Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze deurbel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onze deurbel Empty Onze deurbel

Bericht  Pannetoet ma 10 dec 2012 - 4:41

He dames!

Ik word helemaal gek van onze deurbel..deze gaat namelijk uitzichzelf af! Op de raarste momenten en met verschillende melodietjes (is dit een woord?). Het is een vrij goedkope van de Blokker..misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit te verhelpen?
Ik heb nu maar de batterij eruit gehaald :p
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze deurbel Empty Re: Onze deurbel

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 4:43

Zo`n ding met een frequentie erin? Moet je de frequentie van de deurbel wijzigen.

Kan best zijn dat je buurman (of iemand in de buurt) ook iets heeft met dezelfde frequentie waardoor jou deurbel ook af gaat.

Mijn opa en oma hebben dit ook gehad. Alleen hebben die na 013716412452 frequenties een nieuwe deurbel gehaald, want die kregen het niet goed.

Vraag me niet hoe het werkt trouwens. Onze deurbel 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Pannetoet ma 10 dec 2012 - 4:53

Haha ik wou net vragen hoe je dan de frequentie wijzigt maar dat weet je dus ook niet.....
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  jena ma 10 dec 2012 - 5:14

Oh man, dit heb ik in mijn vorige huis ook gehad. Hoorde ik steeds "honden blaffen" , ik dacht dat ik helemaal gek werd. Maar dat bleek dus iemand anders z'n bel-deuntje te zijn die de hele tijd bij mij afging omdat we op dezelfde frequentie stonden.
Ik geloof dat je dan de bel zelf moest openmaken. Daar zitten blokjes in (bij mij 6). Daar kan je er gewoon een aantal uithalen (maakt niet uit welke) en dan is je frequentie veranderd. Weet niet of dat bij jou ook zo werkt, maar je weet maar nooit.
Best dom dat dat nergens staat (bij mijn bel in ieder geval toen niet toen ik hem kocht), maar met googlen (naam bel + handleiding/ 'probleem' ofzo) ben ik tot de oplossing gekomen.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud