voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
voor mijn gevoel heb ik wel antwoord gekregen van muppetje. en dat ze erbij meteen een tip uit eigen ervaring geeft; prima, ik zie zelf wel wat ik ermee doe.
maar vind het wel leuk om te lezen lejow dat jij deze wel standaard voelde!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Dat was niet lullig bedoelt, en sorry dan heb ik er overheen gelezen dat je wel antwoord gaf.
Je hoeft je mond niet te houden, maar ik vind al die 'let er niet op, maak je niet druk, het komt wel goed blabla' antwoorden altijd zo'n dooddoenerij.
Je hoeft je mond niet te houden, maar ik vind al die 'let er niet op, maak je niet druk, het komt wel goed blabla' antwoorden altijd zo'n dooddoenerij.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
sanne-84 schreef:voor mijn gevoel heb ik wel antwoord gekregen van muppetje. en dat ze erbij meteen een tip uit eigen ervaring geeft; prima, ik zie zelf wel wat ik ermee doe.
Gelukkig. En inderdaad, je hoeft er niets mee te doen. Iedereen gaat er anders mee om, en dat is prima toch?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow schreef:Dat was niet lullig bedoelt, en sorry dan heb ik er overheen gelezen dat je wel antwoord gaf.
Ach ja, in die categorie heb ik er de afgelopen tijd ook een hoop gehad....
Als je er niets mee wilt ene oor erin, andere eruit...
Muppetje- Ratel
ik denk dat er idd alleen naar je laatste reactie is gekeken, (dan is het wel begrijpelijk) en niet naar de eerste.
tja kan gebeuren toch?
sanne-84- Ratel
Nou ja goed, ik ben wel weer weg uit dit topic..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Nou ja goed, ik ben wel weer weg uit dit topic..
Oh, dat hoeft toch niet?
Muppetje- Ratel
Lejow schreef:Nou ja goed, ik ben wel weer weg uit dit topic..
ik was anders ook blij met jouw antwoord
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Lejow schreef:Nou ja goed, ik ben wel weer weg uit dit topic..
Das mooi
Ja sorry hoor, maar ik krijg altijd de kriebels van dat soort opmerkingen..
- Niet teveel mee bezig zijn
- Niet druk om maken
- Niet op gaan focussen
- Niet teveel op letten
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:sanne-84 schreef:Lejow schreef:Nou ja goed, ik ben wel weer weg uit dit topic..
Das mooi
Ja sorry hoor, maar ik krijg altijd de kriebels van dat soort opmerkingen..
- Niet teveel mee bezig zijn
- Niet druk om maken
- Niet op gaan focussen
- Niet teveel op letten
Maar ligt er toch ook aan wie het zegt? In het geval van Muppetje is het geen dooddoener, want zij kan uit eigen ervaring spreken dat het echt beter is om er niet teveel mee bezig te zijn. Wanneer nou iemand die van zijn levensdagen geen kinderen zou willen dit zou zeggen, zou het wel een beetje een dooddoener zijn.
Gast- Gast
Mijn lichaam blijft me echt voor de gek houden. De ongi zet nog niet echt door en heb echt gespannen borsten. dit ken ik normaal niet. Heb ook helemaal geen ongi klachten. twerijl ik normaal moe, chagie en buikpij heb. Misschien is het toch een innestelingsbloeding. Ik weet het niet meer en wacht nu wel af. bij de vorige zwangerschap heb vanaf week 6 bloedingen gehad tot week 12, dus misschien start ik er nu wel gelijk mee. Als het bloedverlies gaat stoppen, dan ga ik volgende week toch maar eens testen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
He jeetje Nillis, wat vervelend, zo weet je nog niets.
Ik vind het sowieso dooddoeners, wie het dan ook zegt.
Ik vind het sowieso dooddoeners, wie het dan ook zegt.
Lejow- Lady Post-a-lot
Waarom doe je niet gewoon nu een test, dan ben je van die onzekerheid af en kan de ongesteldheid goed doorzetten of misschien ben je toch zwanger en dan weet je het tenminste gelijk... en wij ook
Ik voelde voor mijn zwangerschap mijn eisprong ook altijd... nu niet nu voel ik continue steken.
Ik voelde voor mijn zwangerschap mijn eisprong ook altijd... nu niet nu voel ik continue steken.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
sanne-84 schreef:ik hoor wel eens verhalen van meiden die de eisprong voelen. voelen jullie dit ook? en wat voel je dan? en hoe lang?
ben vanaf deze maand gestopt met de pil, en zou als het goed is deze week de eisprong gehad moeten hebben.
Ik voel hem ook, heel erg zelfs! Heb echt last dan, neem er soms zelfs wat voor in! Het is inderdaad een paar uur lang. Door ovulatie testen is mij duidelijk dat dit de eisprong is! Het kan duidelijk wel!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Je maakt het wel heel spannend nillis!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
hoi meiden!
ik ben een weekje stil geweest, want sja....zoveel is er voor mij helaas nog niet te melden.
ik zit wel nog steeds met een dingetje wat ik niet snap; normaal gesproken regelt de pil je cyclus. Nu zonder pil weet ik mijn cyclus niet, dus weet ik ook mijn NOD niet. dus....hoe weet k nou wanneer ik overtijd ben, en wanneer ik kan testen?
ik ben een weekje stil geweest, want sja....zoveel is er voor mij helaas nog niet te melden.
ik zit wel nog steeds met een dingetje wat ik niet snap; normaal gesproken regelt de pil je cyclus. Nu zonder pil weet ik mijn cyclus niet, dus weet ik ook mijn NOD niet. dus....hoe weet k nou wanneer ik overtijd ben, en wanneer ik kan testen?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Janedoe als je een paar menstruaties afwacht dan weet je wat je gemiddelde cyclus is en dan weet je dus ook wanneer je NOD is.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
sanne-84 schreef:ik hoor wel eens verhalen van meiden die de eisprong voelen. voelen jullie dit ook? en wat voel je dan? en hoe lang?
ben vanaf deze maand gestopt met de pil, en zou als het goed is deze week de eisprong gehad moeten hebben.
Ik voel de eisprong rechts altijd duidelijk, links eigenlijk niet echt. Ik heb dan ook een kramperig gevoel wat na een paar uurtjes weer weg is, echt duidelijk rechts onder in de buik. Daarbij heb ik altijd veel vruchtbaar slijm (draderige afscheiding). Dit laatste begint al 2 dagen hiervoor.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Lijkt me trouwens wel best handig om mn eisprong te voelen....
Ik heb dat dus niet, en aan mn afscheiding merk ik het ook niet heel duidelijk
Ik heb dat dus niet, en aan mn afscheiding merk ik het ook niet heel duidelijk
Laatst aangepast door Muppetje op vr 2 dec 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Lijkt me trouwens wel best handig om mn eisprong te voelen....
Ik heen dat dus niet, en aan mn afscheiding merk ik het ook niet heel duidelijk
Het is ook niet eerlijk verdeeld, iedereen zou het gewoon moeten merken! Al zeg ik wel eerlijk dat wij gewoon de hele maand regelmatig klusten, omdat ik toch bang was dat ik er eventueel naast zou zitten.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Lijkt me trouwens wel best handig om mn eisprong te voelen....
Ik heen dat dus niet, en aan mn afscheiding merk ik het ook niet heel duidelijk
Het is ook niet eerlijk verdeeld, iedereen zou het gewoon moeten merken! Al zeg ik wel eerlijk dat wij gewoon de hele maand regelmatig klusten, omdat ik toch bang was dat ik er eventueel naast zou zitten.
Haha, ja dat doen wij ook. Had het gisteren met de gynaecoloog over ovulatie testen. Zegt ze, "ja je weet wat je te doen staat als ie positief is hè, vrijen vrijen vrijen" ik vond het wel grappig
Muppetje- Ratel
hee
weer even een berichtje van mij,
ben met t foliumzuur gestart en ben nu in boek aan t lezen: zwanger worden heet t
is op zich wel grappig al staat er niet heel erg veel nieuws in maar vind t wel fijn om een boek te hebben om wat dingen in terug te zoeken. Staan ook wat voedingtips e.d. in.
31 december precies slik ik de laatste pil dus dan kan ik ook meepraten over eisprongen e.d.(hopelijk)
weer even een berichtje van mij,
ben met t foliumzuur gestart en ben nu in boek aan t lezen: zwanger worden heet t
is op zich wel grappig al staat er niet heel erg veel nieuws in maar vind t wel fijn om een boek te hebben om wat dingen in terug te zoeken. Staan ook wat voedingtips e.d. in.
31 december precies slik ik de laatste pil dus dan kan ik ook meepraten over eisprongen e.d.(hopelijk)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben op het moment niet erg actief bezig met zwanger worden, maar ik wil toch nog even inhaken op het gedoe rondom de eisprong. Volgens mij heb ik mijn eisprong de laatste keer ook duidelijk gevoeld! Ik werk 's nacths wakker van een felle stekende pijn links in mijn buik, toen had ik al het idee dat het mijn eisprong wel eens kon zijn. Een dag of 16 later werd ik ongesteld dus ik denk ook dat ik 'm heb gevoeld.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik voel het aan m'n borsten wanneer ik mijn eisprong heb. Ze zijn dan zo'n 2 dagen erg gevoelig
Gast- Gast
Nou Hier echt ongi geworden, dus niemand meer in spanning zitten. Iedereen fijn weekend en een leuke Sinterklaas.
Ik moet straks de slaapdienst in en dan morgenmiddag sinterklaas bij mijn ouders.
Ik moet straks de slaapdienst in en dan morgenmiddag sinterklaas bij mijn ouders.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: