mijn leven: hoe moet ik verder?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
mijn leven: hoe moet ik verder?
*weg*
Laatst aangepast door evenzo op ma 23 mei 2011 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
evenzo- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-05-11
Re: mijn leven: hoe moet ik verder?
Ik heb even niet de concentratie om alles te lezen wat je hebt geschreven, maar ik pikte eruit dat je een Wajong wilt aanvragen. Op de site van het UWV kun je alle informatie vinden die je nodig hebt en kun je ook de formulieren downloaden die je moet invullen om een aanvraag te doen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje...
Ben er stil van eigenlijk. Jij hebt ook veel mee gemaakt.
Als je het gevoel hebt dat je hulp MOET zoeken... doe dat dan.
En als je er nog meer over wilt schrijven doe dat vooral ook dat is toch belangrijk.
Ik heb ook veel meegemaakt en het lucht zeker op als mensen naar je willen luisteren of als je alles goed kunt opschrijven zodat het ook duidelijk is voor jezelf.
Hoe je een wahjong aan moet vragen heb ik weinig verstand van, maar ik neem aan dat als je het uwv even belt ze je gerust verder willen helpen.
Ben er stil van eigenlijk. Jij hebt ook veel mee gemaakt.
Als je het gevoel hebt dat je hulp MOET zoeken... doe dat dan.
En als je er nog meer over wilt schrijven doe dat vooral ook dat is toch belangrijk.
Ik heb ook veel meegemaakt en het lucht zeker op als mensen naar je willen luisteren of als je alles goed kunt opschrijven zodat het ook duidelijk is voor jezelf.
Hoe je een wahjong aan moet vragen heb ik weinig verstand van, maar ik neem aan dat als je het uwv even belt ze je gerust verder willen helpen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
bedankt voor je reactie.
Ik denk er overna om hulp te zoeken. Ik heb net even met mijn vriend gepraat, hij is er ook positief over. (dat had ikniet verwacht).
Verder ga ik het verhaal maar eens van begin tot eind opschrijven. al mijn gedachtens en gevoelens. Misschien helpt dat.
Ik denk er overna om hulp te zoeken. Ik heb net even met mijn vriend gepraat, hij is er ook positief over. (dat had ikniet verwacht).
Verder ga ik het verhaal maar eens van begin tot eind opschrijven. al mijn gedachtens en gevoelens. Misschien helpt dat.
evenzo- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-05-11
Is je vriend normaal zo tegen hulp zoeken dan? Nou in ieder geval wel fijn dat hij je hierbij wilt steunen. Hulp zoeken kan veel voor iemand betekenen.
En hopelijk lucht het nog meer op als je je verhaal gaat opschrijven (kun je ook laten lezen door de mensen bij wie je hulp zoekt dan hoef je niet alles te vertellen is misschien makkelijker en mensen die hulp verlenen die ervaren dat als positief dus is misschien een goede tip).
Sterkte ermee in ieder geval.
En hopelijk lucht het nog meer op als je je verhaal gaat opschrijven (kun je ook laten lezen door de mensen bij wie je hulp zoekt dan hoef je niet alles te vertellen is misschien makkelijker en mensen die hulp verlenen die ervaren dat als positief dus is misschien een goede tip).
Sterkte ermee in ieder geval.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Waarom is het verhaal nu al weg, vooral als je het op een andere account post?!? Advies geven lukt nu ook niet!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ik moet verder maar..
» Ik weet niet meer hoe het verder moet.
» Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
» Hoe verder mijn slaapkamer inrichten?
» Ik moet verder maar..
» Ik weet niet meer hoe het verder moet.
» Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
» Hoe verder mijn slaapkamer inrichten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: