Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD ma 14 nov 2011 - 9:31

Parels schreef:Lieverd, ik snap je onzekerheid en frustratie hoor!
Denk alleen dat je door die vele menstruaties helemaal geen vruchtbare dagen hebt ...
Wachten tot een halfjaar zou ik niet doen áls het zo blijft, 2 maanden lijkt me lang zat als je om de 2 weken ongesteld bent en zeker met je moeders geschiedenis in je achterhoofd.

Je bent helemaal niet aan het miepen, als je iets wilt, dan wil je het graag gelijk, en natuurlijk moet je lichaam op gang komen, maar zo werkt het ook niet.

ja dat is het meer, ik ben bang dat ik nu helemaal geen vruchtbare dagen heb (gehad). En als het zo door blijft rommelen, en ik heb steeds geen vruchtbare dagen....dan komt die zwangerschap er ook moeilijk natuurlijk....
Heb wel eens gehoord dat vruchtbaarheid deels erfelijk is....maar dat lijkt me toch onzin? elke vrouw is tenslotte weer anders...

Toch hebben mijn moeder en haar 3 zussen er allemaal 3 jaar of langer over gedaan om zwanger te raken, best apart....
En in mijn vriendengroep is iedereen tot nu toe binnen 3 maanden zwanger, waardoor ik dan weer een doemdenker ben en denk "er moet toch ook iemand zijn in de vriendengroep die niet of moeilijk zwanger kan raken?" ....en dan denk ik meteen weer dat ik dat ben haha...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:39

Je kan altijd even een belletje doen naar de huisarts straks, toch?
Wie niet waagt, wie niet wint en wie weet is de oplossing wel heel makkelijk.

Ik ken ook weer een verhaal van iemand wiens zus en moeder er ook jaren over hebben gedaan, en zij was dus ook zo'n doemdenker, maar binnen 2 maanden zwanger, dus dát kan ook nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat ma 14 nov 2011 - 10:48

@ janedoe ik hoop niet dat je door mij denkt dat jij je aanstelt. Want zo bedoelde ik dat niet hoor. Ik bedoelde dat ikzelf heel erg goed ben in het gek maken van mijzelf, dat was niet op jou gericht.
Het is ook vervelend als er geen pijl op te trekken valt... en dat verhaal van je moeder kende ik nog niet. Vervelend zeg... hoop niet dat, dat bij jou ook het geval is.
En wat de anderen ook al gezegd hebben.... het alvast bespreek maken bij de huisarts zou ik ook doen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 11:05

JaneDoe schreef:Ja ik weet ook dat ik me aanstel en er niks aan de hand is. is ook niet zo dat ik meteen in de stress zit ofzo....t is alleen vervelend dat er geen pijl op te trekken valt, en de eerste cyclus zo'n ontzettend rommelige cyclus is....
Nu heb ik dus mijn vruchtbare dagen volgens mij gemist omdat ik toen ongesteld ben geworden....ofzo....ik snap er niks meer van!

Mijn moeder heeft er 5 jaar over gedaan om mij te krijgen, omdat ze ook om de haverklap ongesteld was, en geen eisprong bleek te hebben ofzo.....en ben zo bang dat ik ook zoiets krijg, daarom ben ik wat eerder nerveus als t nu al zo raar begint bij mij. Maar ja, wat ik al zei.....dit is niks raars denk ik, mn lichaam moet even wennen na 15 jaar de pil....

Je kunt ook een bloeding krijgen rondom de eisprong door een daling van hormonen. Heb ik ook één keer gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD ma 14 nov 2011 - 11:17

@pussycat,neehoor, don't worry.... ik voel me meer een aansteller omdat ik niet moet zeuren, aangezien ik nog niet eens een maand gestopt ben met de pil! Ik ben gewoon veeeeelste ongeduldig, en wil gewoon veeeeelste graag mama worden!smile

@twellie, als dat het is, dan gebeurt het hopelijk maar 1x....want als ik elke keer rond mn eisprong een bloeding krijg is t niet handig....ik vind het namelijk echt niks om seks te hebben terwijl het daar beneden bloed....bah!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Ellebel ma 14 nov 2011 - 21:04

Hallo dames,

Ik heb me maanden geleden al eens in dit topic gemeld, maar ben toen toch overgegaan naar het 2011 topic omdat we er min of meer wel al voor wilden gaan. Helaas zal het dit jaar niets meer worden, dus ik kom nu toch maar weer hier naar toe smile

Janedoe: ik begrijp je frustratie wel hoor. De reden dat ik weer terug hier ben is omdat ik al 9 weken niet meer ongesteld ben geweest. En mijn laatste menstruatie was de ontrekkingsbloeding van de pil. Sindsdien geen enkel teken van een menstruatie te bekennen. Ik heb er met periodes ook wel 'moeite' mee. Moeite klinkt zwaarder dan het is hoor, ik baal dan gewoon dat er geen schot in de zaak zit maar meer ook niet. Ik heb zelf ook 13 jaar lang de pil geslikt en ook nog een vrije zware pil. Ergens was dit natuurlijk wel te verwachten. En achteraf gezien, de eerste 2 maanden wachten zijn echt omgevlogen! Zelf heb ik besloten dat ik over 2 weken een afspraak bij de dokter maak, zodat ik wanneer ik 12 weken niet ongesteld ben geweest een afspraak heb. De kans bestaat natuurlijk dat ik weer naar huis wordt gestuurd en dat ik nog maar moet afwachten. Maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes ma 14 nov 2011 - 21:31

Hallo meiden,

Ik kom me hier ook aanmelden als dat mag. Wij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan.
Ik vind het enorm spannend! Wij hebben komende donderdag een afspraak staan bij de vk voor een gesprek. Dit om een aantal dingen te bespreken rondom mijn eerste zwangerschap. Ik kreeg toen met 22 weken harde buiken en met 26 weken lag ik in het ziekenhuis met weeën. Ik heb toen 11 weken plat moeten liggen, steeds ziekenhuis in en uit. Dit was heel heftig. Nu wil ik vragen of er iets is waardoor we niet meer zo verrast kunnen worden, bv om de paar weken een baarmoederhalsmeting.
Bij onze zoon duurde het 1 1/2 jaar voordat ik zwanger was. Net voordat we de medische molen ingingen ben ik ovulatietesten gaan gebruiken en was het in 1x raak. Misschien dat de vk ons hier ook nog advies in kan geven.

Ik heb nog niet echt terug gelezen, maar ik begreep dat janedoe iedere twee weken menstrueert? De huisarts zei tegen mij dat de cyclus een bepaalde hoeveelheid dagen nodig heeft (volgens mij iets van 20 dagen?) om de eitjes te laten rijpen en baarmoederslijmvlies aan moet maken. Als je cyclus korter is zul je waarschijnlijk geen eisprong hebben. Als ik jou was zou ik de huisarts bellen om advies. Misschien dat je een hormoonkuur moet krijgen of moet gaan temperaturen om zeker te weten dat je geen eisprong hebt.

Ellebel, je lichaam zal waarschijnlijk tijd nodig hebben om weer een eigen cyclus te krijgen. Dit kan vaak even duren. Goed dat je het in de gaten houdt en als je je zelf er niet fijn bij voelt dat je dan naar de huisarts gaat.

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Laced ma 14 nov 2011 - 21:46

Parels schreef:Je kan altijd even een belletje doen naar de huisarts straks, toch?
Wie niet waagt, wie niet wint en wie weet is de oplossing wel heel makkelijk.

Ik ken ook weer een verhaal van iemand wiens zus en moeder er ook jaren over hebben gedaan, en zij was dus ook zo'n doemdenker, maar binnen 2 maanden zwanger, dus dát kan ook nog!

Ik zou echt nog geen huisarts gaan bellen hoor. Janedoe is nog niet eens een maand gestopt met de pil. Ik zou het eerst maar eens een paar maanden aankijken en dat zal de huisarts ook zeggen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 21:59

Dat is natuurlijk ieder voor zich, ik zou er niet gaan zitten, maar bij ons heeft de huisarts een telefonisch spreekuur waar je je vragen in kwijt kan. Als je dan al ergens mee zit of benieuwd bent of er huis- tuin- en keukentips zijn die je kan opvolgen, kan je gewoon bellen.

Natuurlijk kan ze het beste eerst afwachten, heb ook niet gezegd dat ze gelijk aan de bel moet trekken, maar als je om de 10 dagen ongesteld bent is dat gewoon niet goed, ongeacht of je wel of niet een kindje wilt. Als ik dit had gehad terwijl ik juist wel of juist niet aan de pil was had ik wel even gebeld om te overleggen smile hij heeft er dan in mijn opinie meer weet van dan ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes ma 14 nov 2011 - 22:02

Laced schreef:
Parels schreef:Je kan altijd even een belletje doen naar de huisarts straks, toch?
Wie niet waagt, wie niet wint en wie weet is de oplossing wel heel makkelijk.

Ik ken ook weer een verhaal van iemand wiens zus en moeder er ook jaren over hebben gedaan, en zij was dus ook zo'n doemdenker, maar binnen 2 maanden zwanger, dus dát kan ook nog!

Ik zou echt nog geen huisarts gaan bellen hoor. Janedoe is nog niet eens een maand gestopt met de pil. Ik zou het eerst maar eens een paar maanden aankijken en dat zal de huisarts ook zeggen.

Dit wist ik niet, dacht dat Janedoe al even bezig was.
Ik zou het dan ook even een paar weken/maanden afwachten. Waarschijnlijk is je lichaam een balans aan het zoeken met zichzelf.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Laced ma 14 nov 2011 - 22:04

Ik snap je wel, maar wat verwacht je van zo'n huisarts? Dat hij haar gelijk doorstuurt naar het ziekenhuis om te kijken of alles wel goed werkt? Mijn inziens zou ze beter nog kunnen afwachten hoe haar volgende cyclus zich ontwikkeld, wellicht is deze vanzelf langer.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD di 15 nov 2011 - 0:55

Meiden,relax.... Ik was ook absoluut niet van plan om naar de HA te gaan. Daarmee wacht ik nog zeker iets van 4 cyclussen.... En dan zie ik wel verder.
Reden waarom ik t hier neerzette is gewoon omdat t toch door mn hoofd zweeft,en ik gewoon zo graag een kindje wil. En ach, t is hier lekker laagdrempelig en je gooit alles er hier zo uit.

Dus bij deze: genoeg over mij en mn bloederige gebeuren,terug naar jullie haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:11

Laced schreef:Ik snap je wel, maar wat verwacht je van zo'n huisarts? Dat hij haar gelijk doorstuurt naar het ziekenhuis om te kijken of alles wel goed werkt? Mijn inziens zou ze beter nog kunnen afwachten hoe haar volgende cyclus zich ontwikkeld, wellicht is deze vanzelf langer.

Natuurlijk moet ze eventjes afwachten, maar al is het alleen maar om even aan te geven bij de huisarts, wie weet is er een simpele oplossing (en dan bedoel ik niet om zwanger te worden, maar meer om je cyclus geordend te krijgen) zoals nog even een maand aan de pil ofzo. Als het over een maand nog zo is, zou ik persoonlijk wel even willen bellen.

Gaat trouwens niet persoonlijk over jou he Jane!
Is puur wat IK zou doen, maar ik heb er natuurlijk geen ervaring mee dus kan ook weer niet zeggen wat ik echt in die situatie zou doen, me er alleen maar een voorstelling van proberen te maken. Ik hoop echt voor je dat er wat regelmaat inkomt!

Slik je trouwens al wel foliumzuur? Ik las dat er ook zinktabletten ofzo zijn om het allemaal wat te reguleren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:13

JaneDoe schreef:Meiden,relax.... Ik was ook absoluut niet van plan om naar de HA te gaan. Daarmee wacht ik nog zeker iets van 4 cyclussen.... En dan zie ik wel verder.
Reden waarom ik t hier neerzette is gewoon omdat t toch door mn hoofd zweeft,en ik gewoon zo graag een kindje wil. En ach, t is hier lekker laagdrempelig en je gooit alles er hier zo uit.

Dus bij deze: genoeg over mij en mn bloederige gebeuren,terug naar jullie haha!

Nee joh, ik weet zeker dat we het allemaal niet zo bedoelen!
Het forum is idd lekker laagdrempelig en is er juist om je frustraties te uiten die je nergens anders kwijt kan, en misschien zijn er wel mensen die zich kunnen vinden in je verhaal.

Niet bezwaard voelen om over jezelf te schrijven hoor! Ik ben trouwens de laatste die iets mag zeggen dan, ik zeur al een week nonstop haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Laced di 15 nov 2011 - 1:23

Parels schreef:
Laced schreef:Ik snap je wel, maar wat verwacht je van zo'n huisarts? Dat hij haar gelijk doorstuurt naar het ziekenhuis om te kijken of alles wel goed werkt? Mijn inziens zou ze beter nog kunnen afwachten hoe haar volgende cyclus zich ontwikkeld, wellicht is deze vanzelf langer.

Natuurlijk moet ze eventjes afwachten, maar al is het alleen maar om even aan te geven bij de huisarts, wie weet is er een simpele oplossing (en dan bedoel ik niet om zwanger te worden, maar meer om je cyclus geordend te krijgen) zoals nog even een maand aan de pil ofzo. Als het over een maand nog zo is, zou ik persoonlijk wel even willen bellen.

Het is ook niet verkeerd om aan te geven bij je huisarts van je korte cyclus. Maar heeft ze vergelijkingswaar? Als ze nu al een half jaar een korte cyclus zou hebben, dan kan de huisarts daar wat mee. Toen ik stopte met de pil duurde het ruim 4 maanden voordat ik voor de eerste keer ongesteld werd. Paar keer bij de huisarts gezeten, maar daar kreeg ik ook te horen dat ik gewoon maar moest afwachten. Pas na de menstruatie van 4 maanden kwam er regelmaat in mijn cyclus te zitten. Ik wil alleen maar zeggen da je je lichaam ook de tijd moet geven.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:39

Dat klopt hoor, laced, daar heb je helemaal gelijk in!
Alleen heeft zij de 'angst' van haar moeder's verleden erin zitten, en ik denk dat dat je ook wel opnaait zeg maar. Persoonlijk weet ik dat ik dan af moet wachten hoor, dat het helemaal niet gek is, maar ik zou me er zo aan irriteren en weliswaar misschien ook wel niet mee om weten te gaan!

Maar natuurlijk heb jij gelijk, je kan helaas niet meer doen dan wachten! Ik hoop wel dat het snel een beetje regelmaat krijgt, JaneDoe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Laced di 15 nov 2011 - 1:41

Ik hoop het ook voor je janedoe! hug

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L di 15 nov 2011 - 8:36

@ Wennes: dat wordt dus een spannende tijd! Kan me voorstellen dat je dan wel heel anders een zwangerschap ingaat. Hopelijk kunnen ze je advies geven.

@ Ellebel: ook onzekerheid mbt de cyclus dus. Bedoel je met zware pil de Diane-35 toevallig?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roos di 15 nov 2011 - 8:54

@wennes, spannende tijd voor jullie! Kan me je eerste zwangerschap nog goed herinneren.
Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

@all, hier weinig te melden. Ik 'moet' nog 4 pilstrippen, zelf nog een nieuw recept halen. Druist volkomen tegen ons gevoel in, maar goed, het is zo maart Very Happy Weet iemand trouwens of het erg slecht is om 3x de pil door te slikken?

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L di 15 nov 2011 - 8:59

@ Roos: wil je niet eerst ontpillen voor jullie er echt voor gaan? Weet niet of het kwaad kan om door te slikken (jij denkt zeker, dan ben ik er eerder vanaf Cool )
ik zou het zelf niet doen, puur op gevoel afgaand

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes di 15 nov 2011 - 9:10

Roos, ik hoop ook dat het de volgende zwangerschap beter zal verlopen. Ik kan me even niet herinneren wie jij bent?
Vroeger toen ik de pil nog slikte (o ik word oud hahaha) moest ik van de ha 2 strips achter elkaar slikken ivm de hoofdpijn die ik van de menstruatie kan. Ik hoorde van mijn schoonzus, die nu op wereldreis is, dat zij wel 5 maanden de pil door mocht slikken!
Ik denk niet dat 3 strips slikken kwaad kan. Mag ik vragen waarom je die 3 nog gaat slikken en er niet nu voor gaat?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Ellebel di 15 nov 2011 - 9:50

Flower_L schreef:
@ Ellebel: ook onzekerheid mbt de cyclus dus. Bedoel je met zware pil de Diane-35 toevallig?

Yep helaas wel. Nou ja helaas, ik heb jarenlang migraine vrij rond kunnen lopen. Maar nu pluk ik er de vruchten van. Mijn rug zit vol en in mijn gezicht komt het vlagen ook terug. Nu toevallig even niet, maar vorige week zat mijn hele kin nog vol. Ik denk dat mijn moeder weet hoe laat het is Wink En als klap op de vuurpijl ook nog een ontregelde cyclus, zucht..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Ellebel di 15 nov 2011 - 9:53

Roos schreef:
@all, hier weinig te melden. Ik 'moet' nog 4 pilstrippen, zelf nog een nieuw recept halen. Druist volkomen tegen ons gevoel in, maar goed, het is zo maart Very Happy Weet iemand trouwens of het erg slecht is om 3x de pil door te slikken?

Ik heb ook altijd 3 strippen doorgeslikt, meerdere keren met de dokter over gehad, maar kan geen kwaad. Als je het even googled vind je ook genoeg informatie hierover en grotendeels positief.
Nu weet ik alleen niet of mijn cyclus juist ontregeld is door dat door slikken
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roos wo 16 nov 2011 - 9:03

@flower, wij gaan in maart trouwen en wil zeker weten dat ik die dag niet zwanger bent, maar ook niet ongesteld. Vandaar dat ik de pil tot net daar voor slik. En om zo gunstig mogelijk uit te komen, slik ik de pil nu 3x door.

@wennes, ik las in die tijd meer mee, dan dat ik zelf actief mee schreef. Kan dus goed kloppen dat je me niet 'ken'. Tuurlijk mag je daar naar vragen! Wij gaan eind maart trouwen en wil zeker niet zwanger trouwen en wil ook niet zwaar ongesteld zijn op me trouwdag. Ik wil nu de pil 3x (al 2 op) doorslikken, daarna 2x en dan nog 1x. Dan ben ik er begin maart vanaf en omdat mijn eigen cyclus zo rond de 40 dagen is durf ik die gok wel aan. Bij de eerste had ik veel langer de pil geslikt en het was meteen zo rond de 40 dagen.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Wennes wo 16 nov 2011 - 20:47

@Roos, wat leuk dat jullie gaan trouwen! Al druk met alle voorbereidingen of zijn de meeste dingen al geregeld?
Ik begrijp dat je dan niet ongi wil zijn. Hopelijk is je cyclus na de pil weer gelijk regelmatig. Maar goede hoop, omdat het de vorige keer ook zo was.

Vanavond gaan we naar de vk voor het gesprek. Straks nog even wat vragen opschrijven. Ik ben echt benieuwd hoe het gesprek zal gaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum