Druk jij nog wel eens op een deurbel?
+22
Lynn_
Flippin' Bitch
Shisha
silly-one
studiebol
Blond
Mizz_S
blondje1313
Ella
Caresses
Snoes
SuperGrover
Caramba
Tyrael
Mari
Roxi3
Minx
Tania
_DoI
Sarah1985
Jeanette
Inge
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Druk jij nog wel eens op een deurbel?
Druk jij nog wel eens op iemands deurbel? Ik niet. Bel altijd zovan: he ik sta voor je deur. Belachelijk eigenlijk, bedacht ik me laatst. Ook al mijn vrienden bellen altijd eerst naar mijn mobiel. Onverwachts langskomen is al helemáál not done. Al was dat in het dorp vroeger heel anders waar ik woonde, daar kwam iedereen gewoon achterom zonder aankondiging. Zou ik nu echt niet aan moeten denken....
Hoe is dat bij jullie?
Hoe is dat bij jullie?
Gast- Gast
Re: Druk jij nog wel eens op een deurbel?
Ik gebruik de deurbel of ga achterom, ligt eraan bij wie.
Bel eigenlijk nooit naar iemand dat ik er ben. owja naar 1 vriendin als ze niet open doet na dat ik op de bel gedrukt heeft (woont bovenin een studentenhuis en hoort de bel niet altijd)
Bel eigenlijk nooit naar iemand dat ik er ben. owja naar 1 vriendin als ze niet open doet na dat ik op de bel gedrukt heeft (woont bovenin een studentenhuis en hoort de bel niet altijd)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wij lopen altijd gewoon bij vrienden naar binnen..
Gast- Gast
Inge schreef:Ik gebruik de deurbel of ga achterom, ligt eraan bij wie.
Hier precies hetzelfde!
Iedereen komt hier gewoon achterom. En als ik degene wat minder ken druk ik op de bel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nou toevallig bedacht ik me dat bij m'n stieftante van de week, toen ik daar aan kwam. Ik had al gesmst in de bus dat ik er aan kwam, en toen stond ik voor de voordeur en dacht ik: Kan ik nou niet net zo goed via de achterdeur komen (als ik daar al even ben doe ik dat altijd). Was wel maf.
Maar ja ik druk dus nog wel eens op de deurbel. Maar ik sms meestal inderdaad wel van te voren
Maar ja ik druk dus nog wel eens op de deurbel. Maar ik sms meestal inderdaad wel van te voren
Gast- Gast
ja zo vaak bij mijn clienten. Bij mijn ouders loop ik zo naar binnen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
ligt eraan bij wie ofzo. Bij heel veel mensen ga ik gewoon achterom, maar sommige mensen hebben geen achterom en dan zal ik echt moeten aanbellen. Ook bel ik aan met collecteren ofzo, loop ik niet zomaar bij mensen achterom.
Gast- Gast
Dat lijkt me nogal logisch om eerlijk te zijn, haha..Lily schreef:Ook bel ik aan met collecteren ofzo, loop ik niet zomaar bij mensen achterom.
Gast- Gast
Ik hou niet van onverwachts bezoek en ga zelf ook nooit onaangekondigd bij iemand langs. Hier woont het merendeel van mijn vrienden in een appartement en dan bel ik altijd aan. Bij mijn schoonvader ga ik achterom.
Edit: In Nederland ga ik wel altijd achterom.
Edit: In Nederland ga ik wel altijd achterom.
Laatst aangepast door _DoI op vr 1 apr 2011 - 2:03; in totaal 2 keer bewerkt
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
_Donnaa schreef:Dat lijkt me nogal logisch om eerlijk te zijn, haha..Lily schreef:Ook bel ik aan met collecteren ofzo, loop ik niet zomaar bij mensen achterom.
Nou, hier doen ze dat wel hoor, maar die mensen kennen we dan ook vaak persoonlijk. En de meeste weten dat de bel het niet doet bij de voordeur.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Maar dat is anders natuurlijk;)..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Dat lijkt me nogal logisch om eerlijk te zijn, haha..Lily schreef:Ook bel ik aan met collecteren ofzo, loop ik niet zomaar bij mensen achterom.
Nou, hier doen ze dat wel hoor, maar die mensen kennen we dan ook vaak persoonlijk. En de meeste weten dat de bel het niet doet bij de voordeur.
Als ik bij m`n oma ga collecteren bel ik ook niet aan
Gast- Gast
Nee als ik voor de deur sta ga ik niet bellen, maar druk ik op de deurbel, toch veel makkelijker? Bezoek zonder aankondiging hou ik ook niet van Dat ze ineens voor je deur staan 'hoooiiiiii' nee bedankt.
Gast- Gast
Ik ga echt niet bellen als ik voor de deur sta, daar zie ik de logica nit zo van. Ik druk dus gewoon op de bel.
Hier komen de meeste bekende achterom dus bij ons word niet zo vaak aangebeld.
Hier komen de meeste bekende achterom dus bij ons word niet zo vaak aangebeld.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Hazeltje schreef:Ik druk eigenlijk altijd op de deurbel.
+1
Gast- Gast
Lily schreef:ligt eraan bij wie ofzo. Bij heel veel mensen ga ik gewoon achterom, maar sommige mensen hebben geen achterom en dan zal ik echt moeten aanbellen. Ook bel ik aan met collecteren ofzo, loop ik niet zomaar bij mensen achterom.
ik woon in een klein boerendorpje waar het meerendeel het normaal vind als je gewoon achterom komt, maar ik vind het collecteren dat je gewoon netjes aan moet bellen. Behalve als je die mensen goed kent dan is het wat anders natuurlijk
Gast- Gast
Tja aangezien mijn fanfare ter aankondiging van mijn aankomst nog niet helemaal 100% is, gebruik ik toch maar de deurbel om aan te tonen dat ik er ben.
Gast- Gast
ja ik bel altijd kost me minder geld. Pas als ik afgesproken heb en iemand doet niet open pak ik mijn telefoon .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik woon in een dorp en als ik bij vrienden langs ga, dan bel ik aan, maar soms loop ik ook wel eens achterom, het is maar net hoe het uitkomt, of het mooi weer is (en vrienden in de tuin zitten). Maar als ik langskom, bel ik ze nooit dat ik voor de deur sta. Dat vind ik een beetje onzin eigenlijk.
Edit: hoewel.. laatst was ik de deur uit gegaan en had ik mijn sleutels niet mee. Mijn vriend was op zolder met veel lawaai aan het klussen. Toen ik weer thuis kwam, heb ik met mijn mobiel tig x ons nummer gebeld, maar mijn vriend hoorde het niet. Zijn mobiel zag ik beneden op tafel liggen dus het had geen zin die te bellen. Dus kon ik niet binnenkomen... na 10 minuten kwam mijn vriend toevallig beneden en zag hij mij buiten staan, haha.
Edit: hoewel.. laatst was ik de deur uit gegaan en had ik mijn sleutels niet mee. Mijn vriend was op zolder met veel lawaai aan het klussen. Toen ik weer thuis kwam, heb ik met mijn mobiel tig x ons nummer gebeld, maar mijn vriend hoorde het niet. Zijn mobiel zag ik beneden op tafel liggen dus het had geen zin die te bellen. Dus kon ik niet binnenkomen... na 10 minuten kwam mijn vriend toevallig beneden en zag hij mij buiten staan, haha.
Laatst aangepast door Break Of Day op vr 1 apr 2011 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik bel eigenlijk altijd aan, behalve als ik met mijn moeder naar mijn oma ga, mijn moeder heeft de sleutel en gaat zelf naar binnen.
Gast- Gast
Ik gebruik altijd de deurbel bij vrienden en familie, behalve bij mijn ouders want ik heb de sleutel van hun huis.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik druk altijd op de bel, behalve bij mijn schoonouders niet daar gaan we achterom.
Ik bel alleen als ik iemand moet ophalen, zo van ''ik sta voor de deur hoor'', ik toeter dan nooit, waarom eigenlijk niet??? geen idee.
Onverwachts bezoek vind ik niet erg, zelf ga ik ook wel is onverwachts langs bij iemand, omdat ik dan in de buurt ben.
Ik bel alleen als ik iemand moet ophalen, zo van ''ik sta voor de deur hoor'', ik toeter dan nooit, waarom eigenlijk niet??? geen idee.
Onverwachts bezoek vind ik niet erg, zelf ga ik ook wel is onverwachts langs bij iemand, omdat ik dan in de buurt ben.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vind onverwachts bezoek echt vreselijk, hier gebeurt dat ook echt nooit. Is zó not-done in mijn vriendengroep/familie! Zou dat een verschil zijn in stad/dorp vraag ik me dan af? Want toen ik in een dorp woonde bij mijn ouders kwam iedereen altijd onverwachts op bezoek toen hield ik daar ook al nooit van, ik ben erg gesteld op mijn alleen-tijd/privacy, eigen tijdsindeling, vaak genoeg heb ik totaal geen behoefte om mensen te zien... Hoe zit dat dan bij mensen die wel onverwachts bezoek krijgen? Vinden jullie dat altijd leuk? Zit je daar altijd op te wachten? (of ben ik gewoon een kluizenaar ofzo)
Gast- Gast
Ik ken dat helemaal niet, bij iemand achterom gaan. Ik gebruik altijd de deurbel (dus eigenlijk nooit de telefoon om te zeggen dat ik er aan kom). Ligt er misschien ook aan dat ik in een stad woon en dat dat op een dorp gebruikelijker is. Zou me er ook trouwens niet prettig bij voelen, om zo maar bij iemand naar binnen te stappen haha. Maar dat is denk ik ook omdat ik het dus niet gewend ben.
Zelf ga ik nooit onverwacht bij iemand op bezoek omdat ik daar zelf een hekel aan heb als iemand bij mij onverwacht voor de deur staat. En als ik het heel erg druk heb en eigenlijk niemand verwacht doe ik soms de deur ook niet open.
Zelf ga ik nooit onverwacht bij iemand op bezoek omdat ik daar zelf een hekel aan heb als iemand bij mij onverwacht voor de deur staat. En als ik het heel erg druk heb en eigenlijk niemand verwacht doe ik soms de deur ook niet open.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik bel altijd aan! Zelfs bij clienten waarvan ik de sleutel heb bel ik aan, dan schrikken ze niet als je opeens binnen staat, vind ik wel zo netjes...
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Onze deurbel
» Continue ´druk´ down under ..
» Druk op je werk
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Help, man kan de druk niet aan..
» Continue ´druk´ down under ..
» Druk op je werk
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Help, man kan de druk niet aan..