Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L vr 25 nov 2011 - 9:09

@ Blue Flower: Kan me voorstellen dat dat een flinke klap is! Ben net als Pussycat ook wel benieuwd hoe het nu met de medische kant staat bij jullie.

@ Pearl: herkenbaar hoor! Maar aan andere kant, ik geniet ook nog heel erg van het hebben van 1 kindje. Van die kennis....zoiets is altijd lastig. Ik kan ook niet tegen al die verhalen van 'pijntje hier, pijntje daar' hoor, maar sommige meiden hebben het echt niet getroffen met de zwangerschap.

@ Roos: kan me ook wel voorstellen hoor, wij wachten ook tot april/mei tot zwanger worden, omdat we nog 3 weken een verre reis willen maken. En ik wil niet zwanger zijn op vakantie. Dat heb ik eerder gedaan en dat was een rotvakantie!

@ Wennes: nogmaals een heel fijne zwangerschap!

@ FF: toch fijn dat je nu wat zekerheid hebt, en kun je je daarop richten inderdaad.

@ Pussycat: je wordt nog eens een ovulatietest-expert

@ Pandora: tussen de regels door kon je idd weleens lezen dat je er nog niet helemaal klaar voor bent. En zwanger worden is gewoon een stuk leuker wanneer je er ook voor de volle 100% (in hoeverre dat mogelijk is) erachter staat. Misschien tot over een paar maanden smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat vr 25 nov 2011 - 9:18

Flower_L schreef:
@ Pussycat: je wordt nog eens een ovulatietest-expert


Haha kom voor vragen maar niet bij mij, want ik geloof niet dat ik er wijzer van ga worden :P
Mijn vorige cyclus was 37 dagen... Ik zit nu op dag 15/16? In ieder geval de test is nog niet positief geweest. Maar is wel van een duidelijk licht streepje (maar niet positief) naar een bijna niet zichtbaar streepje gegaan..
Dus heb ik hem nu al gemist of wat? haha ik weet het niet Neutral
In ieder geval zit er geen opbouw in...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 9:19

En buiten die testen het temperaturen dan? Dat moet toch elke dag? Dan kan je het niet missen. Toch?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat vr 25 nov 2011 - 9:21

Pff temperaturen lijkt me zo vermoeiend daar heb ik geen zin in hoor :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 9:21

Hahaha, hmmm tsjah, euhm.. dan weet ik het ook niet. nerd
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** vr 25 nov 2011 - 9:30

Flower_L schreef:maar sommige meiden hebben het echt niet getroffen met de zwangerschap.

dat klopt en dat is ook heel erg .
maar ik ken haar al langer van vandaag en het ergste van alles is die heeft altijd wel iets heeft ze geen hoofdpijn dan wel in der rug al voordat ze zwanger was .
ik had dus eigelijk al voorspelt dat ze bekken klachten zou krijgen ... erg sneu
en dan maakt met het soms zo boos dat ze niet gewoon blij is terwijl ik van dicht bij het verdriet mee maak van mijn vriendin die een miskraam kreeg .

ik heb wel al verteld tegen haar dat ze meer moet genieten . dat er mensen zijn die geen kindjes kunnen krijgen of heel erg moeilijk zwanger raken .
en dat ik vind dat ze dankbaar mag zijn dat ze wel zwanger is ,
en dit heb ik dan een beetje vriendelijk gebracht haha
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 9:33

**_pearl_** schreef:
Flower_L schreef:maar sommige meiden hebben het echt niet getroffen met de zwangerschap.

dat klopt en dat is ook heel erg .
maar ik ken haar al langer van vandaag en het ergste van alles is die heeft altijd wel iets heeft ze geen hoofdpijn dan wel in der rug al voordat ze zwanger was .
ik had dus eigelijk al voorspelt dat ze bekken klachten zou krijgen ... erg sneu
en dan maakt met het soms zo boos dat ze niet gewoon blij is terwijl ik van dicht bij het verdriet mee maak van mijn vriendin die een miskraam kreeg .

ik heb wel al verteld tegen haar dat ze meer moet genieten . dat er mensen zijn die geen kindjes kunnen krijgen of heel erg moeilijk zwanger raken .
en dat ik vind dat ze dankbaar mag zijn dat ze wel zwanger is ,
en dit heb ik dan een beetje vriendelijk gebracht haha

Dat heb je dan al goed gezegd! Kort maar krachtig, hoe reageerde zij hier verder op?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD vr 25 nov 2011 - 13:39

Zo he he....hier ben ik dan! Zo druk gehad deze week, geen tijd gehad om te forummen!

Heb wel het een en ander teruggelezen, maar niet alles van een hele week haha!

Hoe is het hier? Nog nieuws??
Hier eigenlijk weinig te melden. Ik ben nu "al" 1 maand en een dag gestopt met de pil, maar heb zomaar het gevoel dat t nog wel even duurt voor ik zwanger ben, en dat is helemaal prima. Moet als het goed is volgende week donderdag ongeveer ongesteld worden (uitgaande van een gemiddelde cyclus) dus ik ben benieuwd:)

Wel leuk dat het hier nu opeens zo druk wordt, gezellig! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 23:17

Nou hopelijk loopt je cyclus dan een beetje "normaal" nog wel last gehad van die tussentijdse bloedingen? En heb je nu vanaf die laatste bloeding 4 weken bij op geteld? ervan uit gaande dat die bloedingen 1 menstruatie konden zijn?

Hier ook weinig nieuws, ik voel me heel erg bluhg Sad , ben zo slap, verlies meer bloed deze keer, en elke keer als ik ga staan draait het allemaal om me heen. Hopelijk herpakt mijn normale menstruatie zich straks weer....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 0:07

Pussycat schreef:
Flower_L schreef:
@ Pussycat: je wordt nog eens een ovulatietest-expert


Haha kom voor vragen maar niet bij mij, want ik geloof niet dat ik er wijzer van ga worden :P
Mijn vorige cyclus was 37 dagen... Ik zit nu op dag 15/16? In ieder geval de test is nog niet positief geweest. Maar is wel van een duidelijk licht streepje (maar niet positief) naar een bijna niet zichtbaar streepje gegaan..
Dus heb ik hem nu al gemist of wat? haha ik weet het niet Neutral
In ieder geval zit er geen opbouw in...


een LF is meestal zo'n 14 dagen, soms een paar dagen langer, soms een paar dagen korter. Als je vorige cyclus 37 dagen was en we even van een gemiddelde 14 dagen LF uitgaan, dan heb je je eisprong rond dag 23 gehad (37-14=23). Dikke kans dat jij nu op dag 15/16 je eisprong nog niet hebt gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  CCC za 26 nov 2011 - 0:58

**_pearl_** schreef:gelukkig ben ik niet de enige die dus de kriebels heeft hihi.
mijn vriend klets gelukkig ook steeds meer over onze toekomst met een kindje .


ik wil even iets met jullie delen als dat goed is ..
weet je wat ik ook een beetje moeilijk vind ... ik wil echt heel graag een kindje ..
nu is een kennis van mij zwanger en die klaagt alleen maar . over alles!
dat ze niet gelukkig is , ze twijfeld of ze dit wel wil , na 16 weken kon ze al niet meer vooruit omdat ze bekken klachten had . ik denk dan ooit een zwangerschap is echt niet altijd leuk als je pijn hebt maar kom op zeg al dat geklaag .
ik kan daar soms een beetje boos om worden vooral als ze dan zegt dat ze twijfeld of ze dit kindje wel wilt .(terwijl toen ze bezig was voor een kindje het niet snel genoeg kon gaan )
mijn best vriendin wilde heel graag een kindje maar kreeg een miskraam ..
en dan denk ik steeds meid jij hebt gewoon een gezond kindje in je buik zie een zwangerschap als iets moois en niet als een ziekte !
(ik weet dat ik nog nooit zwanger ben geweest en misschien geen recht van spreken heb omdat ik niet weet dat hoe alles voelt )

sow dat ben ik ook weer kwijt hah

Totdat je zelf straks misschien wel in zo'n situatie zit... Dan snap je volkomen dat zwanger zijn niet alleen maar leuk is... Vooral als je bekkenklachten hebt, kun je echt heel veel pijn hebben... Hoe graag je ook iets wilt, in combinatie met dit soort dingen kan het echt knap vervelend zijn.... denk ik dat je niet echt kunt oordelen, zij draagt dagelijks de pijn met zich mee, moet zich aanpassen... Vooral bij 16 weken al... Als vriendin kun jhe haar beter wat steunen en begrip tonen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mysterious za 26 nov 2011 - 0:58

Hallo Meiden,
Hier ook even een berichtje van mij. Wij zijn inmiddels ook 'gestart'. ik hoop dat het snel raak is want ik wordt gek van de migraine. ik durf nu geen medicijnen in te nemen want stel dat ik nu al zwanger ben. pfff het is wel zwaar maar alles voor de baby. en hopelijk als ik dan straks zwanger mag zijn heb ik nergens last van.

voelen jullie trouwens je eisprong? ik weet van vroeger dat ik hem wel voelde voordat ik aan de pil ging. volgens de berekening zou ik nu in mijn vruchtbare dagen zitten maar ik merk niks. ben benieuwd of jullie iets merken.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje za 26 nov 2011 - 1:02

Mysterious schreef:Hallo Meiden,
Hier ook even een berichtje van mij. Wij zijn inmiddels ook 'gestart'. ik hoop dat het snel raak is want ik wordt gek van de migraine. ik durf nu geen medicijnen in te nemen want stel dat ik nu al zwanger ben. pfff het is wel zwaar maar alles voor de baby. en hopelijk als ik dan straks zwanger mag zijn heb ik nergens last van.

voelen jullie trouwens je eisprong? ik weet van vroeger dat ik hem wel voelde voordat ik aan de pil ging. volgens de berekening zou ik nu in mijn vruchtbare dagen zitten maar ik merk niks. ben benieuwd of jullie iets merken.

Je slikt toch wel gewone paracetamol? (Al helpt dat niet zo veel)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mysterious za 26 nov 2011 - 1:05

paracetamol wel. heb zetpillen van 1000 mg die ik mag gebruiken maar die doen helaas niks Sad
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje za 26 nov 2011 - 1:08

Mysterious schreef:paracetamol wel. heb zetpillen van 1000 mg die ik mag gebruiken maar die doen helaas niks Sad

Dat ken ik inderdaad. Er is verder ook niets wat je wel zou mogen tijdens de zwangerschap (dat hebben ze mij in iedergeval verteld). Alleen hoeft het tijdens een zwangerschap niet over te zijn hé. Ik had het tijdens mijn zwangerschap ook nog.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 3:21

Even weg wegens privé Wink


Laatst aangepast door Charlie op za 26 nov 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** za 26 nov 2011 - 3:23

chococupcake schreef:
Totdat je zelf straks misschien wel in zo'n situatie zit... Dan snap je volkomen dat zwanger zijn niet alleen maar leuk is... Vooral als je bekkenklachten hebt, kun je echt heel veel pijn hebben... Hoe graag je ook iets wilt, in combinatie met dit soort dingen kan het echt knap vervelend zijn.... denk ik dat je niet echt kunt oordelen, zij draagt dagelijks de pijn met zich mee, moet zich aanpassen... Vooral bij 16 weken al... Als vriendin kun jhe haar beter wat steunen en begrip tonen...

ik weet ook dat ik geen recht van spreken heb omdat ik nog geen kind heb gehad .
je moet alleen begrijpen dat het lastig is als iemand altijd over alles klaagt .
ook al voordat ze zwanger was ze heeft altijd wel iets .
en ik toon begrip en hou rekening met haar .
ik vind het alleen erg moeiijk dat zei vanaf dat ze wist dat ze zwanger was en dit met ons deelde (ze was toen 6 weken ) ze alleen maar negatief over alles spreekt .
terwijl ik van heel dichtbij heb gezien bij iemand waar ik van hou dat ze haar kindje moest verliezen . en daar heb ik moeite mee .
ik snap best dat het niet altijd makkelijk is hoor .
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  **_pearl_** za 26 nov 2011 - 3:27

Charlie schreef:Ik heb even een (genant) vraagje. Sinds we geen voorbehoedsmiddelen meer gebruiken komt mijn man niet meer klaar haha. Ik snap dat dit onbewust met druk te maken heeft, maar hij wil het zelf écht. Herkenbaar voor iemand, gaat dit over Cool ?

ik heb dit ooit in een relatie gehad met een jonge . hij wilde zo graag goed presteren en het voor mij helemaal geweldig doen waardoor het allemaal niet meer ging .
misschien legt hij de lat te hoog voor hem . en wil hij persee de beste vrij partye nu omdat het idere keer zo kan zijn dat hij dan zijn kindje verwekt .....
ik weet het verder ook niet wel vervelend maar ik denk dat het van zelf wel over gaat als hij wat minder gespannen is .
ik denk dat hij het onbewust misschien wel tegen houd omdat hij het nogal spannend vind

succes
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje za 26 nov 2011 - 3:28

Charlie schreef:Ik heb even een (genant) vraagje. Sinds we geen voorbehoedsmiddelen meer gebruiken komt mijn man niet meer klaar haha. Ik snap dat dit onbewust met druk te maken heeft, maar hij wil het zelf écht. Herkenbaar voor iemand, gaat dit over Cool ?

Geen ervaring, maar ik moet zeggen dat ik het ergens wel schattig vind, sorry Embarassed

Kont vast weer helemaal goed!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pandora za 26 nov 2011 - 8:37

Nog even snel een berichtje van mij, ik ben vanmiddag ongesteld geworden en dat is tevens voor mij écht de bevestiging dat ik niet zwanger ben.
Ik hoop hier in 2012 terug te keren maar ik moet voor mezelf eerst alles duidelijk en helder zien te krijgen over wat ik nou precies wil.... Question

Nogmaals bedankt voor jullie steun en toeverlaat!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat za 26 nov 2011 - 10:18

Rejoy. schreef:
Pussycat schreef:
Flower_L schreef:
@ Pussycat: je wordt nog eens een ovulatietest-expert


Haha kom voor vragen maar niet bij mij, want ik geloof niet dat ik er wijzer van ga worden :P
Mijn vorige cyclus was 37 dagen... Ik zit nu op dag 15/16? In ieder geval de test is nog niet positief geweest. Maar is wel van een duidelijk licht streepje (maar niet positief) naar een bijna niet zichtbaar streepje gegaan..
Dus heb ik hem nu al gemist of wat? haha ik weet het niet Neutral
In ieder geval zit er geen opbouw in...


een LF is meestal zo'n 14 dagen, soms een paar dagen langer, soms een paar dagen korter. Als je vorige cyclus 37 dagen was en we even van een gemiddelde 14 dagen LF uitgaan, dan heb je je eisprong rond dag 23 gehad (37-14=23). Dikke kans dat jij nu op dag 15/16 je eisprong nog niet hebt gehad.

Ik begrijp dat ik nogal onwetend overkom op dat gebied, maar dat verhaal over de lf enz... snap ik helemaal.
Wat ik alleen niet begrijp... waarom worden mijn ovulatietesten dan eerst steeds donkerder (maar net niet donker genoeg) en vervolgens weer lichter en lichter en vandaag zag ik hem helemaal niet meer?
Kan het dan ineens op dag 23 weer wel een duidelijk streepje zijn?

Tja ik heb nog nooit eerder met ovulatietesten gewerkt hoor, dus misschien is het wel heel normaal, maar het maakt mij wel heel onzeker vooral omdat ik wel duidelijk steken in mijn buik heb gehad meerdere dagen en dat is nu wel weg. En de keer ervoor was mijn cyclus 30 dagen - 14 = dag 16... dus alles kan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L za 26 nov 2011 - 10:20

Pandora schreef:Nog even snel een berichtje van mij, ik ben vanmiddag ongesteld geworden en dat is tevens voor mij écht de bevestiging dat ik niet zwanger ben.
Ik hoop hier in 2012 terug te keren maar ik moet voor mezelf eerst alles duidelijk en helder zien te krijgen over wat ik nou precies wil.... Question

Nogmaals bedankt voor jullie steun en toeverlaat!

Geniet eerst maar van jullie meisje, en dan komt dat gevoel best wel een keer!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD za 26 nov 2011 - 10:42

Wat dat klaarkomen betreft, dat is hier herkenbaar. Althans.... vriendlief wil, sinds ik gestopt ben met de pil, opeens minder graag seks. Hij geeft zelf aan echt heel graag een kindje te willen, maar vind het nu wel ineens dan erg spannend om seks te hebben haha... maar ik "duik' er gewoon bovenop, hij MOET! angel
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver za 26 nov 2011 - 11:57

Wat dat klaarkomen betreft kan ik niet over meepraten. Toen ik aan de pil was, deden we ook zonder condoom. En een halfjaar geleden ben ik gestopt met de pil. Vanaf toen dus condooms. En we kijken nu al uit naar het moment dat we die condooms ook weer weg kunnen stoppen.
Maar in ieder geval 1 tip. Probeer te genieten. Zie het niet als een taak die gedaan moet worden. En vertel hem dat. Misschien lukt het dan wel.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD za 26 nov 2011 - 12:09

ik was ook alleen aan de pil. ik ben gewoon gestopt met de pil, we zijn niet overgtapt op condooms....we doen t nu gewoon helemaal zonder, en zien het wel.

Maar inderdaad....het belangrijkste is dat je samen gewoon leuk seks kunt hebben, en dat de seks niet is "om maar een baby te moeten en zullen maken" ....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum