Druk jij nog wel eens op een deurbel?
+22
Lynn_
Flippin' Bitch
Shisha
silly-one
studiebol
Blond
Mizz_S
blondje1313
Ella
Caresses
Snoes
SuperGrover
Caramba
Tyrael
Mari
Roxi3
Minx
Tania
_DoI
Sarah1985
Jeanette
Inge
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Druk jij nog wel eens op een deurbel?
Ik bel altijd gewoon aan en bij sommige loop ik achterom. Ik bel alleen met de mobiel als de bel het niet doet en ik zie diegene niet in de woonkamer. Anders klop ik wel weer op het raam.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja, ik bel gewoon aan. Ik ga eigenlijk alleen bij mijn opa en oma & schoonvader achterom.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, hier in dit deel van het land gebruiken wij nog de deurbel om te laten horen dat er iemand is. Waarom zou ik zelf gaan bellen (dat ook nog geld kost) terwijl ik heel simpel op die deurbel kan drukken? Ik ga ook bij genoeg mensen achterom. Maar mocht de deur op slot zitten dan bel ik aan.
Gast- Gast
Ik bel gewoon aan hoor. Maar meestal ga ik langs de achterdeur naar binnen. Is hier 'normaal'.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Bij mijn ouders bel ik aan, en als ze niet snel genoeg open doen gebruik ik mijn eigen sleutel wel Bij mijn schoonouders gaan we achterom, ik weet niet eens hoe hun voordeur eruit ziet. En bij vrienden bel ik ook gewoon aan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik druk altijd gewoon op de bel.
Wat betreft onverwacht bezoek, bij mij ligt het er eerder aan wie het is. Als ik met iemand afspreek en ik verheug me daar erg op dan zal ik het waarschijnlijk ook wel gezellig vinden als diegene onverwacht voor de deur staat. Het gebeurt vrijwel nooit, omdat dat gewoon niet de gewoonte is. Misschien zou ik het soms wel leuk vinden als het wel iets meer de gewoonte was.
Wat betreft onverwacht bezoek, bij mij ligt het er eerder aan wie het is. Als ik met iemand afspreek en ik verheug me daar erg op dan zal ik het waarschijnlijk ook wel gezellig vinden als diegene onverwacht voor de deur staat. Het gebeurt vrijwel nooit, omdat dat gewoon niet de gewoonte is. Misschien zou ik het soms wel leuk vinden als het wel iets meer de gewoonte was.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bel ook altijd aan, daar is de bel toch voor? Alleen bij mijn ouders lopen we via de berging (zit aan de voorkant van het huis) naar binnen.
Onverwacht bezoek vind ik vervelend. Ik word heel zenuwachtig als mijn huis niet opgeruimd is en er staat onverwachts iemand voor de deur. Daarom wil ik altijd dat iemand belt als hij/zij langs wil komen, dan kan ik me daarop voorbereiden.
Onverwacht bezoek vind ik vervelend. Ik word heel zenuwachtig als mijn huis niet opgeruimd is en er staat onverwachts iemand voor de deur. Daarom wil ik altijd dat iemand belt als hij/zij langs wil komen, dan kan ik me daarop voorbereiden.
Gast- Gast
Ik bel altijd aan, behalve bij mijn ouders daar loop ik gewoon naar binnen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik bel altijd aan behalve bij mn ouders en één vriendin (maar daar kom ik niet onaangekondigd hoor). Ik hou zelf helemaal niet van onverwacht bezoek, een belletje vooraf lijkt me een kleine moeite. Doe ook de deur niet open als ik niemand verwacht.
Gast- Gast
Ik bel altijd aan. Tenzij mensen de bel niet horen ( komt nogal vaak voor aangezien al mijn vriendin in een studentenhuis wonen ) of als ik niet zeker weet welk nummer het is bel ik ze ook op
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Tuurlijk, waarom zou ik mijn mobiel gebruiken terwijl er naast de deur een bel zit?
Gast- Gast
Ik druk op de deurbel of ik loop achterom. Het ligt er natuurlijk wel aan bij wie.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Onze deurbel
» Continue ´druk´ down under ..
» Druk op je werk
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Help, man kan de druk niet aan..
» Continue ´druk´ down under ..
» Druk op je werk
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Help, man kan de druk niet aan..