je weet de details niet en dan ga je je er wel enigszins mee bemoeien? Nee... dat zou ik nooit doen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik zou het niet zeggen, misschien hebben ze wel een "open relatie"
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zou me er totaal niet mee bemoeien.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik zou me er niet mee bemoeien.
Ik wilde net als Pandora zeggen, misschien hebben ze wel een open relatie, weet jij veel.
Ik wilde net als Pandora zeggen, misschien hebben ze wel een open relatie, weet jij veel.
Gast- Gast
Caro schreef:Ik zou het niet vertellen en ook niet laten doorschemeren. Het zijn immers mijn zaken niet, wat heeft een vage bekende te maken met de zaken die tussen twee andere mensen spelen? Helemaal niks. Je weet niet wat er aan de hand is, je weet de details niet en dan ga je je er wel enigszins mee bemoeien? Nee... dat zou ik nooit doen.
Dit is dus wat ik ook denk, maar van de andere kant heeft zij er toch recht op het te weten? Zij denkt in een gelukkige relatie te zitten terwijl haar vriend haar bedonderd en er ook nog mensen zijn die daarvan weten..
Toet- Lady Post-a-lot
Pandora schreef:Ik zou het niet zeggen, misschien hebben ze wel een "open relatie"
Ik ken ze dan wel weer net goed genoeg om te weten dat dat niet zo is.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Caro schreef:Ik zou het niet vertellen en ook niet laten doorschemeren. Het zijn immers mijn zaken niet, wat heeft een vage bekende te maken met de zaken die tussen twee andere mensen spelen? Helemaal niks. Je weet niet wat er aan de hand is, je weet de details niet en dan ga je je er wel enigszins mee bemoeien? Nee... dat zou ik nooit doen.
Dit is dus wat ik ook denk, maar van de andere kant heeft zij er toch recht op het te weten? Zij denkt in een gelukkige relatie te zitten terwijl haar vriend haar bedonderd en er ook nog mensen zijn die daarvan weten..
Daarom zou ik het haar wel vertellen. Of het een kennis of vriendin is, maakt toch niet uit? een kennis is ook weer niet een vage bekende.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
En wie zegt dat zij dat recht wil hebben? Niet om het een of het ander, maar je kunt niet voor haar invullen of zij daar 'recht' op heeft of niet. Misschien wil ze het niet weten, misschien wil ze liever haar hoofd in het zand steken. Je projecteert nu je eigen wensen op haar.. en niet iedereen zit zo natuurlijk in elkaar als jijzelf.
Dus nee... ik zou het nog steeds niet vertellen..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:En wie zegt dat zij dat recht wil hebben? Niet om het een of het ander, maar je kunt niet voor haar invullen of zij daar 'recht' op heeft of niet. Misschien wil ze het niet weten, misschien wil ze liever haar hoofd in het zand steken. Je projecteert nu je eigen wensen op haar.. en niet iedereen zit zo natuurlijk in elkaar als jijzelf.
Ze kan altijd nog haar kop in het zand steken en het niet geloven.
Ik zou het trouwens misschien meer voor mezelf vertellen. Ik zou een naar gevoel erbij hebben dat ik dat weet en zij niet als ik een praatje met haar maak.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
» Zou jij dit vertellen of niet?
» Even wat vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
» Zou jij dit vertellen of niet?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: