Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD za 26 nov 2011 - 13:35

aarrghhh ik wordt helemaal gek van de bultjes!!!
Er komen er steeds meer bij, mn hele lichaam zit onder, en het erge is....het begint nu ook in mn gezicht :shock:
Geen idee wat het is, maar denk toch dat het een soort van reactie is op het stoppen met de pil....als dit nog een week zo blijft ben ik in staat om die pil maar weer te gaan slikken Suspect

Zit ook in mijn gezicht ineens onder de pukkels en mee-eters....heb ik al jaaaaren geen last meer van...
Kan maar 1 leuke kant aan dit alles bedenken, en dat is als al deze pukkelige uitslag komt doordat ik stiekem al zwanger ben...maar dat zal wel niet Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat za 26 nov 2011 - 20:16

@ janedoe ik kwam ook onder de pukkels te zitten. Daardoor wisten mensen ook dat ik ''bezig was'' laughcry
Maar na een poosje word dit wel minder omdat je lichaam eraan went zeg maar... Na de bevalling kreeg ik het ook weer, maar dat is ook weer weggetrokken gelukkig. Maar misschien heeft de huisarts anders een middeltje voor je?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 20:48

Pussycat schreef:
Rejoy. schreef:
Pussycat schreef:
Flower_L schreef:
@ Pussycat: je wordt nog eens een ovulatietest-expert


Haha kom voor vragen maar niet bij mij, want ik geloof niet dat ik er wijzer van ga worden :P
Mijn vorige cyclus was 37 dagen... Ik zit nu op dag 15/16? In ieder geval de test is nog niet positief geweest. Maar is wel van een duidelijk licht streepje (maar niet positief) naar een bijna niet zichtbaar streepje gegaan..
Dus heb ik hem nu al gemist of wat? haha ik weet het niet Neutral
In ieder geval zit er geen opbouw in...


een LF is meestal zo'n 14 dagen, soms een paar dagen langer, soms een paar dagen korter. Als je vorige cyclus 37 dagen was en we even van een gemiddelde 14 dagen LF uitgaan, dan heb je je eisprong rond dag 23 gehad (37-14=23). Dikke kans dat jij nu op dag 15/16 je eisprong nog niet hebt gehad.

Ik begrijp dat ik nogal onwetend overkom op dat gebied, maar dat verhaal over de lf enz... snap ik helemaal.
Wat ik alleen niet begrijp... waarom worden mijn ovulatietesten dan eerst steeds donkerder (maar net niet donker genoeg) en vervolgens weer lichter en lichter en vandaag zag ik hem helemaal niet meer?
Kan het dan ineens op dag 23 weer wel een duidelijk streepje zijn?

Tja ik heb nog nooit eerder met ovulatietesten gewerkt hoor, dus misschien is het wel heel normaal, maar het maakt mij wel heel onzeker vooral omdat ik wel duidelijk steken in mijn buik heb gehad meerdere dagen en dat is nu wel weg. En de keer ervoor was mijn cyclus 30 dagen - 14 = dag 16... dus alles kan.

Het feit dat jij regelmatig ongesteld wordt, zegt dat er wel een eisprong is, zonder eisprong kun je namelijk niet (regelmatig) ongesteld worden. Wel vreemd inderdaad dat je ovulatietest dan niet donker genoeg wordt. Schijnbaar is er wel een stijging van het hormoon dat zorgt voor je eisprong. Toen ik twee jaar geleden ovulatietesten heb gebruikt, is het testlijntje ook nooit donkerder geweest dan het controlelijntje, maar wel even donker. Misschien dat jij dan toch minder hormonen aanmaakt om een eisprong te kunnen hebben? Heb je steeds ovulatietesten van hetzelfde merk gebruikt? Misschien geeft een ander merk wel een donkerder testlijntje. En misschien moet je die ovulatietesten gewoon aan de kant gooien als je er zo onzeker van wordt. Je weet dat je een eisprong hebt (menstruatie) en als je zorgt dat je regelmatig sex hebt, dan moet dat toch voldoende zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pandora za 26 nov 2011 - 21:10

Flower_L schreef:
Pandora schreef:Nog even snel een berichtje van mij, ik ben vanmiddag ongesteld geworden en dat is tevens voor mij écht de bevestiging dat ik niet zwanger ben.
Ik hoop hier in 2012 terug te keren maar ik moet voor mezelf eerst alles duidelijk en helder zien te krijgen over wat ik nou precies wil.... Question

Nogmaals bedankt voor jullie steun en toeverlaat!

Geniet eerst maar van jullie meisje, en dan komt dat gevoel best wel een keer!

Ik ga zeker eerst genieten van onze kleine meid. Vooralsnog "kan" ik het nog niet aan heb ik gemerkt, ik heb me afgelopen dagen nog nooit zo ellendig gevoeld en er viel echt een last van mijn schouders na die negatieve test en de daarop volgende ongesteldheid.
Ik dacht dat ik er wel klaar voor was maar dat ben ik blijkbaar niet, gelukkig begrijpt mijn man me en steunt hij me hierin. We hebben afgesproken om de komende tijd weer nauwkeurig met de condooms om te zullen gaan.

Ik hoop hier medio 2012 wel weer terug te komen want ik wil wel graag een tweede kindje, en het lijkt me voor F. ook zo leuk als ze een broertje of zusje krijgt...... Komt tijd, komt raad.....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 21:27

@ Pandora, ik ben er achter gekomen dat ik toch ook erg graag een tweede kindje wil maar ik ben er fysiek en lichamelijk gewoon nog niet klaar voor. Lichamelijk omdat er iets niet goed zit bij m'n bekkenbodem en daarvoor loop ik sinds kort bij de fysio en fysiek omdat ik het in m'n hoofd gewoon nog veel te druk heb. Ik kan nog steeds geen goede balans vinden tussen het huishouden, m'n werk, m'n vrije tijd en met onze zoon. S. vergt de laatste weken echt zoveel energie en ik ben s'avonds echt gesloopt en van die andere dingen komt er weinig van. Het zal over een paar weken wel weer wat rustiger worden maar nu moet ik er niet aan denken om zwanger te zijn. Ook heb ik ontzettend veel stress omdat ons appartement te koop staat en stress is natuurlijk ook niet goed voor een baby. Plus wil ik eerst dat S. wat groter is en als alles goed is met mezelf zou ik er eind 2012 er wel voor willen gaan (+ m'n man nog overtuigen want die twijfelt nog steeds of hij wel/niet een 2e wil Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alex za 26 nov 2011 - 21:34

Ik meld mij hier voorzichtig aan. Momenteel ben ik nog in therapie, maar naar verwachting ben ik daar half 2012 (mei/juni) mee klaar en dan willen wij ook weer voor een kindje gaan. Ik zal nog niet veel meekletsen, maar ik houd dit topic wel in de gaten!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje za 26 nov 2011 - 21:35

Leuk Evy!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pandora za 26 nov 2011 - 21:36

Razz_ schreef:@ Pandora, ik ben er achter gekomen dat ik toch ook erg graag een tweede kindje wil maar ik ben er fysiek en lichamelijk gewoon nog niet klaar voor. Lichamelijk omdat er iets niet goed zit bij m'n bekkenbodem en daarvoor loop ik sinds kort bij de fysio en fysiek omdat ik het in m'n hoofd gewoon nog veel te druk heb. Ik kan nog steeds geen goede balans vinden tussen het huishouden, m'n werk, m'n vrije tijd en met onze zoon. S. vergt de laatste weken echt zoveel energie en ik ben s'avonds echt gesloopt en van die andere dingen komt er weinig van. Het zal over een paar weken wel weer wat rustiger worden maar nu moet ik er niet aan denken om zwanger te zijn. Ook heb ik ontzettend veel stress omdat ons appartement te koop staat en stress is natuurlijk ook niet goed voor een baby. Plus wil ik eerst dat S. wat groter is en als alles goed is met mezelf zou ik er eind 2012 er wel voor willen gaan (+ m'n man nog overtuigen want die twijfelt nog steeds of hij wel/niet een 2e wil Wink )

Heel herkenbaar Razz, opzich heb ik wel een goede balans tussen werk en huishouden gevonden. Ik vind dat we best een lekker ritme hebben.....
Wij willen beide wel heel graag een tweede kindje, mijn man nog liever gister dan vandaag. Ik dacht dat ik er wel klaar voor was en zijn dus de afgelopen maanden een paar keer wat onvoorzichtig geweest, toen ik afgelopen week "overtijd" (heb onregelmatige cyclus dus in hoeverre ik dan wel of niet overtijd was weet ik ook niet precies) kneep ik'm echt en merkte ik gewoon dat ik er echt nog niet klaar voor ben. Ik werd overstelpt door negatieve en verdrietige gevoelens en zo wil ik geen kindje verwekken. Ik wil echt heel bewust die stap nemen en er echt voor de volle 100% achterstaan, nu is dat nog niet het geval.
Ik hoop er medio 2012 wel klaar voor te zijn want ik wil het leeftijdsverschil liever ook niet al te groot hebben.....

Maar wat leuk dat je toch ook graag een tweede kindje wilt! Ik hoop voor je dat je je man kunt overtuigen, het is natuurlijk ook wel heel leuk voor S.!
Heb je het al met 'm besproken? Ben benieuwd hoe hij reageert....

En hoelang staat jullie huis al te koop? Jullie hebben toch nog niet iets anders gekocht? Probeer te relaxen meisje... komt allemaal goed en je hebt in iedergeval een vast contract in de pocket, da's ook wel lekker met een kinderwens en verhuisplannen!

Komt allemaal goed, dikke knuf hug
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Tania za 26 nov 2011 - 21:36

Rejoy. schreef:
Pussycat schreef:
Rejoy. schreef:
Pussycat schreef:
Flower_L schreef:
@ Pussycat: je wordt nog eens een ovulatietest-expert


Haha kom voor vragen maar niet bij mij, want ik geloof niet dat ik er wijzer van ga worden :P
Mijn vorige cyclus was 37 dagen... Ik zit nu op dag 15/16? In ieder geval de test is nog niet positief geweest. Maar is wel van een duidelijk licht streepje (maar niet positief) naar een bijna niet zichtbaar streepje gegaan..
Dus heb ik hem nu al gemist of wat? haha ik weet het niet Neutral
In ieder geval zit er geen opbouw in...


een LF is meestal zo'n 14 dagen, soms een paar dagen langer, soms een paar dagen korter. Als je vorige cyclus 37 dagen was en we even van een gemiddelde 14 dagen LF uitgaan, dan heb je je eisprong rond dag 23 gehad (37-14=23). Dikke kans dat jij nu op dag 15/16 je eisprong nog niet hebt gehad.

Ik begrijp dat ik nogal onwetend overkom op dat gebied, maar dat verhaal over de lf enz... snap ik helemaal.
Wat ik alleen niet begrijp... waarom worden mijn ovulatietesten dan eerst steeds donkerder (maar net niet donker genoeg) en vervolgens weer lichter en lichter en vandaag zag ik hem helemaal niet meer?
Kan het dan ineens op dag 23 weer wel een duidelijk streepje zijn?

Tja ik heb nog nooit eerder met ovulatietesten gewerkt hoor, dus misschien is het wel heel normaal, maar het maakt mij wel heel onzeker vooral omdat ik wel duidelijk steken in mijn buik heb gehad meerdere dagen en dat is nu wel weg. En de keer ervoor was mijn cyclus 30 dagen - 14 = dag 16... dus alles kan.

Het feit dat jij regelmatig ongesteld wordt, zegt dat er wel een eisprong is, zonder eisprong kun je namelijk niet (regelmatig) ongesteld worden. Wel vreemd inderdaad dat je ovulatietest dan niet donker genoeg wordt. Schijnbaar is er wel een stijging van het hormoon dat zorgt voor je eisprong. Toen ik twee jaar geleden ovulatietesten heb gebruikt, is het testlijntje ook nooit donkerder geweest dan het controlelijntje, maar wel even donker. Misschien dat jij dan toch minder hormonen aanmaakt om een eisprong te kunnen hebben? Heb je steeds ovulatietesten van hetzelfde merk gebruikt? Misschien geeft een ander merk wel een donkerder testlijntje. En misschien moet je die ovulatietesten gewoon aan de kant gooien als je er zo onzeker van wordt. Je weet dat je een eisprong hebt (menstruatie) en als je zorgt dat je regelmatig sex hebt, dan moet dat toch voldoende zijn?

Zonder eisprong kun je wel gewoon regelmatig ongesteld worden hoor. De kans is vast niet groot maar het is niet onmogelijk.

Ovulatietesten werkten hier ook trouwens voor geen meter. Ik heb ze bij de eerste gebruikt maar het streepje werd nooit donker genoeg (met verschillende merken). Toen ben ik gaan tempen en toen was mijn eisprong ineens wel heel duidelijk te zien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Shy za 26 nov 2011 - 21:36

Evy schreef:Ik meld mij hier voorzichtig aan. Momenteel ben ik nog in therapie, maar naar verwachting ben ik daar half 2012 (mei/juni) mee klaar en dan willen wij ook weer voor een kindje gaan. Ik zal nog niet veel meekletsen, maar ik houd dit topic wel in de gaten!
Wat leuk!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alex za 26 nov 2011 - 21:46

Dank jullie wel! Het liefst zou ik vandaag nog alle anticonceptie de deur uit doen, maar ik moet nog even geduld hebben Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver za 26 nov 2011 - 21:51

JaneDoe schreef:aarrghhh ik wordt helemaal gek van de bultjes!!!
Er komen er steeds meer bij, mn hele lichaam zit onder, en het erge is....het begint nu ook in mn gezicht :shock:
Geen idee wat het is, maar denk toch dat het een soort van reactie is op het stoppen met de pil....als dit nog een week zo blijft ben ik in staat om die pil maar weer te gaan slikken Suspect

Zit ook in mijn gezicht ineens onder de pukkels en mee-eters....heb ik al jaaaaren geen last meer van...
Kan maar 1 leuke kant aan dit alles bedenken, en dat is als al deze pukkelige uitslag komt doordat ik stiekem al zwanger ben...maar dat zal wel niet Embarassed

Heel herkenbaar, ik ben met de pil gestart mede door mijn vele pukkels die ik altijd had, ik moest milde crémepjes gebruiken want ik had een gevoelige droge huid. Nadat ik gestopt was, kwamen die pukkels ook weer terug, en ben nu weer overgestapt op producten voor gecombineerde huid. Ik moet wel heel erg om chocola denken, dan wordt het dramatisch..., en nu heb ik mijn pukkels in de hand. smile Sommige mee-eters zie je niet, maar je ziet alleen kleine bultjes, en daar stoor ik me soms al aan laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 21:56

@ Pandora, het zal uiteindelijk wel goed komen daar ben ik niet bang voor hoor Wink Ons appartement staat sinds augustus te koop en het punt is gewoon dat er gewoon geen tweede kan komen omdat we er gewoon geen plek voor hebben. En een baby bij ons op de kamer vind ik niks. Wel voor 10 weken ofzo maar geen heel jaar of langer. Daarom geeft het misschien ook een beetje stress. Ik wil wel wat leeftijdsverschil er tussen maar geen 4 jaar. En stel dat ons huis over 2,5 jaar nog te koop staat. Ik moet er dan ook niet aan denken. Ik kan gewoon niet zo tegen al die onzekerheid Sad

Mijn man vind 1 kindje eigenlijk wel best. Hij is gezond en slaapt s'nachts goed en mijn man is bang dat ons volgende kindje dat misschien niet is en doet. Ergens snap ik dat wel want die angst heb ik ook een beetje. Maar ik ondanks dat is mijn wens toch groot. Ik ben zelf enigskind en het lijkt me geweldig om een groter gezin mee te maken. Plus ik zou graag nog wel een keer een baby in m'n buik willen voelen en het is natuurlijk ook hardstikke leuk voor S. een grote broer zijn smile

Ik hoop dat we straks weer samen zwanger kunnen zijn haha Very Happy , dat ons huisje verkocht is en dat ik alles een beetje op de rit heb. Ik duim er iig hard voor ! En wat je al zegt je moet er wel echt achter staan en er een goed gevoel over hebben. Anders kan je idd een paar maandjes wachten. Of je nu deze maand nog zwanger wordt of volgende maand en zit hoe dan ook niet veel leeftijdsverschil tussen de kindjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 21:57

Evy wat leuk ! Very Happy Hoe oud is je dochtertje nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pandora za 26 nov 2011 - 22:02

Razz_ schreef:@ Pandora, het zal uiteindelijk wel goed komen daar ben ik niet bang voor hoor Wink Ons appartement staat sinds augustus te koop en het punt is gewoon dat er gewoon geen tweede kan komen omdat we er gewoon geen plek voor hebben. En een baby bij ons op de kamer vind ik niks. Wel voor 10 weken ofzo maar geen heel jaar of langer. Daarom geeft het misschien ook een beetje stress. Ik wil wel wat leeftijdsverschil er tussen maar geen 4 jaar. En stel dat ons huis over 2,5 jaar nog te koop staat. Ik moet er dan ook niet aan denken. Ik kan gewoon niet zo tegen al die onzekerheid Sad

Mijn man vind 1 kindje eigenlijk wel best. Hij is gezond en slaapt s'nachts goed en mijn man is bang dat ons volgende kindje dat misschien niet is en doet. Ergens snap ik dat wel want die angst heb ik ook een beetje. Maar ik ondanks dat is mijn wens toch groot. Ik ben zelf enigskind en het lijkt me geweldig om een groter gezin mee te maken. Plus ik zou graag nog wel een keer een baby in m'n buik willen voelen en het is natuurlijk ook hardstikke leuk voor S. een grote broer zijn smile

Ik hoop dat we straks weer samen zwanger kunnen zijn haha Very Happy , dat ons huisje verkocht is en dat ik alles een beetje op de rit heb. Ik duim er iig hard voor ! En wat je al zegt je moet er wel echt achter staan en er een goed gevoel over hebben. Anders kan je idd een paar maandjes wachten. Of je nu deze maand nog zwanger wordt of volgende maand en zit hoe dan ook niet veel leeftijdsverschil tussen de kindjes

Nou, ik zie het dit jaar niet meer gebeuren hoor. Zoals ik nu denk wordt het midden 2012 maar dat zien we dan wel weer. Ik wil er echt klaar voor zijn. F. kwam ook redelijk onverwacht en dat wil ik (liever) niet weer.....
Bij jullie komt het ook allemaal wel goed meisje, hebben jullie al iets anders op het oog? Ik begrijp je wel hoor, ik wil mijn kindjes ook graag een eigen kamertje geven. Wij hebben nog een kamertje over, dus die zal dan voor de baby worden en dan is ons gezin ook compleet hoor.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 22:06

Ja we hebben al wel een ander mooi huisje gezien (echt zo'n huis waar je op de achtertuin na echt niks zou hoeven te klussen) maar we willen toch eerst ons appartement kwijt want ik moet er niet aan denken om met dubbele lasten te zitten. En aangezien we een hoge hypotheek hebben zou dan bijna 2/3 deel naar de huizen gaan en dat willen we dus echt niet ! Maargoed dat huis zal niet op ons blijven wachten ben ik bang Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mysterious za 26 nov 2011 - 22:08

JaneDoe schreef:Wat dat klaarkomen betreft, dat is hier herkenbaar. Althans.... vriendlief wil, sinds ik gestopt ben met de pil, opeens minder graag seks. Hij geeft zelf aan echt heel graag een kindje te willen, maar vind het nu wel ineens dan erg spannend om seks te hebben haha... maar ik "duik' er gewoon bovenop, hij MOET! angel

Haha herkenbaar. Hij heeft niks te zeggen!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat za 26 nov 2011 - 22:12

Tania schreef:
Rejoy. schreef:
Het feit dat jij regelmatig ongesteld wordt, zegt dat er wel een eisprong is, zonder eisprong kun je namelijk niet (regelmatig) ongesteld worden. Wel vreemd inderdaad dat je ovulatietest dan niet donker genoeg wordt. Schijnbaar is er wel een stijging van het hormoon dat zorgt voor je eisprong. Toen ik twee jaar geleden ovulatietesten heb gebruikt, is het testlijntje ook nooit donkerder geweest dan het controlelijntje, maar wel even donker. Misschien dat jij dan toch minder hormonen aanmaakt om een eisprong te kunnen hebben? Heb je steeds ovulatietesten van hetzelfde merk gebruikt? Misschien geeft een ander merk wel een donkerder testlijntje. En misschien moet je die ovulatietesten gewoon aan de kant gooien als je er zo onzeker van wordt. Je weet dat je een eisprong hebt (menstruatie) en als je zorgt dat je regelmatig sex hebt, dan moet dat toch voldoende zijn?

Zonder eisprong kun je wel gewoon regelmatig ongesteld worden hoor. De kans is vast niet groot maar het is niet onmogelijk.

Ovulatietesten werkten hier ook trouwens voor geen meter. Ik heb ze bij de eerste gebruikt maar het streepje werd nooit donker genoeg (met verschillende merken). Toen ben ik gaan tempen en toen was mijn eisprong ineens wel heel duidelijk te zien.

Maar even wat anders... is een cyclus van 45-77-30-37 regelmatig dan? Alleen die laatste 2 al heeft er nog nooit 7 dagen tussen gezeten voor mijn zwangerschap. Maar goed ik ben dan ook een perfecte cyclus gewend. En dit is gewoon heel raar voor mij haha.

Van de ovulatietesten heb ik dezelfde gebruikt. Dezelfde als vorig jaar toen ik zwanger probeerde te worden, maar toen snapte ik er ook al niks van, maar dat kwam omdat ze juist allemaal positief waren. (ik bleek die ronde gelijk zwanger, dus heb nooit geweten wanneer ik nu echt mijn eisprong had gehad)

Maar goed ik was van plan om de testen op te maken en dan maar niks gebruiken want van die ovulatietesten word ik toch niks wijzer inderdaad. En zonde van het geld :P

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alex za 26 nov 2011 - 22:26

Razz_ schreef:Evy wat leuk ! Very Happy Hoe oud is je dochtertje nu?

Mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden. Wordt wel tijd voor een broertje of zusje voor haar, toch? Wink
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  RYW za 26 nov 2011 - 22:34

Evy schreef:
Razz_ schreef:Evy wat leuk ! Very Happy Hoe oud is je dochtertje nu?

Mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden. Wordt wel tijd voor een broertje of zusje voor haar, toch? Wink

Hahahaha ach, mijn jongste is bijna 4 Wink

Maar goed, bij mij zit er dan ook een scheiding tussen en is er sprake van een heel andere kerel (en dus een 'tweede leg', gruwel) , dus dan valt 4 nog mee Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alex za 26 nov 2011 - 23:35

RYW schreef:
Evy schreef:
Razz_ schreef:Evy wat leuk ! Very Happy Hoe oud is je dochtertje nu?

Mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden. Wordt wel tijd voor een broertje of zusje voor haar, toch? Wink

Hahahaha ach, mijn jongste is bijna 4 Wink

Maar goed, bij mij zit er dan ook een scheiding tussen en is er sprake van een heel andere kerel (en dus een 'tweede leg', gruwel) , dus dan valt 4 nog mee Wink

Bij jou is het inderdaad een héle andere situatie! En ik vind vier jaar verschil ook niet onoverkomelijk. De kans is groot dat mijn dochter ruim 3 of zelfs al 4 is als haar broertje/zusje geboren wordt. We moeten natuurlijk ook maar afwachten of het wel lukt.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD zo 27 nov 2011 - 7:32

2e leg....vind ik zo'n verschrikkelijke uitdrukking haha! Doet me altijd denken aan kippen die eieren leggen laughcry

Waarschijnlijk een hele domme vraag,maar ik ben hier nog niet zo in thuis....vanaf wanneer heeft t zin om te testen? Heeft t nut om te testen voordat je uberhaupt ongesteld hoort te worden? Of moet je echt wachten tot je overtijd bent?

En hoe weet je nou wanneer je overtijd bent? Aangezien geen cyclus hetzelfde is,en dit mijn eerste pil-loze maand is. Uitgaande van 28 dagen moet ik donderdag ongesteld worden,maar hoe werkt dat?

Ben nu namelijk al t hele weekend beroerd. Overgeven,en echt zo'n weeig gevoel. Daarnaast heb ik het hele weekend geslapen... Werd vandaag om 14.00 wakker!
Omdat we net gestopt zijn is de kans natuurlijk inimini dat t raak is,maar t liefst ren ik morgen meteen naar de kruidvat voor een test haha. (Hoezo ongeduldig?)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 7:53

Evy schreef:
Razz_ schreef:Evy wat leuk ! Very Happy Hoe oud is je dochtertje nu?

Mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden. Wordt wel tijd voor een broertje of zusje voor haar, toch? Wink

Wat leuk Evy smile!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alex zo 27 nov 2011 - 7:54

Er zijn tegenwoordige hele gevoelige testen waarmee je redelijk vroeg (positief) kunt testen. Ik zou nog even wachten met testen. Mocht je donderdag niet ongesteld worden kun je over een week alsnog testen. Houdt er wel rekening mee dat je cyclus na het stoppen met de pil heel onregelmatig kan zijn en dat je daardoor 'overtijd' kan zijn.


Laatst aangepast door Evy op zo 27 nov 2011 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alex zo 27 nov 2011 - 7:54

Twellie schreef:
Evy schreef:
Razz_ schreef:Evy wat leuk ! Very Happy Hoe oud is je dochtertje nu?

Mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden. Wordt wel tijd voor een broertje of zusje voor haar, toch? Wink

Wat leuk Evy voor een kindje 2012 - Pagina 31 561177!

Dank je! Ik heb er zo'n zin in Very Happy

Hoe gaat het met jou? Laatste loodjes, he? Weet je het geslacht al trouwens?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum