voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Oké dus ik moet vanavond er "tegenaan"
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Kan nooit geen kwaad!
Altijd wel?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ladies, een vraagje want ben ff wat in de war geloof ik haha!
Ik heb normaal gesproken een cyclus van 28 of 29 dagen, nu zit ik al op dag 31 en er gebeurd nog niets.
Als ik een cyclus heb van 29 dagen, dan is mijn eisprong toch in het midden ongeveer? Dus met dag 14 of 15?
Ik merk er nml niets van, dus geen idee. Maar hoe weet je ook alweer wanneer ongeveer je eisprong is als je het niet voelt? (uitgezonderd het afscheidingsverhaal, dat weet ik wel, maar puur op de dagen berekend)
Ik weet wel nog ongeveer wanneer we sex hebben gehad, dus ben wel benieuwd of dat misschien rond die dagen is geweest en ik heel misschien morgen toch even een testje moet gaan halen....Hoop dat jullie me even uit de war kunnen halen!
Ik heb normaal gesproken een cyclus van 28 of 29 dagen, nu zit ik al op dag 31 en er gebeurd nog niets.
Als ik een cyclus heb van 29 dagen, dan is mijn eisprong toch in het midden ongeveer? Dus met dag 14 of 15?
Ik merk er nml niets van, dus geen idee. Maar hoe weet je ook alweer wanneer ongeveer je eisprong is als je het niet voelt? (uitgezonderd het afscheidingsverhaal, dat weet ik wel, maar puur op de dagen berekend)
Ik weet wel nog ongeveer wanneer we sex hebben gehad, dus ben wel benieuwd of dat misschien rond die dagen is geweest en ik heel misschien morgen toch even een testje moet gaan halen....Hoop dat jullie me even uit de war kunnen halen!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ik snap je vraag niet? Je zegt zelf al dat het rond dag 14/15 is....
Maar goed je cyclus kan wel eens wat langer zijn ineens. Weet niet hoelang je cyclus al 28/29 dagen is?
Maar goed je cyclus kan wel eens wat langer zijn ineens. Weet niet hoelang je cyclus al 28/29 dagen is?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Normaal gesproken 14 dagen voor je volgende menstruatie heb je je ei. Maar lang niet iedereen is normaal bij mij zit er meestal wat minder tijd tussen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
MiKa, je kunt niet zomaar er vanuit gaan dat je eisprong 14/14 dagen voor of na je menstruatie is geweest, dat is toch bij iedereen verschillend.
Om er zekerder van te zijn kun je temperaturen of testjes doen.
Om er zekerder van te zijn kun je temperaturen of testjes doen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Nee daarom, niets is zeker tijdens je cyclus. Vandaar mijn vraag.
Maar goed, een klein beetje uitgaan van ong. de helft of 14 dagen voor de volgende menstruatie zou in theorie dus kunnen! Verder wil ik nog niet temperaturen, eerst zien of het gewoon wil zonder alle poespas!
Dank jullie wel!
Maar goed, een klein beetje uitgaan van ong. de helft of 14 dagen voor de volgende menstruatie zou in theorie dus kunnen! Verder wil ik nog niet temperaturen, eerst zien of het gewoon wil zonder alle poespas!
Dank jullie wel!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Jeeehhh 2012 komt steeds meer inzicht!!!
Van de week op kraambezoek geweest en het kleine mannetje nog even vastgehouden.
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het begin maart is!!
Houden jullie het 'wachten' nog een beetje vol?
Van de week op kraambezoek geweest en het kleine mannetje nog even vastgehouden.
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het begin maart is!!
Houden jullie het 'wachten' nog een beetje vol?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
@roos...nee! Gelukkig drukke maand dus tijd vliegt. maar vind nieys aan, wachten...hoe staat het met de voorbereidingen van het huwelijk?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
ik hou het "wachten" op een regelmatige cyclus ook moeilijk vol
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:ik hou het "wachten" op een regelmatige cyclus ook moeilijk vol
Kan me voorstellen. Succes morgen bij de gyn. Eerste keer daar afspraak?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Vanmorgen mijn mannetje eens even om een duidelijk antwoord gevraagd... Hij wil nu nog niet gaan voor een 4e... We zitten midden in de verbouwing/verhuizing etc en moeten eerst wat zaken afronden oa het huis, spaarrekening aanvullen etc. Vooral de praktische kant dus.
We hebben de kinderwagen al weggedaan dus daar zal ook een nieuwe voor moeten komen of de maxicosi op de Zapp maar goed, dat vind ik voor korte stukjes te doen maar als ze er lang in liggen niet zo fijn voor het kindje...
Ik ga morgen even langs de dokter voor de pil.
Manlief zei: over een paar maanden wil ik er wel voor gaan... Wij hebben de luxe om enigzins te kunnen plannen dus dan start ik het liefst vanaf juni.. liefst wil ik een voorjaars/zomerbaby na 2 van die depressieve periode baby's mits het ons is gegund uiteraard.
Hij heeft geslachtsvoorkeur al uitgesproken.. hij wil liefst een meisje voor de naam die hij in zijn hoofd heeft ( geen idee welke, maar zal wel een lelijke zijn gezien zijn smaak qua namen:))... ik een jongen voor het evenwicht, 2 dochters/2zonen. ( en mijn favo jongensnaam kan dan weer uit de kast:) )
Whaaaaaaaaaaaaaaa echt ik lag te trillen in bed van ongeloof toen hij dit zei. Ik twijfelde eerst of hij het wel echt meende...
Een tafel vol... wow... wie had dat verwacht dat hij nog zou bijdraaien... ik niet
Ik ga vanaf nu af aan ook wat meer met jullie meekletsen omdat er nu echt concrete plannen zijn wat wij beide graag willen.
Ik ben nu al doodsbang voor de bevalling enzo omdat ik bij de laatste geen wee heb gehad en hij er zomaar was... maar goed , niet aan denken en er in juni voor gaan!
We hebben de kinderwagen al weggedaan dus daar zal ook een nieuwe voor moeten komen of de maxicosi op de Zapp maar goed, dat vind ik voor korte stukjes te doen maar als ze er lang in liggen niet zo fijn voor het kindje...
Ik ga morgen even langs de dokter voor de pil.
Manlief zei: over een paar maanden wil ik er wel voor gaan... Wij hebben de luxe om enigzins te kunnen plannen dus dan start ik het liefst vanaf juni.. liefst wil ik een voorjaars/zomerbaby na 2 van die depressieve periode baby's mits het ons is gegund uiteraard.
Hij heeft geslachtsvoorkeur al uitgesproken.. hij wil liefst een meisje voor de naam die hij in zijn hoofd heeft ( geen idee welke, maar zal wel een lelijke zijn gezien zijn smaak qua namen:))... ik een jongen voor het evenwicht, 2 dochters/2zonen. ( en mijn favo jongensnaam kan dan weer uit de kast:) )
Whaaaaaaaaaaaaaaa echt ik lag te trillen in bed van ongeloof toen hij dit zei. Ik twijfelde eerst of hij het wel echt meende...
Een tafel vol... wow... wie had dat verwacht dat hij nog zou bijdraaien... ik niet
Ik ga vanaf nu af aan ook wat meer met jullie meekletsen omdat er nu echt concrete plannen zijn wat wij beide graag willen.
Ik ben nu al doodsbang voor de bevalling enzo omdat ik bij de laatste geen wee heb gehad en hij er zomaar was... maar goed , niet aan denken en er in juni voor gaan!
Laatst aangepast door Roodkapje op do 8 dec 2011 - 4:07; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Zoals ik vd week al vertelde is mijn vriend toch teruggekomen op ons voornemen om vanaf januari voor kinderen te gaan. Teleurgesteld dat ik was!
Inmiddels zijn we bijna een week verder, maar ik merk dat ik het er best even moeilijk mee heb. Ik wou het zooo graag en het viel echt rauw op m'n dak.
Ik probeer niet boos te zijn, en daar heb ik ook geen reden voor want we moeten er gewoon allebei klaar voor zijn anders gaat het niet door, maar toch voel ik van binnen wel boosheid dat hij opeens is bijgedraaid en ik moet me soms echt inhouden om hem geen verwijt te maken, ook al is dat onterecht. Dat heb ik gelukkig ook niet gedaan en gelukkig snapt hij heel goed dat ik enorm teleurgesteld ben.
1 pluspuntje, hij zei wel uit zichzelf dat als het aan hem ligt dat ik vanaf januari met de pil stop, zodat, mocht hij er wel klaar voor zijn, die in ieder geval uit mn lichaam is. Das is wel een positief iets toch.
Weet niet wat ik met dit verhaal wil, moet het gewoon even kwijt denk ik
Inmiddels zijn we bijna een week verder, maar ik merk dat ik het er best even moeilijk mee heb. Ik wou het zooo graag en het viel echt rauw op m'n dak.
Ik probeer niet boos te zijn, en daar heb ik ook geen reden voor want we moeten er gewoon allebei klaar voor zijn anders gaat het niet door, maar toch voel ik van binnen wel boosheid dat hij opeens is bijgedraaid en ik moet me soms echt inhouden om hem geen verwijt te maken, ook al is dat onterecht. Dat heb ik gelukkig ook niet gedaan en gelukkig snapt hij heel goed dat ik enorm teleurgesteld ben.
1 pluspuntje, hij zei wel uit zichzelf dat als het aan hem ligt dat ik vanaf januari met de pil stop, zodat, mocht hij er wel klaar voor zijn, die in ieder geval uit mn lichaam is. Das is wel een positief iets toch.
Weet niet wat ik met dit verhaal wil, moet het gewoon even kwijt denk ik
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@flower, de voorbereidingen zijn in volle gang! Dat i.c.m. de drukke decembermaand doet de tijd wel snel voorbij laten gaan. In jan mijn jurk passen en heb ik mijn vrijgezellenfeestje. Ook nog een heleboel verjaardagen in die tijd, dus het is zo begin/eind maart! Hoelang willen jullie nog wachten?
@roodkapje, joepie! Wat fijn dat jullie allebei een vierde kindje willen en wat lijkt het me gezellig straks, een tafel vol kids!
@boekenwurm, dat is zeker positief! En geloof me, je kunt beter wachten als hij er nog niet klaar voor is. Je leven veranderd enorm door de komst van een kindje. Ik moest bij de eerste ook wachten. Van nee nog lang niet naar zullen we voor een kindje gaan, daar zat geloof ik 2 hele maanden tussen. Wie weet hoe snel hij er klaar voor is.
Voor ons tweede kindje moet hij wachten...
@puzzle, succes bij de gyn. Laat je even weten hoe het is afgelopen? (als je wilt tenminste hoor)...
@roodkapje, joepie! Wat fijn dat jullie allebei een vierde kindje willen en wat lijkt het me gezellig straks, een tafel vol kids!
@boekenwurm, dat is zeker positief! En geloof me, je kunt beter wachten als hij er nog niet klaar voor is. Je leven veranderd enorm door de komst van een kindje. Ik moest bij de eerste ook wachten. Van nee nog lang niet naar zullen we voor een kindje gaan, daar zat geloof ik 2 hele maanden tussen. Wie weet hoe snel hij er klaar voor is.
Voor ons tweede kindje moet hij wachten...
@puzzle, succes bij de gyn. Laat je even weten hoe het is afgelopen? (als je wilt tenminste hoor)...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
@ flower, ja eerste afspraak. weet niet zo goed wat ik moet verwachten
maar dat zien we wel.
van de andere kant ben ik wel "blij" dat ik uiteindelijk toch na 4,5 maand. ongesteld ben geworden..
mja, om ff alles te laten onderzoeken kan ook geen kwaad
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=19182
maar dat zien we wel.
van de andere kant ben ik wel "blij" dat ik uiteindelijk toch na 4,5 maand. ongesteld ben geworden..
mja, om ff alles te laten onderzoeken kan ook geen kwaad
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=19182
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: