Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
+3
Pussycat
VeryCherry
Prosecco
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
Ik zou niet naar haar 'verjaardag' gaan.
Ik zou iets smsen in de trant van: nee sorry, geen behoefte aan, ik mis namelijk een klik met je, dus heb geen behoefte om hier tijd in te steken, Sorry, veel plezier in ieder geval.
Wel laten weten dus dat je niet komt, en waarom niet (zodat ze je hopelijk in het vervolg met rust laat). Maar niet over haar asociaal zijn hebben, mocht ze je hierna nog een keer vragen voor iets dan zou ik dat wel doen omdat ze hardleers is dan.
Ik zou iets smsen in de trant van: nee sorry, geen behoefte aan, ik mis namelijk een klik met je, dus heb geen behoefte om hier tijd in te steken, Sorry, veel plezier in ieder geval.
Wel laten weten dus dat je niet komt, en waarom niet (zodat ze je hopelijk in het vervolg met rust laat). Maar niet over haar asociaal zijn hebben, mocht ze je hierna nog een keer vragen voor iets dan zou ik dat wel doen omdat ze hardleers is dan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het in het midden gelaten en gezegd dat ik al met vrienden af heb gesproken. We zullen zien of ze het daarbij laat, haha!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik heb het in het midden gelaten en gezegd dat ik al met vrienden af heb gesproken. We zullen zien of ze het daarbij laat, haha!
Om eerlijk te zijn denk ik het niet, aangezien ze nu niet weet dat jij wel degelijk kon, maar dat je haar gewoon zat bent.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja maar aangezien ze verder ook niet heel veel contact op neemt, zal het meevallen misschien..
En je HEBT ook met andere vrienden afgesproken!
En je HEBT ook met andere vrienden afgesproken!
Gast- Gast
Is idd zo Marin maar meestal spreek ik natuurlijk wel later af om naar de kroeg te gaan dus in principe kon ik wel ja maar ik ga liever naar huis of blijf gezellig met jullie . Ben wel benieuwd eigenlijk wat mijn beste vriend heeft gereageerd haha, zal het hem zo eens vragen.
Ik hoop dat ze me niet meer smst nu. Ik heb een maand niets van haar gehoord dus wellicht laat ze het hierbij. Nu is ze jarig en heeft ze wellicht het gevoel dat ze het moet vieren maar ze vraagt ook niet meer of ik met haar naar de film ga (zoals we in het begin wel deden gezien we beiden zo'n kaart hebben). Blijkbaar heeft ze het ontzettend gezellig in haar eentje... Ik heb mijn best gedaan, denk ik...
Ik hoop dat ze me niet meer smst nu. Ik heb een maand niets van haar gehoord dus wellicht laat ze het hierbij. Nu is ze jarig en heeft ze wellicht het gevoel dat ze het moet vieren maar ze vraagt ook niet meer of ik met haar naar de film ga (zoals we in het begin wel deden gezien we beiden zo'n kaart hebben). Blijkbaar heeft ze het ontzettend gezellig in haar eentje... Ik heb mijn best gedaan, denk ik...
Gast- Gast
Precies en met dat laatste ben ik het heel erg eens. Jij hebt haar echt genoeg kansen gegeven een sociaal leven met jou er in en anderen op te bouwen...Dat heeft ze zelf verpest.
Gast- Gast
Thanx, dit topic lucht op haha . Kreeg net een sms van mijn beste vriend: 'I'm not going to reply and I'm not going to feel guilty about it either!' Hahaha, hij is echt heel lief en dit is echt niets voor hem om zo te reageren. Zegt mss wel weer genoeg...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Wat een naar kind zeg! Ik zou gewoon mailen/smsen dat je het gehad hebt met haar onbeschofte gedrag en ze niet hoeft te verwachten dat je ooit nog wat met/voor haar doet.
Ik reageer wat laat, maar zeker +1.
Wat een ondankbaar wicht. Ik zou dolblij zijn als mensen zoveel voor me zouden doen. Kom zeg.
Gast- Gast
Normaal krijg ik altijd wel leuke reacties hoor gelukkig . Sowieso begeef ik me nu veel minder in die wereld. Ik heb een ander leven gekregen en degene waarmee ik als het ware de spin was in het web van leuke dingen organiseren en mensen ontmoeten, daar ga ik niet meer mee om. Een ander leven maar overigens niet minder leuk .
Van dit meisje heb ik overigens na mijn bericht niets meer vernomen. Haar ouders zijn nu in NL dus ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft. Mocht ze toch nog een keer smsen dan geef ik wel aan geen behoefte te hebben aan haar gezelschap.
Van dit meisje heb ik overigens na mijn bericht niets meer vernomen. Haar ouders zijn nu in NL dus ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft. Mocht ze toch nog een keer smsen dan geef ik wel aan geen behoefte te hebben aan haar gezelschap.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Mocht ze toch nog een keer smsen dan geef ik wel aan geen behoefte te hebben aan haar gezelschap.
Groot gelijk!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik moet verder maar..
» mijn leven: hoe moet ik verder?
» Ik weet niet meer hoe het verder moet.
» vrienden blijven of hem negeren?
» Wijsneuzen antwoorden...
» mijn leven: hoe moet ik verder?
» Ik weet niet meer hoe het verder moet.
» vrienden blijven of hem negeren?
» Wijsneuzen antwoorden...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: