Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L do 17 nov 2011 - 2:49

Wennes schreef:

Vanavond gaan we naar de vk voor het gesprek. Straks nog even wat vragen opschrijven. Ik ben echt benieuwd hoe het gesprek zal gaan.

succes alvast!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa do 17 nov 2011 - 5:29

Wennes, succes vanavond!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 5:48

Wat is dit afwachten spannend als je eenmaal besloten hebt dat...had ik niet verwacht! Ik lijk wel bezeten en fantaseer de hele dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa do 17 nov 2011 - 5:49

Je wacht nu tot je ongesteld wordt, Charlie?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 5:50

Alyssa schreef:Je wacht nu tot je ongesteld wordt, Charlie?

Ik ben het al geworden eegisteren, dat was ook wel enorme voltreffer geweest meteen zo snel maar ik was toch al aan het denken en benieuwd hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa do 17 nov 2011 - 6:01

Toch wel fijn dat je ongesteld bent geworden, niet? Weet je tenminste dat je een cyclus hebt. Hoelang was je cyclus nu?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 6:02

Alyssa schreef:Toch wel fijn dat je ongesteld bent geworden, niet? Weet je tenminste dat je een cyclus hebt. Hoelang was je cyclus nu?

Ik was niet aan de pil, ik had een spiraaltje. Dus die cyclus die heb je dan gewoon en die is en was precies 28 dagen! Maar idd blij dat die gewoon zo netjes doorloopt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 7:32

Charlie schreef:Wat is dit afwachten spannend als je eenmaal besloten hebt dat...had ik niet verwacht! Ik lijk wel bezeten en fantaseer de hele dag!

Heeeel herkenbaaar!!
Ik stond gister te koken en werd me toch misselijk van die lucht, dus ik dacht meteen "oe....zal ik zwanger zijn?". Terwijl ik best weet dat dat niet t geval is....
Uiteindelijk bleek het het begin te zijn van een virusje,want ik lig al sinds gisteravond met n flinke buikgriep in mn bedje....Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jezzie do 17 nov 2011 - 8:02

Heel herkenbaar Janedoe.
Ik denk ook bij alles wat ik voel en doe 'zou ik zwanger zijn?'.
Maar ik ben net ongesteld geworden...Voor het eerst sinds ik met de pil gestopt ben.
Na 24 dagen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L do 17 nov 2011 - 8:05

Jammer jezzie, maar wel fijn dat je al zo snel ongesteld bent, en 24 is zover ik weet wel netjes.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jezzie do 17 nov 2011 - 8:10

Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat ik meteen de eerste keer al zwanger zou zijn. Wel gehoopt natuurlijk.
Maar ik weet nu wel hoe mijn cyclus een beetje is, dus we gaan het gewoon op nieuw proberen.
Had stiekem al wel een zwangersschapstest gekocht Wink
Maar die moet dus nog maar even blijven liggen haha!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 8:17

Jammer Jezzie,maar inderdaad, 24 is netjes voor een eerste cyclus! Dus wat dat betreft in ieder geval veelbelovend....op naar de volgende poging!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 9:30

@ wennes hoe ging je gesprek? Ben benieuwd! Wel extra spannend hoor voor jou om weer opnieuw zwanger te worden.

Oooh inderdaad heel herkenbaar dat als je voor het eerst zwanger wilt worden. Je let echt op alles. Pff ik werd ook wel eens helemaal gek van mezelf. En toen was ik dat zat en dacht; deze maand laat ik het rusten.
En toen was ik zwanger Laughing

Hier nu op dag 8. Binnenkort eens kijken op ik mijn eisprong kan vinden (ovulatietesten).
Dan weet ik in ieder geval een beetje hoe mijn cyclus is. Want daar word ik nog niet echt wijzer van.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 9:44

Pfff....ik heb kriebels in mijn buik! We hadden afgesproken dat we er in januari opnieuw voor zouden gaan en dat komt nu wel heel erg dichtbij. Eerst was er nog twijfel van beide kanten, want het liep een tijdje niet zo soepel tussen ons tweeën en we vonden het allebei belangrijk om eerst alles weer op de rit te hebben. Ik zit momenteel weer een stuk beter in mijn vel en voel me ook weer gelukkig, dus.....we gaan het proberen. En ik vind het weer net zo eng als de 1e keer! Misschien ook wel doordat ik bij de 1e meteen de 1e ronde zwanger was. Een raar idee, hoe zou het dit keer gaan? Dan komt erbij dat ik heel graag wat kilo's kwijt zou raken. Op de één of andere manier werkt dat nu niet helemaal en ik baal van mezelf. Ik dacht dat het namelijk wat makkelijk zou gaan met zo'n mooi doel voor ogen, maar niets is minder waar. Ik voel me echt een slappeling! Ik ga er nu samen met mijn man in het weekend eens voor zitten, zodat we eens kunnen bekijken wat dan wel werkt voor mij. Wat dat betreft heb ik echt een sterk persoon achter mij nodig. Geen idee wat ik nu met dit stukje wil, maar dan ben ik het in ieder geval even kwijt Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 9:48

Het lijkt me trouwens gezellig om hier wat meer te komen kletsen, dan kan ik lekker mijn ei kwijt Very Happy
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 10:02

Welkom Lind@! We hebben allemaal nog niet heel veel boeiends te melden aangezien de meeste van ons er in 2012 dus voor gaan en een enkeling nét gestopt is....maar hopelijk komt daar snel verandering in!

En wat betreft het afvallen....dat wil ik ook heel graag, er moet echt een kilo of 8 vanaf hier. maar ja, nu denk ik aan de andere kant weer; doe ik nu zo mn best om af te vallen, ben ik over een paar maanden zwanger en zit alles er weer aan haha....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 10:04

I know Wink Heb lang geleden ook al wel eens wat gepost, maar toen duurde het nog zo ontzettend lang voordat het 2012 zou worden....Ik hoop voor jou en nog wat anderen dat jullie dit topic dit jaar nog kunnen verlaten. En anders kletsen we nog gezellig even verder toch?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 10:09

Ik ga er niet vanuit dat ik dit topic dit jaar nog kan verlaten hoor.... wij zien elkaar 2x per week, dus kun je zelf wel nagaan hoe weinig mogelijkheden we hebben om een baby te maken haha! Dus ik gok erop dat ik er in 2012 gewoon nog bij ben. En ook al ben ik dan wel al zwanger, schrijf ik hier toch nog gezellig mee:)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mauwmauw do 17 nov 2011 - 10:15

@janedoe,als jullie elkaar nu maar 2x per week zien,hoe gaat dat dan als jullie een kindje hebben?ik bedoel dit niet lullig of aanvallend ofzo,maar je leven verandert ontzettend met een kindje,en je relatie ook.hoe zie je dit voor je als jullie elkaar maar 2x per week zien.persoonlijk lijkt het mij niet fijn als ik mijn vriend maar 2keer perweek zie,en we ook nog een kleine V hier hebben rond lopen/kruipen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 10:20

Het voordeel straks met een kindje, is dat hij/zij nooit naar een kinderdagverblijf hoeft, en er altijd een papa of mama thuis is.
Nadeel is inderdaad dat we elkaar weinig zien, aangezien ik overdag werk en hij s avonds.
Ik wil sowieso 1 dag minder gaan werken als er een kindje komt, en hij wil proberen te regelen om maar hooguit 2x per maand de zaterdagavond te hoeven werken, ipv elke week.... dus dan zouden we elkaar dinsdag en woensdag de hele dag zien, en 2x per maand de zaterdag, en de zondag een paar uurtjes...

Sja ideaal is het niet om elkaar weinig te zien, maar toch vind ik het voor een kindje wel weer heel fijn dat er altijd iemand thuis is, en we niet van anderen afhankelijk zullen zijn wbt opvang.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mauwmauw do 17 nov 2011 - 10:26

ja daar heb je wel gelijk in,het is een heel geregel om de opvang te regelen.En als hij het zo kan regelen dat hij wat meer het weekend vrij is,zal dat wel lekker zijn,al lijkt het mij voor hem niet fijn,als hij de tot laat heeft gewerkt en dan s'ochtends vroeg de kleine mag doen,omdat jij moet werken.

Persoonlijk zal het mij niks lijken(achteraf nu gezien dan he)Wij hebben een heel moeilijk jaar gehad,met veel ups en downs qua relatie,mede door de verandering van opeens met zijn 3en zijn en een klein hulpeloos mannetje te hebben.Ik heb me heel erg verkeken op het feit wat een kleintje met je relatie doet.Maar zolang je blijft vechten,kom je er wel.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ do 17 nov 2011 - 10:27

@ JaneDoe tja, alles heeft zijn voor- en nadelen, en het scheelt dat jullie waarschijnlijk ook niet anders gewend zijn toch? Is inderdaad wel een beetje vervelend als je graag een kindje wilt maken, maar dat gaat vast ook wel goed komen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 10:34

sja weet je wat het is...en wat ook het belangrijkste is? Hij is de man waar ik gek op ben, en die da papa van mijn kindje moet worden, en ja...dan is het zoals het is.
Natuurlijk zie ik er ook tegenop om al die avonden alleen thuis te zijn (hij werkt in de horeca) en dus ook zelf s avonds aan hui gebonden te zijn....

Maar ik weet ook niet of ik zou willen ruilen en een man wil die overdag werkt, zodat ons kindje 3 dagen naar het kdv had gemoeten.... wat bovendien ook weer genoeg kost...

Ik vind het een fijn idee dat, als het kindje straks ouder is en naar school gaat, hij niet naar een BSO hoeft, maar zijn papa bij school staat, en hij tussen de middag lekker thuis een broodje kan eten enzo....

En sja ach, wij komen er samen wel uit, als je maar van elkaar houd, dat is de belangrijkste basis he:)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mauwmauw do 17 nov 2011 - 10:38

janedoe,dat is ook helemaal waar.ik bedoel er verder ook niks mee hoor.Was gewoon benieuwd hoe jij erover dacht/hoe jij het ziet zeg maar.Ik hoop voor je dat het snel mag lukken,het is het mooiste wat me is overkomen(ondanks de moelijke tijden)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 10:44

weet dat je niet niet vervelend bedoelde hoor:) Krijg de vraag wel vaker...
Zo vragen mensen ook nu al vaak hoe ik het volhoud met een man die er nooit is s avonds...maar het went toch in zekere zin wel. De enige avonden die balen zijn, zijn de vrijdagavond en zaterdagavond... maar ach, ik kan tenminste wel altijd heeeerlijk grey;s anatomy, gtst etc kijken haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum