Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Druk jij nog wel eens op een deurbel?

+22
Lynn_
Flippin' Bitch
Shisha
silly-one
studiebol
Blond
Mizz_S
blondje1313
Ella
Caresses
Snoes
SuperGrover
Caramba
Tyrael
Mari
Roxi3
Minx
Tania
_DoI
Sarah1985
Jeanette
Inge
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Druk jij nog wel eens op een deurbel? - Pagina 2 Empty Re: Druk jij nog wel eens op een deurbel?

Bericht  Caramba vr 1 apr 2011 - 3:23

Tijdens mijn werk moet ik sowieso bij mensen aanbellen, anders kom ik niet eens binnen, wonen voornamelijk in een flat.
Als ik naar mijn pa ga bel ik soms aan als ik de sleutel ben vergeten, anders loop ik door. Bij mijn schounouders ga ik achterom.
Bij vrienden kunnen we vaak zo naar binnen lopen. Maar er zijn wel vrienden waarbij we moeten aanbellen.
Ik sta nooit met mijn telefoon in de hand en dan zeggen, doe die deur eens open.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk jij nog wel eens op een deurbel? - Pagina 2 Empty Re: Druk jij nog wel eens op een deurbel?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:23

Daar is de bel toch voor? Alleen bij mijn ouders bel ik niet maar die weten dat ik er aan kom en dan gebruik ik de sleutel. Als mijn moeder dan bezig is, hoeft mijn vader ook niet op te staan.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 1 apr 2011 - 4:43

Bellen dat je voor de deur staat, vind ik eigenlijk behoorlijk raar. Nee, daar is een deurbel voor. En bij vrienden en familie ga ik achterom.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:47

Eh ja, daar is een deurbel voor :P

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 1 apr 2011 - 4:48

Dat ligt er maar net aan. Bij familie en bij sommige vrienden ga ik gewoon achterom, maar bij sommigen bel ik aan. Ik ga in ieder geval niet voor de deur staan bellen dat ik voor hun deur sta.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:49

Trisha schreef:Tja aangezien mijn fanfare ter aankondiging van mijn aankomst nog niet helemaal 100% is, gebruik ik toch maar de deurbel om aan te tonen dat ik er ben.

Goh, daar heeft mijn orkest ook last van.

Dus gebruik ik de deurbel ook maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:00

Ik bel nog gewoon aan eigenlijk, al zien mensen me ook wel vaak aankomen als ze me verwachten. Heel soms als ik iemand op pik bel ik vanuit de auto dat ik voor de deur sta, maar als er tijd is stap ik ook gewoon uit en bel aan.

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 1 apr 2011 - 5:01

Ja ik bel bijna altijd op de deurbel (tenzij ik ergens voor het eerst kom dan bel ik meestal dat ik er bijna ben).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:11

Bellen kost geld dus dan druk ik liever op de deurbel :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:23

Volgens mij zit ik met mijn vrienden dan in een raar soort bubbel van niet-deurbel-drukkers Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:27

Ik bel gewoon aan of ik loop naar binnen. Bij mijn vriend toeter ik altijd even omdat hij zich altijd de pleuris schrikt van de bel.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Ella vr 1 apr 2011 - 5:32

Hazeltje schreef:Ik druk eigenlijk altijd op de deurbel.
Ik ook alleen bij de ouders lopen we zo naar binnen we hebben gewoon nog de sleutel
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:53

Youandi schreef:
Trisha schreef:Tja aangezien mijn fanfare ter aankondiging van mijn aankomst nog niet helemaal 100% is, gebruik ik toch maar de deurbel om aan te tonen dat ik er ben.

Goh, daar heeft mijn orkest ook last van.

Dus gebruik ik de deurbel ook maar.

Ik ben in te huren voor €100 per bel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 1:54

Ik bel netjes aan, tenzij anders is aangegeven. Ik loop nooit ergens zomaar naar binnen als ik niet weet of dat gewenst is.

Zelf zeg ik tegen bezoek dat ik verwacht, dat ze wel achterom mogen komen, en dan zorg ik dat de poort en achterdeur open zijn.

Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 2 apr 2011 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 1:57

Nee, want ik heb meestal de sleutel van het complex en wandel zo binnen onder het mom van "Hier ben ik dan". :P Laatst heb ik wel iemand gebeld, maar niet omdat ik niet wilde aanbellen, maar omdat ik simpelweg het huisnummer niet meer wist. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 2:12

Ik gebruik de deurbel regelmatig. Bij mijn ouders niet want daar kom ik gewoon achterom of ik heb de sleutel dus bel niet nodig :P Bij vrienden bel ik wel gewoon aan en bij onbekenden ook Very Happy

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 2 apr 2011 - 2:20

Als ik bij mensen voor de voordeur sta gebruik ik wel de deurbel, lijkt me ook minder omslachtig dan bellen. Als mensen de deurbel horen weten ze ook meteen dat ze naar de voordeur moeten komen.
Bij mijn ouders heb ik de sleutel en ga ik soms door de voordeur binnen. Bij bekenden ga ik normaal gesproken achterom.
Onverwacht bezoek is een beetje wisselend, ligt er aan hoe het huis er uit ziet of ik er wel of niet blij mee ben Wink
Als mensen onverwacht langskomen moeten ze er ook tegen kunnen als je zegt dat het niet uitkomt!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mizz_S za 2 apr 2011 - 2:46

Ik bel altijd gewoon aan. Alleen bij mn ouders en de ouders van mn vriend gaan we wel achterom, en ook bijv. bij mn oma, en zijn opa en oma. Bij ons komt nooit iemand achterom want die hebben we niet... :P Wij hebben trouwens een verschrikkelijke bel, als die gaat krijg je bijna een hartverzakking dus als ik zie dat er iemand aan komt zet ik meestal de deur al open.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 2:50

Ik vind het zo raar om te bellen (met de telefoon dan) als je voor de deur staat, waarom zou je jezelf op kosten jagen als je met een gratis drukje op die deurbel ook de deur geopend krijgt?

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 2 apr 2011 - 2:55

Niet eens om de kosten, zo'n deurbel is daar toch gewoon voor gemaakt?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 2:56

Het hele topic doet me eraan herinneren dat mijn intercom het niet doet. Maandag even bellen! Very Happy

Bij mij moeten ze dus bellen, met hun mobiel, om binnen te komen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 3:06

haha ABE :P Hopelijk snel niet meer en werkt hij weer gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Blond za 2 apr 2011 - 4:20

Ik druk altijd op de deurbel.

Heel soms niet bij een jongen, maar die woont in een studentenhuis, en is niet altijd in zijn kamer. Dan bel ik naar zijn gsm.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol za 2 apr 2011 - 5:50

Bij sommige bel ik aan bij sommige ga ik achterom, maar ik bel nooit iemand op met "Hallo ik sta voor je deur" Daar is de deurbel toch ook gewoon voor??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  silly-one za 2 apr 2011 - 22:55

Ik gebruik nooit mijn telefoon om mensen te bellen dat ik voor hun deur sta. Behalve bij mensen die geen deurbel hebben. Ik heb één vriendin en één vriend die geen deurbel hebben. Maar anders gewoon de deurbel. Vind het eigenlijk grote onzin om te moeten bellen om te zeggen dat je voor de deur staat.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: