Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 29 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ do 24 nov 2011 - 10:29

Wauw Wennes! Gefeliciteerd!!! Ik kan met voorstellend dat je het spannend vind, maar geniet Very Happy Je hebt trouwens nog een antwoord van me tegoed. Gelukkig hebben ze mijn dochter er niet uitgetrokken, dat kon ook niet, want bij een schouderdystocie zit het kind klem met een schouder achter het schaambeen. Ze hebben toen een ingreep moeten doen, de mc roberts manoeuvre, (wat ik uit de papieren kan opmaken) maar naar mijn idee hebben ze ook geprobeerd om, met hun vingers, de schouder onder het schaambeen door te duwen. Sorry,lekker plastisch. Wonder boven wonder heeft ze er niks aan overgehouden. Ik denk dat jij doelt op een erbse parese?

Ik heb verder eigenlijk weinig te vertellen, maar een beetje goed nieuws is er wel. Ik wil dus laten onderzoeken of ik daadwerkelijk een bekkenvernauwing heb, waarvoor ik doorverwezen moet worden naar een gyn. Een bekende van me werkt op de gynaecologieafdeling en kan ervoor zorger dat ik eerder geholpen word. Erg fijn! Het enige wat ik dan moet regelen is een doorverwijzing. Dat geeft ook wel een fijn idee, maar het komt wel steeds dichter bij zo. Ik merk dat ik zelf geen haast heb, dus ik zie wel wanneer ik er gebruik van ga maken.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pandora do 24 nov 2011 - 20:01

Wooow Wennes! Jullie kunnen snel! Gefeliciteerd hoor, nu maar lekker genieten van het wondertje in je buik!

@all; hier nog steeds geen ongi maar ook geen gekke kwaaltjes o.i.d.
Mijn cyclus varieert zo'n beetje tussen de 23 en 29 dagen dus ik heb nog even... ik zit vandaag op dag 25 en mij vorige cyclus was 24 dagen. Wanneer ben ik nu echt "overtijd"?

Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  nillis do 24 nov 2011 - 20:36

@Wennes, gefeliciteerd en geniet ervan. Grappig dat je dus niets kunt navertellen over hoe snel je zwanger kunt raken. Bij de eerste zo lang erover gedaan en bij de tweede zo snel raak.

@ all, ik wilde hier niet zo bezig met een zwangerschap, maar merk dat ik er toch wel weer net zo mee bezig ben als bij T. We hebben van de week dan besloten om ervoor te gaan en toen was ook net mijn eissprong of net geweest, maar nu ben ik toch weer op kwaaltjes aan het letten. Zo heb ik de hele week al een beetje een zeurende pijn in de onderbuik. Zal er wat bezig zijn. Ik weet het niet maar ik moet normaal rond 5 dec. ongesteld worden, dus we zullen zien. Aan misselijkheid enzo kan ik het ook niet peilen, want ik ben altijd de week voor ik ongi moet misselijk en beroerd.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blue flower do 24 nov 2011 - 21:22

Wennes wat leuk dat je nu al zwanger bent! Gefeliciteerd.

Ik heb me ook ergens in eht topic aangemeld omdat wij ook voor een kindje willen/wilde gaan in 2012.
Maar ik heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik begin van het jaar op straat sta (economische reden met twijfels), een flinke klap en weet even niet of we nu wel aan een 2de moeten beginnen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Roos do 24 nov 2011 - 22:40

@wennes; Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  blonky1986 do 24 nov 2011 - 22:43

@ wennes van harte, dat is toch een mooi cadeau zo onverwachts.

2de kindje en geen baan meer? Ik zou kijken of jullie het financieel redden op 1 salaris en kijken wat de arbeidsmarkt is. Kunnen jullie rond komen op 1 salaris en is de arbeidsmarkt goed, dan zou ik geen problemen voorzien.
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Bericht  **_pearl_** do 24 nov 2011 - 22:48

wennes gefeliciteerd

@ iedereen .
de afgelopen 3,4 weken had ik zo iets ja we ik wacht gewoon tot ik getrouwd ben die paar maandje kan ik nog wel wachten .
maar nu kriebelt het al weer zo erg gister alweer van 2 meiden die ik ken gehoord dat ze zwanger zijn . en afgelopen 3 weken zijn er 3 bevallen .
hebben jullie dat ook dat op het moment dat je het zoveel om je heen hoord dat je dan nog liever zo snel mogelijk zwanger zou willen zijn ?
ik weet dat als mijn vriend en ik er dadelijk voor gaan dat ik dan er niet vanuit moet gaan dat ik meteen zwanger ben , en dat doe ik ook niet maar dat lijkt me toch anders .
dan weet je in ieder geval dat de kans er is en dan hoef je niet steeds tegen jezelf te zeggen nee nog 4 maanden wachten .
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Roos do 24 nov 2011 - 23:05

@pearl; Ondanks een zeer bewuste keuze om te wachten tot begin maart, voelt het inderdaad als het kan en mag nog niet. Dat is inderdaad wel wat anders dat er al voor te gaan. Maar hoe graag we ook willen, we wachten toch echt tot we getrouwd zijn...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Blue flower do 24 nov 2011 - 23:05

blonky1986 schreef:@ wennes van harte, dat is toch een mooi cadeau zo onverwachts.

2de kindje en geen baan meer? Ik zou kijken of jullie het financieel redden op 1 salaris en kijken wat de arbeidsmarkt is. Kunnen jullie rond komen op 1 salaris en is de arbeidsmarkt goed, dan zou ik geen problemen voorzien.

Ja we kijken het nieuwe jaar hoe we er voor staan, alleen het brengt wel een hoop twijfels en onzekerheid mee,
in de grafische branche liggen de banen helaas ook niet voor het opruimen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  L!ND@ vr 25 nov 2011 - 1:08

Pandora schreef:

Wooow Wennes! Jullie kunnen snel! Gefeliciteerd hoor, nu maar lekker genieten van het wondertje in je buik!

@all; hier nog steeds geen ongi maar ook geen gekke kwaaltjes o.i.d.
Mijn cyclus varieert zo'n beetje tussen de 23 en 29 dagen dus ik heb nog even... ik zit vandaag op dag 25 en mij vorige cyclus was 24 dagen. Wanneer ben ik nu echt "overtijd"?

Ik vermoed als je na de 29 dagen komt?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ vr 25 nov 2011 - 1:10

**_pearl_** schreef:wennes gefeliciteerd

@ iedereen .
de afgelopen 3,4 weken had ik zo iets ja we ik wacht gewoon tot ik getrouwd ben die paar maandje kan ik nog wel wachten .
maar nu kriebelt het al weer zo erg gister alweer van 2 meiden die ik ken gehoord dat ze zwanger zijn . en afgelopen 3 weken zijn er 3 bevallen .
hebben jullie dat ook dat op het moment dat je het zoveel om je heen hoord dat je dan nog liever zo snel mogelijk zwanger zou willen zijn ?
ik weet dat als mijn vriend en ik er dadelijk voor gaan dat ik dan er niet vanuit moet gaan dat ik meteen zwanger ben , en dat doe ik ook niet maar dat lijkt me toch anders .
dan weet je in ieder geval dat de kans er is en dan hoef je niet steeds tegen jezelf te zeggen nee nog 4 maanden wachten .
Herkenbaar!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  Wennes vr 25 nov 2011 - 1:14

Bedankt voor de felicitaties!
Ik vind het erg spannend. Heb veel krampen en ben bang dat het mis zal gaan. De huisarts zei vanmorgen dat het bij 1 op de 4 mis gaat. Nou dat is nogal wat! Maar goed, geen bloed geeft moed.
Ik mag 13-12-'11 voor de eerste echo. Als dit goed zit willen we het met kerst aan de familie vertellen.

Maar ik zal jullie niet langer lastig vallen en ik wens jullie allemaal veel succes. Hopelijk is het bij jullie allemaal ook heel snel raak!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  L!ND@ vr 25 nov 2011 - 1:17

Wat een leuke datum Wennes, spannend hoor! Enne...je valt ons absoluut niet lastig!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 3:31

Wat spannend allemaal! Maar eerst nu maar gaan genieten. Very Happy

Ik ben eindelijk uit mijn onzekerheid weg, ben net ongesteld geworden. smile Ik voel me nu alleen heel erg moe. Ik werd vanacht ook wakker van de misselijkheid. En dacht echt van ojee..... :shock:
Maar goed, die onzekerheid is weer weg. smile En nu ga ik me richten op mijn "herstel"
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Pussycat vr 25 nov 2011 - 3:50

Zo! wat is er alweer veel geschreven. Het wordt steeds drukker :-) Leuk!

@Haha fryskeflinter Gelukkig ben je ongesteld geworden! Hoef je daar ook niet meer over in te zitten.
@Wennes ooh dat herinner ik me ook nog goed. Toen ik net zwanger was liep ik ook wel 100 keer naar die toilet omdat ik bang was dat ik toch ongesteld ging worden.
@ Blue flower Wat balen van je baan zeg! Had je al wel groen licht gehad eigenlijk dan? Ik hoop dat jullie eruit komen en toch voor een tweede kindje mogen gaan.
@Pearl oow zo moeilijk hé? Ik wil ook zoooooo graag weer zwanger zijn, maar ja anders zat ik niet in dit topic natuurlijk haha. En ik mijn omgeving valt het nog wel mee met de zwangeren.

Hier net weer een ovulatietest gedaan, maar het streepje is nog weer lichter dan gisteren. Volgens mij staat die er morgen helemaal niet meer zo licht dus.... Nou ja het zal allemaal wel..

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  blonky1986 vr 25 nov 2011 - 4:43

Blue flower schreef:
blonky1986 schreef:@ wennes van harte, dat is toch een mooi cadeau zo onverwachts.

Ja we kijken het nieuwe jaar hoe we er voor staan, alleen het brengt wel een hoop twijfels en onzekerheid mee,
in de grafische branche liggen de banen helaas ook niet voor het opruimen.

Mijn vriend werkt ook in de grafische wereld, is het geen optie om voor jezelf te beginnen?
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Bericht  Pandora vr 25 nov 2011 - 6:57

ff snel, ik heb zojuist, op dag 25 (vorige cyclus was 24 dagen) een test gedaan en deze was negatief. Ik hield het gewoon niet meer, heb de hele dag in spanning gezeten en ben voortdurend aan het broekloeren geweest. Ik ben voor nu opgelucht, nu alleen nog ongesteld worden en dan ben ik echt "blij".
Ik weet nu van mezelf dat ik voorlopig toch nog niet klaar ben voor een kindje, misschien verandert dit binnenkort maar misschien ook niet... ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Ik had deze (angstige en negatieve) gevoelens niet verwacht. Ik neem vooralsnog ook weer even afscheid van dit topic, ik blijf wel meelezen maar ik denk niet dat ik voorlopig ga posten.
Zodra ik (denk) er wel klaar voor te zijn kom ik natuurlijk weer gezellig meekletsen!!! Ik wens alle meiden in dit topic heeeeeel veel succes met zwanger raken, ik hoop dat het voor jullie allemaal gauw raak mag zijn! En ik hoop voor jullie dat er niet weer zo'n gekkerd zich komt melden die denkt dat ze klaar is voor een tweede kindje maar als't puntje bij't paaltje komt er niet klaar voor blijkt te zijn en hier hele klaagzangen houdt.... :o Dames, bedankt voor jullie luisterende "oren" en goed bedoelde adviezen!

Tot schrijfs!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Ugly Betty vr 25 nov 2011 - 7:19

Pandora, "fijn" dat je test negatief was. Maar goed dat je er nu achter komt en niet pas als je zwanger bent.

FFF fijn dat je ongesteld bent geworden, dan weet je waar je aan toe bent en heb je de tijd om alles te verwerken.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD vr 25 nov 2011 - 7:45

Even snel een reactie van mij,heb eigenlijk geen tijd...druk druk!

Maar wilde even zeggen: wennes,gefeliciteerd!!!! Wat een supernieuws!! Geniet van het wondertje in je buik!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 7:54

@ Pandora, allereerst het waren geen klaagzangen hoor Wink. En fijn dat voor jou nu de test negatief is. Kan je nu weer wat uit die onzekerheid "kruipen". Dan zal de menstruatie ook niet meer lang op zich laten wachten. En het "luisterend oor" zijn is vanzelfsprekend. Jij ook succes met alles. En wie weet zien we je in 2012 nog hier terug. smile

@ pearl, hier is het ook heel erg opvallend ineens... Het is trendy om zwanger te zijn, zo voelt het. De 1 naar de ander verwachten een kindje, en dan ook nog die personen waar je het niet van verwacht. En logisch dat het dan meer begint te kriebelen.
@ ugly betty, Ja precies smile Nu gaan we weer verder, waar we gebleven waren.
@ pussycat, wat vervelend dat jou testen steeds lichter worden. Misschien was je te vroeg?

Hier gaat het opzich wel aardig nu. Ik ben de hele dag misselijk geweest. En totdat ik ongesteld werd dacht ik echt dat ik zwanger was. :shock: Nu voel ik me zo slap als een dweil, dus ga zo lekker op de bank een tv avondje houden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 nov 2011 - 7:59

FryskeF, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Hopelijk ben je snel minder moe en voel je je weer goed.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 8:03

Ja klopt, is ook zo. Maar sowieso weet ik ook dat het deze keer, anders is. Doordat ik meer bloed zal verliezen deze keer. En mijn vk zei dat ik beter nu ook geen tampons kon gebruiken. We wachten af hoe het zich voortzet.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  **_pearl_** vr 25 nov 2011 - 8:25

gelukkig ben ik niet de enige die dus de kriebels heeft hihi.
mijn vriend klets gelukkig ook steeds meer over onze toekomst met een kindje .

ik wil even iets met jullie delen als dat goed is ..
weet je wat ik ook een beetje moeilijk vind ... ik wil echt heel graag een kindje ..
nu is een kennis van mij zwanger en die klaagt alleen maar . over alles!
dat ze niet gelukkig is , ze twijfeld of ze dit wel wil , na 16 weken kon ze al niet meer vooruit omdat ze bekken klachten had . ik denk dan ooit een zwangerschap is echt niet altijd leuk als je pijn hebt maar kom op zeg al dat geklaag .
ik kan daar soms een beetje boos om worden vooral als ze dan zegt dat ze twijfeld of ze dit kindje wel wilt .(terwijl toen ze bezig was voor een kindje het niet snel genoeg kon gaan )
mijn best vriendin wilde heel graag een kindje maar kreeg een miskraam ..
en dan denk ik steeds meid jij hebt gewoon een gezond kindje in je buik zie een zwangerschap als iets moois en niet als een ziekte !
(ik weet dat ik nog nooit zwanger ben geweest en misschien geen recht van spreken heb omdat ik niet weet dat hoe alles voelt )

sow dat ben ik ook weer kwijt hah
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Silver vr 25 nov 2011 - 8:31

Dat is zooooo fijn om te horen, als de mannen er ook zin in krijgen. Ik vond het ook geweldig om te horen, dat mijn vriend zo ineens uit het niets zei vorige week zondag, ik zie het wel zitten met jou I love you

En wat die zwangere kennis betreft. Die zijn er wel meer hoor. En ze zetten alles op hyves. Dat iedereen kan lezen dat ze "zielig" zijn. Maar ik snap dat jij je er boos om kan maken. En jij ziet het dus van 2 kanten, 1 wil graag en gaat niet goed, en 1 raakt zwanger en zeurt enorm.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 nov 2011 - 8:53

Ik zou denk ik wel tegen die kennis zeggen dat ze blij moet zijn dat ze zwanger is en het kindje gezond is. Dat het ook mis kan gaan zoals bij je vriendin. Daarbij neemt het niet weg dat het voor haar ook vervelend is dat ze zo'n last heeft. Daarbij kunnen hormonen ook een hoop met je doen dus dat zou ik ook niet onderschatten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud