Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Caramba wo 2 nov 2011 - 11:32

JaneDoe schreef:
FryskeFlinter schreef:Hoe denkt hij er zelf over? Wil hij de wens uitstellen? Of er alsnog voor gaan? Ik snap jou punt wel. Je zag het allemaal zo fijn voor je, en nu krijgt het allemaal ineens een andere wending.

Hij wil er gewoon alsnog voor gaan.... maar ja, ik zie dat financieel gewoon echt niet zitten. In de situatie zoals ie nu is zouden we ook geen kinderopvang nodig hebben, omdat hij s avonds werkt en ik overdag, maar mocht hij bij de politie gaat zullen we ook nog eens 3 dagen opvang nodig hebben....nog een extxra kostenpost....
Hij gaat netto maar ongeveer 600 a 700 verdienen.....ik zie niet hoe we dit met een kindje moeten doen. Kijk als het nou 1 jaar was, dan is het te overzien....maar 3 jaar...

Het is dus nog niet eens helemaal zeker dat hij daar voor wil gaan? Althans zo begrijp ik het nu.
Enne, het duurt nog wel even voordat het mei is, misschien maak je je nu al heel erg druk om iets wat misschien wel helemaal niet gaat gebeuren?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD wo 2 nov 2011 - 12:48

Nee hij weet t helaas wel zeker....
Mei is nog ver weg,hij wilde januari al starten,maar dat komt te vroeg,die selectierondes zijn al bezig.

Ik maak me er nu druk om,omdat we dus al zijn gestopt met de pil...en als dit doorgaat, wil ik op dit moment geen kindje...dus ik maak me druk omdat ik even niet weet wat ik moet doen.denk dat ik hem maar weer ga slikken tot ik weet wat er gaat gebeuren
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 18:51

He wat een klotesituatie ineens!
Ik snap jouw punt ook wel hoor, en vind je heel wijs dat je er nu al aan denkt hoe het dan moet en dat het dan niet kan.

Wat ik ervan weet is dat de opleiding tot politieagent echt HEEL zwaar is, is er geen mogelijkheid dat hij er nog 1 dag in de week naast werkt dan ofzo? Ook is het natuurlijk nog maar de vraag of hij goedgekeurd wordt.

Wel fijn dat het zijn opinie over het krijgen van een kindje niet veranderd, misschien is hij juist tot inkeer gekomen dat hij dit wil gaan doen omdat hij zijn kind het beste wil geven. Plus, als je nu al net zwanger was geweest, hoe hadden jullie het dan gedaan? Zijn er echt geen mogelijkheden? Je kan meer blijven werken, je krijgt meer toeslagen, gastouder thuis worden zodat je toch thuis bent maar ook werkt enz..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jezzie wo 2 nov 2011 - 19:51

@Janedoe, wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je nu heel erggaat twijfelen wat dan de beste beslissing is! Misschien is het handig om alle voor en nadelen een keer samen op te schrijven om er achter te komen wat het beste is. Sterkte!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roos wo 2 nov 2011 - 20:44

@janedoe Wat een vervelende situatie!
Ik weet dat je geloot moet worden en dat dat niet misselijk is.
Er hangt een stevige sporttest aan vast (is hij sportief?) en een aantal psychologische tests.
Je wordt zeker niet zomaar toegelaten. Misschien geeft dit je nog wat hoop!
Je zou kunnen afspreken om je vriend die kans te geven en mocht het niet lukken om dan voor een kindje te gaan. Maar een moeilijke situatie is het wel...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Vintage vr 4 nov 2011 - 10:22

JaneDoe: wat schrikken eigenlijk, dit is waarschijnlijk het laatste waar je aan dacht? Zijn jullie nu wel in gesprek over hoe nu verder? 400 euro per maand minder verdienen is wel veel, kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt! Toch kan ik me de behoefte om een opleiding te volgen ook voorstellen, nu is de tijd.. Alleen jullie hadden alles al besloten.. :shock:

Pandora: welkom, gezellig!! Very Happy Stiekem toch hopen op een ongelukje? :P

Ik heb een aantal dagen geleden de kliniek gemaild om te vragen of ze een tijdsindicatie konden geven. In principe konden we volgens de wachtlijst starten in feb. '12... maar nu is het met een maand vervroegd!! Nog twee maanden wachten, ben zo blij! Ondertussen is vriendinnetje sinds twee maanden aan het oefenen met ovutesten en ze heeft haar ei eindelijk gevonden. Je kan 'm maar hebben haha!
Vintage
Vintage
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 11-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Vintage vr 4 nov 2011 - 10:28

JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
.. .. .. ..
Vintage
Vintage
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 11-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat vr 4 nov 2011 - 10:59

Vintage schreef:
JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
Pussycatzijn stiekem al bezignog niet zwanger2e kindje

ooh janedoe wat balen zeg! Maar redden jullie het echt niet met 400 euro minder? Want kunnen jullie dan de vaste lasten niet meer betalen? Dat zou echt heel balen zijn zeg.

Hier nog steeds niet ongesteld pff... elke keer dat wachten wordt er zo onzeker van. Ben zo bang dat ik weer een lange cyclus ga krijgen maar ja... in afwachting nog maar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L vr 4 nov 2011 - 11:04

[tr][/
JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
Pussycatzijn stiekem al bezignog niet zwanger2e kindje
Flower_Lmaart/april 2012nog niet zwanger2e kindje


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver vr 4 nov 2011 - 11:21

JaneDoe gestopt sinds 24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Jezzie89gestopt sinds 21 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje
Pearl gaan er in april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Roos gaan er vanaf half maart 2012 voor nog niet zwanger 2e kindje
bolus 26 gaan er begin 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
FryskeFlinter gaan er april 2012 voor nog niet zwanger 1e kindje
Vintagegaan er januari 2012 voornog niet zwanger1e kindje
Pussycatzijn stiekem al bezignog niet zwanger2e kindje
Flower_Lmaart/april 2012nog niet zwanger2e kindje
........
........
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver vr 4 nov 2011 - 11:23

Even het lijstje weer aangepast smile

Pussycat, wat lijkt me dat ook frustrerend. Stiekem hoop je het en ga je er op verheugen. En juist dan kan het ook uitblijven. Hopelijk pakt het voor jullie wel goed uit.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa vr 4 nov 2011 - 12:17

JaneDoe, wat vervelend dat dit er nu tussenkomt. Ik vind het goed dat je er zo over nadenkt of jullie het financieel nog wel redden dan, want dat is natuurlijk ook belangrijk. Maar zijn er geen andere mogelijkheden? Nog 3 jaar wachten is wel erg lang, jullie hadden nu besloten om ervoor te gaan en dan komt hij hier nu plots mee, ook al is een opleiding wel belangrijk natuurlijk. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden hiervoor hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD vr 4 nov 2011 - 12:37

We hebben er heeel veel over gepraat, en besloten dat de pil niet terugkomt in dit huis;)|
We hebben alles op een rijtje gezet, en zijn tot de conclusie gekomen dat de kans dat hij wordt aangenomen superklein is, dat ziet hij zelf ook in (hij heeft zo'n 20 kg overgewicht, reuma in de familie, dementie in de familie, is zelf astmatisch, en heeft 6 jaar terug bij bureau halt een cursus moeten doen en is voorgekomen omdat hij dronken achter het stuur zat) kortom, allemaal dingen die aardig meetellen, en zelf denk ik dat hij al wordt afgerekend op zijn "strafblad". (verder is het een goedzak hoor, en hij heeft er van geleerd, want rijd noooit met een druppel op)
Maar goed, ik gun hem de kans om te solliciteren....maar denk niet dat t wat wordt. tot die tijd oefenen wij gewoon verder.....we zien t wel! Misschien niet erg doordacht, maar ik wil geen 3 jaar wachten, en mocht die 1% dat ie wordt aangenomen toch uitkomen....sja....dan zien we het wel!

Maar ik vraag me nog steeds af hoe vruchtbaar ik ben. Sinds ik op 24 okt gestopt ben, hebben we nog geen 1x seks kunnen hebben, omdat ik elke keer tussentijdse bloedingen heb, en ook flinke bloedingen.
T grappige (of nou ja, eigenlijk niet) is dat het ook elke keer begint op mijn vrije avond of dag. Wij zien elkaar alleen op woe/za/zo. Nu had ik dinsdagavond en woensdag overdag doorlopend een bloeding, en nu net begint het weer..... ik snap niet wat het is en hoe het komt.... maak me er wel een beetje zorgen over. Het zijn juist nu mijn vruchtbare dagen, dus ik baal wel dat we niet eens een poging hebben kunnen doen.....

Leuk om te zien dat het lijstje al flink groeit, welkom iedereen!
Zijn er ook meiden die al vanuit het 2011 topic hierheen zijn verhuisd...? niet echt nog toch?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pandora vr 4 nov 2011 - 20:49

@janedoe; ik wil niet lullig doen.... maar ik schat de kans ook heeeel erg klein dat je man wordt aangenomen bij de politie. Met 20 kg. overgewicht lijkt mij sowieso het halen van de sporttest al onmogelijk.... jammers voor je man, maar stiekem wel fijn voor jou (toch?) Embarassed

Ik zou me vooralsnog nog niet te druk maken over je cyclus, het lijkt er erg op dat je lichaam aan het ontpillen is. Gewoon even aankijken en als je over een tijdje nog klachten hebt dan gewoon even naar de huisarts stappen.

Hier verder nog geen nieuws, ben nog steeds ongesteld. Mijn cyclus varieert van 24 tot 28 dagen.... ook best vreemd dus en weet dus ook niet precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik ben in mei alweer met de pil gestopt omdat het me niet beviel, nu voel ik me gelukkig veel beter zonder die hormonen troep.
We hebben er nog steeds geen duidelijk besluit over genomen, maar ik denk dat we er in februari of maart ongeveer weer voor gaan.... ach, we zien het ook wel. We zien tegenwoordig niet heel erg braaf meer met de condooms.... Embarassed
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa vr 4 nov 2011 - 21:10

JaneDoe, ik zou me ook echt nog geen zorgen maken om je cyclus hoor. Je bent pas net 1,5 week gestopt met de pil, dus je gaat jouw lichaam even de tijd moeten geven. Sommigen hebben gelijk een mooie cyclus, maar anderen niet. Gewoon even afwachten is het beste denk. Als ik jouw verhaal over je partner lees, schat ik de kans ook niet echt hoog in dat hij aangenomen zal worden.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa vr 4 nov 2011 - 21:12

JaneDoe schreef:
Zijn er ook meiden die al vanuit het 2011 topic hierheen zijn verhuisd...? niet echt nog toch?
Nog niet nee haha smile. Het is nog 2011 en nog steeds gezellig in dat topic Laughing

Maar ik lees hier al wel mee, en reageer af en toe ook wel, omdat ik er 99% zeker van ben dat ik hier over 2 maanden gewoon verder zal kletsen. Ik hoop natuurlijk dat ik niet teveel meiden van 2011-topic moet meenemen haha smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine vr 4 nov 2011 - 22:16

Alyssa schreef:
JaneDoe schreef:
Zijn er ook meiden die al vanuit het 2011 topic hierheen zijn verhuisd...? niet echt nog toch?
Nog niet nee haha smile. Het is nog 2011 en nog steeds gezellig in dat topic Laughing

Maar ik lees hier al wel mee, en reageer af en toe ook wel, omdat ik er 99% zeker van ben dat ik hier over 2 maanden gewoon verder zal kletsen. Ik hoop natuurlijk dat ik niet teveel meiden van 2011-topic moet meenemen haha smile

Ik ook nog niet. En als ik heel eerlijk ben, hoop ik hier ook niet te hoeven komen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa vr 4 nov 2011 - 22:23

Ik neem jou gewoon echt niet mee naar dit topic Yasmine. Hoe je het doet, moet je zelf weten, maar je ziet maar dat je zwanger bent tegen 2012 Wink hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine vr 4 nov 2011 - 22:31

Alyssa schreef:Ik neem jou gewoon echt niet mee naar dit topic Yasmine. Hoe je het doet, moet je zelf weten, maar je ziet maar dat je zwanger bent tegen 2012 Wink hug

Laughing Zal het mijn man zeggen!

En voor jou geldt: veel erger dan de laatste maanden van 2011 kan het voor jou niet worden, dus dan moet 2012 maar bijzonder goed beginnen! hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD za 5 nov 2011 - 15:51

@alyssa en yasmine, dan hoop ik van harte voor jullie dat we jullie hier in 2012 niet meer zien haha! (Alleen om ons te feliciteren met onze zwangerschappen;))

Hier is t echt een menstruatie geworden. Nu 2 dagen aaneengesloten heftig bloedverlies,inclusief alle menstruatie ongemakken als hoofd-rug-buikpijn.... Dus de eerste cyclus was een zeeeeer korte van 13 dagen...

Trouwens,die getalletjes die jullie bij je onderschrift hebben, is dat jullie cyclusduur van de afgelopen maanden? Ja toch?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  CCC zo 6 nov 2011 - 1:05

Janedoe: maak je geen zorgen over je cyclus, je lichaam moet zelf weer even alles gaan doen. En daarbij is ongesteld zijn/ worden beter dan niet... Niet vervelend bedoeld, maar dan weet je wel dat er iets in je lichaam gebeurd. Blijkbaar moet er dus iets uit en heb je je eisprong dus gehad.

Wbt de banenswitch van je vriend, dat is even lastig maar goed dat jullie er goed over gepraat hebben. Kijk gewoon wat er intussentijd gebeurd qua zwanger worden, het leven loopt toch vaak niet zoals je het gepland hebt. En straks met een baby, zijn er ook genoeg mogelijkheden om van alles te ondernemen zoals switchen van baan. Herken het stukje wel hoor, mijn vriend kreeg opeens ook van die hersenspinsels... Wilde nog van alles en was vooral bang dat het leven na de bevalling heel anders zou zijn. Wij hebben nu goede afspraken gemaakt en willen elkaar juist blijven stimuleren om onszelf te ontwikkelen op sommige gebieden. Ik ben zelf ook heel hard aan het nadenken om me om te scholen, dat zal dus na de bevalling in de planning komen en het zal niet makkelijk worden. Maar ik denk ook dat je juist meer weet waar je voor wilt gaan en er dan ook keihard voor gaat als alles wat lastiger gaat.

En die 20 kilo overgewicht, die kilo's kan hij er makkelijk vanaf krijgen he! Is alleen een kwestie van de knop omzetten en het echt willen en volhouden. Ik ben 6 jaar geleden 30 kilo afgevallen, en ben zo blij dat ik ooit die stap heb genomen. Ook zijn astma zal hierdoor beter worden, meer beweging is beter voor zijn longinhoud. Mijn vriend is zwaar asmatisch en beweegt veel, hierdoor voelt hij zich fitter en zijn longinhoud is al een stuk beter geworden. Wbt zijn strafblad, is de kans wel erg klein... Maar... wij hebben een vriend en die heeft ook genoeg in het verleden gedaan, en die zit nu in zijn laatste jaar bij de Politie. Niks is dus onmogelijk! smile

Alyssa: het jaar gaat vast heel goed starten voor jullie! En dan kun je lekker meeschrijven in de zwangertopics!

Yasmine: nog even aan het werk dus voor 2012 aanbreekt! smile Ben benieuwd wie er aan het einde van het jaar allemaal zwanger zijn! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa zo 6 nov 2011 - 1:40

Yasmine, lief van je!

JaneDoe, balen dat je cyclus zo raar doet. Maar het is niet abnormaal hoor, ik weet dat Jelin (die in 2011 meeschrijft) ook begon met hele korte cyclussen en nu ook weer gewoon regelmatig is.
Die getallen in mijn onderschrift zijn inderdaad de duur van mijn cyclussen. En als er een * achterstaat (bij mij dan) is het niet spontaan gekomen, maar opgewikt dmv pilletjes.

CCC, ik hoop het meid! smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat zo 6 nov 2011 - 5:39

@ Alyssa is er een bepaald aantal dagen waarbij je dan een pil neemt? Klinkt een beetje stom zo, maar ben daar benieuwd naar. Moet je bijvoorbeeld eerst 50 dagen niet ongesteld zijn geweest ofzo? Wat is de grens zeg maar? Daar ben ik benieuwd naar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa zo 6 nov 2011 - 6:12

Pussycat schreef:@ Alyssa is er een bepaald aantal dagen waarbij je dan een pil neemt? Klinkt een beetje stom zo, maar ben daar benieuwd naar. Moet je bijvoorbeeld eerst 50 dagen niet ongesteld zijn geweest ofzo? Wat is de grens zeg maar? Daar ben ik benieuwd naar.
Ik snap je vraag hoor smile.

In het begin heb ik afgewacht tot ik 2 maanden niet ongesteld werd. Toen heb ik dit met mijn gynaecoloog (ik ken 'm persoonlijk, dat maakt dat ik al sneller met mijn 'probleem' naar hem ging/belde, anders had ik wellicht nog wel een hele tijd niets ondernomen) besproken en hij stelde voor om dan pilletjes in te nemen zodat ik toch ongesteld werd, in de hoop dat daarna mijn cyclus vanzelf op gang zou komen. Toen ben ik dus na 72 dagen ongesteld geworden, met die pilletjes. De cyclus erna werd ik plots vanzelf ongesteld na 43 dagen. Daarna had ik weer een cyclus waarbij ik na +/- 50 dagen niet ongesteld werd, weer advies van mijn gyn om die pilletjes te nemen, maar dat dit zo niet door kon gaan en dat ik dus eens langs moest komen voor een echo. Toen ben ik dus weer met behulp van pilletjes na +/- 60 dagen ongesteld geworden.

Toen ik voor die echo langskwam, zat ik alweer rond dag 50 en wederom niet ongesteld. Toen bleek dus dat ik PCO heb en heb ik weer die pilletjes ingenomen, weer ongesteld na +/- 60 dagen en dan gelijk met Clomid begonnen. Deze bleek niet aan te slaan en nu moet ik dus weer mijn cyclus op gang brengen met pilletjes. Ik moet nu niet wachten tot ik 50 dagen niet ongesteld ben, maar gewoon na ongeveer 30 dagen (normale cyclus) mag ik hiermee beginnen. Nog een paar dagen dus, en dan kan ik binnenkort weer een nieuwe cyclus ingaan.

Ik denk dat het van gynaecoloog tot gynaecoloog afhangt hoe snel ze je helpen hiermee. Ik weet ook van mensen die echt 3/4/5 maanden niet ongesteld werden omdat hun gynaecoloog het af wilde wachten. Mijn gynaecoloog heeft mij wel altijd gelijk geholpen, nouja, scheelt wellicht ook dat ik niet na 30 dagen 'al' kwam zeuren dat ik niet ongesteld werd, maar dat ik dat standaard pas deed als ik al 50 dagen niet ongesteld was geworden (die grens had ik voor mezelf gesteld, dat 50 dagen echt wel genoeg was haha).
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat zo 6 nov 2011 - 6:22

Bedankt voor je antwoord smile
Ja, ik twijfel zelf namelijk of ik actie moet ondernemen ofzo...
Omdat het al een keer 45 dagen heeft geduurt en 77 en 1 keer 30. En nu zit ik alweer op 33 en nog geen tekenen op een menstruatie No En ik wil er niet mee doorlopen tot ik weer op dag 70 zit ofzo. Daar heb ik gewoon geen zin in. Maar ja wanneer stap je naar een huisarts? Wat is nog normaal zeg maar en wat niet?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum